Ik ben fris als een hoentje want heb een heel uur extra gehad nuquote:Op dinsdag 2 november 2021 06:44 schreef D. het volgende:
Stom eigenlijk, dat we de klok verzetten, maar de werktijden niet
Ik moet vaak een paar dagen bijkomenquote:Op dinsdag 2 november 2021 06:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben fris als een hoentje want heb een heel uur extra gehad nu
Nicequote:
Wat een gezelligheid op de vroege morgenquote:
Dat is andere hop.quote:Op dinsdag 2 november 2021 07:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Dit is een hop
Goedemorgen
Of nee, toch maar
Hip hop!quote:
Top of the popsquote:
Dat is lang geleden, zag Ad Visser laatst in een programma die is nog niets veranderdquote:
Iddquote:Op dinsdag 2 november 2021 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is lang geleden, zag Ad Visser laatst in een programma die is nog niets veranderd
Toen was het allemaal nog een optreden, tegenwoordig is het alle maal een video clipquote:
Klopt en er kwamen de grote sterren optreden. Dat in ons kikkerlandje.quote:Op dinsdag 2 november 2021 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toen was het allemaal nog een optreden, tegenwoordig is het alle maal een video clip
Persoonlijk vond ik dat veel mooier.quote:Op dinsdag 2 november 2021 07:46 schreef notturna het volgende:
[..]
Klopt en er kwamen de grote sterren optreden. Dat in ons kikkerlandje.
Was het ook.quote:Op dinsdag 2 november 2021 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Persoonlijk vond ik dat veel mooier.
Morguh Nijnquote:Op dinsdag 2 november 2021 08:22 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, wat een gezelligheid hier.
Oh en voor de liefhebbers, o.a. @:Deisyy wilde het weten:
Er kan 27 november gekaraoked worden. Helaas maar tot 22.30 uur en het geluid kan niet op oorlogssterkte.
Morguh Sodequote:
Dat was niet heel ingewikkeld.. Een kwestie van een appje naar de kroegeigenaarquote:Op dinsdag 2 november 2021 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Nijnheb je weer mooi geregeld
Die kamen ook graag omdat er in de kelder van het gebouw waar het opgenomen werd een pornostudio o.i.d. zat waar leuke feestjes gegeven werdenquote:Op dinsdag 2 november 2021 07:46 schreef notturna het volgende:
[..]
Klopt en er kwamen de grote sterren optreden. Dat in ons kikkerlandje.
Het geheel ook het organiseren weer.quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat was niet heel ingewikkeld.. Een kwestie van een appje naar de kroegeigenaar![]()
Nu moet ik nog uitvogelen hoe die karaokeset werkt. Dat gaat met een laptop en een beamer.
Ik ben echt een kneus wat dat betreft
De TT zegt het alquote:Op dinsdag 2 november 2021 08:22 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, wat een gezelligheid hier.
Oh en voor de liefhebbers, o.a. @:Deisyy wilde het weten:
Er kan 27 november gekaraoked worden. Helaas maar tot 22.30 uur en het geluid kan niet op oorlogssterkte.
Daar komen we wel uit denk ik.quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat was niet heel ingewikkeld.. Een kwestie van een appje naar de kroegeigenaar![]()
Nu moet ik nog uitvogelen hoe die karaokeset werkt. Dat gaat met een laptop en een beamer.
Ik ben echt een kneus wat dat betreft
Ja, eigenlijk wel.quote:
Dan vertrouw ik op julie om de zooi aan te sluiten. (Mocht ik in de kroeg niemand vinden die het fatsoenlijk kan doen) Er staat dus een set/ er hangt een beamer en een scherm en ik neem wel een laptop mee.quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Daar komen we wel uit denk ik.
Nooit geprobeerdquote:Op dinsdag 2 november 2021 08:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.
Ik vind karaoke leuk om te luisteren en kijken. Niet om zelf te doen.
Ik werd vroeger met zangles al vriendelijk, doch dringend verzocht om vooral niet mee te zingenen dat is in de loop van mijn leven niet verbeterd
Leuk jullie gaan ookquote:Op dinsdag 2 november 2021 08:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Daar komen we wel uit denk ik.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 2 november 2021 08:35 schreef Sodeknetters het volgende:
Mij moet je vijf minuten voor sluitingstijd laten zingen. Op op elk willekeurig ander tijdstip dat je de tent leeg wil hebben
Bij mij stond op mijn rapport altijd: "Doet leuk mee"quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.
Ik vind karaoke leuk om te luisteren en kijken. Niet om zelf te doen.
Ik werd vroeger met zangles al vriendelijk, doch dringend verzocht om vooral niet mee te zingenen dat is in de loop van mijn leven niet verbeterd
Fijn toch, gaat dit keer ook vast weer leuk worden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Echt wel. Was vorige keer ook heel gezellig.
Welk nummer dan?quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:35 schreef Sodeknetters het volgende:
Mij moet je vijf minuten voor sluitingstijd laten zingen. Op op elk willekeurig ander tijdstip dat je de tent leeg wil hebben
Dat zegt ook wel genoeg, jaquote:Op dinsdag 2 november 2021 08:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Bij mij stond op mijn rapport altijd: "Doet leuk mee"
Nu mag je zingenquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:00 schreef D. het volgende:
Ik wilde vorige week nog grappen over of er wel een karaoke zou zijn op de meet, maar nu durf ik dat niet meer
Latersquote:Op dinsdag 2 november 2021 08:48 schreef Sodeknetters het volgende:
En ik ben op bestemming. Fijne dag!
Hey CHanelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |