abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 06:41:30 #151
18653 crew  D.
pi_201993577
Ow, was te vroeg _O-
pi_201993578
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 06:41 schreef D. het volgende:
Ow, was te vroeg _O-
Veel te
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 06:42:22 #153
18653 crew  D.
pi_201993580
Nouja, sowieso te vroeg, want wintertijd is stom :P
pi_201993581
Giraffe kijkt eens wat D. allemaal uitvreet

No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 06:44:45 #155
18653 crew  D.
pi_201993585
Stom eigenlijk, dat we de klok verzetten, maar de werktijden niet :P
pi_201993589
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 06:44 schreef D. het volgende:
Stom eigenlijk, dat we de klok verzetten, maar de werktijden niet :P
Ik ben fris als een hoentje want heb een heel uur extra gehad nu
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 06:52:24 #157
18653 crew  D.
pi_201993593
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 06:49 schreef pullup het volgende:

[..]
Ik ben fris als een hoentje want heb een heel uur extra gehad nu
Ik moet vaak een paar dagen bijkomen :Y
pi_201993678
Mogguhh
pi_201993682
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 06:39 schreef pullup het volgende:
Geinig spechtje

[ afbeelding ]
Dat is een hop.

Goedemorgen btw. c_/
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 07:21:48 #160
388664 crew  Dotteke
pi_201993687
Morguh ☕️
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_201993688
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 07:20 schreef notturna het volgende:

[..]
Dat is een hop.

Goedemorgen btw. c_/
Nice
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_201993689
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 07:21 schreef Dotteke het volgende:
Morguh ☕️
Hoi Dotteke. :W
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 07:23:59 #163
388664 crew  Dotteke
pi_201993695
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 07:22 schreef notturna het volgende:

[..]
Hoi Dotteke. :W
Wat een gezelligheid op de vroege morgen :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_201993704
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 07:20 schreef notturna het volgende:

[..]
Dat is een hop.


Goedemorgen btw. c_/
Dit is een hop


Goedemorgen B:)B

Of nee, toch maar c_/
pi_201993713
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2021 07:26 schreef cafca het volgende:

[..]
Dit is een hop

Goedemorgen B:)B

Of nee, toch maar c_/
Dat is andere hop. :Y
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_201993718
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 07:28 schreef notturna het volgende:

[..]
Dat is andere hop. :Y
Hop hop! :P
pi_201993728
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 07:28 schreef cafca het volgende:

[..]
Hop hop! :P
Hip hop! :@
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_201993745
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 november 2021 07:31 schreef engine het volgende:

[..]
Hip hop! :@
Toppop. :s)
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_201993760
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 07:35 schreef notturna het volgende:

[..]
Toppop. :s)
Top of the pops *O*
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_201993762

Bebop
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 07:41:44 #171
388664 crew  Dotteke
pi_201993777
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 07:35 schreef notturna het volgende:

[..]
Toppop. :s)
Dat is lang geleden, zag Ad Visser laatst in een programma die is nog niets veranderd
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_201993790
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 07:41 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat is lang geleden, zag Ad Visser laatst in een programma die is nog niets veranderd
Idd
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 07:44:35 #173
388664 crew  Dotteke
pi_201993798
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 07:43 schreef notturna het volgende:

[..]
Idd
Toen was het allemaal nog een optreden, tegenwoordig is het alle maal een video clip
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_201993804
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 07:44 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Toen was het allemaal nog een optreden, tegenwoordig is het alle maal een video clip
Klopt en er kwamen de grote sterren optreden. Dat in ons kikkerlandje.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 07:47:50 #175
388664 crew  Dotteke
pi_201993810
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 07:46 schreef notturna het volgende:

[..]
Klopt en er kwamen de grote sterren optreden. Dat in ons kikkerlandje.
Persoonlijk vond ik dat veel mooier.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')