En wanneer ik Port drinkquote:Op maandag 1 november 2021 14:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wel aan mij denken als je in Porto bent he?!
Ik was er in 2017 en toen dacht ik aan jou.quote:Op maandag 1 november 2021 14:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wel aan mij denken als je in Porto bent he?!
Goed bezigquote:
quote:Op maandag 1 november 2021 14:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was er in 2017 en toen dacht ik aan jou.
Klopt. Er zijn er ook genoeg die erger zijn dan ik.quote:Op maandag 1 november 2021 14:25 schreef TaMieke het volgende:
Ja maar.....NIet iedereen is zo'n viespeuk als/dan jou/jij.
images.google is er niet echt zijn he.quote:Op maandag 1 november 2021 14:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was er in 2017 en toen dacht ik aan jou.
quote:Op maandag 1 november 2021 14:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt. Er zijn er ook genoeg die erger zijn dan ik.
Ik was er! Er was port.quote:Op maandag 1 november 2021 14:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
images.google is er niet echt zijn he.
Ik vind Air toch meer een U.quote:Op maandag 1 november 2021 14:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja maar.....NIet iedereen is zo'n viespeuk als/dan jou/jij.
Dank u.quote:
Respect en waardering gaat verder dan alleen leeftijd natuurlijk.quote:Op maandag 1 november 2021 14:29 schreef TaMieke het volgende:
Zolang hij niet bejaard is, voel ik die noodzaak niet.
Vanaf wanneer ben je bejaard?quote:Op maandag 1 november 2021 14:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Geestelijk al jarenquote:Op maandag 1 november 2021 14:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Verfrissend. Het verwijt is meestal eerder dat ik mij wel heel kinderlijk gedraag.quote:
65+ ofzo.quote:
ik waardeer in stilte in een hoekje.quote:Op maandag 1 november 2021 14:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Respect en waardering gaat verder dan alleen leeftijd natuurlijk.
quote:
ah, dan heb ik nog een paar jaar.quote:
Gewoon blijven doen. Genoeg andere enge mensen daar die je wil ontwijken dus enige alertheid is alleen maar goed.quote:Op maandag 1 november 2021 14:38 schreef Tegan het volgende:
Ik denk altijd aan Q. als ik op Utrecht CS ben. Wordt lastig dat afleren.
Ik heb andere gevoelens als ik aan Q. denkquote:Op maandag 1 november 2021 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon blijven doen. Genoeg andere enge mensen daar die je wil ontwijken dus enige alertheid is alleen maar goed.
Ik ben zometeen nog steeds dichtbij hoor.quote:Op maandag 1 november 2021 14:38 schreef Tegan het volgende:
Ik denk altijd aan Q. als ik op Utrecht CS ben. Wordt lastig dat afleren.
quote:Op maandag 1 november 2021 14:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb andere gevoelens als ik aan Q. denk.
Niks te zien.quote:Het kan tot één uur na betaling duren voordat je bestelling hier te zien is.
Snel maar weer eens afspreken dan?quote:Op maandag 1 november 2021 14:55 schreef Yvie_lu het volgende:
Wat een liefde hier. Was ik alweer helemaal vergeten
Krijg je kwaliteit en gebruiksgemak voor terug.quote:
Extra opties die je niet nodig hebt.quote:Op maandag 1 november 2021 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Krijg je kwaliteit en gebruiksgemak voor terug.
quote:Op maandag 1 november 2021 15:17 schreef CherryLips het volgende:
Extra opties die je niet nodig hebt.
quote:
Niet Halloween gerelateerd. Geen enkele UI is blijvend dus ook deze wordt op termijn weer iets anders.quote:Op maandag 1 november 2021 17:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat heb jij trouwens een creepy nieuwe UI.
Halloween of iets blijvends?
Die retourzending van iemand die hem in het afwaswater had laten flikkeren?quote:
Die grap had ik al gemaaktquote:Op maandag 1 november 2021 19:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die retourzending van iemand die hem in het afwaswater had laten flikkeren?
GMTAquote:
Met jou kan ik pratenquote:
Teruglezen is zo 1999.quote:
Ja hoor. Miss zeikt nooit dus twee keer zoveel blijft nul.quote:Op maandag 1 november 2021 20:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat lijkt je wel wat. Twee keer hetzelfde gezeik?
quote:Op maandag 1 november 2021 19:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die retourzending van iemand die hem in het afwaswater had laten flikkeren?
Ik ben niet snel jaloers op andermans spullenquote:
Waar word jij wel jaloers van?quote:Op maandag 1 november 2021 21:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben niet snel jaloers op andermans spullen
Mensen met een hele leuke vriendin.quote:
Alleen op mensen die een huis kunnen kopenquote:Op maandag 1 november 2021 21:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mensen met een hele leuke vriendin.
Of goede atleten.
Of natuurlijk als ze een hele mooie fiets hebben.
Ben jij jaloers aangelegd?
M'n vader appte vanmiddag: oh ja, ik moet je nog vertellen, we gaan weer een ander huis kopen.quote:Op maandag 1 november 2021 21:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alleen op mensen die een huis kunnen kopen.
Verder ben ik veel te realistisch dat leuke dingen me gewoon niet komen aanwaaien.
Ik geef niet zoveel om de nieuwste gadgets ofzo, pas als iets stuk gaat koop ik weer iets goeds zodat het jaren meekanquote:Op maandag 1 november 2021 21:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
M'n vader appte vanmiddag: oh ja, ik moet je nog vertellen, we gaan weer een ander huis kopen.
Maar goed, dat is wel in een regio waar niet heel veel mensen willen wonen.
Qua spullen ben ik zo realistisch dat weet dat er mensen zijn die meer geld hebben dan ik ooit kan bedenken en dat ik ten opzichte van veel andere ook niks te klagen heb.
Ja, op dit moment is dat niet te doen. Gelukkig heb ik wat jaren voorsprong.quote:Op maandag 1 november 2021 22:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik geef niet zoveel om de nieuwste gadgets ofzo, pas als iets stuk gaat koop ik weer iets goeds zodat het jaren meekan.
Wat betreft een huis kopen is gewoon onmogelijk in mijn eentje.
Welterustenquote:Op maandag 1 november 2021 22:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, op dit moment is dat niet te doen. Gelukkig heb ik wat jaren voorsprong.
Maar goed, ouderdom, Covid, morgen werken enz. Met andere woorden: een goede nacht
was het nog interessant?quote:Op maandag 1 november 2021 22:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Welterusten. Ik ga nog even Op1 kijken.
quote:
Gewoon een nachtje bij het postkantoor voor de deur liggen toch?quote:Op maandag 1 november 2021 22:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen als ik concertkaartjes probeer te kopen.
Oh god, trauma's.quote:Op maandag 1 november 2021 22:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen als ik concertkaartjes probeer te kopen.
was soms best gezellig.quote:
Of toen dat nog niet nodig was.quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon een nachtje bij het postkantoor voor de deur liggen toch?
Ja, getraumatiseerd door digitale wachtrijen dus. Ik kan die onzin niet aan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was soms best gezellig.
vroeger toen je gewoon nog buiten in de rij moest liggen voor een pinkpopkaartje ipv zitten te f5én aan je laptop
Covid is overratedquote:
Goed nieuws. Iets waarvoor je al op sollicitatie was geweest of gewoon random aangeboden vanwege je Fok!reputatie?quote:
Pas op! Je weet niet wat HW er mee gedaan heeft.quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat klopt dan dus wel.
Even m'n iPhone 7 en HW's MacBook knuffelen.
Ik mis vroeger.quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of toen dat nog niet nodig was.
Zou dat er nog steeds opzitten dan na al die jaren?quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Pas op! Je weet niet wat HW er mee gedaan heeft.
quote:
Ik had er twee op bezoek van mijn zus deze zomer. Nu wel plannen maken om er twee zelf in huis/tuin te halenquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Wow Thijs weer hier. Hoeveel konijntjes heb je al?
Ja die plannen heb je al jarenquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik had er twee op bezoek van mijn zus deze zomer. Nu wel plannen maken om er twee zelf in huis/tuin te halen
Oh, dan is er weinig veranderd.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik had er twee op bezoek van mijn zus deze zomer. Nu wel plannen maken om er twee zelf in huis/tuin te halen
Alles prima, en ik lurk hier soms wel eens in. Twee opdrachten tegelijk op het werk, prima te handelen. Aan het wachten op mijn nieuwe leaseauto want vertraagdquote:
quote:
Eens, eensquote:
Ik heb mondkapje op.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Pas op! Je weet niet wat HW er mee gedaan heeft.
Twee opdrachten nog wel, netjes. Bevalt wel nog dus?quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alles prima, en ik lurk hier soms wel eens in. Twee opdrachten tegelijk op het werk, prima te handelen. Aan het wachten op mijn nieuwe leaseauto want vertraagdEn zachtjes aan richting het einde van het jaar.
Ik wil nog even een week of twee covidvrij blijven, in ieder geval tot na m'n festival.quote:
Ik krijg positieve feedback van ze, en beide opdrachten willen in ieder geval met me door volgend jaar, dus dan doe ik wel iets goedquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Twee opdrachten nog wel, netjes. Bevalt wel nog dus?
Einde van het jaar komt snel dichterbij
Hoe is het met jou Yv? Samenwonend? Twee honden (minimaal)? Groot huis? En wat nog meer?quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb jij zoveel bezoek dat je een publiekelijke ruimte bent?
Nog detective als hobby of dat helemaal niet meer?quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik krijg positieve feedback van ze, en beide opdrachten willen in ieder geval met me door volgend jaar, dus dan doe ik wel iets goedDus ja, dat zit wel lekker!
Hoe is het met jou?
Goedquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe is het met jou Yv? Samenwonend? Twee honden (minimaal)? Groot huis? En wat nog meer?
Nee, en de tijd om daar een licentie voor aan te vragen is al heel lang verlopen. Ik maak stappen in mijn huidige werkveld en dat bevalt me tot op heden prima, zit hier al weer bijna 6 jaarquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nog detective als hobby of dat helemaal niet meer?
quote:
Prima hoor. Rustig aan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik krijg positieve feedback van ze, en beide opdrachten willen in ieder geval met me door volgend jaar, dus dan doe ik wel iets goedDus ja, dat zit wel lekker!
Hoe is het met jou?
Zeker. An sich niet zo heel veel problemen meequote:
Wacht wat?quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nog steeds met dezelfde?
Wij wonen nog niet samen, al willen we dat wel op termijn. Alleen de huizenmarkt is nog steeds flink verziekt helaas.
Nee, gewoon ouderwets gesolliciteerd. Ik ben heul blij nuquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goed nieuws. Iets waarvoor je al op sollicitatie was geweest of gewoon random aangeboden vanwege je Fok!reputatie?
Nee, dat elke dag meerdere keren uitlaten zie ik niet zitten. Zondagochtend in bed hoort, daar hoort geen ommetje met hond om 8:00uur in de regen bijquote:
Voor mij nog wel ja.quote:
Oh wauw, ik dacht dat jullie toen al waren gaan samenwonen. Of is dit alweer een nieuwe dan?quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nog steeds met dezelfde?
Wij wonen nog niet samen, al willen we dat wel op termijn. Alleen de huizenmarkt is nog steeds flink verziekt helaas.
Dit weerhoudt mij er ook wel vanquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, dat elke dag meerdere keren uitlaten zie ik niet zitten. Zondagochtend in bed hoort, daar hoort geen ommetje met hond om 8:00uur in de regen bij
Super! En dus weer verhuisd? gf ook mee of is die er niet meer?quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, gewoon ouderwets gesolliciteerd. Ik ben heul blij nu
Ha, denk je dat Corrie zo vroeg uit mag op zondag? 10 uur, vroeg zat. Ze houdt het maar opquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, dat elke dag meerdere keren uitlaten zie ik niet zitten. Zondagochtend in bed hoort, daar hoort geen ommetje met hond om 8:00uur in de regen bij
[..]
Voor mij nog wel ja.
[..]
Oh wauw, ik dacht dat jullie toen al waren gaan samenwonen. Of is dit alweer een nieuwe dan?
Hahaha, nee. We hebben het er wel eens over en zij wil het wel heel graag, maar ze weet ook dat de huizenmarkt gewoon klote is. Ik los mijn hypotheek verder af hier en wil nog wel wat renoveren, maar als de kans zich voordoet en ik heb een degelijke overwaarde, dan nemen we de stap welquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wacht wat?![]()
Ik dacht dat jullie voor eeuwig wilde Latten?
Nee, nog steeds dezelfde, inmiddels 6+ jaar bij elkaar. Dit is een blijvertjequote:Op dinsdag 2 november 2021 09:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh wauw, ik dacht dat jullie toen al waren gaan samenwonen. Of is dit alweer een nieuwe dan?
Hebben honden dan niet echt een ritme zoals wij ook hebben? Die weten natuurlijk niet dat het een zondag is, lijkt me zo sneu dan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ha, denk je dat Corrie zo vroeg uit mag op zondag? 10 uur, vroeg zat. Ze houdt het maar op
Ja snap ik wel. Iets nieuws kopen is nu wel lastig. Maar als ik de verhalen hoor heeft iedereen een overwaarde tegenwoordig, ook zonder iets te doen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hahaha, nee. We hebben het er wel eens over en zij wil het wel heel graag, maar ze weet ook dat de huizenmarkt gewoon klote is. Ik los mijn hypotheek verder af hier en wil nog wel wat renoveren, maar als de kans zich voordoet en ik heb een degelijke overwaarde, dan nemen we de stap wel
Is jouw huis niet groot genoeg dan dat ze er bij jou in kan of jij bij haar? Tijdens corona-lockdown niet al geprobeerd?quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hahaha, nee. We hebben het er wel eens over en zij wil het wel heel graag, maar ze weet ook dat de huizenmarkt gewoon klote is. Ik los mijn hypotheek verder af hier en wil nog wel wat renoveren, maar als de kans zich voordoet en ik heb een degelijke overwaarde, dan nemen we de stap wel
Zet 'r maar voor telekids op de bank! Stilte!quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ha, denk je dat Corrie zo vroeg uit mag op zondag? 10 uur, vroeg zat. Ze houdt het maar op
Ja dat klopt. Ik heb eens gekeken wat mijn huis waard is nu, en dat is bijna 2x zoveel als toen ik het kocht. Heel bizar. Geeft wel ruimte om over te bieden, of om de hypotheek op een nieuw huis laag te houden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja snap ik wel. Iets nieuws kopen is nu wel lastig. Maar als ik de verhalen hoor heeft iedereen een overwaarde tegenwoordig, ook zonder iets te doen.
Mijn huis is daar net te klein voor. Dus we hebben die hele periode gewoon gedaan zoals we altijd al deden, temeer omdat haar werk bij haar bijna om de hoek zit.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is jouw huis niet groot genoeg dan dat ze er bij jou in kan of jij bij haar? Tijdens corona-lockdown niet al geprobeerd?
Ja straks drukken we gewoon weer op play en tellen we verder!quote:
Van de overwaarde kan ik mn nieuwe huis goed opknappen, flink aflossen en nog steeds spaargeld overhouden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja snap ik wel. Iets nieuws kopen is nu wel lastig. Maar als ik de verhalen hoor heeft iedereen een overwaarde tegenwoordig, ook zonder iets te doen.
Tuurlijk is die er nogquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Super! En dus weer verhuisd? gf ook mee of is die er niet meer?
Leuk!quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tuurlijk is die er nogWe hebben net samen een huisje gekocht in Porto
Had binnen 10 dagen een nieuw huis hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:36 schreef Yvie_lu het volgende:
Huizenmarkt is wel echt is om treurig van te worden.
Volgens mij hebben ze wel iets door als je gewoon in bed blijft liggen rotten.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hebben honden dan niet echt een ritme zoals wij ook hebben? Die weten natuurlijk niet dat het een zondag is, lijkt me zo sneu dan.
Wanneer is de housewarming?quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tuurlijk is die er nogWe hebben net samen een huisje gekocht in Porto
Ja, in je geliefde Utrecht met een tuin?quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Had binnen 10 dagen een nieuw huis hoor.
Dat vind ik nog steeds vroeg voor een zondag hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, temeer daar onze woonlasten vrijwel direct met bijna 50% daalden. En met het nederlandse salaris van m'n nieuwe baan gaat het leven redelijk wat makkelijker wordenquote:
Ik weet niet of ik jaloers moet zijn of niet....quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Van de overwaarde kan ik mn nieuwe huis goed opknappen, flink aflossen en nog steeds spaargeld overhouden.
Is ook maar net wat je wil hebben uiteraard. Voor mij is wat ik nu heb prima, maar we kijken wel eens op funda in omliggende dorpen wat er zoal te koop staat. Scheelt wel dat mijn vriendin en ik ongeveer dezelfde smaak hebben qua inrichtingquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:36 schreef Yvie_lu het volgende:
Huizenmarkt is wel echt is om treurig van te worden.
Zodat je al m'n bier op kunt drinken zekerquote:
Genoeg rijke mannen voor jouquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik jaloers moet zijn of niet....
Ik moet gewoon een rijke vent vinden met een groot huis voor mn troep. Trek ik daar wel in. Want van mijn loon en spaargeld kan ik nogsteeds alleen een kartonne doos kopen.
Klinkt mooi. Dan snap ik dat je extra blij bent met je nieuwe baan aanbod. Per wanneer zou je daar dan kunnen beginnen?quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, temeer daar onze woonlasten vrijwel direct met bijna 50% daalden. En met het nederlandse salaris van m'n nieuwe baan gaat het leven redelijk wat makkelijker wordenPlus we hebben een heerlijk uitzicht op de heuvels van de Douro vallei.
In een plek zonder studenten.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, in je geliefde Utrecht met een tuin?
Volgende maand begin ik daarquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt mooi. Dan snap ik dat je extra blij bent met je nieuwe baan aanbod. Per wanneer zou je daar dan kunnen beginnen?
Ja hoe dan?quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Genoeg rijke mannen voor jou
Je moet ze alleen vinden
Ahw, moet ik je handje vasthouden?quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja hoe dan?
Blijkbaar moet je daarvoor naar buiten..... das eng
quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ahw, moet ik je handje vasthouden?
We hebben een park tegenover vol diertjes.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar. Vogeltjes![]()
![]()
Wij hadden vorige week zelfs een specht in de tuin.
Precies, genoeg rijke tatta's hier tochquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]ik denk dat ik het wel overleef.
kan er nog altijd 1 van fok plukken
Aantal bekenden van mij die hebben er maar een baantje bijgenomen om de stijgende huren op te vangen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:41 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik zou zelf misschien ooit alleen een appartement kunnen huren in het aardbevingscentrum in Groningen ergens ofzo.
Damn.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aantal bekenden van mij die hebben er maar een baantje bijgenomen om de stijgende huren op te vangen.
Wutquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aantal bekenden van mij die hebben er maar een baantje bijgenomen om de stijgende huren op te vangen.
Ja, wat dat betreft is huren gewoon echt kut. Voordeel van kopen is dat je woonlasten niet veranderen of alleen maar lager worden naarmate je aflost. Beetje inflatie er overheen en je zit goed.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb heel soms meesjes op het balkonquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar. Vogeltjes![]()
![]()
Wij hadden vorige week zelfs een specht in de tuin.
quote:
In branches werken die door COVID geraakt worden is niet zo goed voor het aantal uren dat je kunt werken; huren blijven stijgen en dan moet je wat als alleenstaande.quote:
De rente stijgt weerquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft is huren gewoon echt kut. Voordeel van kopen is dat je woonlasten niet veranderen of alleen maar lager worden naarmate je aflost. Beetje inflatie er overheen en je zit goed.
Wij hebben een zadenmix maar ze vinden de zonnebloempitten het lekkerst. En ze zijn nu een week ook begonnen aan de vetbol. Die hing er al iets eerder maar pas sinds deze week interesse in.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb heel soms meesjes op het balkonVroeg me af wat die graag eten.
Ah, crap, tuurlijk.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
In branches werken die door COVID geraakt worden is niet zo goed voor het aantal uren dat je kunt werken; huren blijven stijgen en dan moet je wat als alleenstaande.
30 jaar vast gezet tegen 1,89%.quote:
Ja mooi is dat hequote:Op dinsdag 2 november 2021 10:02 schreef Q. het volgende:
[..]
30 jaar vast gezet tegen 1,89%.Wordt nog lager na paar jaar aflossen ivm renteopslag.
Dank je, zal eens wat voor ze halen. Zit er alleen niet op te wachten dat er zo allemaal onkruid van die zaadjes tussen de planken komt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wij hebben een zadenmix maar ze vinden de zonnebloempitten het lekkerst. En ze zijn nu een week ook begonnen aan de vetbol. Die hing er al iets eerder maar pas sinds deze week interesse in.
Had hier geen week later moeten zijn, dan was het meteen weer stuk duurder moeten zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja mooi is dat heM'n accountant zag die daling aankomen en heeft me precies goed geadviseerd
Beetje wel, maar ze herkent ook wel de luiere zaterdag en zondag. Als ze rond half 10 even naar boven mag en op bed vind ze het allang prima.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hebben honden dan niet echt een ritme zoals wij ook hebben? Die weten natuurlijk niet dat het een zondag is, lijkt me zo sneu dan.
Zelf je boterham smeren en papa en mama niet wakker maken!quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zet 'r maar voor telekids op de bank! Stilte!
Die van mij herkent ook heel goed als het regent buiten; dan blijft die ook lekker liggen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Beetje wel, maar ze herkent ook wel de luiere zaterdag en zondag. Als ze rond half 10 even naar boven mag en op bed vind ze het allang prima.
Das wel heel erg kut zegquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
In branches werken die door COVID geraakt worden is niet zo goed voor het aantal uren dat je kunt werken; huren blijven stijgen en dan moet je wat als alleenstaande.
Gewoon geen vast ritme geven, dan zeiken ze ook niet.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Beetje wel, maar ze herkent ook wel de luiere zaterdag en zondag. Als ze rond half 10 even naar boven mag en op bed vind ze het allang prima.
Liever niet plassen dan die natte zooi inquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die van mij herkent ook heel goed als het regent buiten; dan blijft die ook lekker liggen.
Luie hondjesquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gewoon geen vast ritme geven, dan zeiken ze ook niet.
Wij slapen gerust tot 10-11 uur uit op zondag.
En de ene dag moet ze heel vroeg uit want dan werken we op kantoor, andere dag weer later.
En als we dus op kantoor zijn mag ze er na werk pas weer uit, als we thuis zijn in de pauze al.
Gaat altijd goed, ze slaapt tussendoor alleen maar![]()
lui hondje helpt wel
Zit ie dan tussen 9 en 6 thuis?quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gewoon geen vast ritme geven, dan zeiken ze ook niet.
Wij slapen gerust tot 10-11 uur uit op zondag.
En de ene dag moet ze heel vroeg uit want dan werken we op kantoor, andere dag weer later.
En als we dus op kantoor zijn mag ze er na werk pas weer uit, als we thuis zijn in de pauze al.
Gaat altijd goed, ze slaapt tussendoor alleen maar![]()
lui hondje helpt wel
Ik wil ook zo'n luie aardappel maar bij alle beschrijvingen staat dat ze heel actief zijn en een tuin nodig hebben.quote:
Hai, ik ben een luie hond.quote:
Ja als wij beide naar kantoor moeten van 7 tot 6 ofzo.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit ie dan tussen 9 en 6 thuis?
Nja eenmaal buiten is het een bom energie. Dus als je dan gaat wandelen na werk moet je dat natuurlijk wel goed doet. Of even flink achter een balletje aanrennen ofzo.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n luie aardappel maar bij alle beschrijvingen staat dat ze heel actief zijn en een tuin nodig hebben.
Merciquote:
Elke job is dead end.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Merci
No more dead end job
2X modaal verdienen
Mijn oom was vorige week op bezoek met zijn als hond vermomde paard. Prachtig beest, het begon zelfs eventjes te kriebelen om ook zo'n joekel te nemen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n luie aardappel maar bij alle beschrijvingen staat dat ze heel actief zijn en een tuin nodig hebben.
Natuurlijk wel!quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik jaloers moet zijn of niet....
Jij trakteert als we gaan borrelen als je voor je nieuwe baan in Nederland bent.quote:
Een cactus moet je ook elke maand een keer water geven. Valt ook niet mee.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn oom was vorige week op bezoek met zijn als hond vermomde paard. Prachtig beest, het begon zelfs eventjes te kriebelen om ook zo'n joekel te nemen.
"Wel high maintenance denk ik?"
-"Mwah, valt mee, al moet je hem eigenlijk wel elke dag borstelen met die dikke pels. En het is geen hond die genoegen neemt met een blokje om hè. 2 keer per dag 5 kilometer."
"Ik neem wel een cactus"
Yup, dit heeft Knor ook. Kan heel goed heel de dag op de bank liggen maar als je eenmaal buiten komt.. laatst op zaterdag 12 kilometer gewandeld, toen was zondags de batterij wel leegquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja eenmaal buiten is het een bom energie. Dus als je dan gaat wandelen na werk moet je dat natuurlijk wel goed doet. Of even flink achter een balletje aanrennen ofzo.
Portugese standaard of Nederlandsequote:Op dinsdag 2 november 2021 10:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Merci
No more dead end job
2X modaal verdienen
Uit ervaring weet ik dat je rustig een maandje over kan slaan, of twee.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Een cactus moet je ook elke maand een keer water geven. Valt ook niet mee.
Ja, zo een kiezen die gaat bloeien bij te weinig water, ideale combinatie.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat je rustig een maandje over kan slaan, of twee.
Gold digger gespot.quote:
En je hoeft ze niet te borstelen of uit te laten.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, zo een kiezen die gaat bloeien bij te weinig water, ideale combinatie.
oei, dan moet ik toch eens even gaat kijkenquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Een cactus moet je ook elke maand een keer water geven. Valt ook niet mee.
Portugees. Naar nederlandse standaard verdien ik dan redelijk modaal. Maar mag hier met dit salaris absoluut niet klagenquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Portugese standaard of Nederlandse?
Hier gaat iets mis.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij trakteert als we gaan borrelen als je voor je nieuwe baan in Nederland bent.
Niet vanuit mijn perspectief.quote:
Wel af en toe aaien.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En je hoeft ze niet te borstelen of uit te laten.
Ja, van KM moet ik het niet hebben financieel gezien.quote:
Die heeft weer andere kwaliteiten begrijp ik.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:31 schreef Debsterr het volgende:
Ja, van KM moet ik het niet hebben financieel gezien.
Net nog aandacht gegeven. Kan er weer een maand tegen.quote:
whatever floats your boatquote:
De post waarvan je wist dat die zou komenquote:
Alleen als X-MEN om 11:00 start, want dat wil papa ook zien!quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zelf je boterham smeren en papa en mama niet wakker maken!
Gewoon op spugen.quote:
Klopt jaquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heeft weer andere kwaliteiten begrijp ik.
quote:
quote:
Wutquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
We moeten gaan trouwen met een mondkapje op.
Oh wauw, dat is wel balen. Hopelijk laten ze de grootte wel gewoon ongemoeid. Wanneer is de grote datum?quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Aw.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
zoals?quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:30 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Alweer november.
Hoog tijd om eens wat doelen te stellen voor het einde van het jaar
Geen Utrecht meer hè?quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:15 schreef Yvie_lu het volgende:
Fietslamp ging net gewoon aan richting de supermarkt. Zo grijs is het hier
20 november, dus de persco is wel spannend vanavond.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh wauw, dat is wel balen. Hopelijk laten ze de grootte wel gewoon ongemoeid. Wanneer is de grote datum?
20 november zijn we al weer twee persco's later.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
20 november, dus de persco is wel spannend vanavond.
Ja, mag niet meer.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:48 schreef TaMieke het volgende:
Mn broertje trouwt donderdag. Ben benieuwd of er voor hun nog veel gaat veranderen.
Ja joh, verhoog de zenuwen nog evenquote:Op dinsdag 2 november 2021 11:47 schreef Q. het volgende:
[..]
20 november zijn we al weer twee persco's later.
Hoe ziet hun dag er verder uit? kans dat ze nog net wegkomen met de huidige maatregelen, afhankelijk wanneer alles ingaat.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:48 schreef TaMieke het volgende:
Mn broertje trouwt donderdag. Ben benieuwd of er voor hun nog veel gaat veranderen.
's Morgens foto's maken. Om 14uur trouwen en dan 's avonds feest.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja joh, verhoog de zenuwen nog even.
[..]
Hoe ziet hun dag er verder uit? kans dat ze nog net wegkomen met de huidige maatregelen, afhankelijk wanneer alles ingaat.
Oh ja, dat moet vast nog goedkomen dan - tot nu toe zijn er gelukkig geen signalen dat groepen kleine rmoeten of de 1,5 meter terugkomt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
's Morgens foto's maken. Om 14uur trouwen en dan 's avonds feest.
Maar geen idee hoeveel mensen ze uitgenodigd hebben voor het feest.
Is dat al zeker ja?quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat maakt deze zo kut, mensen?quote:
Kunnen ook phishing mails zijn natuurlijk. En die foto van jou, kunnen ze natuurlijk van je echte account gekopieerd hebben en op dat nepaccount geplakt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:15 schreef Ang3l het volgende:
Ik krijg al de hele dag mails van Ziggo, Insta, EA games whatever dat er mensen mijn paswoord aan t resetten zijn, t mail adres gehackt is en nu geblokkeerd etc etc
Not cool.
Nou ben ik weg bij Ziggo en is dat adres alleen nog maar in de lucht voor forwarding (nog 3mnd of zo). Dus laat maar lekker geblokkeerd zijn. Heb al 3 maanden een andere provider en een ander mail-adres. En dat insta account waarvan de usernaam veranderd is en t paswoord, dat is een heel ander account dan wat ik zelf gebruik. Wel met 1 foto er op van mij, maar ergens van 2017 en verder niks mee gebeurd. Dus ik snap er de ballen niet meer van...... Maar toch zit t dan niet HEUL lekker
Gemeentehuizen en andere openbare plekken krijgen mondkapjesplicht. Dus dat is wel onze aanname idd.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat al zeker ja?
Zijn er weer dingen uitgelekt, voor vanavond?
op hoeveel uur zitten we inmiddels?quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zelfde problemen maar dan nu duren ze al 24 uur langer.
Ah ja, trouwen op een gemeentehuis.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gemeentehuizen en andere openbare plekken krijgen mondkapjesplicht. Dus dat is wel onze aanname idd.
Nou wel typisch dat ze dan vandaag vanuit insta, EA en ziggo komen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kunnen ook phishing mails zijn natuurlijk. En die foto van jou, kunnen ze natuurlijk van je echte account gekopieerd hebben en op dat nepaccount geplakt.
Ok, dan lijkt het er wel op. Dan wachtwoorden wijzigen bij je zaken via de officiële manier en niet via het linkje in de mail.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou wel typisch dat ze dan vandaag vanuit insta, EA en ziggo komen.
En had ook de adressen gecontroleerd, was wel echt ziggo.nl en zo.
Dus iemand lijkt met m'n adres aan t rommelen te zijn.
Maar dat adres gaat dus sowieso stoppen en heb bij de belangrijke zaken dat chello adres al niet meer geregisteerd staan. Dus ik denk dat t allemaal wel mee zal vallen.
quote:
Wel netjes dat ze je alsnog afwijzen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:55 schreef Barbusse het volgende:
Oh. Andere baan waar ik 10 (tien!!) maanden geleden op had gesolliciteerd niet gekregen. Mooi op tijd, jongens
Echt he?quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel netjes dat ze je alsnog afwijzen.
Christ.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:55 schreef Barbusse het volgende:
Oh. Andere baan waar ik 10 (tien!!) maanden geleden op had gesolliciteerd niet gekregen. Mooi op tijd, jongens
Jij bent echt 100.000 jaar niet geweest hè?quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:08 schreef Elvi het volgende:
Oh god je kunt nu ook likes geven aan elkaars posts..
Oeh en nieuwe smilies![]()
Gelukkig geen last van hierquote:Op dinsdag 2 november 2021 13:15 schreef Q. het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)kels-en-supermarkten
BEKPAMPERS!
ELVIquote:Op dinsdag 2 november 2021 13:08 schreef Elvi het volgende:
Bekpampers is voor mensen die poep praten.quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:15 schreef Q. het volgende:
BEKPAMPERS!
Chin protectorsquote:Op dinsdag 2 november 2021 13:15 schreef Q. het volgende:
BEKPAMPERS!
Welcome to the fokmetaversequote:Op dinsdag 2 november 2021 13:08 schreef Elvi het volgende:
welk topic is het?quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:49 schreef Tegan het volgende:
Zit je een beetje te lurken in een topic waar je niet gevonden wil worden, like je per ongeluk een paar posts.
Snel unliken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:49 schreef Tegan het volgende:
Zit je een beetje te lurken in een topic waar je niet gevonden wil worden, like je per ongeluk een paar posts.
Waren wat Viva smiley's dacht ik.quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:52 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik was ook wel verrast over de nieuwe smileys. Zo vaak gebeurt dat nou ook weer niet.
anti climax dit hoorquote:Op dinsdag 2 november 2021 13:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit is meer een angst dan werkelijkheid natuurlijk.
Nee dat was om alle Viva forum users te lokken. (Dat forum ging stoppen en toen ineens toch door.)quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Was dat om meer vrouwen op Fok! te lokken?![]()
Bruiloft is besloten dus zou met QR toch hopelijk wel zonder moeten mogen?quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gemeentehuizen en andere openbare plekken krijgen mondkapjesplicht. Dus dat is wel onze aanname idd.
Ja ben benieuwd! Tot nu toe sowieso niks van de babs gehoord en kreeg gister ook niemand bij de gemeente te pakkenquote:Op dinsdag 2 november 2021 13:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bruiloft is besloten dus zou met QR toch hopelijk wel zonder moeten mogen?
Zou wel balen zijn anders!
Hopelijk valt het mee en wordt het een mooie dagquote:Op dinsdag 2 november 2021 14:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd! Tot nu toe sowieso niks van de babs gehoord en kreeg gister ook niemand bij de gemeente te pakken. Dus morgen maar weer eens bellen, dan weten ze tenminste ook hoe of wat qua regels definitief.
Waarschijnlijk vergadert jouw gemeente morgenmiddag pas over wat nu werkelijk het beleid wordt. Pas na de persconferentie is duidelijk wat de nieuwe regels definitief zijn en dan moeten ze nog vergaderen over wat dat in de praktijk betekent. Ik zou ze dus zeker morgen even rustig de tijd geven het uit te zoekenquote:Op dinsdag 2 november 2021 14:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd! Tot nu toe sowieso niks van de babs gehoord en kreeg gister ook niemand bij de gemeente te pakken. Dus morgen maar weer eens bellen, dan weten ze tenminste ook hoe of wat qua regels definitief.
Wat betreft regels hoef ik nog geen uitsluitsel, maar ik zou ondertussen graag weten wie überhaupt de ceremonie doet (vooral omdat je daar vooraf nog een gesprek mee hebt). Dus bellen doe ik sowieso wel.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vergadert jouw gemeente morgenmiddag pas over wat nu werkelijk het beleid wordt. Pas na de persconferentie is duidelijk wat de nieuwe regels definitief zijn en dan moeten ze nog vergaderen over wat dat in de praktijk betekent. Ik zou ze dus zeker morgen even rustig de tijd geven het uit te zoeken.
Hier nietquote:Op dinsdag 2 november 2021 14:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat een fucking teringzooi is het hier toch ook.
OUD?quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kan hier moeilijk even mijn hele reputatie om zeep helpen.
Ja dat kan dus niet, want ik heb officieel geen "zaak" meer bij Ziggoquote:Op dinsdag 2 november 2021 12:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ok, dan lijkt het er wel op. Dan wachtwoorden wijzigen bij je zaken via de officiële manier en niet via het linkje in de mail.
Die vorige was 10 jaar oud. Er zijn een aantal dingen veranderd.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij bent toch doorgewinterd apple gebruiker?
EA heb je nog wel, daar doelde ik eigenlijk op.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat kan dus niet, want ik heb officieel geen "zaak" meer bij Ziggo
Dus de instructie zegt dan "Klik je pakket aan, kies e-mail, kies wachtwoord wijzigen", maar dat pakket is greyed out bij mij, omdat ik opgezegd heb. T is alleen de doorstuur service nog maar die 6mnd loopt en vanzelf stopt.
Dus met de helpdesk gebeld en t maar zo gelaten (dacht zij ook).
Paar. Valt mee.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die vorige was 10 jaar oud. Er zijn een aantal dingen veranderd.
het zou pas erg zijn als er in 10 jaar niets zou zijn veranderdquote:Op dinsdag 2 november 2021 14:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die vorige was 10 jaar oud. Er zijn een aantal dingen veranderd.
T "gevaar" ligt er natuurlijk in dat niet alleen dat account, maar ook de mail gehackt is. Dus als ik dan een nieuw wachtwoord aanvraag (want na 3j weet ik 'm echt niet meer, m'n huidige) dan komt dat bij dat mail account terecht.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
EA heb je nog wel, daar doelde ik eigenlijk op.
Oh ja, dan lekker laten voor wat het is.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T "gevaar" ligt er natuurlijk in dat niet alleen dat account, maar ook de mail gehackt is. Dus als ik dan een nieuw wachtwoord aanvraag (want na 3j weet ik 'm echt niet meer, m'n huidige) dan komt dat bij dat mail account terecht.
Verder doe ik geen ene zak met dat EA account en er hangen al helemaal geen betalingsgegevens aan vast. Dus tja, wat kunnen ze er mee?
Als je straks ook nog gaat aankondigen dat je een kind verwacht dan geloof ik van die hele verhuizing niets meer hoorquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:04 schreef Q. het volgende:
Blij dat ik al jaren alleen mn GMail gebruik en niets meer aan mn XS4ALL account heb hangen. Ook omdat ik weg ga bij XS4ALL. Na 24 jaar.
Alleen een foodbaby.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als je straks ook nog gaat aankondigen dat je een kind verwacht dan geloof ik van die hele verhuizing niets meer hoor
Misschien heeft'ie al jaren 2.1 kindquote:
Voelde me niet aangesproken hoorquote:Op dinsdag 2 november 2021 14:56 schreef Tegan het volgende:
Het is juist gekker dat er klanten zijn die denken dat Mark de plannen in detail steeds een week eerder al heeft doorgemaild naar alle bedrijven die het raakt en dat die dus voor de persconferenties al weten wat iets concreet betekent voor een klant.
(Ik bedoelde niet Debsterr maar even algemene frustratie.)
Als ik Q.'s partner was was ik hem zeker al minimaal 2.1 keer besprongen dus zeer aannemelijk dit.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien heeft'ie al jaren 2.1 kind
Zelfs Q kan niet elke keer raak schieten.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als ik Q.'s partner was was ik hem zeker al minimaal 2.1 keer besprongen dus zeer aannemelijk dit.
Ik voel met hem meequote:Op dinsdag 2 november 2021 15:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Voelde me niet aangesproken hoor
Arme KM, die krijgt weer ruzie bij de Ayayippieyippieyeey met alle mondkapjes weigeraars.
Zo lief van je dat je meedenkt over de frequentie dat Q. seks heeft.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zelfs Q kan niet elke keer raak schieten.
je kunt beter 21x bespringen
Nou ja, als ik over mijn eigen frequentie nadenk ben ik snel klaar, dus ik heb tijd over om aan andermans bedsporten te denkenquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zo lief van je meedenkt over de frequentie dat Q. seks heeft.
Samequote:Op dinsdag 2 november 2021 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja, als ik over mijn eigen frequentie nadenk ben ik snel klaar, dus ik heb tijd over om aan andermans bedsporten te denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |