abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201996095
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 10:42 schreef D. het volgende:
Over 2 weken is het 20 jaar geleden dat ik besloot deel uit te maken van dit zootje ongeregeld genaamd Fok :o
Zo dat is al best lang zeg :o
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  Spellchecker dinsdag 2 november 2021 @ 11:23:00 #227
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201996098
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:22 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]
Zo dat is al best lang zeg :o
Poe hee _O_
pi_201996104
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:23 schreef maily het volgende:

[..]
Poe hee _O_
Wie weet ga ik dat ook ooit eens halen, als Fok! nog bestaat :P
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  Spellchecker dinsdag 2 november 2021 @ 11:23:56 #229
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201996110
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:23 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]
Wie weet ga ik dat ook ooit eens halen, als Fok! nog bestaat :P
*O*
  dinsdag 2 november 2021 @ 11:24:18 #230
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_201996116
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:19 schreef D. het volgende:

[..]
:D

Jij bent net 19 geworden ;)
O+
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_201996128
Maar dan gaan we vanavond wel op drinken of verplaatsen we het naar het weekend?
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 11:29:54 #232
18653 crew  D.
pi_201996185
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar dan gaan we vanavond wel op drinken of verplaatsen we het naar het weekend?
Wat is er vanavond dan?
Behalve een persconferentie :P
pi_201996190
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:29 schreef D. het volgende:

[..]
Wat is er vanavond dan?
Behalve een persconferentie :P
Oh over 2 weken pas,nevermind kom er dan wel weer op terug _O-
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 11:31:32 #234
18653 crew  D.
pi_201996201
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:30 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]
Feestje omdat jij hier 20 jaar op Fok zit :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 10:42 schreef D. het volgende:
Over 2 weken is het 20 jaar geleden dat ik besloot deel uit te maken van dit zootje ongeregeld genaamd Fok :o
;)
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 11:32:10 #235
18653 crew  D.
pi_201996211
Trage ninja :P
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 11:52:43 #236
18653 crew  D.
pi_201996447
Ik vier het nu alvast een beetje, met en gehaktbal :Y
pi_201996498
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:52 schreef D. het volgende:
Ik vier het nu alvast een beetje, met en gehaktbal :Y
Feli. w/
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_201996506
ja over 2 weken alvast
pi_201996509
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:32 schreef D. het volgende:
Trage ninja :P
Beter traag dan niet :6
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_201996514
iemand die enig idee heeft hoe je al je foto's uit verschillende mails uit je hotmail kan saven?
pi_201996517
hier is heel internet traag sinds ze vanmorgen bezig zijn geweest
pi_201996541
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:58 schreef suzi1 het volgende:
iemand die enig idee heeft hoe je al je foto's uit verschillende mails uit je hotmail kan saven?
Aanklikken en dan opslaan op je pc/laptop
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_201996551
ja dat is per foto... het gaat om een stuk of 800 en als ik ze allemaal selecteer kan ik niks meer
stom dat er dan geen knopje tevoorschijn komt met alles downloaden
pi_201996553
Ik heb nooit foto`s in mijn mail.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_201996561
nou ik toevallig wel, en blei om. want ik ben er heel veel kwijt door een crash en kwam er een zooitje van tegen in mail
pi_201996562
maar ik ga verdomme niet stuk voor stuk saven. en nergens op het net vind ik het antw. alsof het niet mag
pi_201996564
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 12:03 schreef suzi1 het volgende:
nou ik toevallig wel, en blei om. want ik ben er heel veel kwijt door een crash en kwam er een zooitje van tegen in mail
Dat is dan een gelukje.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_201996566
gelukje in een groot hoekje he :)
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 12:05:26 #249
184769 crew  Deisyy
pi_201996577
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 08:22 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, wat een gezelligheid hier.

Oh en voor de liefhebbers, o.a. @:Deisyy wilde het weten:

Er kan 27 november gekaraoked worden. Helaas maar tot 22.30 uur en het geluid kan niet op oorlogssterkte.
Tof! *O*

Ik wist nog wel van jullie regenboog, maar ik had geen idee of dat eenmalig was.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201996595
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 12:02 schreef suzi1 het volgende:
ja dat is per foto... het gaat om een stuk of 800 en als ik ze allemaal selecteer kan ik niks meer
stom dat er dan geen knopje tevoorschijn komt met alles downloaden
Gewoon zoveel per keer doen denk ik
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')