abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 06:41:30 #151
18653 crew  D.
pi_201993577
Ow, was te vroeg _O-
pi_201993578
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 06:41 schreef D. het volgende:
Ow, was te vroeg _O-
Veel te
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 06:42:22 #153
18653 crew  D.
pi_201993580
Nouja, sowieso te vroeg, want wintertijd is stom :P
pi_201993581
Giraffe kijkt eens wat D. allemaal uitvreet

No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 06:44:45 #155
18653 crew  D.
pi_201993585
Stom eigenlijk, dat we de klok verzetten, maar de werktijden niet :P
pi_201993589
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 06:44 schreef D. het volgende:
Stom eigenlijk, dat we de klok verzetten, maar de werktijden niet :P
Ik ben fris als een hoentje want heb een heel uur extra gehad nu
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 06:52:24 #157
18653 crew  D.
pi_201993593
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 06:49 schreef pullup het volgende:

[..]
Ik ben fris als een hoentje want heb een heel uur extra gehad nu
Ik moet vaak een paar dagen bijkomen :Y
pi_201993678
Mogguhh
pi_201993682
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 06:39 schreef pullup het volgende:
Geinig spechtje

[ afbeelding ]
Dat is een hop.

Goedemorgen btw. c_/
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 07:21:48 #160
388664 crew  Dotteke
pi_201993687
Morguh ☕️
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_201993688
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 07:20 schreef notturna het volgende:

[..]
Dat is een hop.

Goedemorgen btw. c_/
Nice
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_201993689
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 07:21 schreef Dotteke het volgende:
Morguh ☕️
Hoi Dotteke. :W
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 07:23:59 #163
388664 crew  Dotteke
pi_201993695
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 07:22 schreef notturna het volgende:

[..]
Hoi Dotteke. :W
Wat een gezelligheid op de vroege morgen :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_201993704
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 07:20 schreef notturna het volgende:

[..]
Dat is een hop.


Goedemorgen btw. c_/
Dit is een hop


Goedemorgen B:)B

Of nee, toch maar c_/
pi_201993713
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2021 07:26 schreef cafca het volgende:

[..]
Dit is een hop

Goedemorgen B:)B

Of nee, toch maar c_/
Dat is andere hop. :Y
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_201993718
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 07:28 schreef notturna het volgende:

[..]
Dat is andere hop. :Y
Hop hop! :P
pi_201993728
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 07:28 schreef cafca het volgende:

[..]
Hop hop! :P
Hip hop! :@
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_201993745
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 november 2021 07:31 schreef engine het volgende:

[..]
Hip hop! :@
Toppop. :s)
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_201993760
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 07:35 schreef notturna het volgende:

[..]
Toppop. :s)
Top of the pops *O*
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_201993762

Bebop
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 07:41:44 #171
388664 crew  Dotteke
pi_201993777
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 07:35 schreef notturna het volgende:

[..]
Toppop. :s)
Dat is lang geleden, zag Ad Visser laatst in een programma die is nog niets veranderd
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_201993790
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 07:41 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat is lang geleden, zag Ad Visser laatst in een programma die is nog niets veranderd
Idd
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 07:44:35 #173
388664 crew  Dotteke
pi_201993798
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 07:43 schreef notturna het volgende:

[..]
Idd
Toen was het allemaal nog een optreden, tegenwoordig is het alle maal een video clip
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_201993804
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 07:44 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Toen was het allemaal nog een optreden, tegenwoordig is het alle maal een video clip
Klopt en er kwamen de grote sterren optreden. Dat in ons kikkerlandje.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 07:47:50 #175
388664 crew  Dotteke
pi_201993810
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 07:46 schreef notturna het volgende:

[..]
Klopt en er kwamen de grote sterren optreden. Dat in ons kikkerlandje.
Persoonlijk vond ik dat veel mooier.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_201993820
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 07:47 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Persoonlijk vond ik dat veel mooier.
Was het ook.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_201994003
Goedemorgen, wat een gezelligheid hier.

Oh en voor de liefhebbers, o.a. @Deisyy wilde het weten:

Er kan 27 november gekaraoked worden. Helaas maar tot 22.30 uur en het geluid kan niet op oorlogssterkte.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiėren!
pi_201994012
Mogge. *O*
pi_201994039
Een knettergekke morgen.
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 08:27:35 #180
388664 crew  Dotteke
pi_201994046
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 08:22 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, wat een gezelligheid hier.

Oh en voor de liefhebbers, o.a. @:Deisyy wilde het weten:

Er kan 27 november gekaraoked worden. Helaas maar tot 22.30 uur en het geluid kan niet op oorlogssterkte.
Morguh Nijn :W heb je weer mooi geregeld ^O^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 08:27:49 #181
388664 crew  Dotteke
pi_201994048
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2021 08:23 schreef Sodeknetters het volgende:
Mogge. *O*
Morguh Sode :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_201994059
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 08:27 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Morguh Nijn :W heb je weer mooi geregeld ^O^
Dat was niet heel ingewikkeld.. Een kwestie van een appje naar de kroegeigenaar ;)

Nu moet ik nog uitvogelen hoe die karaokeset werkt. Dat gaat met een laptop en een beamer.
Ik ben echt een kneus wat dat betreft :@
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiėren!
pi_201994061
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 07:46 schreef notturna het volgende:

[..]
Klopt en er kwamen de grote sterren optreden. Dat in ons kikkerlandje.
Die kamen ook graag omdat er in de kelder van het gebouw waar het opgenomen werd een pornostudio o.i.d. zat waar leuke feestjes gegeven werden ;)
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 08:30:04 #184
388664 crew  Dotteke
pi_201994069
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 08:29 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Dat was niet heel ingewikkeld.. Een kwestie van een appje naar de kroegeigenaar ;)

Nu moet ik nog uitvogelen hoe die karaokeset werkt. Dat gaat met een laptop en een beamer.
Ik ben echt een kneus wat dat betreft :@
Het geheel ook het organiseren weer.
Er zijn vast wel users die weten hoezo iets werkt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_201994070
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 08:22 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, wat een gezelligheid hier.

Oh en voor de liefhebbers, o.a. @:Deisyy wilde het weten:

Er kan 27 november gekaraoked worden. Helaas maar tot 22.30 uur en het geluid kan niet op oorlogssterkte.
De TT zegt het al :P
pi_201994091
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 08:29 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Dat was niet heel ingewikkeld.. Een kwestie van een appje naar de kroegeigenaar ;)

Nu moet ik nog uitvogelen hoe die karaokeset werkt. Dat gaat met een laptop en een beamer.
Ik ben echt een kneus wat dat betreft :@
Daar komen we wel uit denk ik.
pi_201994097
quote:
4s.gif Op dinsdag 2 november 2021 08:30 schreef aloa het volgende:

[..]
De TT zegt het al :P
Ja, eigenlijk wel.
Ik vind karaoke leuk om te luisteren en kijken. Niet om zelf te doen.
Ik werd vroeger met zangles al vriendelijk, doch dringend verzocht om vooral niet mee te zingen :+ en dat is in de loop van mijn leven niet verbeterd :P
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiėren!
pi_201994114
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2021 08:32 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Daar komen we wel uit denk ik.
Dan vertrouw ik op julie om de zooi aan te sluiten. (Mocht ik in de kroeg niemand vinden die het fatsoenlijk kan doen) Er staat dus een set/ er hangt een beamer en een scherm en ik neem wel een laptop mee.
Dat scheelt Den Deis weer slepen
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiėren!
pi_201994117
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 08:33 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Ja, eigenlijk wel.
Ik vind karaoke leuk om te luisteren en kijken. Niet om zelf te doen.
Ik werd vroeger met zangles al vriendelijk, doch dringend verzocht om vooral niet mee te zingen :+ en dat is in de loop van mijn leven niet verbeterd :P
Nooit geprobeerd :P

Misschien ben ik wel heel goed :D
pi_201994121
Mij moet je vijf minuten voor sluitingstijd laten zingen. Op op elk willekeurig ander tijdstip dat je de tent leeg wil hebben |:)
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 08:41:09 #191
388664 crew  Dotteke
pi_201994174
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2021 08:32 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Daar komen we wel uit denk ik.
Leuk jullie gaan ook ^O^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_201994181
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2021 08:35 schreef Sodeknetters het volgende:
Mij moet je vijf minuten voor sluitingstijd laten zingen. Op op elk willekeurig ander tijdstip dat je de tent leeg wil hebben |:)
Herkenbaar :D
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiėren!
pi_201994197
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 08:41 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Leuk jullie gaan ook ^O^
Echt wel. Was vorige keer ook heel gezellig.
pi_201994211
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 08:33 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Ja, eigenlijk wel.
Ik vind karaoke leuk om te luisteren en kijken. Niet om zelf te doen.
Ik werd vroeger met zangles al vriendelijk, doch dringend verzocht om vooral niet mee te zingen :+ en dat is in de loop van mijn leven niet verbeterd :P
Bij mij stond op mijn rapport altijd: "Doet leuk mee" ;)
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 08:45:46 #195
388664 crew  Dotteke
pi_201994223
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2021 08:42 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Echt wel. Was vorige keer ook heel gezellig.
Fijn toch, gaat dit keer ook vast weer leuk worden.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_201994225
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2021 08:35 schreef Sodeknetters het volgende:
Mij moet je vijf minuten voor sluitingstijd laten zingen. Op op elk willekeurig ander tijdstip dat je de tent leeg wil hebben |:)
Welk nummer dan? :D
pi_201994236
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 08:43 schreef cafca het volgende:

[..]
Bij mij stond op mijn rapport altijd: "Doet leuk mee" ;)
Dat zegt ook wel genoeg, ja :D

Zelfs dat stond er niet bij mij ;(
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiėren!
pi_201994246
quote:
4s.gif Op dinsdag 2 november 2021 08:46 schreef aloa het volgende:

[..]
Welk nummer dan? :D
Boeit niet. Het volume is het enige dat telt. :P
pi_201994253
En ik ben op bestemming. Fijne dag! :W
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 09:00:14 #200
18653 crew  D.
pi_201994366
Ik wilde vorige week nog grappen over of er wel een karaoke zou zijn op de meet, maar nu durf ik dat niet meer :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')