abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 2 november 2021 @ 21:25:13 #276
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_202006024
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 20:32 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat is inderdaad een stuk beter dan het alternatief inderdaad. Want dat zou betekenen dat een virusje als COVID ons land volledig aan de grond kan doen raken omdat de overheid geen instrument meer heeft om zaken overeind te houden.

De vraag blijft altijd onbeantwoord hoe men dan precies een dergelijke crisis wil aanpakken. Blijkbaar niet en moet de hele economie als een dominobouwerk in elkaar storten omdat men de waarde van gespaarde centen zo heilig vind.
Je bent dus oké met het continue minder waard maken van je spaargeld terwijl de rijke bovenlaag zichzelf straffeloos kan verrijken zonder daarvoor enige vorm van arbeid te leveren?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 2 november 2021 @ 21:28:06 #277
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_202006087
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 19:51 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Als een speculatief middel. Dat valt niet te ontkennen toch? Dan zijn we waar we wezen willen. :)

Toch wordt die zienswijze te vuur en te zwaard bestreden. Waarom is dat toch? :D Bovendien een speculatief middel wat gigantisch veel energie verspilt. Wat ook mijn strekking was. De aap komt wel uit de mouw zo. Allerlei zogenaamd edele motieven worden geponeerd terwijl het is wat het is en waar het voor gebruikt wordt: speculatie zonder daar zelf werk voor te verrichten. Duidelijk.
Dat iemand Bitcoin koopt om mee te speculeren moet diegene zelf weten. Iemand koopt wel eens kunstcollectie, een horloge of een auto omdat ze ze mooi vinden. En niet per se om te speculeren.

Overigens is dit in 10 jaar tijd al de 500e keer dat Bitcoin een scam wordt genoemd en doen de fossielen altijd weer de uitspraak dat Bitcoin gauw dood gaat, guess what :D Bitcoin gaat nooit meer weg, en ook pensioenfondsen gaan investeren, gewoon een kwestie van tijd.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 2 november 2021 @ 21:31:57 #278
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202006179
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 21:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Je bent dus oké met het continue minder waard maken van je spaargeld terwijl de rijke bovenlaag zichzelf straffeloos kan verrijken zonder daarvoor enige vorm van arbeid te leveren?
Dat is in de context van COVID inderdaad een stuk minder erg dan mijn baan en huis kwijt raken omdat de economie door het putje gaat.
  dinsdag 2 november 2021 @ 21:32:33 #279
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202006192
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 19:51 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Als een speculatief middel. Dat valt niet te ontkennen toch? Dan zijn we waar we wezen willen. :)

Toch wordt die zienswijze te vuur en te zwaard bestreden. Waarom is dat toch? :D Bovendien een speculatief middel wat gigantisch veel energie verspilt. Wat ook mijn strekking was. De aap komt wel uit de mouw zo. Allerlei zogenaamd edele motieven worden geponeerd terwijl het is wat het is en waar het voor gebruikt wordt: speculatie zonder daar zelf werk voor te verrichten. Duidelijk.
Lekker blijven cherrypicken.

HFSP
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_202006197
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 19:51 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Als een speculatief middel. Dat valt niet te ontkennen toch? Dan zijn we waar we wezen willen. :)

Toch wordt die zienswijze te vuur en te zwaard bestreden. Waarom is dat toch? :D Bovendien een speculatief middel wat gigantisch veel energie verspilt. Wat ook mijn strekking was. De aap komt wel uit de mouw zo. Allerlei zogenaamd edele motieven worden geponeerd terwijl het is wat het is en waar het voor gebruikt wordt: speculatie zonder daar zelf werk voor te verrichten. Duidelijk.
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 10:19 schreef Piva het volgende:
Bitcoin mining _O_ _O_


Neem eens een kijkje zou ik zeggen. Dan leer je ook direct nog wat waarom het opslaan van energie in de vorm van geld nou net zo belangrijk is voor de mensheid.
Bekijk die video eens en laat ons weten of je er nog steeds over denkt dat bitcoin "speculanten" geen werk verrichten.

Het geld wat je verdiend hebt en in bitcoin stopt is namelijk al energie wat jij gebruikt hebt om aan dat geld te komen. Nu wil je als slimme burger deze energie natuurlijk zo lang mogelijk opslaan/sparen.


80/20 is idd een heel erg veel voorkomende distributie. Al lijkt die er bij bitcoin (zie gegeven bronnen) toch echt niet te zijn. Het is een aantal stappen "eerlijker".

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2021 21:33:37 ]
pi_202006207
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 november 2021 21:32 schreef fathank het volgende:
Lekker blijven cherrypicken.
OK. Sterke reply hoor.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  dinsdag 2 november 2021 @ 21:34:06 #282
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_202006225
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 21:31 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat is in de context van COVID inderdaad een stuk minder erg dan mijn baan en huis kwijt raken omdat de economie door het putje gaat.
Dit gebeurde allang voordat COVID een ding was hè. Of gebruiken we nu COVID wanneer het ons uitkomt zoals alle argumenten alleen maar in het voordeel van de no-coiners worden uitgelegd ?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 2 november 2021 @ 21:35:32 #283
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202006258
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 21:31 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat is in de context van COVID inderdaad een stuk minder erg dan mijn baan en huis kwijt raken omdat de economie door het putje gaat.
Monetair maffiabeleid wordt al 'iets' langer gevoerd dan sinds covid
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 2 november 2021 @ 21:38:47 #284
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202006310
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 21:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Dit gebeurde allang voordat COVID een ding was hè. Of gebruiken we nu COVID wanneer het ons uitkomt zoals alle argumenten alleen maar in het voordeel van de no-coiners worden uitgelegd ?
Het is vooral dat het huidige beleid de mogelijkheid heeft geboden om bij COVID te zorgen dat de schade minder desastreus dan was geweest als die mogelijkheden er niet waren.

Verder heb ik een hypotheek dus inflatie is niet puur in mijn nadeel.
  dinsdag 2 november 2021 @ 21:38:57 #285
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_202006313
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 21:35 schreef Piva het volgende:

[..]
Hexagon heeft een schuld, dus het juichen voor inflatie is vooral zelf verrijking.
Mja leuk, maar nogal kortzichtig aangezien dit monetair beleid totaal niet houdbaar is.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 2 november 2021 @ 21:42:51 #286
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_202006379
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 21:38 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Het is vooral dat het huidige beleid de mogelijkheid heeft geboden om bij COVID te zorgen dat de schade minder desastreus dan was geweest als die mogelijkheden er niet waren.

Verder heb ik een hypotheek dus inflatie is niet puur in mijn nadeel.
“Na mij de zondvloed”. Gelukkig neem je anderen niet zo de maat zoals Bart doet :)
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 2 november 2021 @ 21:44:23 #287
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202006401
Ik heb ook nog een hypotheek


Straks niet meer dankzij crypto _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 2 november 2021 @ 21:45:19 #288
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202006407
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 21:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]
“Na mij de zondvloed”. Gelukkig neem je anderen niet zo de maat zoals Bart doet :)
Welke zondvloed precies? Dat anderen ook voordeel hebben op lange termijn door een huis te kopen?
  dinsdag 2 november 2021 @ 21:49:00 #289
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_202006482
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 21:45 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Welke zondvloed precies? Dat anderen ook voordeel hebben op lange termijn door een huis te kopen?
De immer groeiende en onhoudbare schuldenberg die alles en iedereen aan het opbouwen is, de enorme koopkrachtverlies die door inflatie in stand wordt gehouden, het oneindige geloof dat een economie altijd dient te groeien om in stand te houden zodat je de shit kunt doorschuiven naar de volgende generatie, etc etc.

Maar wat kleine puntjes wat je met jouw gedrag in stand aan het houden bent, en waarbij die 0.2% bitcointransacties die mogelijkerwijs crimineel zijn bij in het niet vallen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 2 november 2021 @ 21:49:46 #290
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_202006498
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 november 2021 21:44 schreef fathank het volgende:
Ik heb ook nog een hypotheek


Straks niet meer dankzij crypto _O_
Schulden aanhouden loont helaas nog wel, dus een huis volledig betalen is niet de meest slimme actie.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 2 november 2021 @ 21:56:26 #291
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202006610
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 21:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Schulden aanhouden loont helaas nog wel, dus een huis volledig betalen is niet de meest slimme actie.
Oh dat boeit me niet. Ga liever schuldenvrij door het leven.

Of de Antillen-route.

[ Bericht 2% gewijzigd door fathank op 02-11-2021 22:01:39 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 01:12:55 #292
54278 crew  Tijger_m
42
pi_202008760
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 21:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]
De immer groeiende en onhoudbare schuldenberg die alles en iedereen aan het opbouwen is, de enorme koopkrachtverlies die door inflatie in stand wordt gehouden, het oneindige geloof dat een economie altijd dient te groeien om in stand te houden zodat je de shit kunt doorschuiven naar de volgende generatie, etc etc.

Maar wat kleine puntjes wat je met jouw gedrag in stand aan het houden bent, en waarbij die 0.2% bitcointransacties die mogelijkerwijs crimineel zijn bij in het niet vallen.
Maar waar baseer jij op dat je met Bitcoin of andere crypto geen schuldenberg zou hebben of dat inflatie en koopkrachtverlies verdwijnen daardoor? Dat begrijp ik niet goed, eindige geldvoorraad is niets nieuws, vroeger heette dat de goudstandaard en dat was geen succes maar als je het crypto noemt dan is het ineens het ei van Columbus of zo?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 01:15:15 #293
54278 crew  Tijger_m
42
pi_202008765
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 21:32 schreef Piva het volgende:

[..]
[..]
Bekijk die video eens en laat ons weten of je er nog steeds over denkt dat bitcoin "speculanten" geen werk verrichten.

Het geld wat je verdiend hebt en in bitcoin stopt is namelijk al energie wat jij gebruikt hebt om aan dat geld te komen. Nu wil je als slimme burger deze energie natuurlijk zo lang mogelijk opslaan/sparen.

80/20 is idd een heel erg veel voorkomende distributie. Al lijkt die er bij bitcoin (zie gegeven bronnen) toch echt niet te zijn. Het is een aantal stappen "eerlijker".
Kun je dat ook aantonen met feiten of data dat er bij Bitcoin geen sprake is van een 80/20 distributie en waarom is het precies eerlijker dan, zeg, beleggen in vastgoed waarbij je precies hetzelfde mechanisme kan toepassen?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 3 november 2021 @ 07:45:09 #294
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_202009320
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:20 schreef Hanca het volgende:

[..]
Met de hervormimg van het pensioenstelsel is de kans vrij zeker dat iedereen die in legt gewoon een pensioen krijgt. Die hervorming was wel hard nodig.
Met de vergrijzing en minder inleg tegenwoordig?
Gemmideld gezin krijgt hier 1.4 kind.
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
  woensdag 3 november 2021 @ 08:05:59 #295
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202009456
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 21:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]
De immer groeiende en onhoudbare schuldenberg die alles en iedereen aan het opbouwen is, de enorme koopkrachtverlies die door inflatie in stand wordt gehouden, het oneindige geloof dat een economie altijd dient te groeien om in stand te houden zodat je de shit kunt doorschuiven naar de volgende generatie, etc etc.

Maar wat kleine puntjes wat je met jouw gedrag in stand aan het houden bent, en waarbij die 0.2% bitcointransacties die mogelijkerwijs crimineel zijn bij in het niet vallen.
Oh, een hypotheek hebben is al fout eigenlijk? Hoe ziet dat er dan uit in de ideale wereld? Huurt iedereen daar?

Overigens zolang er technologische vooruitgang is zal onze economie blijven groeien. We kunnen immers meer verzet krijgen met minder menselijke inspanning. Dus daar zal ok de geldvoorraad op aangepast moeten blijven worden.

En die zondvloed was er dus voig jaar gekomen als overheden niet de monetaire middelen hadden om het anders op te lossen. Daar wordt steeds maar omheen gepraat.
  woensdag 3 november 2021 @ 08:18:43 #296
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_202009571
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 15:23 schreef Hexagon het volgende:
Dat kun je even goed zeggen van al die crypto figuren die op internet rondstruinen. Hebben er belang bij dat zoveel mogelijk mensen denken dat ze daar geld in moeten steken.
En hetzelfde gaat op voor banken en belegging bedrijven die hun beursfondsen en indexen aan de man proberen te brengen, En wat jij zo'n safe business vind ligt aan de basis van de financiële ciisis in 2008, een ongereguleerd zooitje wat derivaat na derivaat ontwikkeld om maar zoveel mogelijk geld de markt in te krijgen.
Wat resulteerde in enorme bailouts en nu nog steeds opkoopprogramma's van centrale banken in stand houdt die gek genoeg vooral ten goede komen aan diezelfde banken die de crisis veroorzaakten en geen spat zijn verandert.
Maar ik begrijp jouw grudge tegenover crypto nooit zo goed, heb je zelf ooit een hoop btc gehad en te vroeg verkocht? Zit dat je dwars? want zo kom je de hele tijd over....

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 12:50 schreef Hanca het volgende:
Als dat jouw ideaalbeeld is... ik ben toch liever die man met een baan dan die persoon op dat jacht, eerlijk gezegd.
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 20:00 schreef Bart2002 het volgende:
Persoonlijk zie ik niets in dat rijk worden zonder dat daar tastbare arbeid tegenover staat.
Persoonlijk vind ik jullie vrij ongeloofwaardig met dit soort opmerkingen, liever een leven lang werken dan vroeg met pensioen en op een jacht chillen? Natuurlijk.... :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 20:00 schreef Bart2002 het volgende:En het stroomgebruik is een probleem vind ik puur als "gestolde energie" om random mensen rijker te maken en andere armer. Dat kan ook zonder al dat nutteloze verbruik van energie. Tenslotte is jouw winst het verlies van een ander.
Lees je eens goed in als je over die stroom blijft door huilen. In China verhuisden de miners mee met het regenseizoen om de overtollige stroom van de hydrocentrales op te kopen tot China crypto mining en trading verbood. Sindsdien is Texas het nieuwe mine walhalla vanwege de goedkope windenergie, er loopt nl. een natuurlijke geul door Texas heen waar het altijd waait, en die ligt ten westen van de bewoonde wereld waardoor het transport soms een probleem is, miners zitten dicht bij de powerplants omdat daar de stroom het goedkoopste is, en nemen zo de surplus af die sowieso geproduceert wordt en anders door eindeloos balancen op t net moet blijven (0=0 namelijk, wat erin gaat moet eruit, en dat is soms bij overproductie problematisch)
quote:
Here’s why: many of the state's wind farms are far to the west of its biggest population centers, particularly the Houston area. Transmission lines that stretch across the state can move the power to where there is demand for it, but sometimes there's so much wind power that there’s not enough transmission capacity to carry it all. That means power producers are eager to find customers closer to them who will purchase that excess electricity. In theory, that could give miners leverage to purchase wind power at very low prices.
Daarnaast is het weer een anti topic vol gebruikelijk gezemel van nocoiners die het allemaal maar oneerlijk vinden wat er in de crypto gebeurt, nergens voor nodig, lees je in en profiteer gezellig mee, het einde is nog lang niet in zicht :s)
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  woensdag 3 november 2021 @ 08:27:25 #297
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202009645
quote:
14s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:18 schreef YuckFou het volgende:

[..]
En hetzelfde gaat op voor banken en belegging bedrijven die hun beursfondsen en indexen aan de man proberen te brengen, En wat jij zo'n safe business vind ligt aan de basis van de financiële ciisis in 2008, een ongereguleerd zooitje wat derivaat na derivaat ontwikkeld om maar zoveel mogelijk geld de markt in te krijgen.
Wat resulteerde in enorme bailouts en nu nog steeds opkoopprogramma's van centrale banken in stand houdt die gek genoeg vooral ten goede komen aan diezelfde banken die de crisis veroorzaakten en geen spat zijn verandert.
Maar ik begrijp jouw grudge tegenover crypto nooit zo goed, heb je zelf ooit een hoop btc gehad en te vroeg verkocht? Zit dat je dwars? want zo kom je de hele tijd over....
Ne is zie die handel in crypto gewoon weer als de zoveelste verschijning van hetgene waar je in je de eerste alinea van je post tegen ageert. De hedendaagse variant van World Online, Aandelenlease of Palm Invest. Een vorm van hebzucht die zorgt voor schade.

En ik zie er zowel als belegging als valuta helemaal niets in (om de eerder genoemde redenen) en daarom vind ik het een bedreiging voor
  woensdag 3 november 2021 @ 08:38:01 #298
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_202009776
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:27 schreef Hexagon het volgende:
Ne is zie die handel in crypto gewoon weer als de zoveelste verschijning van hetgene waar je in je de eerste alinea van je post tegen ageert. De hedendaagse variant van World Online, Aandelenlease of Palm Invest. Een vorm van hebzucht die zorgt voor schade.

En ik zie er zowel als belegging als valuta helemaal niets in (om de eerder genoemde redenen) en daarom vind ik het een bedreiging voor
Ik ben het met je eens dat crypto, net als de huizenmarkt in Nederland, de beurzen wereldwijd, de zeecontainers, natural gas enz enz in een enorme bubbel omhoog zit die ooit zou moeten knappen, ware het niet dat er zo ontzettend veel geld de wereld in gepompt wordt door de centrale banken dat dit systeem voorlopig in stand wordt gehouden tot het echt onhoudbaar is en ontploft, dan is fiat geld waardeloos en is het enige wat overblijft crypto :D
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_202009871
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 01:12 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Maar waar baseer jij op dat je met Bitcoin of andere crypto geen schuldenberg zou hebben of dat inflatie en koopkrachtverlies verdwijnen daardoor? Dat begrijp ik niet goed, eindige geldvoorraad is niets nieuws, vroeger heette dat de goudstandaard en dat was geen succes maar als je het crypto noemt dan is het ineens het ei van Columbus of zo?
Waarom was de goudstandaard geen succes? Het ging door de gehele historie pas echt fout als de goudstandaard werd losgelaten. Keer op keer. Eerder in dit topic heb ik er al over geschreven.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_202009918
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 08:27 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ne is zie die handel in crypto gewoon weer als de zoveelste verschijning van hetgene waar je in je de eerste alinea van je post tegen ageert. De hedendaagse variant van World Online, Aandelenlease of Palm Invest. Een vorm van hebzucht die zorgt voor schade.

En ik zie er zowel als belegging als valuta helemaal niets in (om de eerder genoemde redenen) en daarom vind ik het een bedreiging voor
Nogmaals Bitcoin is niet hetzelfde als crypto. Spreken we over een crypto bubbel, dan ben ik het met je eens. Maar Bitcoin is geen bubbel.
Uitvinder van de biersmiley.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')