Echt hčquote:Op zondag 31 oktober 2021 16:11 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
"De rolstoel van Riet Heeffer (85) uit Hilvarenbeek wordt voortgeduwd door haar vriend. Zij heeft zich laten vaccineren, zegt ze, mensen die dat niet hebben gedaan „moeten dat zelf weten”. Nieuwe maatregelen mogen van haar helemaal achterwege blijven. En als het ziekenhuis straks vol ligt met coronapatiënten en er dan geen plek meer voor haar is? „Dan heb ik pech”, zegt ze
"
#team Riet
Ook verfrissend, een artikel waarin 'wit, welvarend, frequent flyers' niet alleen als positief gezien wordt, maar zelfs bevoegd om te oordelen over de mensheid.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:01 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
62 zijn en 4 tot 5 maanden per jaar op vakantie zijn. Ja dat is de leef Henri. Dat snap ik wel
Andere mensen hebben andere levens
Mensen, de slimste en tevens domste kutste diersoort op aarde.
De tegenstellingen in en de kop van dit artikel, bah
Weinig reisjes te boeken hier, maar ik ga denk wel maar met 't gezin bivakkeren in allerlei Center Parcs huisjes komende maanden.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt
En de mogelijkheden die er zijn, worden níet ingezet
Ik ben er wel klaar mee
Ben alweer volgende reisjes aan het boeken iig
Dat mag.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:14 schreef opreis het volgende:
[..]
Er is een groep mensen die wel zo denkt.
quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:18 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ook verfrissend, een artikel waarin 'wit, welvarend, frequent flyers' niet alleen als positief gezien wordt, maar zelfs bevoegd om te oordelen over de mensheid.
Deze mensen zijn gebrainwashed.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:01 schreef Molo het volgende:
"Gevaccineerden stappen vaak al snel over op de impact van corona op hun eígen bestaan. Ze willen leuke dingen doen, onbekommerd naar hun werk, kortom: léven. En juist dat komt nu weer in gevaar – door de weigeraars.
„Door hen worden wij straks weer belemmerd in onze vrijheden”, zegt Henri Swinkels (62).
Ja nog maar een paar jaar. Dan interviewen ze jou en zeg je: "Al die kutjeugd de hele tijd. Ik snap echt niet wat ze de hele dag doen, met die smartphones en Koegle Glasses. In mijn tijd droegen alleen mensen die een bril nodig hadden er één!"quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:19 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Oh god, ik ben te oud voor die ontwikkeling en niet klaar hiervoor hoor
Zou zeker eens rondkijken naar wat er is. Alleen wel een zooi dingen die fijner zijn dan CenterParcs vind ik zelfquote:Op zondag 31 oktober 2021 16:18 schreef chratnox het volgende:
[..]
Weinig reisjes te boeken hier, maar ik ga denk wel maar met 't gezin bivakkeren in allerlei Center Parcs huisjes komende maanden.
quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:20 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja nog maar een paar jaar. Dan interviewen ze jou en zeg je: "Al die kutjeugd de hele tijd. Ik snap echt niet wat ze de hele dag doen, met die smartphones en Koegle Glasses. In mijn tijd droegen alleen mensen die een bril nodig hadden er één!"
Ja, ik denk dat ik dat ook maar doe mocht het nodig zijn.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou zeker eens rondkijken naar wat er is. Alleen wel een zooi dingen die fijner zijn dan CenterParcs vind ik zelf![]()
Ik heb hier al duidelijk gemaakt dat mocht het zover komen. Ik vol gebruik ga maken van noodopvang. Daggg
38 is het nieuwe 60. Hou er rekening mee dat je ieder jaar je boosters krijgt straksquote:Op zondag 31 oktober 2021 16:21 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik ben 38, ik ben fucked for life, inmiddels ben ík de grijze dakduivengeneratie man
Ik vraag me echt af waarom er ineen keer zoveel mensen met deze onzin op de proppen komenquote:Op zondag 31 oktober 2021 16:21 schreef Schuifpui het volgende:
Zag in het vorige topic dit grafiekje. Opnames van 70-79 en 80+ liggen rond de 30/dag. Dan zijn we toch vrij hard opweg naar de 40 in februari. Je weet wel, toen er nog amper gevaccineerd was en er zeker geen mensen volledig gevaccineerd waren.
Die immuniteit neemt rap af, vaccins werken uberhaupt matig of het vaccin effect wordt volledig gecompenseerd door de meer besmettelijke varianten.
[ afbeelding ]
Deze winter gaat niet beter worden dan vorig jaar.
Stond op Feesboek.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:24 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af waarom er ineen keer zoveel mensen met deze onzin op de proppen komen.
Heb jij een verklaring waarom de opnames zo hard in de lift zitten in groepen waar een vaccinatiegraad van boven de 90% is? Ik snap echt waarom er zorgen zijn. Sterker nog, het zou slecht zijn het niet te onderzoeken.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:24 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af waarom er ineen keer zoveel mensen met deze onzin op de proppen komen.
Kan je me dan uitleggen hoe het wel zit?quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:24 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Klopt. Alleen kennen jij en ik die grap, maar het overgrote deel van de maatschappij niet. Benieuwd wie daarna de boeman wordt.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:02 schreef capricia het volgende:
[..]
En de grote grap is, ook met maatregelen voor ongevaccineerden gaan we het deze winter niet redden (zonder afschalen reguliere zorg etc).
Dat is een compleet eiland. En christelijk. Werkendam en zo. Het Urk van Brabant.quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:29 schreef Gunner het volgende:
77 Altena
Wat is daar gebeurd. Dat is een klein Drents dorpje
De griepprik werkt in sommige jaren toch ook niet al te best?quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:25 schreef chratnox het volgende:
[..]
Heb jij een verklaring waarom de opnames zo hard in de lift zitten in groepen waar een vaccinatiegraad van boven de 90% is? Ik snap echt waarom er zorgen zijn. Sterker nog, het zou slecht zijn het niet te onderzoeken.
Na ongevaccineerden wordt het kutjongeren, weigerboomers, quinoa-moeders, etc. Beginnen we gewoon weer opnieuw.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt. Alleen kennen jij en ik die grap, maar het overgrote deel van de maatschappij niet. Benieuwd wie daarna de boeman wordt.
De griepprik heeft geen effectiviteit van meer dan 90% tegen ziekenhuisopname. Daar wordt 'gegokt' welke varianten de kop opsteken en daar wordt tegen gevaccineerd. Soms pakt dat verkeerd uit en is er bijna geen immuniteit en soms gaat het goed.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De griepprik werkt in sommige jaren toch ook niet al te best?
Booster op je boosterrrrrrrrrrrquote:Op zondag 31 oktober 2021 16:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
38 is het nieuwe 60. Hou er rekening mee dat je ieder jaar je boosters krijgt straks
Simpel, de mensen in die groepen die of niet gevaccineerd zijn om waarbij het vaccin om andere redenen niet goed werkt zijn aan de beurt. Dat is toch niets raars?quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:25 schreef chratnox het volgende:
[..]
Heb jij een verklaring waarom de opnames zo hard in de lift zitten in groepen waar een vaccinatiegraad van boven de 90% is? Ik snap echt waarom er zorgen zijn. Sterker nog, het zou slecht zijn het niet te onderzoeken.
Vleeseters, dikke mensen, mensen met sociale fysieke contacten, stucadoors, tandartsassistenten en natuurlijk drugsgebruikersquote:Op zondag 31 oktober 2021 16:27 schreef chratnox het volgende:
[..]
Na ongevaccineerden wordt het kutjongeren, weigerboomers, quinoa-moeders, etc. Beginnen we gewoon weer opnieuw.
Tjah, iedereen wordt ook daar immuun van, telkens het zoeken van een zondebok door de politiek. Mén emoet er aan geloven en de verwachting gaan managen dat we hiermee moeten leven. Corona hoort erbij.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:27 schreef chratnox het volgende:
[..]
Na ongevaccineerden wordt het kutjongeren, weigerboomers, quinoa-moeders, etc. Beginnen we gewoon weer opnieuw.
Maar waarom dan niet in de afgelopen maanden? In de afgelopen maanden was het aantal ziekenhuisopnames in die leeftijdsgroepen telkens ontzettend laag.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:29 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Simpel, de mensen in die groepen die of niet gevaccineerd zijn om waarbij het vaccin om andere redenen niet goed werkt zijn aan de beurt. Dat is toch niets raars?
Omdat de besmettingen lager lagen omdat het leven zich grotendeels buiten afspeelde.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:30 schreef chratnox het volgende:
[..]
Maar waarom dan niet in de afgelopen maanden? In de afgelopen maanden was het aantal ziekenhuisopnames in die leeftijdsgroepen telkens ontzettend laag.
Hetzelfde als ik niet zo veel met mensen kan die met alles wat ze doen bezig zijn om een fictief figuur in de hemel tevreden te houden. Toch deel je de planeet met anders denkenden en zul je hier mee om moeten gaan.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat mag.
Zelf kan ik niet zoveel met mensen die bij alles wat ze doen alleen maar bezig zijn met corona voorkomen.
Opnames weer bij 70+, tijd om de scholen te sluiten!quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:21 schreef Schuifpui het volgende:
Zag in het vorige topic dit grafiekje. Opnames van 70-79 en 80+ liggen rond de 30/dag. Dan zijn we toch vrij hard opweg naar de 40 in februari. Je weet wel, toen er nog amper gevaccineerd was en er zeker geen mensen volledig gevaccineerd waren.
Die immuniteit neemt rap af, vaccins werken uberhaupt matig of het vaccin effect wordt volledig gecompenseerd door de meer besmettelijke varianten.
[ afbeelding ]
Deze winter gaat niet beter worden dan vorig jaar.
Dat virus is eigenlijk een Zegen voor de Mensheid.. eindelijk kunnen al die ongezonde risco hufters aangepakt worden...quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Vleeseters, dikke mensen, mensen met sociale fysieke contacten, stucadoors, tandartsassistenten en natuurlijk drugsgebruikers
Maar dat gold toch voor elke leeftijdsgroep? Ik vind het niet zo vreemd dat als het aantal opnames omhoog gaat dat vooral komt door opnames van ouderen (vooral ongevaccineerd). Jongeren hebben wat dat betreft sowieso weinig last van corona, zeker niet nu heel veel ook nog gevaccineerd zijn.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:30 schreef chratnox het volgende:
[..]
Maar waarom dan niet in de afgelopen maanden? In de afgelopen maanden was het aantal ziekenhuisopnames in die leeftijdsgroepen telkens ontzettend laag.
Coronawokequote:Op zondag 31 oktober 2021 16:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tjah, iedereen wordt ook daar immuun van, telkens het zoeken van een zondebok door de politiek. Mén emoet er aan geloven en de verwachting gaan managen dat we hiermee moeten leven. Corona hoort erbij.
Ën door.
Dat is wat cru geformuleerd maar op zich is een virus inderdaad best nuttig.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat virus is eigenlijk een Zegen voor de Mensheid.. eindelijk kunnen al die ongezonde risco hufters aangepakt worden...![]()
Go Covid!
Moet er niet gewoon een X aantal plekken op de IC komen en dan kijken wie de beste overlevingskansen heeft? Als je als volledig gevaccineerde nu op de IC terecht komt vraag ik mij wel af hoe 'kwetsbaar' diegene is. Zou diegene zonder corona wel een kwalitatief leven kunnen hebben of gaat het alleen om het uitstellen van het eind?quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Opnamestop voor ongevaccineerden?
2G maatregelen? QR op het werk?
Het zal mij niets verbazen. Die laatste twee dan.
Kritisch zijn is goed, maar deze man moet je gewoon geen aandacht meer geven.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:36 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Veel doden in Roemenië. Thierry: goedzo!![]()
![]()
Waarom gebruik jij geen dark mode?quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:36 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
De vaccinatiegraad bij 70-79 is 93%. Op een totaal van ~1,5 miljoen mensen houdt dat in dat er totaal ongeveer 100.000 mensen in die leeftijdsgroep niet gevaccineerd zijn.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:32 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Maar dat gold toch voor elke leeftijdsgroep? Ik vind het niet zo vreemd dat als het aantal opnames omhoog gaat dat vooral komt door opnames van ouderen (vooral ongevaccineerd). Jongeren hebben wat dat betreft sowieso weinig last van corona, zeker niet nu heel veel ook nog gevaccineerd zijn.
Vegeta incoming….quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:40 schreef Newsworld het volgende:
Dinsdag tikken we de 10.000 aan met gemak.
Wel op z’n Nederlands uitspreken (dus niet op z’n Frans of Engels).quote:
Zeker, vroeger roeide goeie virussen een ½Wereldbevolking uit..goed voor Darwin okok, maar die tijden zijn helaas voorbij. het is kwakkelen geblazen nuquote:Op zondag 31 oktober 2021 16:35 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat is wat cru geformuleerd maar op zich is een virus inderdaad best nuttig.
Dat scheelt gelukkig iets.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wel op z’n Nederlands uitspreken (dus niet op z’n Frans of Engels).
Ik heb de naam zelf niet bedacht, mijn opa heette Harrie, daar ben ik naar vernoemd.
Als je het aantal opnames tussen februari (nagenoeg niemand uit die groepen gevaccineerd) vergelijkt met nu (93%, 95%, 91% en 89% gevaccineerd voor de groepen 70-74, 75-79, 80-84, 85-89) dan is het opmerkelijk dat de opnames nu al weer minimaal de helft zijn van voor de vaccinaties. Ik kan me niet voorstellen dat het door de 8% ongevaccineerden komt, die groep was eerst 100%. Er zal zeker een groep zijn waarbij de vaccins niet of minder goed werken en dat was precies mijn punt. Blijkbaar werken de vaccins over het geheel niet goed genoeg om een verlichting van de zorgdruk te brengen waarbij we enigszins normaal de winter door kunnen komen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:29 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Simpel, de mensen in die groepen die of niet gevaccineerd zijn om waarbij het vaccin om andere redenen niet goed werkt zijn aan de beurt. Dat is toch niets raars?
Gelukkig dat deze griezel geen MP is.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:36 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Harrie is stoerder dan Henri ja.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:44 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dat scheelt gelukkig iets.![]()
Je Opa had het eigenlijk toch beter voor elkaar, toch!![]()
Mondkapjes, 1,5 meter samenleving, bredere inzet coronapas, thuiswerken , en vooral je gezond verstand gebruiken.quote:
Impact: nulquote:Op zondag 31 oktober 2021 16:48 schreef Newsworld het volgende:
[..]
Mondkapjes, 1,5 meter samenleving, bredere inzet coronapas , thuiswerken , maar vooral je gezond verstand gebruiken.
Dat zal het wel worden ja…quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:48 schreef Newsworld het volgende:
[..]
Mondkapjes, 1,5 meter samenleving, bredere inzet coronapas, thuiswerken , en vooral je gezond verstand gebruiken.
Ik plaag je maar hoor, had niets leukers te doen op zondag.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Harrie is stoerder dan Henri ja.
Mijn opa was ook een hele stoere man, hart van goud en z’n leven lang knetterhard gewerkt.
Held
Gebruikte het kabinet het gezond verstand maar eens.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:48 schreef Newsworld het volgende:
[..]
Mondkapjes, 1,5 meter samenleving, bredere inzet coronapas, thuiswerken , en vooral je gezond verstand gebruiken.
Niet echt een lek maar het blijft heel erg gonzen rondom die QR-code op werk. We gaan het meemaken.quote:
Dat duurde weken voordat het geregeld kon worden toch?quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:50 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Niet echt een lek maar het blijft heel erg gonzen rondom die QR-code op werk. We gaan het meemaken.
Oke Juulquote:Op zondag 31 oktober 2021 16:50 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik plaag je maar hoor, had niets leukers te doen op zondag.![]()
Misschien toch eens als Romeo solliciteren...
Ook om aan te geven dat er waarschijnlijk heel veel asymtomptomatische] virusverspreiders zijn, die dan (ik speculeer nofi) de ongevaccineerden in het hart raken. Een reden die kan verklaren waarom een flink deel (60-70%) van de momentele bezetting wordt ingenomen door ongevaccineerden.quote:bron: Nature Vaccines which prevent COVID-19 disease but not SARS-CoV-2 infection, and thereby shift symptomatic infections to asymptomatic infections, will prevent fewer infections and require larger and faster vaccination rollouts to have population impact, compared to vaccines that reduce susceptibility to infection.
Vraag me af of er niet al een soort vooraankondiging komt zoals met de mondkapjesplicht vorig jaar. Zo van: tot het wettelijk geregeld is, gaan we het gedogen dat werkgevers de huidige wetgeving overtreden. Wat eigenlijk nu al de situatie is. Maar dan een dringend advies om de huidige wet te overtreden.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:52 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dat duurde weken voordat het geregeld kon worden toch?
Zal deze ronde dus vast niet komen.
Ik neem aan dat dit fake is?quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:36 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ja, net even opgezocht. Reactie van hem was op een bericht uit VS dat vuilnis niet werd opgehaald etc. door tekort aan mankracht (omdat je gevaccineerd moet zijn als gemeentewerker).quote:
Dat was in Florida toch ook kort geleden?quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:36 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik kan me toch eigenlijk niet voorstellen dat dit voor alle soorten werk ingevoerd zou worden.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:59 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Vraag me af of er niet al een soort vooraankondiging komt zoals met de mondkapjesplicht vorig jaar. Zo van: tot het wettelijk geregeld is, gaan we het gedogen dat werkgevers de huidige wetgeving overtreden. Wat eigenlijk nu al de situatie is. Maar dan een dringend advies om de huidige wet te overtreden.
Denk aanmoedigen van thuiswerken.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:04 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik kan me toch eigenlijk niet voorstellen dat dit voor alle soorten werk ingevoerd zou worden.
Misschien bepaalde beroepssoorten. Anderzijds: helaas zijn de beroepssoorten waar je het eerste aan denkt misschien niet zo handig om het door te voeren i.v.m. het personeelstekort daar.
Ben eigenlijk wel benieuwd wat ze hiermee precies beogen.
Dat is het einde van de rechtsstaat, dat kan echt niet.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:59 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Vraag me af of er niet al een soort vooraankondiging komt zoals met de mondkapjesplicht vorig jaar. Zo van: tot het wettelijk geregeld is, gaan we het gedogen dat werkgevers de huidige wetgeving overtreden. Wat eigenlijk nu al de situatie is. Maar dan een dringend advies om de huidige wet te overtreden.
Kunnen we ook gelijk zeer zeggen dat bepaalde groepen minder kunnen thuiswerken. Hoeven we het echte probleem niet te adresseren. Of ben ik dan te cynisch.quote:
Echt problemen adresseren doen wij niet aan he, ruime bocht omheen maken, en dan met een pruts maatregelen komen is beter.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kunnen we ook gelijk zeer zeggen dat bepaalde groepen minder kunnen thuiswerken. Hoeven we het echte probleem niet te adresseren. Of ben ik dan te cynisch.
Lijkt mij ook het beste. Ik haat die mondkapjes zo erg maar ik ga mij daar weer netjes aan houden als het moet.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:48 schreef Newsworld het volgende:
[..]
Ik ga ermee naar de supermarkt, rest wordt gewoon online bestellen. Jammer voor die andere winkeliers maar ik ben helemaal klaar met die nutteloze schijnmaatregelen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:09 schreef -river- het volgende:
[..]
Lijkt mij ook het beste. Ik haat die mondkapjes zo erg maar ik ga mij daar weer netjes aan houden als het moet.
Koren op de molen van Amazon, same day delivery zelfs hier in het buitengebied op het plattelandquote:Op zondag 31 oktober 2021 17:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ga ermee naar de supermarkt, rest wordt gewoon online bestellen. Jammer voor die andere winkeliers maar ik ben helemaal klaar met die nutteloze schijnmaatregelen.
quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:26 schreef trein2000 het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ten-voor-maatregelen
De hoofden van de universitaire IC’s willen weer maatregelen…
Nee, dank u beleefd?quote:Ook pleiten ze voor een boosterprik voor mensen die al gevaccineerd zijn. "Bijvoorbeeld vanaf veertig jaar
Terwijl bij twaalf jaar geleden hartritmestoornissen had.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:04 schreef Evenstar het volgende:
Thierry en co denken wel dat Aguero in ziekenhuis ligt door vaccin
De box van pandora is geopend. Je QR-code zal niet lang meer geldig zijn. De Staat komt eraan.quote:
Waarom dat dan?quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben geblokkeerd door Thierry
Groen vinkje becomes rood kruisje…quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:48 schreef Confetti het volgende:
[..]
De box van pandora is geopend. Je QR-code zal niet lang meer geldig zijn. De Staat komt eraan.
Dan heb je voetbalzone.nl nog niet gezienquote:Op zondag 31 oktober 2021 17:04 schreef Evenstar het volgende:
Thierry en co denken wel dat Aguero in ziekenhuis ligt door vaccin
Ik zie er geen probleem in. Wat vind jij het probleem precies?quote:
Zie hier de reden waarom die app zo’n slecht idee is. Ik weet niet of het zover komt, maar ze kunnen op die manier gemakkelijk mensen ook de derde te lagen nemen. Want ja, anders verloopt je QR code.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:48 schreef Confetti het volgende:
[..]
De box van pandora is geopend. Je QR-code zal niet lang meer geldig zijn. De Staat komt eraan.
Waarom niet? Wat is je probleem ermee precies?quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:56 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ik ben (ruim) boven de veertig, een booster gaat zeker niet zomaar gebeuren.
De hele EU heeft een QR-code-systeem. Handiger dan losse eisen per land.quote:Op zondag 31 oktober [quote]
[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2625688/8/25#p201973929]zondag 31 oktober 2021 17:57 schreef chratnox het volgende:
[..]
Zie hier de reden waarom die app zo’n slecht idee is. Ik weet niet of het zover komt, maar ze kunnen op die manier gemakkelijk mensen ook de derde te lagen nemen. Want ja, anders verloopt je QR code.
De werkgeversbonden ook:quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:26 schreef trein2000 het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ten-voor-maatregelen
De hoofden van de universitaire IC’s willen weer maatregelen…
quote:VNO-NCW en MKB-Nederland vinden dat werkgevers hun personeel mogen vragen naar een coronatoegangsbewijs. De twee grootste werkgeversorganisaties van Nederland zien ruimere mogelijkheden om te vragen naar een coronapas op het werk wel zitten.
Vooral in sectoren waar klanten al een coronatoegangsbewijs moeten laten zien, zoals in de horeca of evenementenbranche, zouden ondernemers toestemming moeten krijgen om ook de QR-codes van hun personeel te scannen, aldus de twee organisaties.
De werkgeversorganisaties doen die oproep in navolging van uitspraken van Hubert Bruls, voorzitter van het Veiligheidsberaad. Hij pleitte er zondag in tv-programma Buitenhof voor om een coronatoegangsbewijs op het werk te verplichten.
"Wij delen dat werkgevers de mogelijkheid moeten hebben om eventueel naar een toegangsbewijs te vragen indien de behoefte bestaat in een sector of bedrijf", zegt een woordvoerder namens VNO-NCW en MKB-Nederland.
https://www.nu.nl/economi(...)js-op-werkvloer.html
Ik wel zeker wanneer je onder de 50 bent en gezond en een vaccin en een booster al helemaal vrijwel nutteloos is.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie er geen probleem in. Wat vind jij het probleem precies?
Aanbod vind ik geen probleem. Maar het zal niet lang duren tot het nodig is voor je QR. En de locaties waar QR nodig is worden opgerekt tot werk. Worst case wordt het straks blijven vaccineren of creperen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie er geen probleem in. Wat vind jij het probleem precies?
Wat voegt het toe als straks alles toch weer dicht mocht gaan? Dat was voor mij de voornaamste reden om de prikken te gaan halen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat is je probleem ermee precies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |