abonnement Unibet Coolblue
  maandag 1 november 2021 @ 09:33:29 #251
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201980964
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 09:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het is Google diarree, het enige wat ik heb gevraagd is wat toelichting en dan ook meteen een uitleg hoe het beter had gekunnen.
Alles is kut roepen doormiddel van wat MSM berichtgeving is lui en zeker niet constructief als het gaat om een normale discussie.
De MSM is niet verantwoordelijk voor de acties van de voorgaande president of wel?

En hij is president dus de media zit er bovenop en doet er verslag over.

Als Biden van trapje flikkert word dit ook breed in beeld gebracht.

Feit is HIJ was president hij deed die uitspraken hij voerde dit beleid en niet een ander..

Of wel!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201981081
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 09:33 schreef theguyver het volgende:

[..]
De MSM is niet verantwoordelijk voor de acties van de voorgaande president of wel?

En hij is president dus de media zit er bovenop en doet er verslag over.

Als Biden van trapje flikkert word dit ook breed in beeld gebracht.

Feit is HIJ was president hij deed die uitspraken hij voerde dit beleid en niet een ander..

Of wel!
Je maakte punten en ik vroeg heel duidelijk om toelichting en uitleg inclusief een kleine bijdrage over hoe het beter kan.
Simpel wat MSM bagger neer plempen zonder enige toelichting is lui, niet constructief en onmogelijk om inhoudelijk op te reageren.
Wat dan weer de vraag oproept waarom je dacht dat deze Google diarree een goede move was?
  maandag 1 november 2021 @ 10:15:50 #253
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201981467
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 09:44 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Je maakte punten en ik vroeg heel duidelijk om toelichting en uitleg inclusief een kleine bijdrage over hoe het beter kan.
Simpel wat MSM bagger neer plempen zonder enige toelichting is lui, niet constructief en onmogelijk om inhoudelijk op te reageren.
Wat dan weer de vraag oproept waarom je dacht dat deze Google diarree een goede move was?
Msm zend gewoon zijn beleid uit.

Of moet ik nu met een cam versie komen van een toeschouwer?

En hoe kan het beter?
Dat is niet zo moeilijk!

Je had er vrijwel elke daadwerkelijke politicus er neer kunnen zetten die het beter had kunnen doen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201981496
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 10:15 schreef theguyver het volgende:

[..]
Msm zend gewoon zijn beleid uit.

Of moet ik nu met een cam versie komen van een toeschouwer?

En hoe kan het beter?
Dat is niet zo moeilijk!

Je had er vrijwel elke daadwerkelijke politicus er neer kunnen zetten die het beter had kunnen doen.
Duidelijk dus, je komt gewoon zuigen en als ik je dan een keer serieus neem dan zuig je gewoon verder.
Ik zou zeggen post nog een artikel hoe kut je Trump vind misschien voel je jezelf dan wel wat beter.
  maandag 1 november 2021 @ 10:27:23 #255
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201981588
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 09:44 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Je maakte punten en ik vroeg heel duidelijk om toelichting en uitleg inclusief een kleine bijdrage over hoe het beter kan.
Simpel wat MSM bagger neer plempen zonder enige toelichting is lui, niet constructief en onmogelijk om inhoudelijk op te reageren.
Wat dan weer de vraag oproept waarom je dacht dat deze Google diarree een goede move was?
Ik heb een beter idee.
Ik pak even een van de tig situaties.
En dan ga je mijn vertellen of het wel of niet de oompaloempa is..

Aangezien er schijnbaar 2 zijn.
1 msm oompaloempa en 1 niet.

Dus laten we beginnen.
https://en.wikipedia.org/(...)troversy?wprov=sfla1

Dus vertel...
Doet de msm dit of doet hij dit?
En zo ja of nee waarom?

Als we hier mee klaar zijn gaan we naar de volgende enzovoorts enzovoorts.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201981719
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 10:27 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ik heb een beter idee.
Ik pak even een van de tig situaties.
En dan ga je mijn vertellen of het wel of niet de oompaloempa is..

Aangezien er schijnbaar 2 zijn.
1 msm oompaloempa en 1 niet.

Dus laten we beginnen.
https://en.wikipedia.org/(...)troversy?wprov=sfla1

Dus vertel...
Doet de msm dit of doet hij dit?
En zo ja of nee waarom?

Als we hier mee klaar zijn gaan we naar de volgende enzovoorts enzovoorts.

quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 10:27 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ik heb een beter idee.
Ik pak even een van de tig situaties.
En dan ga je mijn vertellen of het wel of niet de oompaloempa is..

Aangezien er schijnbaar 2 zijn.
1 msm oompaloempa en 1 niet.

Dus laten we beginnen.
https://en.wikipedia.org/(...)troversy?wprov=sfla1

Dus vertel...
Doet de msm dit of doet hij dit?
En zo ja of nee waarom?

Als we hier mee klaar zijn gaan we naar de volgende enzovoorts enzovoorts.

Het is hier geen spelshow mafkees.
Ga in op mijn eerdere post of ga in een hoekje zitten janken. Dat zijn de opties die je nu hebt.
  maandag 1 november 2021 @ 10:51:17 #257
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201981867
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 10:39 schreef Chivaz het volgende:

[..]
[..]
Het is hier geen spelshow mafkees.
Ga in op mijn eerdere post of ga in een hoekje zitten janken. Dat zijn de opties die je nu hebt.
Ja ben ik mee bezig we moeten toch nog toch hoorzittingen en rechtzaken afwachten dus.. kunnen we elk dingetje even mooi bespreken.

Ik ga niet janken ik geef je van alles duidelijk beeld en een bron met informatie maar jij geeft de msm er van op de flikker dus gaan we elk ding in de bovenstaande lijst even grondig doornemen..

Om zo samen uit te zoeken wat de msm invloed heeft op alles wat de oompaloempa gedaan heeft de afgelopen 4 jaar in het witte huis.

1 tegelijk houden we mooi het overzicht..
En als je gelijk hebt dat het de msm de schuld is en niet oompaloempa dan zal ik dit topic met rust laten en je een kratje pils geven ...

Kiek dat is nog eens een deal ofnie.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201981882
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 10:51 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ja ben ik mee bezig we moeten toch nog toch hoorzittingen en rechtzaken afwachten dus.. kunnen we elk dingetje even mooi bespreken.

Ik ga niet janken ik geef je van alles duidelijk beeld en een bron met informatie maar jij geeft de msm er van op de flikker dus gaan we elk ding in de bovenstaande lijst even grondig doornemen..

Om zo samen uit te zoeken wat de msm invloed heeft op alles wat de oompaloempa gedaan heeft de afgelopen 4 jaar in het witte huis.

1 tegelijk houden we mooi het overzicht..
En als je gelijk hebt dat het de msm de schuld is en niet oompaloempa dan zal ik dit topic met rust laten en je een kratje pils geven ...

Kiek dat is nog eens een deal ofnie.
Is het nu zo moeilijk om je eigen punten toe te lichten en eventueel aandragen hoe het beter kan? Aan die rare spelletjes van je ga ik niet meedoen, of je doet wat ik zeg of je kan de boom in. Dat zijn je opties.
  maandag 1 november 2021 @ 11:04:42 #259
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201982046
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 10:53 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Is het nu zo moeilijk om je eigen punten toe te lichten en eventueel aandragen hoe het beter kan? Aan die rare spelletjes van je ga ik niet meedoen, of je doet wat ik zeg of je kan de boom in. Dat zijn je opties.
Wie is er nou aan het janken dan?
Ik gaf je eerst een lijst met dingen wat hij gepresteerd had de afgelopen 4 jaar in witte huis daarna vroeg je om meer info geef ik je meer info.

Daarna ga je de msm media de schuld geven, en ik kan je niet vertellen in bijvoorbeeld het bovenstaande filmpje wat de msm deed zodat hij met een stift op een kaart een extra cirkel tekende.

En nu word ik beticht van een spelletje spelen..

Of je doet wat ik zeg?
Wow we zijn hier op een discussie forum gewoon de punten hierboven aan het doornemen, aangezien jij zegt dat het niet klopt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 1 november 2021 @ 11:54:47 #260
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201982667
US Postal Service Says No Mail-In Ballots Were Thrown Out In South Boston After Allegations
quote:
BOSTON (CBS) — The United States Postal Service says no ballots were thrown out by postal workers in South Boston. On Saturday, two Boston City Councilors said they’ve received complaints from residents who have not yet received the ballots they need to vote in Tuesday’s election.

Councilor Michael Flaherty said a substitute mail carrier was allegedly caught tossing ballots, affecting as many as 200 voters in Ward 6.

USPS spokesperson Steve Doherty responded on Sunday. He said the postal service is aware of the allegations but no ballots were involved in any mishandling. Campaign mailpieces were recovered and returned to back into the mail though.

His full statement read:

The United States Postal Service is committed to fulfilling its role in the electoral process as a secure, efficient and effective way for citizens to participate when policymakers decide to use the mail as part of their elections. The Postal Service has a robust and tested process for proper handling and timely delivery of Election Mail.

Regarding mail in South Boston, the Postal Service is aware of allegations of mishandling of mail, including some pieces of Political Mail, by an employee. No Election Mail, specifically ballots or ballot materials, were involved. All campaign mailpieces were recovered and returned to the mailstream. We have requested the involvement of the USPS Office of the Inspector General for investigation and will have no further comment until that investigation is complete.

Toch ook weer aantijgingen en gedoe. Het blijft een opmerkelijke situatie met die mail-in ballots. Vanuit dat perspectief ben ik erg benieuwd hoe het morgen allemaal gaat verlopen met de beladen verkiezingen in Virginia.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 1 november 2021 @ 12:52:27 #261
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201983350
USPS Agrees To Prioritize Virginia Mail-In Ballots After Democrats Sue Over Delays
quote:
The U.S. Postal Service will enforce measures to prioritize and report on its delivery of mail-in ballots in Virginia’s general election next week, it agreed Thursday night, after Virginia Democrats sued the agency in federal court over alleged widespread mail delays that they believed could disenfranchise voters in a razor-thin gubernatorial race.

The consent order, based on an agreement between the Democrats and USPS’ Virginia leadership, stipulates USPS will process election mail in Virginia through November 5 in accordance with the agency’s established procedures for mail-in ballots—which the Democratic plaintiffs alleged the agency had not been following before the court order.

USPS will take steps like sweeping all postal facilities and post offices each day to make sure no ballots are left behind; making sure ballots are postmarked so it will show they were mailed in time; taking steps to speed up ballot delivery to local registrars and submitting a report to the Democratic plaintiffs each day to show USPS followed the proper procedures.

Virginia Democrats had sued to ensure USPS would “prioritize and expedite” its ballot delivery process, after discovering “thousands” of mail-in ballots were allegedly sitting unprocessed at postal facilities.

Delays were particularly bad in Albemarle, James City and Portsmouth counties, Democrats claimed based on third-party data, where 40%, 26% and 25% of all mail-in ballots requested in those counties, respectively, were unscanned as of October 19—USPS disputed those assertions, arguing in a filing it conducts checks of its facilities and had not found “any such misplaced ballots,” and Democrats later removed its request for relief for James City.

The delays were exacerbated by recent changes USPS imposed on some first-class mail delivery, Democrats argued, which has made mail that’s sent from further away take as many as five days to be delivered, rather than three days as before.

CRUCIAL QUOTE

“Without intervention by this Court, the consequences on the present election will be dire,” the Democrats alleged in the lawsuit.

CHIEF CRITIC

“As stated in the consent order, there is a common interest to ensure that if Virginia voters choose to use the mail to vote, they are able to do so effectively,” USPS spokesperson Martha Johnson told Forbes in a statement, saying the agency “is fully committed to fulfilling our important role in the electoral process as a secure, efficient, and effective way for citizens to participate when policymakers decide to use mail as part of their election system.” The agency had previously disputed the Democratic allegations in a court filing, arguing their claims about mail delays “lack factual and legal merit.”

WHAT TO WATCH FOR

Democrat Terry McAuliffe and Republican Glenn Youngkin are currently running neck and neck in the gubernatorial race, with FiveThirtyEight’s polling average showing both politicians at 47.1% support as of Thursday. That means even a small number of uncounted ballots could potentially sway the election, which is being viewed as a bellwether for how Democrats could fare in the midterms in battleground states.

KEY BACKGROUND

The Virginia lawsuit follows similar Democratic-led lawsuits that were filed against USPS in the 2020 election aiming to stop mail delays that resulted from changes Postmaster General Louis DeJoy imposed that slowed down delivery and sowed fears about mail-in voting. USPS lost those lawsuits and DeJoy’s changes were ultimately reversed, leading mail-in ballots to be delivered last November without any major issues as USPS prioritized their delivery. Mail delivery has not fully rebounded in all areas, however, and news reports indicate delays have remained particularly bad in Virginia.

The state’s congressional delegation wrote to USPS leadership in February and August urging them to address the area’s widespread mail delays. Reports suggest some local business owners have had package delivery get delayed by as much as a month. USPS’ new strategic plan has exacerbated fears about mail delays, given its slowdown of some first-class mail. Virginia is one of 19 states, plus Washington, D.C., that have filed a complaint with the Postal Regulatory Commission against the changes.
Dit klinkt op zich prima. Door een snelle afhandeling van mail-in ballots kan het proces misschien wat meer legitimiteit krijgen al blijft het massale stemmen via post natuurlijk een opmerkelijke gewaarwording.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201983370
Virginia Dems Cited 300,000+ Mail-In Ballot ‘Delay’ Days Before Election Officials, Media Said Results May Not Be Known On Election Day

quote:
"Thousands of absentee ballots currently sit at postal facilities throughout the Commonwealth, unprocessed for weeks on end."

Virginia Democrats had filed a lawsuit against USPS complaining about a “delay” of 300,000 mail-in votes just days before election officials and mainstream media outlets began priming the public for a scenario in which the results of the gubernatorial election may not be decided on Election Day due to mail-in ballots.
The Elias Law Group, a firm recently hired by the Terry McAuliffe campaign headed by Clinton-allied attorney Marc Elias, filed a lawsuit on behalf of the Democratic Party of Virginia on Friday October 22 against the United States Postal Service (USPS) citing a “delay” of over 300 thousand mail-in ballots in the gubernatorial race.

“With Election Day less than two weeks away and more than 300,000 Virginians likely to attempt to cast their votes by mail, the failure of the United States Postal Service…to timely process and deliver election-related mail is threatening to disenfranchise thousands of Virginia voters,” the lawsuit claimed.

“Thousands of absentee ballots currently sit at postal facilities throughout the Commonwealth, unprocessed for weeks on end.”

The USPS maintains they have a “robust and tested process for the proper handling and timely delivery of Election Mail.”

“Our Election Mail processes and procedures are fully operational in Virginia. We are not aware of any processing delays of any ballots within our facilities nor any ballot delivery delays, and we have fully communicated this information to election officials,” USPS public relations representative Martha Johnson told The Washington Times.

Just days after the lawsuit was filed, corporate media outlets and partisan election officials began priming Virginia voters for a post-Election Day debacle in which the winner of the race may be unknowable until the following Friday due to mail-in ballots.

In Virginia, as was the same for the 2020 Presidential Election, mail-in votes are for some reason allowed to be counted if they are postmarked by the end of Election Day and received three whole days after the election.

Last year, 300,000 votes for Joe Biden were counted in a series of five suspicious ballot drops in the dead of night after Election Day in Virginia, with one of those dumps accounting for a staggering 73% of all Biden votes in Fairfax County.

As a result of the 308,000-vote ballot dump, Biden appeared to have defeated President Donald Trump by a margin of 80% in Virginia’s most populous county, vastly and suspiciously outperforming failed Democratic presidential candidate Hillary Clinton in the 2016 election.
Goh. Waar hebben we dat toch eerder gezien?
pi_201983391
quote:
10s.gif Op maandag 1 november 2021 12:27 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]
knip
De rare spelletjes komen van jou af (goh projectie much) zoals je onlangs ook weer bewees met je hypocriete houding ten opzichte van het betalen van schadevergoeding aan illegalen, dat je er meerdere malen op gewezen werd dat dit onder Trump ook gebeurde bleef je maar negeren want het moet natuurlijk wel aan Biden blijven kleven en niet aan je idool.
[/quote]
450.000 is iets heel anders dan gericht een kleine schadevergoeding betalen.
Ook ben ik het daar overigens niet mee eens.

[ Bericht 26% gewijzigd door yvonne op 01-11-2021 13:03:27 ]
  Admin maandag 1 november 2021 @ 13:03:46 #264
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201983455
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 12:55 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De rare spelletjes komen van jou af (goh projectie much) zoals je onlangs ook weer bewees met je hypocriete houding ten opzichte van het betalen van schadevergoeding aan illegalen, dat je er meerdere malen op gewezen werd dat dit onder Trump ook gebeurde bleef je maar negeren want het moet natuurlijk wel aan Biden blijven kleven en niet aan je idool.

450.000 is iets heel anders dan gericht een kleine schadevergoeding betalen.
Ook ben ik het daar overigens niet mee eens.
Quote is verwijderd :)

[ Bericht 1% gewijzigd door yvonne op 01-11-2021 13:17:41 ]
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 1 november 2021 @ 13:04:12 #265
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201983459
quote:
Haha, dit laat weer een hele andere kant zien dan het verhaal van Forbes. Niet verassend natuurlijk, we weten aan welke kant de MSM staat.

Wat verwacht jij zelf van de verkiezingen morgen? Aangezien het momenteel heel dicht bij elkaar ligt zou het mij niet verbazen als de Democraten weer op een discutabele manier aan een kleine winst komen via een hele lading mail-in ballots.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201983519
quote:
14s.gif Op maandag 1 november 2021 13:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Haha, dit laat weer een hele andere kant zien dan het verhaal van Forbes. Niet verassend natuurlijk, we weten aan welke kant de MSM staat.

Wat verwacht jij zelf van de verkiezingen morgen? Aangezien het momenteel heel dicht bij elkaar ligt zou het mij niet verbazen als de Democraten weer op een discutabele manier aan een kleine winst komen via een hele lading mail-in ballots.
In principe zouden de Democraten het moeten winnen, al is het lastig om vast te stellen hoe zij in het verleden door middel van dubieuze handelingen verkiezingsoverwinningen behaalden. Tel daarbij op dat er dubieuze poststemmen zijn en dubieus stem(verwekings)materiaal, verwacht ik dat de Democraten een uiteindelijke nipte en dubieuze overwinning behalen. De uitzondering is wanneer Youngkin zo veel stemmen krijgt, dat de fraude onvoldoende blijkt. Een beetje zoals in 2016 met President Trump. Alhoewel, wat houdt ze tegen om weken lang stemmen te produceren zoals we een jaar geleden zagen?
pi_201983629
quote:
14s.gif Op maandag 1 november 2021 13:04 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Haha, dit laat weer een hele andere kant zien dan het verhaal van Forbes. Niet verassend natuurlijk, we weten aan welke kant de MSM staat.

Wat verwacht jij zelf van de verkiezingen morgen? Aangezien het momenteel heel dicht bij elkaar ligt zou het mij niet verbazen als de Democraten weer op een discutabele manier aan een kleine winst komen via een hele lading mail-in ballots.
Als het voor de Democraten een koud kunstje is om de verkiezingswinst bij elkaar te frauderen, waarom moesten de Dems vorig jaar meerdere zetels in het Huis van Afgevaardigen afstaan aan de Reps? En waarom viel de opmars in de Senaat dan erg tegen, met als gevolg dat de ambitieuze plannen van de Dems dreigen de stranden in het Congres?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201984228
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 13:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Als het voor de Democraten een koud kunstje is om de verkiezingswinst bij elkaar te frauderen, waarom moesten de Dems vorig jaar meerdere zetels in het Huis van Afgevaardigen afstaan aan de Reps? En waarom viel de opmars in de Senaat dan erg tegen, met als gevolg dat de ambitieuze plannen van de Dems dreigen de stranden in het Congres?
Het kostte te veel tijd om de biljetten volledig te frauderen. Plus dat het nog ongeloofwaardiger zou zijn dan wat er is gebeurd. Daarbij hebben de autoritaire Democraten slechts het presidentschap nodig om per decreet te regeren.
  Overall beste user 2022 maandag 1 november 2021 @ 17:11:22 #269
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_201986768
Oh ja, ze konden wèl van de naam Trump Biden maken maar op hetzelfde vel papier een andere naam wijzigen ging niet.

Erg geloofwaardig.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_201988060
https://news.yahoo.com/fa(...)k5Gm2RJLmN-xyImSxE5j

Wanneer al het andere faalt kun je als Democraat de tegenstander altijd nog labelen als een racist.
Wat een zwaktebod.
  maandag 1 november 2021 @ 19:08:17 #271
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_201988177
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 18:57 schreef Chivaz het volgende:
https://news.yahoo.com/fa(...)k5Gm2RJLmN-xyImSxE5j

Wanneer al het andere faalt kun je als Democraat de tegenstander altijd nog labelen als een racist.
Wat een zwaktebod.
Terwijl ze zelf de allergrootste racisten zijn.
  maandag 1 november 2021 @ 19:46:12 #272
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201988699
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 17:11 schreef Ulx het volgende:
Oh ja, ze konden wèl van de naam Trump Biden maken maar op hetzelfde vel papier een andere naam wijzigen ging niet.

Erg geloofwaardig.
het werkt natuurlijk maar 1 kant op!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 1 november 2021 @ 20:56:23 #273
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201989918
twitter


Geweldig, vooral die brother in het rose pakje O+

twitter


Sleepy Joe
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 1 november 2021 @ 21:07:30 #274
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201990148
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 10:53 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Is het nu zo moeilijk om je eigen punten toe te lichten en eventueel aandragen hoe het beter kan? Aan die rare spelletjes van je ga ik niet meedoen, of je doet wat ik zeg of je kan de boom in. Dat zijn je opties.
nou duidelijk dus geen antwoord over de sharpie case..
Prima deze houden we dus even in ons achterhoofd en gaan naar de volgende.

Om het even makkelijk te maken heb ik er 2 bij elkaar gepakt, vrienden en buurlanden belachelijk maken!
aller eerst

Mexico zuidelijke buur!
allereerst er moest een muur komen en WIE ging die ook weer betalen?
ow en de mexcicaanse migranten bestaat over het overgrote meerderheid uit..
wacht we laten de oompaloompa even aan het woord!\
niet alleen dat hij noemt het hele volk en politici dom..
oh en niet alleen mexiciaanse migranten ALLE migranten, dus als jij naar de VS zou verkassen krijg je al de stempel moordenaar en verkrachter mee, tenzij je ZELF anders bewijst!

dus in hoe verre is dit de schuld van de MSM?

oki volgende de Noordelijke buur, Canada,
We kennen Canada allemaal als de grote vriendelijke noordelijke buur met heel wat minder inwoners die overal hun excuses voor aanbieden!

filmpje geeft duidelijk uitleg en hieronder de achtergrond info
https://www.thestar.com/p(...)d-trump-gave-us.html

https://www.theguardian.c(...)anadians-worst-fears

dan gaan we over de plomp naar Duitsland en GB
allereerst duitsland
oeh en die is wel heel erg nasty

allereerst even handje schudden voor de camera!

GB en duitsland zijn de VS aan het wiretappen!
zonder bewijs natuurlijk maar wel goeie beschuldiging

verder komt hij met andere beschuldigingen eigelijk de hele G7 en andere landen!

voor zover Duitsland
gaan we naar GB
Nou allereerst beschuldigingen van Wire taps aan hun adres, zonder enig bewijs is dat natuurlijk niet netjes, Maar goed zo is hij nou eenmaal he, lomp als een hork!
https://www.washingtonpos(...)res-tapped-by-obama/
https://www.npr.org/2017/(...)roof?t=1635795644651

Dan allerlei beschuldigen en claims en andere onzin via Tweets aan GB gericht etc..
agh lees zelf maar linksjes naar de tweets staan er bij
https://www.theatlantic.c(...)-theresa-may/590758/

oh en het komt niet van een kant, de oompaloompa is ook niet bepaald populair in GB
Misschien komt dat door zijn uitspraken beschuldigingen etc etc etc,
Toen hij in GB was, liepen duizenden mensen in protest marsen tegen de Oranje man
https://www.politico.eu/a(...)ate-petition-to-ban/

https://www.politico.eu/a(...)u-fear-and-loathing/
Niet alleen die landen maar ook de rest van de EU
bijvoorbeeld het parijs akkoord waar hij de stekker uit trok!
https://www.nytimes.com/2(...)imate-agreement.html

twitter berichten over zweden
https://eu.azcentral.com/(...)e-wanted/3090687001/

terror attack?
https://twitter.com/i/events/833583679901401088

en ga zo maar even door...

Dus... als ik even een en ander bekijk en doorlees, is het De oompaloompa zelf die dit allemaal twittert en zegt en doet.
En niet de MSM?

eens dan kunnen we naar de volgende of oneens en vertel :)

[ Bericht 0% gewijzigd door theguyver op 01-11-2021 22:54:12 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201991915
twitter


[ Bericht 35% gewijzigd door Kijkertje op 01-11-2021 23:07:10 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201992191
twitter

Trump had als president de plicht om in te grijpen en dat heeft hij 187 minuten geweigerd te doen:

twitter

twitter


[ Bericht 20% gewijzigd door Kijkertje op 02-11-2021 06:07:31 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201992203
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 20:56 schreef controlaltdelete het volgende:

[ twitter ]

Sleepy Joe
Godsamme, ik vind Biden zelf een ouwe redelijk warrige man, dus toen ik op de radio hoorde over dat ie in slaap viel ging ik meteen op zoek naar leuke beelden om te mee te roepen dat ze eens moeten kappen met die ouwe mensen als president te kiezen.

Valt ie helemaal niet in slaap, maar doet ie gewoon even zijn ogen dicht zoals zovelen wel eens doen bij een saaie vergadering. Wat een let down. Zijn hoofd knikkebolt niet eens. :{
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_201992510
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201992750
twitter


:')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201993283
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201993300
Nog zo'n congreslid die iets VERDACHT vindt:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201993314
twitter

twitter

Wat ik ook al opmerkte, Trump gebruikt zijn volgvolk gewoon als verdienmodel :Y

[ Bericht 19% gewijzigd door Kijkertje op 02-11-2021 03:24:47 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201993329
Lol!

twitter

twitter


[ Bericht 28% gewijzigd door Kijkertje op 02-11-2021 06:42:47 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201993422
Youngkin maakt een goeie kans om te winnen in Virginia en het was niet voor niks dat Trump niet uitgenodigd was om campagne voor hem te voeren. Gaat hij het alsnog vernachelen?

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 2 november 2021 @ 04:21:47 #285
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201993433
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 november 2021 03:18 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Wat ik ook al opmerkte, Trump gebruikt zijn volgvolk gewoon als verdienmodel :Y
Uhu, ergste was eenmaal een bedrag gedoneerd werd het daarna nogmaals afgeschreven als een soort van abbo.
Schijnbaar stond dat in de kleine lettertjes bijna het aanmelden na donatie.
https://www.google.com/am(...)p-donations.amp.html

https://www.google.com/am(...)le/amp/idINKBN27R30B

Sommigen willen hun geld terug.
https://www.washingtonpos(...).html?outputType=amp
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201993439
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2021 04:21 schreef theguyver het volgende:

[..]
Uhu, ergste was eenmaal een bedrag gedoneerd werd het daarna nogmaals afgeschreven als een soort van abbo.
Schijnbaar stond dat in de kleine lettertjes bijna het aanmelden na donatie.
https://www.google.com/am(...)p-donations.amp.html

https://www.google.com/am(...)le/amp/idINKBN27R30B

Sommigen willen hun geld terug.
https://www.washingtonpos(...).html?outputType=amp
Klopt en naarmate de verkiezingen naderde werd de vooraf aangevinkte termijn daarbij steeds korter kan ik me herinneren :D

De mailtjes werden ook steeds agressiever: als je niet doneerde was je geen patriot :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 2 november 2021 @ 04:42:46 #287
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201993452
quote:
84s.gif Op dinsdag 2 november 2021 04:28 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Klopt en naarmate de verkiezingen naderde werd de vooraf aangevinkte termijn daarbij steeds korter kan ik me herinneren :D

De mailtjes werden ook steeds agressiever: als je niet doneerde was je geen patriot :')
Jup en er waren een aantal mensen die daardoor in financiële nood kwamen.
Het deed me beetje denken aan van die tv priesters gedoe in de VS.
Die gebruikten ook dit soort tactiek en geld ging daarvan naar privé jets enorme huizen auto's etc..
In dit geval verdwijnt het geld in allerlei vage projecten van de oompaloempa.

Maar goed het is Halloween en ondanks dat het een droeftoeter van een president was until Proven otherwise.

Even een grappig filmpje uit de tijd dat hij nog president was.

De Minion :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201993466
Iemand uit het publiek vraagt Mike Pence wat de naam van de man was die hem adviseerde niet mee werken met Trump's plannetje om de certificatie van de stemmen in het Congres tegen te werken :')

twitter

twitter


Weet hij goed te vermijden ^O^
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201993479
twitter

Heel gedoe allemaal ....
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201993605
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 19:08 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Terwijl ze zelf de allergrootste racisten zijn.
De domme ironie weer hier, de andere partij dan als antwoord als allergrootste racisten wegzetten. :')
  dinsdag 2 november 2021 @ 07:22:35 #291
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201993691
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 06:57 schreef Basp1 het volgende:

[..]
De domme ironie weer hier, de andere partij dan als antwoord als allergrootste racisten wegzetten. :')
Het constateren en benoemen van het observeerbare lijkt mij weinig mis mee.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 2 november 2021 @ 07:35:15 #292
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201993746
Ondertussen was er de nodige ophef afgelopen weekend omdat er schijnbaar een piloot van Southwest Airlines 'Let's Go Brandon' zei door de intercom. Ondanks het feit dat hier nog nul daadwerkelijke bewijzen voor zijn, leverde het gerucht weer hysterische en bizarre reacties op van Amerikaans Links op social media.

Zo stelde een analiste van CNN dat dit vergelijkbaar is met als een piloot 'Long Live ISIS' zou zeggen op een vlucht:

twitter

En een andere commentator van onder andere CNN en MSNBC stelde dat 'Lets Go Brandon' ondertussen te vergelijken valt met 'Sieg Heil':

twitter

Dit zijn dan de zogenaamd niet hysterische, niet partijdige, niet polariserende en objectieve mensen van de MSM. Echt ongekend.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 2 november 2021 @ 07:55:36 #293
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201993834
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 november 2021 07:35 schreef HowardRoark het volgende:
Ondertussen was er de nodige ophef afgelopen weekend omdat er schijnbaar een piloot van Southwest Airlines 'Let's Go Brandon' zei door de intercom. Ondanks het feit dat hier nog nul daadwerkelijke bewijzen voor zijn, leverde het gerucht weer hysterische en bizarre reacties op van Amerikaans Links op social media.

Zo stelde een analiste van CNN dat dit vergelijkbaar is met als een piloot 'Long Live ISIS' zou zeggen op een vlucht:

[ twitter ]
En een andere commentator van onder andere CNN en MSNBC stelde dat 'Lets Go Brandon' ondertussen te vergelijken valt met 'Sieg Heil':

[ twitter ]
Dit zijn dan de zogenaamd niet hysterische, niet partijdige, niet polariserende en objectieve mensen van de MSM. Echt ongekend.
En sinds wanneer is dat een probleem vooral in dit topic.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 2 november 2021 @ 08:06:49 #294
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201993892
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 07:55 schreef theguyver het volgende:

[..]
En sinds wanneer is dat een probleem vooral in dit topic.
Er zijn hier meer dan genoeg dubieuze zaken benoemd omtrent de verkiezingen (neem de resultaten van de audits bijvoorbeeld). Alleen deze worden weggewoven door users die zeer fanatiek aanhanger zijn van de Democraten. Dat is hun goed recht natuurlijk, maar ik zou in die partijdige en vooringenomen benadering het probleem zoeken. En niet zo zeer in dat er zogenaamd geen goede argumenten of bewijzen voor (mogelijke) fraude zijn geleverd.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 2 november 2021 @ 08:09:41 #295
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201993910
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 november 2021 08:06 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er zijn hier meer dan genoeg dubieuze zaken benoemd omtrent de verkiezingen (neem de resultaten van de audits bijvoorbeeld). Alleen deze worden weggewoven door users die zeer fanatiek aanhanger zijn van de Democraten. Dat is hun goed recht natuurlijk, maar ik zou in die partijdige en vooringenomen benadering het probleem zoeken. En niet zo zeer in dat er zogenaamd geen goede argumenten voor (mogelijke) fraude zijn geleverd.
Nee de hele verkiezing fraude quote werd al in 2016 aangekondigd.
En als hij dan verloren had, zou het ook dan aan bod zijn geweest.

Omdat hij het zegt..
Niets meer niets minder.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201993945
Soms vraag ik me af, hoe een schuldbekentenis er uit zou zien zonder expliciete bekentenis maar met de nodige projectie en uiteraard zonder daadwerkelijke ontkenning. En toen kwam ik dit tegen:
pi_201993968


President Trump is het duidelijk met mij eens.
  Overall beste user 2022 dinsdag 2 november 2021 @ 08:54:08 #298
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_201994294
Er is geen geld in de begroting vrijgemaakt om CRT te onderwijzen. Waar gaat dat gelul over?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_201994433
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 november 2021 07:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het constateren en benoemen van het observeerbare lijkt mij weinig mis mee.
Idd jij en wat andere zijn geindoctrineerde rechtse trollen die geloven in leugens van de daadwerkelijke leugenmedia. 8-)
pi_201995826
twitter

Zelfs de aloude Stacey Abrams is de eckte gouverneur werd van stal gehaald om Virginia te winnen.
Het blijft uiteraard een beetje hypocriet van de Democraten om te claimen dat de afgelopen verkiezingen eerlijk zijn verlopen en tegelijkertijd claimen dat Stacey Abrams de echte gouverneur van Georgia is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')