Ik wil je verkoop niet dwarsbomen, maar ik denk dat je hier maar even naar moet kijken.quote:Op maandag 1 november 2021 15:45 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb 2 nieuwe traphekjes te koop, nog nieuw in de doos. Dees:
Kidsriver Basic Traphekje White van Babypark. Zou er graag 20 ps voor willen, maar daar is via dm over te pratenOphalen kan regio 015/070
Oh, ik dacht even dat ze écht gevaarlijk waren, maar dat valt gelukkig mee.quote:Op maandag 1 november 2021 22:24 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik wil je verkoop niet dwarsbomen, maar ik denk dat je hier maar even naar moet kijken.
https://www.nvwa.nl/docum(...)sriver-basic-traphek
Thnxquote:Op maandag 1 november 2021 22:24 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik wil je verkoop niet dwarsbomen, maar ik denk dat je hier maar even naar moet kijken.
https://www.nvwa.nl/docum(...)sriver-basic-traphek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook nog 2 dozen staan met van die kaarten en zo'n pen die geluid maakt (waarbij je dingen moet matchen): de pratende pen van Clementoni en een Elektro leerset. Die mogen allebei voor 5e per stuk weg![]()
quote:Op woensdag 10 november 2021 21:02 schreef MorganLeFay het volgende:
Iemand interesse in een Fisher Price boerderij met geluid (en de alles accessoires boer, schaapje, geitje, paard, koe, kip, varken, hooibaal) en/of de gele schoolbus (met de 3 poppetjes)?
Ze zien er allebei nog als nieuw uit!Hoi, ik heb wel interesse! In de Fisher-Price boerderij, de schoolbus, en de pratende penSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook nog 2 dozen staan met van die kaarten en zo'n pen die geluid maakt (waarbij je dingen moet matchen): de pratende pen van Clementoni en een Elektro leerset. Die mogen allebei voor 5e per stuk weg![]()
quote:Op woensdag 10 november 2021 21:02 schreef MorganLeFay het volgende:
Iemand interesse in een Fisher Price boerderij met geluid (en de alles accessoires boer, schaapje, geitje, paard, koe, kip, varken, hooibaal) en/of de gele schoolbus (met de 3 poppetjes)?
Ze zien er allebei nog als nieuw uit!Ik heb wel interesse in de pratende pen! Waar praat die over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook nog 2 dozen staan met van die kaarten en zo'n pen die geluid maakt (waarbij je dingen moet matchen): de pratende pen van Clementoni en een Elektro leerset. Die mogen allebei voor 5e per stuk wegOp maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
Ik weet het niet.quote:Op woensdag 10 november 2021 21:53 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in de pratende pen! Waar praat die over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 november 2021 22:40 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Ik weet het niet.Oh ja…. Maar ik bedoel meer er is een doos over prinsessenzaken zegt Bol, die lijkt me niet zo de moeite, maar ook iets met 1000 dingen quiz. Dat is al interessanter snap je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
quote:Op woensdag 10 november 2021 22:40 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Ik weet het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die pen zegt alleen maar dingen als "Goed zo!" en "Uh, probeer het nog een keer".
Kan dat zitje op een ebike?quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:03 schreef gestreeptestoel het volgende:
En nog steeds staat de Puky fiets 16 inch in de kleur Berry te koop.
En een Yepp achterzitje met easyfit systeem
Ik heb er al een maar deze is dus echt awesome, vooral de afstandsbedieningquote:Op zondag 14 november 2021 20:18 schreef Hilmo het volgende:
Dé fok-beroemde Tiny love box mobiel te koop, eilanddromen om precies te zijn mét afstandsbediening voor geluid aan/uit te zetten. Foto indien gewenst. ¤25 incl verzending. Uiteraard helemaal netjes en werkend. Gaat ook op marktplaats morgen maar Fok heeft voorrang.
Ik heb wel interesse!quote:Op zondag 14 november 2021 20:18 schreef Hilmo het volgende:
Dé fok-beroemde Tiny love box mobiel te koop, eilanddromen om precies te zijn mét afstandsbediening voor geluid aan/uit te zetten. Foto indien gewenst. ¤25 incl verzending. Uiteraard helemaal netjes en werkend. Gaat ook op marktplaats morgen maar Fok heeft voorrang. Is met klassieke muziek en de ervaring leert dat dat niet irriteert in tegenstelling tot veel andere geplingel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liefst meerdere items in 1, stuur een berichtje met dat je van Fok bent en dan maken we een leuk prijsje
[ Bericht 0% gewijzigd door Keroppi op 15-11-2021 15:35:55 ]Chick on a mission
[ Bericht 43% gewijzigd door mousemicky op 20-11-2021 16:17:21 ]
4 euro p/s. Ik heb ze ook op Vinted gezet, dan kan verzenden veel goedkoper.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:57 schreef Aure het volgende:
Wat vraag je voor de twee Ravensburger Paw Patrol puzzels?
Stuur je vinted maarquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:02 schreef mousemicky het volgende:
[..]
4 euro p/s. Ik heb ze ook op Vinted gezet, dan kan verzenden veel goedkoper.
Het aanbod tweedehands babyspullen is gigantisch, dus er is al snel iemand goedkoper ja. En mensen willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:40 schreef MaJo het volgende:
Ik vraag me wel eens af waarom niemand geïnteresseerd is in mijn spullen?Is het meuk? Is het te duur? Dezelfde spullen op Facebook MP aangeboden en met het wiegje kreeg ik 2 aanbiedingen (2x een scam) en de gratis spullen waren binnen een dag weg
Wat doe ik verkeerd?
Ik las dit eerder maar ik snap het niet helemaal, het aanbod zou voor alle leeftijden toch hetzelfde moeten zijn? Immers worden die baby's allemaal grootquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:45 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Het aanbod tweedehands babyspullen is gigantisch, dus er is al snel iemand goedkoper ja. En mensen willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.
Het aanbod voor baby's is veel groter, omdat dat maar korte tijd gebruikt wordt en dus doorgaans weinig slijt. Nog prima aan te bieden voor een tweede ronde dus. Dat hoef ik met de spullen van mijn zesjarige niet meer te proberen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik las dit eerder maar ik snap het niet helemaal, het aanbod zou voor alle leeftijden toch hetzelfde moeten zijn? Immers worden die baby's allemaal grootOf koopt iedereen voor baby's nieuwe spullen en alleen maar tweedehands al ze ouder zijn?
Oh ja dat is wel een goedequote:Op zaterdag 20 november 2021 17:00 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Het aanbod voor baby's is veel groter, omdat dat maar korte tijd gebruikt wordt en dus doorgaans weinig slijt. Nog prima aan te bieden voor een tweede ronde dus. Dat hoef ik met de spullen van mijn zesjarige niet meer te proberen.
Ook een goed punt!quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:01 schreef Elleska het volgende:
Een baby op komt is ook wel handig. De lijst op Z&G is momenteel niet zo lang.
Vinted linkje:quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:54 schreef mousemicky het volgende:
Zijn er hier nog graafmachine en/of patrol fans die van puzzelen houden?
In de aanbieding:
Ook nog in de verkoop:
Cars memory
Thomas de trein domino
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangevuld met een stapel kleutervoorleesboeken, o.a. Annie mg Schmidt en delen uit de Lisa en Jimmy serie van Vivian den Hollander en Dagmar Stam
Ik snap wat je bedoelt... van mijn babyspullen kwam ik in het verleden moeilijk af.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik las dit eerder maar ik snap het niet helemaal, het aanbod zou voor alle leeftijden toch hetzelfde moeten zijn? Immers worden die baby's allemaal grootOf koopt iedereen voor baby's nieuwe spullen en alleen maar tweedehands al ze ouder zijn?
Ik zie hier inderdaad altijd wel meer interesse in grotere maten, maar ook babyspul gaat wel weg. Bij mij dus nooit, zero. Via Vinted mondjesmaat. Ik ben het inmiddels eigenlijk zo zat dat ik alles maar naar de kringloop ga brengen denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar meestal willen mensen voor hun eerste kind alles nieuw en wordt pas later ingezien dat het net zo goed tweedehands aangeschaft had kunnen worden![]()
Overweeg in dat geval ook een goed doel zoals Stichting babyspullenquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben het inmiddels eigenlijk zo zat dat ik alles maar naar de kringloop ga brengen denk ik
De kringloop wilde mijn babyspullen niet meer hebben en de inzamelingspunten voor goede doelen waren veel te ver rijden. Alles is hier naar de stortquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:40 schreef MaJo het volgende:
Ik vraag me wel eens af waarom niemand geïnteresseerd is in mijn spullen?Is het meuk? Is het te duur? Dezelfde spullen op Facebook MP aangeboden en met het wiegje kreeg ik 2 aanbiedingen (2x een scam) en de gratis spullen waren binnen een dag weg
Wat doe ik verkeerd?
quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:32 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt... van mijn babyspullen kwam ik in het verleden moeilijk af.Dat steeds verlagen, herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar meestal willen mensen voor hun eerste kind alles nieuw en wordt pas later ingezien dat het net zo goed tweedehands aangeschaft had kunnen wordenOp Vinted ben ik het soms ook zat en dan gaat het weg voor een paar euro, kost me bijkans meer moeite om het op de post te doen
Maar ach, het moet toch weg. Maar ik vind het wel stom
Wij hebben juist ontzettend veel tweedehands van vrienden gekregen, we waren bijna een depotquote:Op zaterdag 20 november 2021 18:58 schreef CaVaBien het volgende:
Persoonlijk wilde ik bij mijn eerste baby op komst alles nieuw aanschaffen, want tweedehands is viesbah. Ik blame het op de zwangerschapshormonen en gebrek aan ervaring/ kennis
Inmiddels is de tweede op komst en vind ik tweedehands geen viesbah, maar juist slim. Alleen heb ik nu dus alles al, aangezien het allemaal nieuw is aangeschaft bij de eerste.Daarom heb ik bewust de dingen die we nog niet hadden nieuw gekocht, dat wilden mijn hormonen. Maar het zou mooi zijn om er dan nog een centje voor terug te krijgen in plaats van het helemaal kwijt te zijn. Misschien bewaar ik het dan liever voor die eventuele tweede die waarschijnlijk nooit komt.
Stichting Babyspullen neemt helaas geen grote dingen aan, alleen kleertjes en verzorgingsproducten. Maar zit er wel aan te denken om de kleertjes daarheen te brengen en de grotere dingen (boeken vooral nog) naar de kringloop.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:30 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Overweeg in dat geval ook een goed doel zoals Stichting babyspullen
Overigens was ik superpragmatisch en zeer onhormonaal in mijn eerste zwangerschap. Dus toen ik voor geen geld de oude kinderwagen van een collega kon overnemen, gelijk gedaan. Prima ding, maar niet bepaald mooi.
Nu ligt er het vierde kindje (2e van mij) in en is dat ding echt wel een beetje op. Zeker het stoeltje. Maar ja nu ga ik natuurlijk helemaal geen nieuwe kopen
Ik heb al gezegd, als ze de wieglaken ontgroeid is wil ik investeren in zo'n luxere (grote) buggy naast onze huidige ultracompacte buggy.Ja dat soort dingen zijn ook herkenbaar, zo zonde! Dan geef ik het inderdaad liever aan iemand die het kan gebruiken. Gratis af te halen werkte ook niet?quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:11 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
De kringloop wilde mijn babyspullen niet meer hebben en de inzamelingspunten voor goede doelen waren veel te ver rijden. Alles is hier naar de stortDat is fijn om te horenquote:Op zaterdag 20 november 2021 22:09 schreef Gogo83 het volgende:
Ik kan stichting babyspullen echt van harte aanbevelen! Een vriendin werkt vrijwillig bij de locatie in Utrecht. De mooie spullen gaan in de dozen voor baby's, maar wat niet meer mooi is kunnen ze ook goed gebruiken. En het voelt voor mij toch beter dan de stoet, hoewel ik het goed begrijp dat je er op een gegeven moment klaar mee bent.Ik woon ook in Utrecht dus daar gaat het dan ook heen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:32 schreef MorganLeFay het volgende:
Maar meestal willen mensen voor hun eerste kind alles nieuw en wordt pas later ingezien dat het net zo goed tweedehands aangeschaft had kunnen worden
Ik had geen last van hormonen en was al helemaal pro-tweedehands, maar mijn man vond het inderdaad viesbah en zo kochten wij toch vrijwel alles nieuw.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:58 schreef CaVaBien het volgende:
Persoonlijk wilde ik bij mijn eerste baby op komst alles nieuw aanschaffen, want tweedehands is viesbah. Ik blame het op de zwangerschapshormonen en gebrek aan ervaring/ kennis
Ik denk dat het niet aan jou of je spullen ligt, maar aan de omstandigheden. Klinkt wat vaagquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:40 schreef MaJo het volgende:
Wat doe ik verkeerd?
Ik heb precies zo'n standaard nodig want in de onze zit een scheur, maar inderdaad voor een toekomstig kind dat er voorlopig niet gaat komen, dus dan is het ook zo stom om het te kopen.quote:Op zondag 21 november 2021 00:41 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
Ik had geen last van hormonen en was al helemaal pro-tweedehands, maar mijn man vond het inderdaad viesbah en zo kochten wij toch vrijwel alles nieuw.![]()
Alles bewaard voor een misschien-ooit-tweede-kindje, inmiddels deels uitgeleend aan mijn zusje. Dat misschien-ooit-tweede-kindje is hier nog altijd niet uitgesloten, maar we gaan er in ieder geval geen spullen voor meenemen naar Zweden.![]()
Nu zit ik o.a. met een zo goed als nieuwe Bébé-Jou badstandaard (nieuw ¤39,99) en bijbehorende bademmer (¤18,99) waar gewoon nul reacties op komen (staat voor ¤10 respectievelijk ¤5 op marktplaats).
quote:Op zondag 21 november 2021 00:56 schreef Ceviche het volgende:
En als er dan wel ooit die tweede komt, moet ik honderd jaar gaan zoeken naar een goedkope tweedehands en dan zal ik aan jou denken, wonend in Zweden, en is die standaard bij het grofvuil beland ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ophalen kan in het noorden van 010
[ Bericht 9% gewijzigd door Keroppi op 21-11-2021 17:02:45 ]Chick on a mission
Begin je jezelf inmiddels niet af te vragen waarom je vrienden alles weg gaven?quote:Op zaterdag 20 november 2021 22:55 schreef MaJo het volgende:
Wij hebben juist ontzettend veel tweedehands van vrienden gekregen, we waren bijna een depot
Nou je rotan wiegje vind ik persoonlijk heel leuk, maar daar past mijn baby niet meer in. En als ik nu een wiegje koop voor een eventuele tweede staat mijn man denk ik op z'n kop haha. Een half jaar eerder had ik hem van je overgenomen, maar daar heb je niks aan.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:40 schreef MaJo het volgende:
Wat doe ik verkeerd?
Je zou kunnen kijken in de uitgerekend volgend jaar FB-groepen, of daar een verkoopdraadje is. Of mocht je in zo'n groep van Aapie zitten, er zijn vast wel moeders die bezig zijn voor een volgende ronde die daar interesse in hebben. Duurzaam leven met kinderen is ook zo'n groep waar je prima je spullen aan kunt bieden, denk dat jouw wiegje daar zo weg is.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:40 schreef MaJo het volgende:
Wat doe ik verkeerd?
Pseudo-modquote:Op zondag 21 november 2021 15:56 schreef SQ het volgende:
Ik denk dat MaJo nou wel genoeg antwoorden heeft, zullen we dan hier weer verder gaan met de handel?
Mag best toch.quote:Op maandag 22 november 2021 16:14 schreef B.ertha het volgende:
Oh, dat hele pakket zou ik zo kopen als ik een zomerbaby had
(waarom mogen jongens geen jurkjes)
Hoe groot is ie en wat vraag je ervoor?quote:Op maandag 22 november 2021 16:37 schreef lunapuella het volgende:
Is er hier interesse in een nauwelijks gebruikte Grimms regenboog?
De grote, 12-delig (11 bogen en middenstuk). Ik dacht aan ¤30 maar daar komen we verder wel uit.quote:Op maandag 22 november 2021 17:29 schreef Aure het volgende:
[..]
Hoe groot is ie en wat vraag je ervoor?
quote:Op maandag 22 november 2021 16:14 schreef B.ertha het volgende:
Oh, dat hele pakket zou ik zo kopen als ik een zomerbaby had
(waarom mogen jongens geen jurkjes)
Uh hoi, jaquote:Op maandag 22 november 2021 15:46 schreef NicolasJoy het volgende:
Maat 74/80. Vooral H&M, Hema en Zara geloof ik.
Bij voorkeur in een pakket in één keer.
Voor wie de zomer/het voorjaar al in de bol heeft.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als Aure hem niet wil, wil ik 'm heel graag!quote:Op maandag 22 november 2021 17:55 schreef lunapuella het volgende:
[..]
De grote, 12-delig (11 bogen en middenstuk). Ik dacht aan ¤30 maar daar komen we verder wel uit.
Aure wil hem welquote:Op dinsdag 23 november 2021 02:20 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Als Aure hem niet wil, wil ik 'm heel graag!
Helaas te grootquote:Op maandag 22 november 2021 23:22 schreef MaJo het volgende:
Ook interesse in voorjaar/zomer jongenskleertjes maat 74? Ik heb een hele stapel korte broekjes/shirtjes/pakjes liggen
Dat weet je nog niet! Wie weet baar je wel een reusquote:
Ik laat deze vandaag mijn grote vriend zien, ik vind zoiets tof, maar hij moet het wel aan doenquote:Op zondag 28 november 2021 20:41 schreef Nanukerst het volgende:
Maak ik iemand blij met een colbertje maat 128? Het is deze: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0754138002.html
(Heb er ook nog een wit overhemd bij)
Als Adrian4 niet wilt, graag!quote:Op zondag 28 november 2021 20:41 schreef Nanukerst het volgende:
Maak ik iemand blij met een colbertje maat 128? Het is deze: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0754138002.html
(Heb er ook nog een wit overhemd bij)
En? Er is een andere gegadigde.quote:Op maandag 29 november 2021 13:52 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Ik laat deze vandaag mijn grote vriend zien, ik vind zoiets tof, maar hij moet het wel aan doen
Sorry, ik was het vergeten.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:15 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
En? Er is een andere gegadigde.
Je snapt dat dat ding pas afgaat als er geplast is? En het hele huis dan wakker is? Ik weet niet hoe oud het kind is, maar als het alleen om het wassen gaat, kan een luier dan niet al de oplossing zijn?quote:Op dinsdag 7 december 2021 15:27 schreef FlyingFish het volgende:
Ik ben op zoek naar iets van een plaswekker met toebehoren, zodat ik wat minder vaak hoef te wasseniemand iets in de aanbieding?
Hij is 6 en lekt dan door de luier heen. En hij is regelmatig ook wel helemaal droog. Ik denk dat dat hem net het zetje in de rug kan geven. En dat dan het hele huis wakker wordt is pech voor rest, ik zie dat als een investering.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:21 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Je snapt dat dat ding pas afgaat als er geplast is? En het hele huis dan wakker is? Ik weet niet hoe oud het kind is, maar als het alleen om het wassen gaat, kan een luier dan niet al de oplossing zijn?
Haha! Da's voor mijn driejarige ook op de groei, maar in 98/104 heeft ze wel genoegquote:Op vrijdag 10 december 2021 21:32 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ik ga nog geen kleding in 110/116 laten komen, al vind ik de 4FF-kleding erg leuk. Daar kan mijn dochter over een jaar of 6 in waarschijnlijk.
Ik ben benieuwd naar de eerste 2, of zijn ze al retour?quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:23 schreef Tink89 het volgende:
Iemand interesse in 4ff surpriseboxen voor jongens in 86/92? Ik heb vijf verschillende.
1: oranje gebreide trui, bruine trui en suit met lange mouwen: 30 euro
2: 2 suits lange mouwen: 20 euro
3: oranje trui en een blauw/wit T-shirt: 20 euro
4: groen/bruine broek en een donkerblauw vest: 30 euro
5: joggingbroek met verticale strepen langs de pijpen en een groene trui met draken: 30 euro
Voor een meisje in 110/116 een doos met blauwe maillot, heel corduroyrokje en en harige trui: 35 euro.
Bij interesse kan ik foto's maken, anders gaan de dozen terug naar 4ff
Edit : ik vergat een bruine winterjas voor een meisje met een jurk met korte mouwen met streepjes in wit/zwart. Ook 110/116. Samen 55 euro.
Benieuwd naar foto, en qatvesag je ervoor?quote:Op maandag 13 december 2021 23:20 schreef aapieannie het volgende:
In de aanbieding!
2 paar snowboots maatje 25. Een paar blauwe en een paar rode.
Foto's volgen nog.
Foto toegevoegd aan origineel bericht!quote:Op dinsdag 14 december 2021 07:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
Benieuwd naar foto, en qatvesag je ervoor?
Dank je! Helaas krijgt meneer deze niet aangetrokken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:56 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Foto toegevoegd aan origineel bericht!
Ik dacht aan ¤10 ex verzenden per paar. Ze zijn maar een tweetal keer gedragen in de sneeuw.
Heb je toevallig foto’s van de voedingsjurken?quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:54 schreef tennisster198 het volgende:
Bericht van een lurker![]()
Is er hier misschien behoefte aan zwangerschaps- en voedingskleding? Ik heb het volgende ter overname:
Voedingskleding:
- 1x voedingsjurk korte mouw, Mamalicious, maat M
- 4x voedingsjurk mouwloos. 1x H&M, 3x Aliexpress. Allen maat M
- 7 mouwloze voedingstops. Allen maat M. 2x Esprit, 1x Pomkin, 2x Zalando Essentials, 2x Aliexpress
- 5 shirts korte mouw. Maat M. 4x H&M en 1x Noppies.
- voedingspyjama, lange mouw met lange broek. Maat M.
- 2x sport-voedingsbh. Lichtgrijs. Cup F75
Verder nog andere borstvoedingsspullen:
- 1 borstkolf, Horigen Chicture. Hier heb ik ruim 50 liter mee gekolfd. Heeft een zgan accu!
- Kolfbh, maat L, verstelbaar met klittenband. Aliexpress
- 1 paar gelpads die in de koelkast kunnen
- borstvoedingsketting, met zwart-wit-lichtgrijze kralen, hout en siliconen
Zwangerschapskleding
- 5 zwangerschapspanty's en leggings. Maat L/XL/XXL. 5 stuks, lichtgrijs, antraciet en zwart
- een zwangerschapstrui van Mamalicious, maat M
Alles komt uit een rookvrij en huisdiervrij huis. Evt. op te halen in de buurt van Alkmaar.
Heb ze nog in huis. Dm je nummer effe, stuur ik je foto's.quote:Op maandag 13 december 2021 23:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de eerste 2, of zijn ze al retour?
Wat wil je voor de ketting?quote:Op dinsdag 14 december 2021 11:54 schreef tennisster198 het volgende:
Bericht van een lurker![]()
Is er hier misschien behoefte aan zwangerschaps- en voedingskleding? Ik heb het volgende ter overname:
Voedingskleding:
- 1x voedingsjurk korte mouw, Mamalicious, maat M
- 4x voedingsjurk mouwloos. 1x H&M, 3x Aliexpress. Allen maat M
- 7 mouwloze voedingstops. Allen maat M. 2x Esprit, 1x Pomkin, 2x Zalando Essentials, 2x Aliexpress
- 5 shirts korte mouw. Maat M. 4x H&M en 1x Noppies.
- voedingspyjama, lange mouw met lange broek. Maat M.
- 2x sport-voedingsbh. Lichtgrijs. Cup F75
Verder nog andere borstvoedingsspullen:
- 1 borstkolf, Horigen Chicture. Hier heb ik ruim 50 liter mee gekolfd. Heeft een zgan accu!
- Kolfbh, maat L, verstelbaar met klittenband. Aliexpress
- 1 paar gelpads die in de koelkast kunnen
- borstvoedingsketting, met zwart-wit-lichtgrijze kralen, hout en siliconen
Zwangerschapskleding
- 5 zwangerschapspanty's en leggings. Maat L/XL/XXL. 5 stuks, lichtgrijs, antraciet en zwart
- een zwangerschapstrui van Mamalicious, maat M
Alles komt uit een rookvrij en huisdiervrij huis. Evt. op te halen in de buurt van Alkmaar.
Ja, dat heb ik. Wat is de meest handige manier om de foto's met je te delen?quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:49 schreef Takkie88 het volgende:
[..]
Heb je toevallig foto’s van de voedingsjurken?
Kleine m of grote m? Ik heb meestal m/L en flinke borsten...quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:55 schreef arvensis het volgende:
Ik heb ook nog een halflange (winter)voedingsjurk in maat M. Bij interesse maak ik ook graag foto’s.
Grote M. Voor mij was hij helaas te groot, ondanks de grote borsten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:57 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Kleine m of grote m? Ik heb meestal m/L en flinke borsten...
Dan wil ik wel een foto!quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:58 schreef arvensis het volgende:
[..]
Grote M. Voor mij was hij helaas te groot, ondanks de grote borsten.
Ik stuur je een DM.quote:Op dinsdag 14 december 2021 18:49 schreef Takkie88 het volgende:
[..]
Heb je toevallig foto’s van de voedingsjurken?
Ik stuur jou ook een DM.quote:Op woensdag 15 december 2021 05:00 schreef Komkommerschijfje het volgende:
@:tennisster198, ik heb ook wel interesse in de jurken en tops en shirts, als Takkie eventueel iets gekozen heeft. Heb je foto's? Je zou ze ook via Fok! kunnen uploaden (via Imgur).
Ja, dat was ik! Ik denk dat de baby tegen de zomer in de grotere maten zit dus dan heb ik geen mutsjes meer nodig. Dus alleen de kleine twee. Wat wil je daarvoor hebben?quote:Op vrijdag 17 december 2021 13:24 schreef elamanilo het volgende:
@:Bertha was jij het die misschien interesse had in mutsjes?
Ik heb net foto’s gemaakt van een berg mutsjes die hier weg mogen:
[ afbeelding ]
Deze twee zijn maat 50/56, die van iobio heeft wat korte touwtjes, maar kan wel net aan rond de buik gestrikt worden. Iobio is van wol-zijde. Die met ribstof is van cosilana, katoen-wol.
[ afbeelding ]
Deze zijn allemaal maat 62-68
De groene is door iemand zelfgebreid.
Het witte pixie mutsje is van katoen van Lindex.
Het donker blauwe mutsje van cosilana wol-zijde.
De twee ribstof (natuur en lichtblauw) zijn cosilana katoen-wol.
De lichte met labeltje is een nieuw mutsje van zijde.
De blauwe onderaan wil ik zelf houden (ook een van zijde).
[ afbeelding ]
Deze twee zijn maat 74-80
De linker is van cosilana, wol-zijde
De rechter (met hertenprint) is van katoen, van het merk Hjorth. Die is ook gevoerd en echt een wintermutsje voor buiten.
De mutsjes mogen weg tegen elk aannemelijk bod of zelfs gratis (bij ophalen).
Ophalen (Noordwijk) heeft dus grote voorkeur! Verzenden kan ook, maar is een behoorlijke klus op dit moment voor mij, dus ik reken dan ¤7,50 voor brievenbuspost… 🙈
De twee kleintjes samen voor ¤12,50 (incl verzenden)?quote:Op vrijdag 17 december 2021 14:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, dat was ik! Ik denk dat de baby tegen de zomer in de grotere maten zit dus dan heb ik geen mutsjes meer nodig. Dus alleen de kleine twee. Wat wil je daarvoor hebben?
En als het teveel moeite is nu.. Ik hoef ze pas in maart zo'n beetje te hebben hoor
Waarom ga je eigenlijk kleertjes weg doen met een kleintje op komst? Of heb je een overschotquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:49 schreef elamanilo het volgende:
Verder heb ik echt een hele grote bak vol met wol/wol-zijde kleertjes in verschillende maten. Maar het is teveel werk om dat nu op de foto te zetten en te sorteren en te uploaden en zo. Laat staan verzenden..!
Mocht iemand iets specifieks zoeken, dan wil ik best even kijken.
Of als er iemand is (in de buurt?) die het leuk vindt om het uit te zoeken en te verkopen en dat we de opbrengst delen, dan houd ik me ook van harte aanbevolen.
Een overschot ja.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom ga je eigenlijk kleertjes weg doen met een kleintje op komst? Of heb je een overschot
Ja puzzels!quote:Op woensdag 29 december 2021 13:28 schreef MorganLeFay het volgende:
Iemand interesse in een tas vol houten blokken? Of een houten treinbaan incl. Treintje?
Heb ook een hele stapel puzzels liggen (4-6 jaar), o.a. van Frozen, Thomas de locomotief, de Efteling. Die verkoop ik het liefst in 1 pakket
Ja ikquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:06 schreef elamanilo het volgende:
Vraagje:
Laatst ging het hier al over Tummy Tubs, is er nog iemand die een Tummy tub heeft ter overname voor een zacht prijsje?
Ik zou hem graag overnemenquote:
In Zevenaarquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:35 schreef B.ertha het volgende:
Exclusief verzendkosten? Waar woon je ongeveer?
Serieus? Daar wonen mijn schoonouders.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 15:01 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
In Zevenaar
Het alfabet puzzel is van New classic toys
De cijfer puzzel van Ikea
De dieren puzzel van Hema
Ik heb wel deze Fisher Price babygym inclusief muziekjes?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:36 schreef B.ertha het volgende:
Mocht iemand binnen nu en ca. 4-5 maanden een tiny love boxkleedbabygym wegdoen, wil je dan aan mij denken?
Edit: dit is nou mijn zwangerschapsbrein he... Bijna het goede woord maar toch compleet ernaast![]()
Jup. Haha heb je een berichtje gestuurdquote:Op zaterdag 1 januari 2022 16:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Serieus? Daar wonen mijn schoonouders.
Ik heb wel interesse in het Kleintjes-boek! Even DM?quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:22 schreef SQ het volgende:
Graties tegen verzendkosten of ophalen 040:
[ afbeelding ]
En anders zet ik ze in de minibieb
Alles is wegquote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:21 schreef eponine het volgende:
Is er interesse in zwangerschapsshirts, -trui, -tops, -blouse maat M en L? En/of in zwangerschapsjeans maat 29/34? Heb ook nog een ongebruikte voedingsbeha in maat 80C.
Badpak in 98 heb ik wel. Een 4ff en een roze sowieso nog.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:23 schreef Rebubbled het volgende:
Gezocht: Teva sandalen maat 24/25, liefst roze want dat is de fase waar we inzitten. Heeft iemand nog iets liggen? En wellicht een badpak of zwembroekje maat 98?
Misschien val ik met foto's iets meer op, dus die volgen ook binnenkort als die dan nog niet weg is..quote:Op maandag 17 januari 2022 21:24 schreef NicolasJoy het volgende:
Is er hier nog interesse in BABYBJÖRN Wipstoel ? (Kleur zoals de link, inclusief de speelboog).
Gebruikt, maar ziet er nog hartstikke netjes uit.
Achterhoek, regelmatig te vinden in Brabant.
Bij interesse maak ik eventueel foto's morgen.
Wat mooi.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:40 schreef SQ het volgende:
Ik kreeg laatst een draagdoek terug waarvan ik vergeten was dat ik m had uitgeleend
Het is een maat 7 ellevill zara sun (geschikt voor wat grotere / bredere mensen):
https://wraptrack.org/Catalog/model/2139
Iemand interesse? Prijs komen we vast wel uit, ik sta niet bepaald bekend om mijn woekerprijzen ofzo.
Zoooon fijne zomerdoek ditquote:Op maandag 7 februari 2022 13:40 schreef SQ het volgende:
Ik kreeg laatst een draagdoek terug waarvan ik vergeten was dat ik m had uitgeleend
Het is een maat 7 ellevill zara sun (geschikt voor wat grotere / bredere mensen):
Iemand interesse? Prijs komen we vast wel uit, ik sta niet bepaald bekend om mijn woekerprijzen ofzo.
Ik denk dat een maat 7 voor jullie wel wat ruim is ja. Al zou je m eventueel aan de voorkant kunnen afknopen dan - wat ook wel weer voordelen heeft.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:00 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Wat mooi.
Ik wacht nog even een paar weken + echo's af, maar als deze (en wat andere dingen in het topic) dan nog steeds beschikbaar zijn heb ik zeker interesse.
Of is die te groot voor mij denk je (ik heb hier nog 0 verstand van)?
Anders heb ik interesse! Een 7 is hier perfectquote:Op maandag 7 februari 2022 15:49 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik denk dat een maat 7 voor jullie wel wat ruim is ja. Al zou je m eventueel aan de voorkant kunnen afknopen dan - wat ook wel weer voordelen heeft.
Ohh dan moet jij hem gewoon overnemen hoor! Jullie hebben er meteen iets aan en dat duurt hier nog maaaaanden.quote:Op maandag 7 februari 2022 16:24 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Anders heb ik interesse! Een 7 is hier perfect
Lief! Ik wil hem dan best na de zomer aan je doorverkopen. Winterdoeken heb ik zatquote:Op maandag 7 februari 2022 16:27 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ohh dan moet jij hem gewoon overnemen hoor! Jullie hebben er meteen iets aan en dat duurt hier nog maaaaanden.
Dit ging geloof ik even langs me af. Jij hebt interesse?quote:Op maandag 7 februari 2022 16:24 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Anders heb ik interesse! Een 7 is hier perfect
Yes, ik dm je wel even :-)quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:18 schreef SQ het volgende:
[..]
Dit ging geloof ik even langs me af. Jij hebt interesse?
Ik zou hem moeten hebben vanwege de naamquote:Op maandag 7 februari 2022 13:40 schreef SQ het volgende:
VERKOCHTquote:Op maandag 14 februari 2022 08:55 schreef gestreeptestoel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Maat 116/122
22,50 euro
22,50 EUROquote:Op maandag 14 februari 2022 08:56 schreef gestreeptestoel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Maat 122/128
27,50 euro
17,50 EUROquote:Op maandag 14 februari 2022 10:48 schreef gestreeptestoel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Maat 122
22,50 euro
Heb je wat foto’s? Momenteel krijg ik mezelf de bank niet afgesleept, maar ik heb hoop dat ik in het tweede trimester wat actiever word.quote:Op donderdag 24 februari 2022 19:56 schreef Keroppi het volgende:
Is er interesse in positie sportkleding in maat S/M?
Het zijn maar een paar dingetjes hoor, maar ik vond positie sportkleding nier supergoed verkrijgbaar. Ergens moet ik nog een broek van H&M hebben liggen, maar die vond ik zo snel niet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 20:11 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Heb je wat foto’s? Momenteel krijg ik mezelf de bank niet afgesleept, maar ik heb hoop dat ik in het tweede trimester wat actiever word.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chick on a mission
Als pakket. Ze zouden vandaag opgehaald worden, maar diegene zegt het vergeten te zijn. Mocht de nieuwe afspraak niet doorgaan, dan laat ik het weten!quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:05 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Interesse. Verkoop je het als pakket of los?
Mocht het hier niet lukken; er staat best wel wat op vinted.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:18 schreef B.ertha het volgende:
Oja, goeie. Mocht iemand nog een IELM pak (oid) overhebben in 104/110 dan hoor ik dat graag
Edit: uiteraard is Tink dan eerst![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chick on a mission
Waar in Nederland zou die op te halen zijn?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:25 schreef NicolasJoy het volgende:
Soon for sale!
Joolz Day2. Inclusief voetenzak(slaapzak), dekentjes, dooky (zonnedoekje), verzorgingstas(luiertas), autostoeladapters en meerijdplankje.
Ik zal binnenkort wat foto's maken van de onze, maar de kleur is zoals op deze foto's; (elephant grey)
https://babyjungle.nl/joolz-day-2-kinderwagen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We wonen in de Achterhoek, maar zijn de komende weken ook regelmatig in de auto te vinden op de route langs Arnhem-Utrecht-Rotterdam, dus best veel mogelijkheden.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:41 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Waar in Nederland zou die op te halen zijn?
Ik vind het er altijd zo raar uitzien die zitstand, alsof je baby er zo uitkiepertquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:25 schreef NicolasJoy het volgende:
Soon for sale!
Joolz Day2. Inclusief voetenzak(slaapzak), dekentjes, dooky (zonnedoekje), verzorgingstas(luiertas), autostoeladapters en meerijdplankje.
Ik zal binnenkort wat foto's maken van de onze, maar de kleur is zoals op deze foto's; (elephant grey)
https://babyjungle.nl/joolz-day-2-kinderwagen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb wel interesse in beide setjes dus ben wel benieuwd naar foto’squote:Op donderdag 31 maart 2022 13:07 schreef BobbyMcGee het volgende:
Heeft iemand belang bij een stapel rompers maat +-86?
Ik heb er (uit mijn hoofd) 6 zonder mouw, 3 met korte mouw en 4 met lange mouw. Gewoon katoen, de meeste van next direct maar er zit ook een enkele van de hema bij en volgens mij twee van merken die ik niet meer herken (zou zeeman kunnen zijn). Voor allemaal bijv. ¤10,-?
Daarnaast heb ik ook 3 nette merino-wollen rompers zonder mouw van Dilling, in maat 86. Voor deze samen stel ik ook ¤10,- voor.
Bij interesse wil ik ze wel even op de foto zetten.
Voilà, de katoenen rompers:quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in beide setjes dus ben wel benieuwd naar foto’s
Yess!quote:Op woensdag 20 april 2022 19:50 schreef laziness het volgende:
Is er interesse in jongenskleding 146/152? Voornamelijk 4FF.
Zeker!quote:Op woensdag 20 april 2022 19:50 schreef laziness het volgende:
Jep!quote:Op woensdag 20 april 2022 19:50 schreef laziness het volgende:
waar woon je? ik zie er net toevallig een op de Facebook marktplaats voorbij komen in Rotterdamquote:Op dinsdag 26 april 2022 15:30 schreef Bami het volgende:
Jahoi.Mocht iemand nog de Ikea Hemnes met 8 lades hebben staan en weg willen doen, dan zou ik die graag overnemen!
Idealiter wel de massief houten versie, kleur maakt niet uit.
Op een uur a 5 kwartier rijden van Rotterdam.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
waar woon je? ik zie er net toevallig een op de Facebook marktplaats voorbij komen in Rotterdam
74/80 zomersuits interessequote:Op donderdag 5 mei 2022 13:38 schreef SQ het volgende:
Ik heb nog een flinke bak jongenskleding in 74/80 (en wat Maxomorra 62/68 maar daar passen ze nogal lang in).
Mijn schoonzusje haat jumpsuits dus die wil ze niet. Ik wil zelf ook geen Vinted. Misschien als een pakketje verkopen?
Het gaat om een aardige stapel jumpsuits van 4FF en Maxomorra en ook nog een stapel zomersuits van 4FF.
Ik heb ook nog een hele zwik klassieke HEMA stretchrompers, niet meer als nieuw maar wel superfijn.
Mocht iemand serieuze interesse hebben in zo'n pakket dan ga ik foto's maken
Heb je deze nog?quote:Op woensdag 20 april 2022 21:38 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb een pakketje Little Bird kleding maat 6-7 years en een winterjas. Mocht er interesse zijn, dan kan ik foto’s maken
Ah, De Eigen Mening. Top. Maar niet handigquote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:07 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Zou je foto’s willen posten? Ik krijg ze niets meer aan als ze het niet mooi vinden.
Dat is snelquote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:13 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ah, De Eigen Mening. Top. Maar niet handig![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is goed!quote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:18 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Dat is snelthnx!
Ik zal ze vandaag laten zien en laat het je zsm weten. (Als het aan mij ligt, koop ik het allemaal).
Shit te laat! Die wilde ik ook. Lange mouwen en broeken hebben we echt al heel veel...quote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:12 schreef Aure het volgende:
Kom maar door met dat pakketje summersuits van 4FF@:SQ
Nee joh, is helemaal prima hoor! Zij was snellerquote:Op zondag 15 mei 2022 10:22 schreef SQ het volgende:
Dit is alles wat ik heb! Aure was zowel bij de interessepeiling als de foto's als eerste. Tenzij jullie samen willen middelen natuurlijk
Goed om te weten!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:54 schreef Tink89 het volgende:
Bij Teva kun je sowieso een maat kleiner nemen, die vallen idioot groot...
Ik heb interesse in meisjeskleding maat 134 of 140.quote:Op zondag 29 mei 2022 16:08 schreef Kyara het volgende:
Ik heb een hele berg spijkerbroeken. Jongens & meisjes, van in heel veel verschillende maten (van 116 tot 140 ongeveer). Iemand interesse? Zo ja, roep maar een maat, dan maak ik een foto.
(zeker de jongensboeken zijn vooral geschikt voor zeer smalle kinderen)
jongensbroeken in smalle matenquote:Op zondag 29 mei 2022 16:08 schreef Kyara het volgende:
Ik heb een hele berg spijkerbroeken. Jongens & meisjes, van in heel veel verschillende maten (van 116 tot 140 ongeveer). Iemand interesse? Zo ja, roep maar een maat, dan maak ik een foto.
Jongens 140 zou fijn zijnquote:Op zondag 29 mei 2022 16:08 schreef Kyara het volgende:
140 kijk ik ook graag voor mee, broeken alleen skinny's of smalle pijpen. Geen flared oidquote:Op zondag 29 mei 2022 16:34 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ik heb interesse in meisjeskleding maat 134 of 140.
Meisjesbroeken maat 128!quote:Op zondag 29 mei 2022 16:08 schreef Kyara het volgende:
Ik heb wel interesse in jongens 116!quote:Op zondag 29 mei 2022 16:08 schreef Kyara het volgende:
Jongetje met smal kontje en 128! Dus interessequote:Op zondag 29 mei 2022 16:08 schreef Kyara het volgende:
Volgens mij zijn ze geliefd 😄quote:Op zondag 29 mei 2022 16:08 schreef Kyara het volgende:
Ik heb inmiddels wat rompers en broekjes aan mijn schoonzus gegeven, maar echt, niemand voor de maxo en de 4ff voor deze spotprijzen? Wat is er gebeurdquote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:24 schreef SQ het volgende:
Hier komen de kleertjes. Ik verkoop echt het liefst pakketjes, daar zijn de prijzen dan ook op aangepastprijzen zijn ex verzenden. Maat: 74/80 of vallend als.
@:Aure @:Tink89
Summersuits 4ff, 6 stuks. 15 euro.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maxomorra jumpsuits. Pakketje voor 15 euro. (Deze zijn 62/68 maar valt dus wat ruim)
[ afbeelding ]
Zes jumpsuits 4FF. 15 euro.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
4 blousjes/shirts 4ff en 1 Polarn o pyret. 10 euro.
[ afbeelding ]
Shitload aan broekjes Hema en h&m. 6 euro.
[ afbeelding ]
12 rompers HEMA stretch. Lange en korte mouwen door elkaar. 6 euro.
[ afbeelding ]
Uv-pakjes van smafolk. 1 keer 74 en 1 keer 80 maar zoals je ziet zijn ze beiden exact even groot. 1 gloednieuwe! 8 euro samen.
[ afbeelding ]
Maak me losss voor kwantumkorting sta ik open, onderhandelen mag!
Snelle beslissers krijgen er gratis 2 h&m onesie pyjama's bij.
Zijn die nog niet weg?quote:Op maandag 30 mei 2022 14:15 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels wat rompers en broekjes aan mijn schoonzus gegeven, maar echt, niemand voor de maxo en de 4ff voor deze spotprijzen? Wat is er gebeurd![]()
5 jaar geleden verkocht ik zulke spullen binnen 10 minuten voor een tientje per pakje
Op mijn vraag of iemand interesse had in jongenskleding maat 74 (vooral Benetton maar ook Next) kwam ook geen enkele reactie. Ik heb het nu maar op Vinted gezet en anders gaan ze in de kledingbakquote:Op maandag 30 mei 2022 14:15 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels wat rompers en broekjes aan mijn schoonzus gegeven, maar echt, niemand voor de maxo en de 4ff voor deze spotprijzen? Wat is er gebeurd![]()
5 jaar geleden verkocht ik zulke spullen binnen 10 minuten voor een tientje per pakje
Ja weinig kleine jongetjes in dit topic, geloof ik.quote:Op maandag 30 mei 2022 16:53 schreef Adrian4 het volgende:
Ik geloof dat de mensen hier nu vooral wat grotere maatjes willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |