Heb je iets meegekregen van dat hele formatiegebeuren?quote:Op maandag 1 november 2021 17:37 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dan moet je het kabinet wegsturen. En vervolgens zelf een nieuw kabinet aan (laten) stellen.
Zeer attent, dank je. Ik maak me over het gevaccineerd zijn niet zo'n zorgen, gelukkig.quote:Op maandag 1 november 2021 16:06 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Dat mag.
Wat Chatnox zei .. de herfst is nog niet voorbij.
Ik hoop dat het jou en jouw omgeving bespaard blijft.
Denk het niet. Geen draagvlak bij werkgevers.quote:Op maandag 1 november 2021 17:17 schreef mir1986 het volgende:
[..]
QR-code voor het werk. Dat gaat er komen..
Kun je als Kamer hoog en laag gaan springen. Deze Kamer heeft het mandaat van de bevolking. Als we als volk andere mensen hadden gewild hadden we niet op dezelfde partijen (en mensen) moeten stemmen. En deze Kamer is traag met formeren.quote:Op maandag 1 november 2021 17:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heb je iets meegekregen van dat hele formatiegebeuren?
Nederlanders hebben hetzelfde zooitje mandaat gegeven om het doodleuk nog eens te doen..quote:Op maandag 1 november 2021 17:39 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Opgestapt*
En dat de Kamer er zo lang over doet een nieuwe regering te vormen kun je de regering niet verwijten.
(Ik snap ook wel dat het veel overlap is, maar dat is wel hoe het staatsrechterlijk werkt)
Dat is de bijvangst, maar zeker niet de primaire taak.quote:Op maandag 1 november 2021 16:28 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Laatste cijfers die ik las beschermen vaccinaties wel degelijk tegen de overdracht, die is 63 tot 70% minder bij gevaccineerden.
Dat komt ook doordat ze als een stel kleuters onderling aan het kibbelen zijn.quote:Op maandag 1 november 2021 17:40 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]En deze Kamer is traag met formeren.
Altijd mooi hoe men de (papieren) codes st/deelt.quote:
Lachwekkend inderdaad.quote:Op maandag 1 november 2021 16:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar goed, 20 maanden verder en we plakken vrolijk pleisters door.
- We willen een zo hoog mogelijke vaccinatiegraad, maar we voeren geen vaccinatieplicht in want dat kan niet of durven we niet.
- We willen een 'veilige' openbare ruimte bieden dus voeren we een QR-/coronacheck in, maar niet op plekken waar de meeste ongevaccineerden samenkomen (kerken in de biblebelt, moskeen in de Randstad), want dat kan niet of durven we niet.
- We willen geen zorg afschalen, maar hebben er niks aan gedaan om die capaciteit sinds het begin van de crisis op te voeren.
- We hebben genoeg vaccins liggen om intussen alle kwetsbare groepen een (vrijwillig) booster gegeven te hebben, maar zijn er nog niet eens aan begonnen.
Nee, we gaan wegwerpmaskertjes dragen bij de kapper en in de bibliotheek, en we moeten een QR laten zien als we bij de Chinees onze bestelling gaan afhalen.
Exact dit.quote:Op maandag 1 november 2021 17:05 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
In hoeverre kun je stellen dat de coronapas al geen sociale credit system? Het toont aan dat je braaf je prikje hebt gehaald en je mag overal de boel gaan besmetten. Je kunt toch moeilijk ontkennen dat het een opmaat naar meer is. Of het gebruikt gaat worden is een tweede maar de eerste stap is gezet en die hebben we geaccepteerd.
Maar dat is bnw om zo te denken.quote:Op maandag 1 november 2021 17:05 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
In hoeverre kun je stellen dat de coronapas al geen sociale credit system? Het toont aan dat je braaf je prikje hebt gehaald en je mag overal de boel gaan besmetten. Je kunt toch moeilijk ontkennen dat het een opmaat naar meer is. Of het gebruikt gaat worden is een tweede maar de eerste stap is gezet en die hebben we geaccepteerd.
Zodra de ziekenhuizen niet meer overspoelen is die coronapas weg.quote:Op maandag 1 november 2021 17:05 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Eh wat? De kamer formeert niet.quote:Op maandag 1 november 2021 17:40 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Kun je als Kamer hoog en laag gaan springen. Deze Kamer heeft het mandaat van de bevolking. Als we als volk andere mensen hadden gewild hadden we niet op dezelfde partijen (en mensen) moeten stemmen. En deze Kamer is traag met formeren.
Werd ingevoerd toen het niet zo erg was en er fijn zorg ingehaald kon worden.quote:Op maandag 1 november 2021 17:45 schreef DireStraits7 het volgende:
Zodra de ziekenhuizen niet meer overspoelen is die coronapas weg.
Nee joh, dit is allemaal voor onze gezondheid! Kijk maar naar die foto's waarop wereldleiders allemaal braaf de regels volgen en blijkbaar doodsbang zijn voor corona.quote:
Ik vraag me af wat de noodzaak nog ia als de ziekenhuizen niet meer overspoelen.quote:Op maandag 1 november 2021 17:45 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zodra de ziekenhuizen niet meer overspoelen is die coronapas weg.
Zie je, je kunt prima ontkennen dat dit een opmaat naar meer is...
Maar het zegt helemaal niet dat je gevaccineerd bent. Het kan ook zeggen dat je getest bent. Of genezen. Dus je aanname klopt al niet.quote:Op maandag 1 november 2021 17:05 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Jawel, want social credit system, je weetz. Ze willen volledige controle over ons allemaal!quote:Op maandag 1 november 2021 17:46 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de noodzaak nog ia als de ziekenhuizen niet meer overspoelen.
Alsof Hugo en Mark die coronapas bewust willen houden als één of andere psychotische power-trip.
quote:Op maandag 1 november 2021 17:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee joh, dit is allemaal voor onze gezondheid! Kijk maar naar die foto's waarop wereldleiders allemaal braaf de regels volgen en blijkbaar doodsbang zijn voor corona.
Je bent een wappie, dit is gewoon nodig, kijk naar de drama's in scandinavie, of afrika!
Volledige controle is nog altijd een middel, geen doel op zich.quote:Op maandag 1 november 2021 17:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jawel, want social credit system, je weetz. Ze willen volledige controle over ons allemaal!
Overheden denken dat niet anders liepen ze zelf wel altijd met zo'n ding.quote:Op maandag 1 november 2021 17:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zolang overheden nog steeds denken dat ze met wegwerp mondkapjes en QR-checks een besmettelijk virus kunnen indammen in het winterseizoen, wordt het niks.
He, het is niet mijn idee, he. Ik weet ook niet precies wat het is waar(om) ze dan totale controle willen.quote:Op maandag 1 november 2021 17:49 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Volledige controle is nog altijd een middel, geen doel op zich.
Je vergeet er nog een.quote:Op maandag 1 november 2021 16:44 schreef chratnox het volgende:
[..]
@:Janneke141 @:trein2000 en ik zijn echt maandenlang voor gek versleten omdat die coronacheck app de deur opende voor vergaande repressie.
jij wilt zeggen dat politici geen controle willen?quote:Op maandag 1 november 2021 17:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jawel, want social credit system, je weetz. Ze willen volledige controle over ons allemaal!
Het gebruik van de app is braaf zijn. Getest, genezen, gevaccineerd en ja, ook als je een code hebt gestolen, geleend, gekocht of gefabriceerd.quote:Op maandag 1 november 2021 17:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar het zegt helemaal niet dat je gevaccineerd bent. Het kan ook zeggen dat je getest bent. Of genezen. Dus je aanname klopt al niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |