Ehhh nee er er word geclaimd dat het oneerlijk is verlopen..quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:57 schreef Chivaz het volgende: [ twitter ] Zelfs de aloude Stacey Abrams is de eckte gouverneur werd van stal gehaald om Virginia te winnen. Het blijft uiteraard een beetje hypocriet van de Democraten om te claimen dat de afgelopen verkiezingen eerlijk zijn verlopen en tegelijkertijd claimen dat Stacey Abrams de echte gouverneur van Georgia is.
Haha, wat een mannetje is het ookquote:Op dinsdag 2 november 2021 08:17 schreef QuidProJoe het volgende:
[ afbeelding ]
President Trump is het duidelijk met mij eens.
Zij is een junk, niet serieus te nemen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:25 schreef Ulx het volgende:
Hier, nog een republikein die verloren heeft. Het moet wel fraude zijn geweest, iets anders kan niet, toch?
[ twitter ]
Dat zouden de democraten nou nooit doen de ander neerzetten als racist als ze het op de inhoud niet aankunnen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 06:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De domme ironie weer hier, de andere partij dan als antwoord als allergrootste racisten wegzetten.
Ja, dit soort gelul lijkt op een stevige Adderall verslaving.quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:26 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zij is een junk, niet serieus te nemen.
Heroïne is/was haar ding, en als ze op TV komt heeft ze een bepaalde upper naar binnen gewerkt. Ik zie het aan haar ogen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ja, dit soort gelul lijkt op een stevige Adderall verslaving.
Dan zie je wel vaker dat mensen denken dat ze verkiezingen hebben gewonnen.
Dan zal ze daar aan zitten, het zal mij een zorg wezen. Ze is een junk en niet serieus te nemen, gelukkig vonden de kiezers dat ook van haar.quote:
Nee hoor, dat zegt ie niet. Kun je een letterlijke quote geven waar hij dat zegt of impliceert?quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:18 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
En het openlijke racisme gaat uiteraard gewoon door.
Hij zegt hier eigenlijk gewoon dat ras een doorslaggevende factor is om een succesvolle leraar te zijn in een multiculturele samenleving.
Zo word het natuurlijk nooit wat met het stoppen van racisme.
Waarom schuiven ze een junk naar voren die de republikeinse partij vertegenwoordigd?quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:01 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dan zal ze daar aan zitten, het zal mij een zorg wezen. Ze is een junk en niet serieus te nemen, gelukkig vonden de kiezers dat ook van haar.
Hij vind letterlijk dat 50% van de leerlingen zich comfortabel moet voelen en dat het lastig word als 80% van de leraren blank is.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:13 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zegt ie niet. Kun je een letterlijke quote geven waar hij dat zegt of impliceert?
Haha, 'we all know what we have to do to make everybody feel comfortable'. Dit kan toch niet meer joh. En dan met die handgebaren ook, dat duidt weer op het nieuwe dogma in het gedachtegoed van de Democraten: equity. Wat een polariserende en geesteszieke partij is dit toch.quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:18 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Hij zegt hier eigenlijk gewoon dat ras een doorslaggevende factor is om een succesvolle leraar te zijn in een multiculturele samenleving.
Ken de context niet, maar dat is mij toch echt te gortig. Jammer dat de Dems figuren in de gelederen hebben die zo doorslaan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:18 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Hihi, hoe is dit in hemelsnaam antisemitisch?quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:43 schreef Ali_boo het volgende:
Er is weer de nodige ophef
[ twitter ]
[ twitter ]
Nja als de uitslag van de ...quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:47 schreef Ulx het volgende:
Ik wacht af. Het zal toch wel waar zijn?
[ twitter ]
Goed verhaal. Heb je zijn boek ook al gekocht ?quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:47 schreef Ulx het volgende:
Ik wacht af. Het zal toch wel waar zijn?
[ twitter ]
Het is wanhoop, McAuliffe had een comfortabele voorsprong tot dat hij had gezegd dat ouders eigenlijk niets te zeggen hadden als het gaat om de lesstof op school.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ken de context niet, maar dat is mij toch echt te gortig. Jammer dat de Dems figuren in de gelederen hebben die zo doorslaan.
Goede vraag, wederom fophef over de meest pro Israëlische president die ik heb mogen meemaken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hihi, hoe is dit in hemelsnaam antisemitisch?
Biden heeft z'n stemrecord te danken aan de massale weerzin tegen Trump.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:45 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
De meest populaire president aller tijden staat er steeds slechter voor. Een groot deel van zijn achterban ziet in 2024 liever een andere kandidaat dan Biden.
Nu denk ik persoonlijk dat Biden het niet gaat halen maar ik zie eerlijk gezegd ook niet wie er bij de Democraten het stokje succesvol kan overnemen.
Je hoeft alleen maar 5 minuten naar Trump te luisteren of een korte blik te werpen op z'n Twitterfeed om in te zien dat hij een grote klerelijer is. Die labeltjes zullen mij verder een rotzorg zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:52 schreef HowardRoark het volgende:
Kamala Harris gaat het niet worden in elk geval. Die is nog minder populair dan Biden en enkel aangesteld vanwege woke en intersectionele redenen. En vergeet ook niet dat als Trump weer de kandidaat wordt bij de Republikeinen, dat mensen alsnog liever voor Biden gaan stemmen. Immers, hebben velen vorig jaar ook niet zo zeer op Biden gestemd omdat hij oprecht zo populair was, het betrof meer een stem tegen Trump. Na 786492 artikelen, filmpjes en tweets over hoe Trump een racist, seksist, homofoob, transfoob, xenofoob, white supremacist, neo-nazi en 'literally Hitler' is, gaan mensen dit helaas oprecht geloven. Dat zien we hier ook, dit is immers ook waar het hele idee is ontstaan dat pro-Trump en pro-MAGA betekent dat je 'gevaarlijk' bent.
Ook opmerkelijk om te zien was dat, voor de meest populaire president aller tijden, veel minder mensen bij de inauguratie waren dan bij President Trump. Zou je niet verwachten bij zo'n stemmentrekker.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:45 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
De meest populaire president aller tijden staat er steeds slechter voor. Een groot deel van zijn achterban ziet in 2024 liever een andere kandidaat dan Biden.
Nu denk ik persoonlijk dat Biden het niet gaat halen maar ik zie eerlijk gezegd ook niet wie er bij de Democraten het stokje succesvol kan overnemen.
10 jaar,?quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:22 schreef QuidProJoe het volgende:
Er is een bijzondere simpele verklaring voor het ongeduld van de anti-Trumpers onder ons. Steeds krijgen we de vragen wanneer iets gaat gebeuren en waarom we niks horen. Het antwoord daarop is eenvoudig. Als we bijvoorbeeld terugkijken naar alle gênante vertoningen van de Democraten en hun MSM-partners die we te zien hebben gekregen, is er steeds een terugkerend patroon. Daar waar inhoudelijk geen zaak te maken is, wordt constant gelekt om tenminste de publieke opinie te beinvloeden in plaats van een (eventuele) rechtzaak. Als je iets niet kan bewijzen, dan is karaktermoord een prima alternatief volgens de moreel verheven Democraten. Nu horen ze niets van wat er daadwerkelijk speelt en dat maakt ze nerveus, allemaal terwijl de Democraten ineen storten. Zo gewend zijn aan het lekken, dat men is vergeten dat men juist niet lekt wanneer men daadwerkelijk veroordelingen wil.
En daarom zeg ik tegen iedereen, dat ze moeten genieten van de val van de Democraten en types als Cryin' Kinzinger. Geniet van hoe ze niks voor elkaar krijgen. Geniet van het feit dat ze in het duister tasten wanneer onderzoekers niet lekken. En boven alles, geniet van het feit dat de mogelijk bestaat dat we 10 jaar lang van Donald J Trump als President kunnen genieten.
Heb je pech je kan vinden wat je wil.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:52 schreef HowardRoark het volgende:
Kamala Harris gaat het niet worden in elk geval. Die is nog minder populair dan Biden en enkel aangesteld vanwege woke en intersectionele redenen. En vergeet ook niet dat als Trump weer de kandidaat wordt bij de Republikeinen, dat mensen alsnog liever voor Biden gaan stemmen. Immers, hebben velen vorig jaar ook niet zo zeer op Biden gestemd omdat hij oprecht zo populair was, het betrof meer een stem tegen Trump. Na 786492 artikelen, filmpjes en tweets over hoe Trump een racist, seksist, homofoob, transfoob, xenofoob, white supremacist, neo-nazi en 'literally Hitler' is, gaan mensen dit helaas oprecht geloven. Dat zien we hier ook, dit is immers ook waar het hele idee is ontstaan dat pro-Trump en pro-MAGA betekent dat je 'gevaarlijk' bent.
Pakt de poll er bij die laatst geplaatst is.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:45 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:09 schreef Ulx het volgende:
De wederopstanding van JFK jr. van vandaag is uitgesteld wegens regen in Dallas.
Wooooooow.quote:
Met populair bedoelt hij degene met de meeste stemmen ooit.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Pakt de poll er bij die laatst geplaatst is.
En dat is G W Bush jr.
Trump ging van 63 miljoen naar 74 miljoen. Zeggen dat hij minder populair is geworden is per definitie onjuist. Er zijn alleen maar meer mensen op hem gaan stemmen en in 2024 gaat hij ook de 80 miljoen aantikken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Biden heeft z'n stemrecord te danken aan de massale weerzin tegen Trump.
Laten we daarnaast niet vergeten dat Trump eveneens een recordaantal stemmen binnemharkte. Dat terwijl zijn approval rating amper boven de 40 procent uitkwam.
Mocht Biden z'n grote plannen over de streep trekken, dan kun je zijn presidentschap voorzichtig een succes noemen. Lukt dat niet, dan gaat hij de boeken in als een gefaalde president.
Weet ik maar dat komt omdat de bevolking groeit.quote:Op woensdag 3 november 2021 05:23 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Met populair bedoelt hij degene met de meeste stemmen ooit.
Tenzij zie ander topic.. alle gevaccineerden dus straks de pijp uit gaan.quote:Op woensdag 3 november 2021 05:25 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Trump ging van 63 miljoen naar 74 miljoen. Zeggen dat hij minder populair is geworden is per definitie onjuist. Er zijn alleen maar meer mensen op hem gaan stemmen en in 2024 gaat hij ook de 80 miljoen aantikken.
Dit gaat Biden niet meer halen. Ook niet met fraude.
Eh ja!quote:Op woensdag 3 november 2021 07:39 schreef HowardRoark het volgende:
Hihi, erg benieuwd of er nu nog ineens even een paar ladingen mail-in ballots boven tafel worden gehaald. Hoe dan ook, dit zou natuurlijk erg mooi nieuws zijn. Dan heeft Virginia weer kans op degelijk beleid, geen radicaal progressief en woke beleid wat de Democraten pushen, het blijkt namelijk dat mensen daar toch niet zo van houden.
[ twitter ]
[ twitter ]
In welk van jou geposte berichten zou hij dat hebben gezegd?quote:Op woensdag 3 november 2021 08:22 schreef QuidProJoe het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt er op dat de MSM-leugen, dat President Trump Republikeinen zou hebben opgeroepen niet te gaan stemmen, niet heeft gewerkt.
Helaas zullen we zonder fatsoenlijke audits nooit weten of de overwinningsmarge kleiner is dan het aantal dubieuze stemmen. Het zegt immers bijzonder weinig als bijvoorbeeld iemand met 200.000 stemmen meer wint, terwijl er 300.000 dubieuze stemmen zijn. Of als iemand 81.000.000 stemmen haalt terwijl 20.000.000 daarvan dubieus zijn.quote:Op woensdag 3 november 2021 08:31 schreef HowardRoark het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe erg de Democraten om een eventueel verlies in Virginia gaan schuimbekken. Bovendien is New Jersey ook nog gaande, en dat is nu nek-aan-nek. Daar zullen de Democraten uiteindelijk sowieso wel winnen denk ik, maar dat het überhaupt zo close is geeft toch wel hoop. Immers wonnen de Dems de vorige twee keer daar echt met een overweldigende meerderheid van de stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |