Ik wil je verkoop niet dwarsbomen, maar ik denk dat je hier maar even naar moet kijken.quote:Op maandag 1 november 2021 15:45 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb 2 nieuwe traphekjes te koop, nog nieuw in de doos. Dees:
Kidsriver Basic Traphekje White van Babypark. Zou er graag 20 ps voor willen, maar daar is via dm over te pratenOphalen kan regio 015/070
Oh, ik dacht even dat ze écht gevaarlijk waren, maar dat valt gelukkig mee.quote:Op maandag 1 november 2021 22:24 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik wil je verkoop niet dwarsbomen, maar ik denk dat je hier maar even naar moet kijken.
https://www.nvwa.nl/docum(...)sriver-basic-traphek
Thnxquote:Op maandag 1 november 2021 22:24 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik wil je verkoop niet dwarsbomen, maar ik denk dat je hier maar even naar moet kijken.
https://www.nvwa.nl/docum(...)sriver-basic-traphek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook nog 2 dozen staan met van die kaarten en zo'n pen die geluid maakt (waarbij je dingen moet matchen): de pratende pen van Clementoni en een Elektro leerset. Die mogen allebei voor 5e per stuk weg![]()
quote:Op woensdag 10 november 2021 21:02 schreef MorganLeFay het volgende:
Iemand interesse in een Fisher Price boerderij met geluid (en de alles accessoires boer, schaapje, geitje, paard, koe, kip, varken, hooibaal) en/of de gele schoolbus (met de 3 poppetjes)?
Ze zien er allebei nog als nieuw uit!Hoi, ik heb wel interesse! In de Fisher-Price boerderij, de schoolbus, en de pratende penSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook nog 2 dozen staan met van die kaarten en zo'n pen die geluid maakt (waarbij je dingen moet matchen): de pratende pen van Clementoni en een Elektro leerset. Die mogen allebei voor 5e per stuk weg![]()
quote:Op woensdag 10 november 2021 21:02 schreef MorganLeFay het volgende:
Iemand interesse in een Fisher Price boerderij met geluid (en de alles accessoires boer, schaapje, geitje, paard, koe, kip, varken, hooibaal) en/of de gele schoolbus (met de 3 poppetjes)?
Ze zien er allebei nog als nieuw uit!Ik heb wel interesse in de pratende pen! Waar praat die over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook nog 2 dozen staan met van die kaarten en zo'n pen die geluid maakt (waarbij je dingen moet matchen): de pratende pen van Clementoni en een Elektro leerset. Die mogen allebei voor 5e per stuk wegOp maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
Ik weet het niet.quote:Op woensdag 10 november 2021 21:53 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in de pratende pen! Waar praat die over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 november 2021 22:40 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Ik weet het niet.Oh ja…. Maar ik bedoel meer er is een doos over prinsessenzaken zegt Bol, die lijkt me niet zo de moeite, maar ook iets met 1000 dingen quiz. Dat is al interessanter snap je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
quote:Op woensdag 10 november 2021 22:40 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Ik weet het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die pen zegt alleen maar dingen als "Goed zo!" en "Uh, probeer het nog een keer".
Kan dat zitje op een ebike?quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:03 schreef gestreeptestoel het volgende:
En nog steeds staat de Puky fiets 16 inch in de kleur Berry te koop.
En een Yepp achterzitje met easyfit systeem
Ik heb er al een maar deze is dus echt awesome, vooral de afstandsbedieningquote:Op zondag 14 november 2021 20:18 schreef Hilmo het volgende:
Dé fok-beroemde Tiny love box mobiel te koop, eilanddromen om precies te zijn mét afstandsbediening voor geluid aan/uit te zetten. Foto indien gewenst. ¤25 incl verzending. Uiteraard helemaal netjes en werkend. Gaat ook op marktplaats morgen maar Fok heeft voorrang.
Ik heb wel interesse!quote:Op zondag 14 november 2021 20:18 schreef Hilmo het volgende:
Dé fok-beroemde Tiny love box mobiel te koop, eilanddromen om precies te zijn mét afstandsbediening voor geluid aan/uit te zetten. Foto indien gewenst. ¤25 incl verzending. Uiteraard helemaal netjes en werkend. Gaat ook op marktplaats morgen maar Fok heeft voorrang. Is met klassieke muziek en de ervaring leert dat dat niet irriteert in tegenstelling tot veel andere geplingel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liefst meerdere items in 1, stuur een berichtje met dat je van Fok bent en dan maken we een leuk prijsje
[ Bericht 0% gewijzigd door Keroppi op 15-11-2021 15:35:55 ]Chick on a mission
[ Bericht 43% gewijzigd door mousemicky op 20-11-2021 16:17:21 ]
4 euro p/s. Ik heb ze ook op Vinted gezet, dan kan verzenden veel goedkoper.quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:57 schreef Aure het volgende:
Wat vraag je voor de twee Ravensburger Paw Patrol puzzels?
Stuur je vinted maarquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:02 schreef mousemicky het volgende:
[..]
4 euro p/s. Ik heb ze ook op Vinted gezet, dan kan verzenden veel goedkoper.
Het aanbod tweedehands babyspullen is gigantisch, dus er is al snel iemand goedkoper ja. En mensen willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:40 schreef MaJo het volgende:
Ik vraag me wel eens af waarom niemand geïnteresseerd is in mijn spullen?Is het meuk? Is het te duur? Dezelfde spullen op Facebook MP aangeboden en met het wiegje kreeg ik 2 aanbiedingen (2x een scam) en de gratis spullen waren binnen een dag weg
Wat doe ik verkeerd?
Ik las dit eerder maar ik snap het niet helemaal, het aanbod zou voor alle leeftijden toch hetzelfde moeten zijn? Immers worden die baby's allemaal grootquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:45 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Het aanbod tweedehands babyspullen is gigantisch, dus er is al snel iemand goedkoper ja. En mensen willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.
Het aanbod voor baby's is veel groter, omdat dat maar korte tijd gebruikt wordt en dus doorgaans weinig slijt. Nog prima aan te bieden voor een tweede ronde dus. Dat hoef ik met de spullen van mijn zesjarige niet meer te proberen.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik las dit eerder maar ik snap het niet helemaal, het aanbod zou voor alle leeftijden toch hetzelfde moeten zijn? Immers worden die baby's allemaal grootOf koopt iedereen voor baby's nieuwe spullen en alleen maar tweedehands al ze ouder zijn?
Oh ja dat is wel een goedequote:Op zaterdag 20 november 2021 17:00 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Het aanbod voor baby's is veel groter, omdat dat maar korte tijd gebruikt wordt en dus doorgaans weinig slijt. Nog prima aan te bieden voor een tweede ronde dus. Dat hoef ik met de spullen van mijn zesjarige niet meer te proberen.
Ook een goed punt!quote:Op zaterdag 20 november 2021 17:01 schreef Elleska het volgende:
Een baby op komt is ook wel handig. De lijst op Z&G is momenteel niet zo lang.
Vinted linkje:quote:Op zaterdag 20 november 2021 15:54 schreef mousemicky het volgende:
Zijn er hier nog graafmachine en/of patrol fans die van puzzelen houden?
In de aanbieding:
Ook nog in de verkoop:
Cars memory
Thomas de trein domino
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangevuld met een stapel kleutervoorleesboeken, o.a. Annie mg Schmidt en delen uit de Lisa en Jimmy serie van Vivian den Hollander en Dagmar Stam
Ik snap wat je bedoelt... van mijn babyspullen kwam ik in het verleden moeilijk af.quote:Op zaterdag 20 november 2021 16:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik las dit eerder maar ik snap het niet helemaal, het aanbod zou voor alle leeftijden toch hetzelfde moeten zijn? Immers worden die baby's allemaal grootOf koopt iedereen voor baby's nieuwe spullen en alleen maar tweedehands al ze ouder zijn?
Ik zie hier inderdaad altijd wel meer interesse in grotere maten, maar ook babyspul gaat wel weg. Bij mij dus nooit, zero. Via Vinted mondjesmaat. Ik ben het inmiddels eigenlijk zo zat dat ik alles maar naar de kringloop ga brengen denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar meestal willen mensen voor hun eerste kind alles nieuw en wordt pas later ingezien dat het net zo goed tweedehands aangeschaft had kunnen worden![]()
Overweeg in dat geval ook een goed doel zoals Stichting babyspullenquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben het inmiddels eigenlijk zo zat dat ik alles maar naar de kringloop ga brengen denk ik
De kringloop wilde mijn babyspullen niet meer hebben en de inzamelingspunten voor goede doelen waren veel te ver rijden. Alles is hier naar de stortquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:40 schreef MaJo het volgende:
Ik vraag me wel eens af waarom niemand geïnteresseerd is in mijn spullen?Is het meuk? Is het te duur? Dezelfde spullen op Facebook MP aangeboden en met het wiegje kreeg ik 2 aanbiedingen (2x een scam) en de gratis spullen waren binnen een dag weg
Wat doe ik verkeerd?
quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:32 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt... van mijn babyspullen kwam ik in het verleden moeilijk af.Dat steeds verlagen, herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar meestal willen mensen voor hun eerste kind alles nieuw en wordt pas later ingezien dat het net zo goed tweedehands aangeschaft had kunnen wordenOp Vinted ben ik het soms ook zat en dan gaat het weg voor een paar euro, kost me bijkans meer moeite om het op de post te doen
Maar ach, het moet toch weg. Maar ik vind het wel stom
Wij hebben juist ontzettend veel tweedehands van vrienden gekregen, we waren bijna een depotquote:Op zaterdag 20 november 2021 18:58 schreef CaVaBien het volgende:
Persoonlijk wilde ik bij mijn eerste baby op komst alles nieuw aanschaffen, want tweedehands is viesbah. Ik blame het op de zwangerschapshormonen en gebrek aan ervaring/ kennis
Inmiddels is de tweede op komst en vind ik tweedehands geen viesbah, maar juist slim. Alleen heb ik nu dus alles al, aangezien het allemaal nieuw is aangeschaft bij de eerste.Daarom heb ik bewust de dingen die we nog niet hadden nieuw gekocht, dat wilden mijn hormonen. Maar het zou mooi zijn om er dan nog een centje voor terug te krijgen in plaats van het helemaal kwijt te zijn. Misschien bewaar ik het dan liever voor die eventuele tweede die waarschijnlijk nooit komt.
Stichting Babyspullen neemt helaas geen grote dingen aan, alleen kleertjes en verzorgingsproducten. Maar zit er wel aan te denken om de kleertjes daarheen te brengen en de grotere dingen (boeken vooral nog) naar de kringloop.quote:Op zaterdag 20 november 2021 19:30 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Overweeg in dat geval ook een goed doel zoals Stichting babyspullen
Overigens was ik superpragmatisch en zeer onhormonaal in mijn eerste zwangerschap. Dus toen ik voor geen geld de oude kinderwagen van een collega kon overnemen, gelijk gedaan. Prima ding, maar niet bepaald mooi.
Nu ligt er het vierde kindje (2e van mij) in en is dat ding echt wel een beetje op. Zeker het stoeltje. Maar ja nu ga ik natuurlijk helemaal geen nieuwe kopen
Ik heb al gezegd, als ze de wieglaken ontgroeid is wil ik investeren in zo'n luxere (grote) buggy naast onze huidige ultracompacte buggy.Ja dat soort dingen zijn ook herkenbaar, zo zonde! Dan geef ik het inderdaad liever aan iemand die het kan gebruiken. Gratis af te halen werkte ook niet?quote:Op zaterdag 20 november 2021 20:11 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
De kringloop wilde mijn babyspullen niet meer hebben en de inzamelingspunten voor goede doelen waren veel te ver rijden. Alles is hier naar de stortDat is fijn om te horenquote:Op zaterdag 20 november 2021 22:09 schreef Gogo83 het volgende:
Ik kan stichting babyspullen echt van harte aanbevelen! Een vriendin werkt vrijwillig bij de locatie in Utrecht. De mooie spullen gaan in de dozen voor baby's, maar wat niet meer mooi is kunnen ze ook goed gebruiken. En het voelt voor mij toch beter dan de stoet, hoewel ik het goed begrijp dat je er op een gegeven moment klaar mee bent.Ik woon ook in Utrecht dus daar gaat het dan ook heen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:32 schreef MorganLeFay het volgende:
Maar meestal willen mensen voor hun eerste kind alles nieuw en wordt pas later ingezien dat het net zo goed tweedehands aangeschaft had kunnen worden
Ik had geen last van hormonen en was al helemaal pro-tweedehands, maar mijn man vond het inderdaad viesbah en zo kochten wij toch vrijwel alles nieuw.quote:Op zaterdag 20 november 2021 18:58 schreef CaVaBien het volgende:
Persoonlijk wilde ik bij mijn eerste baby op komst alles nieuw aanschaffen, want tweedehands is viesbah. Ik blame het op de zwangerschapshormonen en gebrek aan ervaring/ kennis
Ik denk dat het niet aan jou of je spullen ligt, maar aan de omstandigheden. Klinkt wat vaagquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:40 schreef MaJo het volgende:
Wat doe ik verkeerd?
Ik heb precies zo'n standaard nodig want in de onze zit een scheur, maar inderdaad voor een toekomstig kind dat er voorlopig niet gaat komen, dus dan is het ook zo stom om het te kopen.quote:Op zondag 21 november 2021 00:41 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
Ik had geen last van hormonen en was al helemaal pro-tweedehands, maar mijn man vond het inderdaad viesbah en zo kochten wij toch vrijwel alles nieuw.![]()
Alles bewaard voor een misschien-ooit-tweede-kindje, inmiddels deels uitgeleend aan mijn zusje. Dat misschien-ooit-tweede-kindje is hier nog altijd niet uitgesloten, maar we gaan er in ieder geval geen spullen voor meenemen naar Zweden.![]()
Nu zit ik o.a. met een zo goed als nieuwe Bébé-Jou badstandaard (nieuw ¤39,99) en bijbehorende bademmer (¤18,99) waar gewoon nul reacties op komen (staat voor ¤10 respectievelijk ¤5 op marktplaats).
quote:Op zondag 21 november 2021 00:56 schreef Ceviche het volgende:
En als er dan wel ooit die tweede komt, moet ik honderd jaar gaan zoeken naar een goedkope tweedehands en dan zal ik aan jou denken, wonend in Zweden, en is die standaard bij het grofvuil beland ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |