Nu mag je zingenquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:00 schreef D. het volgende:
Ik wilde vorige week nog grappen over of er wel een karaoke zou zijn op de meet, maar nu durf ik dat niet meer
Latersquote:Op dinsdag 2 november 2021 08:48 schreef Sodeknetters het volgende:
En ik ben op bestemming. Fijne dag!
Hey CHanelquote:
Je hebt nog een paar weken gaat vast goed komenquote:
Nu zeggen ze allemaal dat ze niet kunnen / willen zingen, maar als je er genoeg bier/wijn in gooit op de bewuste avond, komt dat vanzelf goedquote:
Vast wel dan lallen ze vanzelf meequote:Op dinsdag 2 november 2021 09:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Nu zeggen ze allemaal dat ze niet kunnen / willen zingen, maar als je er genoeg bier/wijn in gooit op de bewuste avond, komt dat vanzelf goed
Als het ooit goed zou komen was dat vast al eerder ontdektquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt nog een paar weken gaat vast goed komen
Wie weet als je er extra energie in stopt, de wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:27 schreef D. het volgende:
[..]
Als het ooit goed zou komen was dat vast al eerder ontdekt
Verspilde moeitequote:Op dinsdag 2 november 2021 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie weet als je er extra energie in stopt, de wonderen zijn de wereld nog niet uit
eejjjjjjjjquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:40 schreef marcb1974 het volgende:
Wil iemand hier The Fonz zijn?
Je kan nu het originele leren jack ervoor kopen
https://www.ad.nl/show/he(...)happy-days~a33c2edb/
Heb al een lerenjasjequote:Op dinsdag 2 november 2021 09:40 schreef marcb1974 het volgende:
Wil iemand hier The Fonz zijn?
Je kan nu het originele leren jack ervoor kopen
https://www.ad.nl/show/he(...)happy-days~a33c2edb/
quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:42 schreef D. het volgende:
Over 2 weken is het 20 jaar geleden dat ik besloot deel uit te maken van dit zootje ongeregeld genaamd Fok
Sterkte! Ik ben daar al overheenquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:42 schreef D. het volgende:
Over 2 weken is het 20 jaar geleden dat ik besloot deel uit te maken van dit zootje ongeregeld genaamd Fok
Wauw, zo lang alquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:42 schreef D. het volgende:
Over 2 weken is het 20 jaar geleden dat ik besloot deel uit te maken van dit zootje ongeregeld genaamd Fok
quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sterkte! Ik ben daar al overheen
Zo lang!!!![]()
![]()
Zo dat is al best lang zegquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:42 schreef D. het volgende:
Over 2 weken is het 20 jaar geleden dat ik besloot deel uit te maken van dit zootje ongeregeld genaamd Fok
Wie weet ga ik dat ook ooit eens halen, als Fok! nog bestaatquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wie weet ga ik dat ook ooit eens halen, als Fok! nog bestaat
Wat is er vanavond dan?quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar dan gaan we vanavond wel op drinken of verplaatsen we het naar het weekend?
Oh over 2 weken pas,nevermind kom er dan wel weer op terugquote:Op dinsdag 2 november 2021 11:29 schreef D. het volgende:
[..]
Wat is er vanavond dan?
Behalve een persconferentie
quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Feestje omdat jij hier 20 jaar op Fok zit
quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:42 schreef D. het volgende:
Over 2 weken is het 20 jaar geleden dat ik besloot deel uit te maken van dit zootje ongeregeld genaamd Fok
Feli.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:52 schreef D. het volgende:
Ik vier het nu alvast een beetje, met en gehaktbal
Beter traag dan nietquote:
Aanklikken en dan opslaan op je pc/laptopquote:Op dinsdag 2 november 2021 11:58 schreef suzi1 het volgende:
iemand die enig idee heeft hoe je al je foto's uit verschillende mails uit je hotmail kan saven?
Dat is dan een gelukje.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:03 schreef suzi1 het volgende:
nou ik toevallig wel, en blei om. want ik ben er heel veel kwijt door een crash en kwam er een zooitje van tegen in mail
Tof!quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:22 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, wat een gezelligheid hier.
Oh en voor de liefhebbers, o.a. @:Deisyy wilde het weten:
Er kan 27 november gekaraoked worden. Helaas maar tot 22.30 uur en het geluid kan niet op oorlogssterkte.
Gewoon zoveel per keer doen denk ikquote:Op dinsdag 2 november 2021 12:02 schreef suzi1 het volgende:
ja dat is per foto... het gaat om een stuk of 800 en als ik ze allemaal selecteer kan ik niks meer
stom dat er dan geen knopje tevoorschijn komt met alles downloaden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |