Dat scheelt gelukkig iets.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wel op z’n Nederlands uitspreken (dus niet op z’n Frans of Engels).
Ik heb de naam zelf niet bedacht, mijn opa heette Harrie, daar ben ik naar vernoemd.
Als je het aantal opnames tussen februari (nagenoeg niemand uit die groepen gevaccineerd) vergelijkt met nu (93%, 95%, 91% en 89% gevaccineerd voor de groepen 70-74, 75-79, 80-84, 85-89) dan is het opmerkelijk dat de opnames nu al weer minimaal de helft zijn van voor de vaccinaties. Ik kan me niet voorstellen dat het door de 8% ongevaccineerden komt, die groep was eerst 100%. Er zal zeker een groep zijn waarbij de vaccins niet of minder goed werken en dat was precies mijn punt. Blijkbaar werken de vaccins over het geheel niet goed genoeg om een verlichting van de zorgdruk te brengen waarbij we enigszins normaal de winter door kunnen komen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:29 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Simpel, de mensen in die groepen die of niet gevaccineerd zijn om waarbij het vaccin om andere redenen niet goed werkt zijn aan de beurt. Dat is toch niets raars?
Gelukkig dat deze griezel geen MP is.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:36 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Veel doden in Roemenië. Thierry: goedzo!![]()
![]()
Harrie is stoerder dan Henri ja.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:44 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dat scheelt gelukkig iets.![]()
Je Opa had het eigenlijk toch beter voor elkaar, toch!![]()
Mondkapjes, 1,5 meter samenleving, bredere inzet coronapas, thuiswerken , en vooral je gezond verstand gebruiken.quote:
Impact: nulquote:Op zondag 31 oktober 2021 16:48 schreef Newsworld het volgende:
[..]
Mondkapjes, 1,5 meter samenleving, bredere inzet coronapas , thuiswerken , maar vooral je gezond verstand gebruiken.
Dat zal het wel worden ja…quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:48 schreef Newsworld het volgende:
[..]
Mondkapjes, 1,5 meter samenleving, bredere inzet coronapas, thuiswerken , en vooral je gezond verstand gebruiken.
Ik plaag je maar hoor, had niets leukers te doen op zondag.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Harrie is stoerder dan Henri ja.
Mijn opa was ook een hele stoere man, hart van goud en z’n leven lang knetterhard gewerkt.
Held
Gebruikte het kabinet het gezond verstand maar eens.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:48 schreef Newsworld het volgende:
[..]
Mondkapjes, 1,5 meter samenleving, bredere inzet coronapas, thuiswerken , en vooral je gezond verstand gebruiken.
Niet echt een lek maar het blijft heel erg gonzen rondom die QR-code op werk. We gaan het meemaken.quote:
Dat duurde weken voordat het geregeld kon worden toch?quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:50 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Niet echt een lek maar het blijft heel erg gonzen rondom die QR-code op werk. We gaan het meemaken.
Oke Juulquote:Op zondag 31 oktober 2021 16:50 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik plaag je maar hoor, had niets leukers te doen op zondag.![]()
Misschien toch eens als Romeo solliciteren...
Ook om aan te geven dat er waarschijnlijk heel veel asymtomptomatische] virusverspreiders zijn, die dan (ik speculeer nofi) de ongevaccineerden in het hart raken. Een reden die kan verklaren waarom een flink deel (60-70%) van de momentele bezetting wordt ingenomen door ongevaccineerden.quote:bron: Nature Vaccines which prevent COVID-19 disease but not SARS-CoV-2 infection, and thereby shift symptomatic infections to asymptomatic infections, will prevent fewer infections and require larger and faster vaccination rollouts to have population impact, compared to vaccines that reduce susceptibility to infection.
Vraag me af of er niet al een soort vooraankondiging komt zoals met de mondkapjesplicht vorig jaar. Zo van: tot het wettelijk geregeld is, gaan we het gedogen dat werkgevers de huidige wetgeving overtreden. Wat eigenlijk nu al de situatie is. Maar dan een dringend advies om de huidige wet te overtreden.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:52 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dat duurde weken voordat het geregeld kon worden toch?
Zal deze ronde dus vast niet komen.
Ik neem aan dat dit fake is?quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:36 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ja, net even opgezocht. Reactie van hem was op een bericht uit VS dat vuilnis niet werd opgehaald etc. door tekort aan mankracht (omdat je gevaccineerd moet zijn als gemeentewerker).quote:
Dat was in Florida toch ook kort geleden?quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:36 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |