Nu mag je zingenquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:00 schreef D. het volgende:
Ik wilde vorige week nog grappen over of er wel een karaoke zou zijn op de meet, maar nu durf ik dat niet meer
Latersquote:Op dinsdag 2 november 2021 08:48 schreef Sodeknetters het volgende:
En ik ben op bestemming. Fijne dag!
Hey CHanelquote:
Je hebt nog een paar weken gaat vast goed komenquote:
Nu zeggen ze allemaal dat ze niet kunnen / willen zingen, maar als je er genoeg bier/wijn in gooit op de bewuste avond, komt dat vanzelf goedquote:
Vast wel dan lallen ze vanzelf meequote:Op dinsdag 2 november 2021 09:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Nu zeggen ze allemaal dat ze niet kunnen / willen zingen, maar als je er genoeg bier/wijn in gooit op de bewuste avond, komt dat vanzelf goed
Als het ooit goed zou komen was dat vast al eerder ontdektquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt nog een paar weken gaat vast goed komen
Wie weet als je er extra energie in stopt, de wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:27 schreef D. het volgende:
[..]
Als het ooit goed zou komen was dat vast al eerder ontdekt
Verspilde moeitequote:Op dinsdag 2 november 2021 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie weet als je er extra energie in stopt, de wonderen zijn de wereld nog niet uit
eejjjjjjjjquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:40 schreef marcb1974 het volgende:
Wil iemand hier The Fonz zijn?
Je kan nu het originele leren jack ervoor kopen
https://www.ad.nl/show/he(...)happy-days~a33c2edb/
Heb al een lerenjasjequote:Op dinsdag 2 november 2021 09:40 schreef marcb1974 het volgende:
Wil iemand hier The Fonz zijn?
Je kan nu het originele leren jack ervoor kopen
https://www.ad.nl/show/he(...)happy-days~a33c2edb/
quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:42 schreef D. het volgende:
Over 2 weken is het 20 jaar geleden dat ik besloot deel uit te maken van dit zootje ongeregeld genaamd Fok
Sterkte! Ik ben daar al overheenquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:42 schreef D. het volgende:
Over 2 weken is het 20 jaar geleden dat ik besloot deel uit te maken van dit zootje ongeregeld genaamd Fok
Wauw, zo lang alquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:42 schreef D. het volgende:
Over 2 weken is het 20 jaar geleden dat ik besloot deel uit te maken van dit zootje ongeregeld genaamd Fok
quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sterkte! Ik ben daar al overheen
Zo lang!!!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |