Zo dat is al best lang zegquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:42 schreef D. het volgende:
Over 2 weken is het 20 jaar geleden dat ik besloot deel uit te maken van dit zootje ongeregeld genaamd Fok
Wie weet ga ik dat ook ooit eens halen, als Fok! nog bestaatquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wie weet ga ik dat ook ooit eens halen, als Fok! nog bestaat
Wat is er vanavond dan?quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar dan gaan we vanavond wel op drinken of verplaatsen we het naar het weekend?
Oh over 2 weken pas,nevermind kom er dan wel weer op terugquote:Op dinsdag 2 november 2021 11:29 schreef D. het volgende:
[..]
Wat is er vanavond dan?
Behalve een persconferentie
quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Feestje omdat jij hier 20 jaar op Fok zit
quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:42 schreef D. het volgende:
Over 2 weken is het 20 jaar geleden dat ik besloot deel uit te maken van dit zootje ongeregeld genaamd Fok
Feli.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:52 schreef D. het volgende:
Ik vier het nu alvast een beetje, met en gehaktbal
Beter traag dan nietquote:
Aanklikken en dan opslaan op je pc/laptopquote:Op dinsdag 2 november 2021 11:58 schreef suzi1 het volgende:
iemand die enig idee heeft hoe je al je foto's uit verschillende mails uit je hotmail kan saven?
Dat is dan een gelukje.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:03 schreef suzi1 het volgende:
nou ik toevallig wel, en blei om. want ik ben er heel veel kwijt door een crash en kwam er een zooitje van tegen in mail
Tof!quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:22 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, wat een gezelligheid hier.
Oh en voor de liefhebbers, o.a. @:Deisyy wilde het weten:
Er kan 27 november gekaraoked worden. Helaas maar tot 22.30 uur en het geluid kan niet op oorlogssterkte.
Gewoon zoveel per keer doen denk ikquote:Op dinsdag 2 november 2021 12:02 schreef suzi1 het volgende:
ja dat is per foto... het gaat om een stuk of 800 en als ik ze allemaal selecteer kan ik niks meer
stom dat er dan geen knopje tevoorschijn komt met alles downloaden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |