abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 09:11:43 #201
388664 crew  Dotteke
pi_201994538
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 09:00 schreef D. het volgende:
Ik wilde vorige week nog grappen over of er wel een karaoke zou zijn op de meet, maar nu durf ik dat niet meer :P
Nu mag je zingen :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_201994550
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2021 08:48 schreef Sodeknetters het volgende:
En ik ben op bestemming. Fijne dag! :W
Laters :W
pi_201994556
Goedemorgen c_/
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 09:19:42 #204
388664 crew  Dotteke
pi_201994651
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 09:12 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen c_/
Hey CHanel c_/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 09:19:54 #205
18653 crew  D.
pi_201994654
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 09:11 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Nu mag je zingen :P
Ik zit al in de auto te oefenen :@
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 09:20:29 #206
388664 crew  Dotteke
pi_201994666
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 09:19 schreef D. het volgende:

[..]
Ik zit al in de auto te oefenen :@
Je hebt nog een paar weken gaat vast goed komen :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_201994685
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 09:11 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Nu mag je zingen :P
Nu zeggen ze allemaal dat ze niet kunnen / willen zingen, maar als je er genoeg bier/wijn in gooit op de bewuste avond, komt dat vanzelf goed ;)
pi_201994704
En dan kunnen sommige toch nog best goed/mooi zingen :D
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 09:27:34 #209
388664 crew  Dotteke
pi_201994750
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 november 2021 09:21 schreef cafca het volgende:

[..]
Nu zeggen ze allemaal dat ze niet kunnen / willen zingen, maar als je er genoeg bier/wijn in gooit op de bewuste avond, komt dat vanzelf goed ;)
Vast wel dan lallen ze vanzelf mee :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 09:27:52 #210
18653 crew  D.
pi_201994757
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 09:20 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Je hebt nog een paar weken gaat vast goed komen :P
Als het ooit goed zou komen was dat vast al eerder ontdekt :P
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 09:29:10 #211
388664 crew  Dotteke
pi_201994779
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 09:27 schreef D. het volgende:

[..]
Als het ooit goed zou komen was dat vast al eerder ontdekt :P
Wie weet als je er extra energie in stopt, de wonderen zijn de wereld nog niet uit :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 09:37:13 #212
18653 crew  D.
pi_201994887
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 09:29 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wie weet als je er extra energie in stopt, de wonderen zijn de wereld nog niet uit :D
Verspilde moeite :Y

Ik zing wel voor de lol :Y
Mijn lol vooral, dus sterkte voor de rest :P
pi_201994916
Smiddags :W :O
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_201994921
Wil iemand hier The Fonz zijn?

Je kan nu het originele leren jack ervoor kopen

https://www.ad.nl/show/he(...)happy-days~a33c2edb/
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 09:42:20 #215
18653 crew  D.
pi_201994948
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 09:40 schreef marcb1974 het volgende:
Wil iemand hier The Fonz zijn?

Je kan nu het originele leren jack ervoor kopen

https://www.ad.nl/show/he(...)happy-days~a33c2edb/
eejjjjjjjj 8-)
pi_201994953
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 09:40 schreef marcb1974 het volgende:
Wil iemand hier The Fonz zijn?

Je kan nu het originele leren jack ervoor kopen

https://www.ad.nl/show/he(...)happy-days~a33c2edb/
Heb al een lerenjasje :D
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 10:42:52 #217
18653 crew  D.
pi_201995681
Over 2 weken is het 20 jaar geleden dat ik besloot deel uit te maken van dit zootje ongeregeld genaamd Fok :o
  Spellchecker dinsdag 2 november 2021 @ 10:43:32 #218
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201995697
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 10:42 schreef D. het volgende:
Over 2 weken is het 20 jaar geleden dat ik besloot deel uit te maken van dit zootje ongeregeld genaamd Fok :o
*O*
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 10:44:14 #219
18653 crew  D.
pi_201995708
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2021 10:43 schreef maily het volgende:

[..]
*O*
Nu kan ik verdorie niet meer zonder :{w
pi_201995723
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 09:19 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey CHanel c_/
:W
  dinsdag 2 november 2021 @ 11:07:32 #221
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_201995913
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 10:42 schreef D. het volgende:
Over 2 weken is het 20 jaar geleden dat ik besloot deel uit te maken van dit zootje ongeregeld genaamd Fok :o
Sterkte! Ik ben daar al overheen
Zo lang!!! :o :+
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 11:18:13 #222
388664 crew  Dotteke
pi_201996028
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 10:42 schreef D. het volgende:
Over 2 weken is het 20 jaar geleden dat ik besloot deel uit te maken van dit zootje ongeregeld genaamd Fok :o
Wauw, zo lang al
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Spellchecker dinsdag 2 november 2021 @ 11:18:44 #223
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201996036
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 10:44 schreef D. het volgende:

[..]
Nu kan ik verdorie niet meer zonder :{w
*O* :B
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 11:19:08 #224
18653 crew  D.
pi_201996041
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:07 schreef mazaru het volgende:

[..]
Sterkte! Ik ben daar al overheen
Zo lang!!! :o :+
:D

Jij bent net 19 geworden ;)
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 11:20:07 #225
18653 crew  D.
pi_201996058
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:18 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wauw, zo lang al
Time flies when you’re...eh...nouja, time flies dus :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')