Pieterquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:47 schreef summer2bird het volgende:
https://www.facebook.com/LNNMEDIANL/videos/1245285812642216
LNN is weer live
Gewoon die stream van hem een stuk terug zettenquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
jammer, net gemist. kan je terugkijken ?
Ooh? Geen Arie?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:47 schreef spoilert het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ali half dood vermoord......
Oohjaquote:
Waarom zou je dat doenquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:51 schreef Starhopper het volgende:
Nu gaan ze met zn allen bij t tankstation staan? Straks komt de ME daar naartoe![]()
Zal ik stiekem ff 8844 bellen en melding maken van verdachte personen
Wappies pestenquote:
Alleen nog Parijs, o ja een beetje mensen opstoken die nu oa Sven en revrouw bedreigen....quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:50 schreef JohnBercow het volgende:
Doet Mita Overvliet het eigenlijk nog?
Die is ziek. In Parijsquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:50 schreef JohnBercow het volgende:
Doet Mita Overvliet het eigenlijk nog?
Ik verlink niemand?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik geloof in karma .. niet in mensen verlinken
Jaquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:53 schreef K21 het volgende:
"OPSTAND"
*vlucht zelf snel de eerste beste auto in als het een beetje spannend wordt*
Nou ja bellen om wappies te pesten .... ik weet niet hoorquote:
Bij de tweede duw die ie kreeg stond hij op eens achter 5 rijen mensen te filmen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:53 schreef K21 het volgende:
"OPSTAND"
*vlucht zelf snel de eerste beste auto in als het een beetje spannend wordt*
Dat is niet verlinken. Dat is je burgerplichtquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ja bellen om wappies te pesten .... ik weet niet hoor
Ik geloof daar niet inquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat is niet verlinken. Dat is je burgerplicht
Mita is een digital nomad?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:52 schreef spoilert het volgende:
[..]
Alleen nog Parijs, o ja een beetje mensen opstoken die nu oa Sven en revrouw bedreigen....
quote:op onrecht tv word gezecht dat er waarschijnlijk een dooie is gevallen
Ze pendelt een beetje op een neer tussen NL en F slaapt bij "vrienden" waar dan gelijk de popo weer voor de deur staan. Er is een hoop haat en nijd tussen de streamers..quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik zag voorbij komen in de chat bij Albert dat er iemand overleden is. dat zou bij onrechttv gezegd zijn.
het zal niet waar zijn.
Dat hoorde ik ookquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
'net zo als Hitler dat vroeger deed' en zo denk ik er over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |