Veel tequote:
Ik ben fris als een hoentje want heb een heel uur extra gehad nuquote:Op dinsdag 2 november 2021 06:44 schreef D. het volgende:
Stom eigenlijk, dat we de klok verzetten, maar de werktijden niet
Ik moet vaak een paar dagen bijkomenquote:Op dinsdag 2 november 2021 06:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben fris als een hoentje want heb een heel uur extra gehad nu
Nicequote:
Wat een gezelligheid op de vroege morgenquote:
Dat is andere hop.quote:Op dinsdag 2 november 2021 07:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Dit is een hop
Goedemorgen
Of nee, toch maar
Hip hop!quote:
Top of the popsquote:
Dat is lang geleden, zag Ad Visser laatst in een programma die is nog niets veranderdquote:
Iddquote:Op dinsdag 2 november 2021 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is lang geleden, zag Ad Visser laatst in een programma die is nog niets veranderd
Toen was het allemaal nog een optreden, tegenwoordig is het alle maal een video clipquote:
Klopt en er kwamen de grote sterren optreden. Dat in ons kikkerlandje.quote:Op dinsdag 2 november 2021 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toen was het allemaal nog een optreden, tegenwoordig is het alle maal een video clip
Persoonlijk vond ik dat veel mooier.quote:Op dinsdag 2 november 2021 07:46 schreef notturna het volgende:
[..]
Klopt en er kwamen de grote sterren optreden. Dat in ons kikkerlandje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |