Kan misschien in Afrika ergens als huurling terechtquote:Op maandag 1 november 2021 15:37 schreef DarkwingDuck het volgende:
Agent in kwestie kan vast zijn CV oppoetsen want die zal binnenkort wel een functie elders moeten.
Dit ja. Maar goed, aai over de bol werkt natuurlijk ook niet.quote:Op maandag 1 november 2021 15:33 schreef Bargehassus het volgende:
Je weet niet wat zich voorafgaand aan dit filmpje heeft voorgedaan maar de reactie van de agent lijkt me te allen tijde fout.
Aangezien hij al op de grond lag, een andere agent er redelijk rustig bij stond zag ik nou niet echt meer gevaar van deze persoon af komen.quote:Op maandag 1 november 2021 15:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit ja. Maar goed, aai over de bol werkt natuurlijk ook niet.
Is hij dan ook die gast die roept "laat mijn stad met rust KKmongolen? "quote:Op maandag 1 november 2021 15:37 schreef DarkwingDuck het volgende:
Agent in kwestie kan vast zijn CV oppoetsen want die zal binnenkort wel een functie elders moeten.
Goede reactie van die chef.quote:Op maandag 1 november 2021 17:01 schreef Haags het volgende:
Trappende agent van straat gehaald: 'Niet zoals we als politie willen zijn'
https://www.omroepwest.nl(...)-politie-willen-zijn
Mooi. Dit is niet OK.quote:Op maandag 1 november 2021 17:01 schreef Haags het volgende:
Wat een pleurisreactie zeg. ‘Het is niet goed maar wij werden geconfronteerd met excessief geweld’. Ga heen zeg.quote:Op maandag 1 november 2021 17:01 schreef Haags het volgende:
Uiteraard. Want een politiestaat moet we niet willen met ze alle.quote:Op maandag 1 november 2021 17:33 schreef halfway het volgende:
En als het andersom was geweest dan staat half Instagram te juichen.
CV oppoetsen?quote:Op maandag 1 november 2021 15:37 schreef DarkwingDuck het volgende:
Aangevuld.quote:Op maandag 1 november 2021 16:27 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Agent ontslaan aub en zelfs nooit aan het werk stellen in de beveiliging.
Er was geen gevaar, geen noodzaak voor escalatie in welke zin dan ook.
Gewoon weer zo’n agressieve aap met een penning met een “respect ma authorita” ala cartman mentaliteit.
Daarna strafrechtelijk en civielrechtelijk aanklagen voor alles wat die vent heeft, dat hij op z’n sterfbed nog spijt heeft van die trap.
Maar goed ik vergeet, we doen graag Amerika na, dus dat word een gevalletje betaalt schorsing tijden het onderzoek, daarna wij van wc eend zien niets fout ala handje boven het hoofd houden “qualified immunity” praktijken.
Ja en opgestaan uit de dood.quote:Op maandag 1 november 2021 17:55 schreef SOG het volgende:
Wist nie dat die vent agent is geworden. Paar kilo afgevallen ook.
Juist het was een wappie dus een flink pak slaag is gerechtvaardigd. Hopelijk heeft ie er wat gezond verstand in gedropkicked.quote:Op maandag 1 november 2021 17:38 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie het probleem niet, dit is wat men op FOK! wil tegen die levensgevaarlijke wappies.
Gewoon luisteren naar de overheid, dan overkomt je niets!quote:Op maandag 1 november 2021 18:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Juist het was een wappie dus een flink pak slaag is gerechtvaardigd. Hopelijk heeft ie er wat gezond verstand in gedropkicked.
Bij sommige gedragingen maakt het inderdaad niet uit wat er aan vooraf is gegaan.quote:Op maandag 1 november 2021 15:33 schreef Bargehassus het volgende:
Je weet niet wat zich voorafgaand aan dit filmpje heeft voorgedaan maar de reactie van de agent lijkt me te allen tijde fout.
Nonsens.quote:Op maandag 1 november 2021 17:38 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie het probleem niet, dit is wat men op FOK! wil tegen die levensgevaarlijke wappies.
Ik zie anders alleen maar meer en maar sentiment om die wappies als onmensen te behandelen, alle rechten, zeker zorg, af te nemen en ze als ongewensten te bestempelen.quote:Op maandag 1 november 2021 18:38 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Nonsens.
Als ze nog lekker zitten te rellen dan mag je ze van mij neerknuppelen als zeehondjes, maar eenmaal op de grond en onder controle dan boei je zo'n persoon gewoon en voer je hem/haar af. De agent had zichzelf moeten beheersen.
Behalve de usual suspects zie ik dat niet zo veel. Maar nu probeer ik dan ook zo min mogelijk corona nieuwsberichten te lezen.quote:Op maandag 1 november 2021 18:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie anders alleen maar meer en maar sentiment om die wappies als onmensen te behandelen, alle rechten, zeker zorg, af te nemen en ze als ongewensten te bestempelen.
Ik ook, maar er zijn van die dagenquote:Op maandag 1 november 2021 18:45 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Behalve de usual suspects zie ik dat niet zo veel. Maar nu probeer ik dan ook zo min mogelijk corona nieuwsberichten te lezen.
Ik zou je eigen posts over moslims nog eens teruglezen. Voor je over fascisme begint.quote:Op maandag 1 november 2021 18:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook, maar er zijn van die dagen.
Nee, het facisme is terug en wordt net als toen als de juiste manier van denken gebracht. En men trapt er weer massaal in, want dat enorm gevaarlijke, voor iedereen toch wel duidelijke gevaar van jodendom conona, daar wil je toch geen onderdeel van uitmaken, toch, toch, TOCH?!!!!
Is goed, daar is namelijk geen woord aan gelogen.quote:Op maandag 1 november 2021 19:04 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ik zou je eigen posts over moslims nog eens teruglezen. Voor je over fascisme begint.
Oh kom op....quote:Op maandag 1 november 2021 18:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook, maar er zijn van die dagen.
Nee, het facisme is terug en wordt net als toen als de juiste manier van denken gebracht. En men trapt er weer massaal in, want dat enorm gevaarlijke, voor iedereen toch wel duidelijke gevaar van jodendom conona, daar wil je toch geen onderdeel van uitmaken, toch, toch, TOCH?!!!!
Nee, ik "kom niet op".quote:
Als we gewoon even rationeel blijven kunnen we vooral vaststellen dat dodelijk geweld thans iets is uit de wappie-hoek... neergeknalde apotheker, neergeschoten pompbediende... Galg mee naar een demonstratie, zorgverleners fotograferen 'voor later', adresgegevens van politici en hulpverleners verspreiden...quote:Op maandag 1 november 2021 19:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik "kom niet op".
Elke dag, week, maand, jaar komen we hier dichterbij en elke keer kom "jij" zeggen dat dit en dat dan wel zijn ingevoerd, maar nu houdt het echt op hoor, het wordt nu niet meer erger...
Wanneer ben jij van mening dat het te ver gegaan is, als "Stalin" aan de macht is?
quote:Op maandag 1 november 2021 15:23 schreef Tyr80 het volgende:
Als ze nou eens zo hard optraden tegen kansenparels, maar nee, enkel tegen stronken zwakke bijstand trekkende autochtonen natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |