Da's wel een vette naamquote:
quote:
Gizmo is mijn dinnetje op FOK!quote:
quote:
quote:
wat drinkt ze over een half uur?quote:
quote:
@Deisyy Deze muziek vind ik niet zo leuk. Ingrijpen aub.quote:
Die grijpt niet in hoorquote:Op maandag 1 november 2021 23:29 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
@:deisyy Deze muziek vind ik niet zo leuk. Ingrijpen aub.
Even aan mijn moeder vragen.quote:Op maandag 1 november 2021 23:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Die grijpt niet in hoordie vindt toontje lager leuk
quote:
Dat ga ik even niet aanklikken. Geloof niet dat ik daar nu zin in hebquote:
Lekker slipe.quote:Op dinsdag 2 november 2021 00:05 schreef chufi het volgende:
Zo iedereen uitgeluisterd ... wel te rusten dan maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |