abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 09:11:43 #201
388664 crew  Dotteke
pi_201994538
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 09:00 schreef D. het volgende:
Ik wilde vorige week nog grappen over of er wel een karaoke zou zijn op de meet, maar nu durf ik dat niet meer :P
Nu mag je zingen :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_201994550
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2021 08:48 schreef Sodeknetters het volgende:
En ik ben op bestemming. Fijne dag! :W
Laters :W
pi_201994556
Goedemorgen c_/
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 09:19:42 #204
388664 crew  Dotteke
pi_201994651
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 09:12 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen c_/
Hey CHanel c_/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 09:19:54 #205
18653 crew  D.
pi_201994654
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 09:11 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Nu mag je zingen :P
Ik zit al in de auto te oefenen :@
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 09:20:29 #206
388664 crew  Dotteke
pi_201994666
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 09:19 schreef D. het volgende:

[..]
Ik zit al in de auto te oefenen :@
Je hebt nog een paar weken gaat vast goed komen :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_201994685
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 09:11 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Nu mag je zingen :P
Nu zeggen ze allemaal dat ze niet kunnen / willen zingen, maar als je er genoeg bier/wijn in gooit op de bewuste avond, komt dat vanzelf goed ;)
pi_201994704
En dan kunnen sommige toch nog best goed/mooi zingen :D
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 09:27:34 #209
388664 crew  Dotteke
pi_201994750
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 november 2021 09:21 schreef cafca het volgende:

[..]
Nu zeggen ze allemaal dat ze niet kunnen / willen zingen, maar als je er genoeg bier/wijn in gooit op de bewuste avond, komt dat vanzelf goed ;)
Vast wel dan lallen ze vanzelf mee :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 09:27:52 #210
18653 crew  D.
pi_201994757
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 09:20 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Je hebt nog een paar weken gaat vast goed komen :P
Als het ooit goed zou komen was dat vast al eerder ontdekt :P
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 09:29:10 #211
388664 crew  Dotteke
pi_201994779
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 09:27 schreef D. het volgende:

[..]
Als het ooit goed zou komen was dat vast al eerder ontdekt :P
Wie weet als je er extra energie in stopt, de wonderen zijn de wereld nog niet uit :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 09:37:13 #212
18653 crew  D.
pi_201994887
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 09:29 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wie weet als je er extra energie in stopt, de wonderen zijn de wereld nog niet uit :D
Verspilde moeite :Y

Ik zing wel voor de lol :Y
Mijn lol vooral, dus sterkte voor de rest :P
pi_201994916
Smiddags :W :O
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_201994921
Wil iemand hier The Fonz zijn?

Je kan nu het originele leren jack ervoor kopen

https://www.ad.nl/show/he(...)happy-days~a33c2edb/
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 09:42:20 #215
18653 crew  D.
pi_201994948
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 09:40 schreef marcb1974 het volgende:
Wil iemand hier The Fonz zijn?

Je kan nu het originele leren jack ervoor kopen

https://www.ad.nl/show/he(...)happy-days~a33c2edb/
eejjjjjjjj 8-)
pi_201994953
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 09:40 schreef marcb1974 het volgende:
Wil iemand hier The Fonz zijn?

Je kan nu het originele leren jack ervoor kopen

https://www.ad.nl/show/he(...)happy-days~a33c2edb/
Heb al een lerenjasje :D
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 10:42:52 #217
18653 crew  D.
pi_201995681
Over 2 weken is het 20 jaar geleden dat ik besloot deel uit te maken van dit zootje ongeregeld genaamd Fok :o
  Spellchecker dinsdag 2 november 2021 @ 10:43:32 #218
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201995697
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 10:42 schreef D. het volgende:
Over 2 weken is het 20 jaar geleden dat ik besloot deel uit te maken van dit zootje ongeregeld genaamd Fok :o
*O*
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 10:44:14 #219
18653 crew  D.
pi_201995708
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2021 10:43 schreef maily het volgende:

[..]
*O*
Nu kan ik verdorie niet meer zonder :{w
pi_201995723
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 09:19 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey CHanel c_/
:W
  dinsdag 2 november 2021 @ 11:07:32 #221
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_201995913
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 10:42 schreef D. het volgende:
Over 2 weken is het 20 jaar geleden dat ik besloot deel uit te maken van dit zootje ongeregeld genaamd Fok :o
Sterkte! Ik ben daar al overheen
Zo lang!!! :o :+
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 11:18:13 #222
388664 crew  Dotteke
pi_201996028
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 10:42 schreef D. het volgende:
Over 2 weken is het 20 jaar geleden dat ik besloot deel uit te maken van dit zootje ongeregeld genaamd Fok :o
Wauw, zo lang al
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Spellchecker dinsdag 2 november 2021 @ 11:18:44 #223
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201996036
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 10:44 schreef D. het volgende:

[..]
Nu kan ik verdorie niet meer zonder :{w
*O* :B
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 11:19:08 #224
18653 crew  D.
pi_201996041
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:07 schreef mazaru het volgende:

[..]
Sterkte! Ik ben daar al overheen
Zo lang!!! :o :+
:D

Jij bent net 19 geworden ;)
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 11:20:07 #225
18653 crew  D.
pi_201996058
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:18 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wauw, zo lang al
Time flies when you’re...eh...nouja, time flies dus :P
pi_201996095
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 10:42 schreef D. het volgende:
Over 2 weken is het 20 jaar geleden dat ik besloot deel uit te maken van dit zootje ongeregeld genaamd Fok :o
Zo dat is al best lang zeg :o
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  Spellchecker dinsdag 2 november 2021 @ 11:23:00 #227
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201996098
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:22 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]
Zo dat is al best lang zeg :o
Poe hee _O_
pi_201996104
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:23 schreef maily het volgende:

[..]
Poe hee _O_
Wie weet ga ik dat ook ooit eens halen, als Fok! nog bestaat :P
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  Spellchecker dinsdag 2 november 2021 @ 11:23:56 #229
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201996110
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:23 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]
Wie weet ga ik dat ook ooit eens halen, als Fok! nog bestaat :P
*O*
  dinsdag 2 november 2021 @ 11:24:18 #230
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_201996116
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:19 schreef D. het volgende:

[..]
:D

Jij bent net 19 geworden ;)
O+
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_201996128
Maar dan gaan we vanavond wel op drinken of verplaatsen we het naar het weekend?
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 11:29:54 #232
18653 crew  D.
pi_201996185
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar dan gaan we vanavond wel op drinken of verplaatsen we het naar het weekend?
Wat is er vanavond dan?
Behalve een persconferentie :P
pi_201996190
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:29 schreef D. het volgende:

[..]
Wat is er vanavond dan?
Behalve een persconferentie :P
Oh over 2 weken pas,nevermind kom er dan wel weer op terug _O-
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 11:31:32 #234
18653 crew  D.
pi_201996201
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:30 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]
Feestje omdat jij hier 20 jaar op Fok zit :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 10:42 schreef D. het volgende:
Over 2 weken is het 20 jaar geleden dat ik besloot deel uit te maken van dit zootje ongeregeld genaamd Fok :o
;)
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 11:32:10 #235
18653 crew  D.
pi_201996211
Trage ninja :P
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 11:52:43 #236
18653 crew  D.
pi_201996447
Ik vier het nu alvast een beetje, met en gehaktbal :Y
pi_201996498
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:52 schreef D. het volgende:
Ik vier het nu alvast een beetje, met en gehaktbal :Y
Feli. w/
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_201996506
ja over 2 weken alvast
pi_201996509
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:32 schreef D. het volgende:
Trage ninja :P
Beter traag dan niet :6
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_201996514
iemand die enig idee heeft hoe je al je foto's uit verschillende mails uit je hotmail kan saven?
pi_201996517
hier is heel internet traag sinds ze vanmorgen bezig zijn geweest
pi_201996541
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:58 schreef suzi1 het volgende:
iemand die enig idee heeft hoe je al je foto's uit verschillende mails uit je hotmail kan saven?
Aanklikken en dan opslaan op je pc/laptop
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_201996551
ja dat is per foto... het gaat om een stuk of 800 en als ik ze allemaal selecteer kan ik niks meer
stom dat er dan geen knopje tevoorschijn komt met alles downloaden
pi_201996553
Ik heb nooit foto`s in mijn mail.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_201996561
nou ik toevallig wel, en blei om. want ik ben er heel veel kwijt door een crash en kwam er een zooitje van tegen in mail
pi_201996562
maar ik ga verdomme niet stuk voor stuk saven. en nergens op het net vind ik het antw. alsof het niet mag
pi_201996564
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 12:03 schreef suzi1 het volgende:
nou ik toevallig wel, en blei om. want ik ben er heel veel kwijt door een crash en kwam er een zooitje van tegen in mail
Dat is dan een gelukje.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_201996566
gelukje in een groot hoekje he :)
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 12:05:26 #249
184769 crew  Deisyy
pi_201996577
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 08:22 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, wat een gezelligheid hier.

Oh en voor de liefhebbers, o.a. @:Deisyy wilde het weten:

Er kan 27 november gekaraoked worden. Helaas maar tot 22.30 uur en het geluid kan niet op oorlogssterkte.
Tof! *O*

Ik wist nog wel van jullie regenboog, maar ik had geen idee of dat eenmalig was.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201996595
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 12:02 schreef suzi1 het volgende:
ja dat is per foto... het gaat om een stuk of 800 en als ik ze allemaal selecteer kan ik niks meer
stom dat er dan geen knopje tevoorschijn komt met alles downloaden
Gewoon zoveel per keer doen denk ik
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')