En wanneer ik Port drinkquote:Op maandag 1 november 2021 14:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wel aan mij denken als je in Porto bent he?!
Ik was er in 2017 en toen dacht ik aan jou.quote:Op maandag 1 november 2021 14:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wel aan mij denken als je in Porto bent he?!
Goed bezigquote:
quote:Op maandag 1 november 2021 14:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was er in 2017 en toen dacht ik aan jou.
Klopt. Er zijn er ook genoeg die erger zijn dan ik.quote:Op maandag 1 november 2021 14:25 schreef TaMieke het volgende:
Ja maar.....NIet iedereen is zo'n viespeuk als/dan jou/jij.
images.google is er niet echt zijn he.quote:Op maandag 1 november 2021 14:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was er in 2017 en toen dacht ik aan jou.
quote:Op maandag 1 november 2021 14:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt. Er zijn er ook genoeg die erger zijn dan ik.
Ik was er! Er was port.quote:Op maandag 1 november 2021 14:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
images.google is er niet echt zijn he.
Ik vind Air toch meer een U.quote:Op maandag 1 november 2021 14:25 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja maar.....NIet iedereen is zo'n viespeuk als/dan jou/jij.
Dank u.quote:
Respect en waardering gaat verder dan alleen leeftijd natuurlijk.quote:Op maandag 1 november 2021 14:29 schreef TaMieke het volgende:
Zolang hij niet bejaard is, voel ik die noodzaak niet.
Vanaf wanneer ben je bejaard?quote:Op maandag 1 november 2021 14:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Geestelijk al jarenquote:Op maandag 1 november 2021 14:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Verfrissend. Het verwijt is meestal eerder dat ik mij wel heel kinderlijk gedraag.quote:
65+ ofzo.quote:
ik waardeer in stilte in een hoekje.quote:Op maandag 1 november 2021 14:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Respect en waardering gaat verder dan alleen leeftijd natuurlijk.
quote:
ah, dan heb ik nog een paar jaar.quote:
Gewoon blijven doen. Genoeg andere enge mensen daar die je wil ontwijken dus enige alertheid is alleen maar goed.quote:Op maandag 1 november 2021 14:38 schreef Tegan het volgende:
Ik denk altijd aan Q. als ik op Utrecht CS ben. Wordt lastig dat afleren.
Ik heb andere gevoelens als ik aan Q. denkquote:Op maandag 1 november 2021 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon blijven doen. Genoeg andere enge mensen daar die je wil ontwijken dus enige alertheid is alleen maar goed.
Ik ben zometeen nog steeds dichtbij hoor.quote:Op maandag 1 november 2021 14:38 schreef Tegan het volgende:
Ik denk altijd aan Q. als ik op Utrecht CS ben. Wordt lastig dat afleren.
quote:Op maandag 1 november 2021 14:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb andere gevoelens als ik aan Q. denk.
Niks te zien.quote:Het kan tot één uur na betaling duren voordat je bestelling hier te zien is.
Snel maar weer eens afspreken dan?quote:Op maandag 1 november 2021 14:55 schreef Yvie_lu het volgende:
Wat een liefde hier. Was ik alweer helemaal vergeten
Krijg je kwaliteit en gebruiksgemak voor terug.quote:
Extra opties die je niet nodig hebt.quote:Op maandag 1 november 2021 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Krijg je kwaliteit en gebruiksgemak voor terug.
quote:Op maandag 1 november 2021 15:17 schreef CherryLips het volgende:
Extra opties die je niet nodig hebt.
quote:
Niet Halloween gerelateerd. Geen enkele UI is blijvend dus ook deze wordt op termijn weer iets anders.quote:Op maandag 1 november 2021 17:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat heb jij trouwens een creepy nieuwe UI.
Halloween of iets blijvends?
Die retourzending van iemand die hem in het afwaswater had laten flikkeren?quote:
Die grap had ik al gemaaktquote:Op maandag 1 november 2021 19:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die retourzending van iemand die hem in het afwaswater had laten flikkeren?
GMTAquote:
Met jou kan ik pratenquote:
Teruglezen is zo 1999.quote:
Ja hoor. Miss zeikt nooit dus twee keer zoveel blijft nul.quote:Op maandag 1 november 2021 20:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat lijkt je wel wat. Twee keer hetzelfde gezeik?
quote:Op maandag 1 november 2021 19:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die retourzending van iemand die hem in het afwaswater had laten flikkeren?
Ik ben niet snel jaloers op andermans spullenquote:
Waar word jij wel jaloers van?quote:Op maandag 1 november 2021 21:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben niet snel jaloers op andermans spullen
Mensen met een hele leuke vriendin.quote:
Alleen op mensen die een huis kunnen kopenquote:Op maandag 1 november 2021 21:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mensen met een hele leuke vriendin.
Of goede atleten.
Of natuurlijk als ze een hele mooie fiets hebben.
Ben jij jaloers aangelegd?
M'n vader appte vanmiddag: oh ja, ik moet je nog vertellen, we gaan weer een ander huis kopen.quote:Op maandag 1 november 2021 21:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alleen op mensen die een huis kunnen kopen.
Verder ben ik veel te realistisch dat leuke dingen me gewoon niet komen aanwaaien.
Ik geef niet zoveel om de nieuwste gadgets ofzo, pas als iets stuk gaat koop ik weer iets goeds zodat het jaren meekanquote:Op maandag 1 november 2021 21:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
M'n vader appte vanmiddag: oh ja, ik moet je nog vertellen, we gaan weer een ander huis kopen.
Maar goed, dat is wel in een regio waar niet heel veel mensen willen wonen.
Qua spullen ben ik zo realistisch dat weet dat er mensen zijn die meer geld hebben dan ik ooit kan bedenken en dat ik ten opzichte van veel andere ook niks te klagen heb.
Ja, op dit moment is dat niet te doen. Gelukkig heb ik wat jaren voorsprong.quote:Op maandag 1 november 2021 22:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik geef niet zoveel om de nieuwste gadgets ofzo, pas als iets stuk gaat koop ik weer iets goeds zodat het jaren meekan.
Wat betreft een huis kopen is gewoon onmogelijk in mijn eentje.
Welterustenquote:Op maandag 1 november 2021 22:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, op dit moment is dat niet te doen. Gelukkig heb ik wat jaren voorsprong.
Maar goed, ouderdom, Covid, morgen werken enz. Met andere woorden: een goede nacht
was het nog interessant?quote:Op maandag 1 november 2021 22:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Welterusten. Ik ga nog even Op1 kijken.
quote:
Gewoon een nachtje bij het postkantoor voor de deur liggen toch?quote:Op maandag 1 november 2021 22:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen als ik concertkaartjes probeer te kopen.
Oh god, trauma's.quote:Op maandag 1 november 2021 22:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen als ik concertkaartjes probeer te kopen.
was soms best gezellig.quote:
Of toen dat nog niet nodig was.quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon een nachtje bij het postkantoor voor de deur liggen toch?
Ja, getraumatiseerd door digitale wachtrijen dus. Ik kan die onzin niet aan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was soms best gezellig.
vroeger toen je gewoon nog buiten in de rij moest liggen voor een pinkpopkaartje ipv zitten te f5én aan je laptop
Covid is overratedquote:
Goed nieuws. Iets waarvoor je al op sollicitatie was geweest of gewoon random aangeboden vanwege je Fok!reputatie?quote:
Pas op! Je weet niet wat HW er mee gedaan heeft.quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat klopt dan dus wel.
Even m'n iPhone 7 en HW's MacBook knuffelen.
Ik mis vroeger.quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of toen dat nog niet nodig was.
Zou dat er nog steeds opzitten dan na al die jaren?quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Pas op! Je weet niet wat HW er mee gedaan heeft.
quote:
Ik had er twee op bezoek van mijn zus deze zomer. Nu wel plannen maken om er twee zelf in huis/tuin te halenquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Wow Thijs weer hier. Hoeveel konijntjes heb je al?
Ja die plannen heb je al jarenquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik had er twee op bezoek van mijn zus deze zomer. Nu wel plannen maken om er twee zelf in huis/tuin te halen
Oh, dan is er weinig veranderd.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik had er twee op bezoek van mijn zus deze zomer. Nu wel plannen maken om er twee zelf in huis/tuin te halen
Alles prima, en ik lurk hier soms wel eens in. Twee opdrachten tegelijk op het werk, prima te handelen. Aan het wachten op mijn nieuwe leaseauto want vertraagdquote:
quote:
Eens, eensquote:
Ik heb mondkapje op.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Pas op! Je weet niet wat HW er mee gedaan heeft.
Twee opdrachten nog wel, netjes. Bevalt wel nog dus?quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alles prima, en ik lurk hier soms wel eens in. Twee opdrachten tegelijk op het werk, prima te handelen. Aan het wachten op mijn nieuwe leaseauto want vertraagdEn zachtjes aan richting het einde van het jaar.
Ik wil nog even een week of twee covidvrij blijven, in ieder geval tot na m'n festival.quote:
Ik krijg positieve feedback van ze, en beide opdrachten willen in ieder geval met me door volgend jaar, dus dan doe ik wel iets goedquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Twee opdrachten nog wel, netjes. Bevalt wel nog dus?
Einde van het jaar komt snel dichterbij
Hoe is het met jou Yv? Samenwonend? Twee honden (minimaal)? Groot huis? En wat nog meer?quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb jij zoveel bezoek dat je een publiekelijke ruimte bent?
Nog detective als hobby of dat helemaal niet meer?quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik krijg positieve feedback van ze, en beide opdrachten willen in ieder geval met me door volgend jaar, dus dan doe ik wel iets goedDus ja, dat zit wel lekker!
Hoe is het met jou?
Goedquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe is het met jou Yv? Samenwonend? Twee honden (minimaal)? Groot huis? En wat nog meer?
Nee, en de tijd om daar een licentie voor aan te vragen is al heel lang verlopen. Ik maak stappen in mijn huidige werkveld en dat bevalt me tot op heden prima, zit hier al weer bijna 6 jaarquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nog detective als hobby of dat helemaal niet meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |