Simpel, de mensen in die groepen die of niet gevaccineerd zijn om waarbij het vaccin om andere redenen niet goed werkt zijn aan de beurt. Dat is toch niets raars?quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:25 schreef chratnox het volgende:
[..]
Heb jij een verklaring waarom de opnames zo hard in de lift zitten in groepen waar een vaccinatiegraad van boven de 90% is? Ik snap echt waarom er zorgen zijn. Sterker nog, het zou slecht zijn het niet te onderzoeken.
Vleeseters, dikke mensen, mensen met sociale fysieke contacten, stucadoors, tandartsassistenten en natuurlijk drugsgebruikersquote:Op zondag 31 oktober 2021 16:27 schreef chratnox het volgende:
[..]
Na ongevaccineerden wordt het kutjongeren, weigerboomers, quinoa-moeders, etc. Beginnen we gewoon weer opnieuw.
Tjah, iedereen wordt ook daar immuun van, telkens het zoeken van een zondebok door de politiek. Mén emoet er aan geloven en de verwachting gaan managen dat we hiermee moeten leven. Corona hoort erbij.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:27 schreef chratnox het volgende:
[..]
Na ongevaccineerden wordt het kutjongeren, weigerboomers, quinoa-moeders, etc. Beginnen we gewoon weer opnieuw.
Maar waarom dan niet in de afgelopen maanden? In de afgelopen maanden was het aantal ziekenhuisopnames in die leeftijdsgroepen telkens ontzettend laag.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:29 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Simpel, de mensen in die groepen die of niet gevaccineerd zijn om waarbij het vaccin om andere redenen niet goed werkt zijn aan de beurt. Dat is toch niets raars?
Omdat de besmettingen lager lagen omdat het leven zich grotendeels buiten afspeelde.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:30 schreef chratnox het volgende:
[..]
Maar waarom dan niet in de afgelopen maanden? In de afgelopen maanden was het aantal ziekenhuisopnames in die leeftijdsgroepen telkens ontzettend laag.
Hetzelfde als ik niet zo veel met mensen kan die met alles wat ze doen bezig zijn om een fictief figuur in de hemel tevreden te houden. Toch deel je de planeet met anders denkenden en zul je hier mee om moeten gaan.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat mag.
Zelf kan ik niet zoveel met mensen die bij alles wat ze doen alleen maar bezig zijn met corona voorkomen.
Opnames weer bij 70+, tijd om de scholen te sluiten!quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:21 schreef Schuifpui het volgende:
Zag in het vorige topic dit grafiekje. Opnames van 70-79 en 80+ liggen rond de 30/dag. Dan zijn we toch vrij hard opweg naar de 40 in februari. Je weet wel, toen er nog amper gevaccineerd was en er zeker geen mensen volledig gevaccineerd waren.
Die immuniteit neemt rap af, vaccins werken uberhaupt matig of het vaccin effect wordt volledig gecompenseerd door de meer besmettelijke varianten.
[ afbeelding ]
Deze winter gaat niet beter worden dan vorig jaar.
Dat virus is eigenlijk een Zegen voor de Mensheid.. eindelijk kunnen al die ongezonde risco hufters aangepakt worden...quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Vleeseters, dikke mensen, mensen met sociale fysieke contacten, stucadoors, tandartsassistenten en natuurlijk drugsgebruikers
Maar dat gold toch voor elke leeftijdsgroep? Ik vind het niet zo vreemd dat als het aantal opnames omhoog gaat dat vooral komt door opnames van ouderen (vooral ongevaccineerd). Jongeren hebben wat dat betreft sowieso weinig last van corona, zeker niet nu heel veel ook nog gevaccineerd zijn.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:30 schreef chratnox het volgende:
[..]
Maar waarom dan niet in de afgelopen maanden? In de afgelopen maanden was het aantal ziekenhuisopnames in die leeftijdsgroepen telkens ontzettend laag.
Coronawokequote:Op zondag 31 oktober 2021 16:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tjah, iedereen wordt ook daar immuun van, telkens het zoeken van een zondebok door de politiek. Mén emoet er aan geloven en de verwachting gaan managen dat we hiermee moeten leven. Corona hoort erbij.
Ën door.
Dat is wat cru geformuleerd maar op zich is een virus inderdaad best nuttig.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat virus is eigenlijk een Zegen voor de Mensheid.. eindelijk kunnen al die ongezonde risco hufters aangepakt worden...![]()
Go Covid!
Moet er niet gewoon een X aantal plekken op de IC komen en dan kijken wie de beste overlevingskansen heeft? Als je als volledig gevaccineerde nu op de IC terecht komt vraag ik mij wel af hoe 'kwetsbaar' diegene is. Zou diegene zonder corona wel een kwalitatief leven kunnen hebben of gaat het alleen om het uitstellen van het eind?quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Opnamestop voor ongevaccineerden?
2G maatregelen? QR op het werk?
Het zal mij niets verbazen. Die laatste twee dan.
Kritisch zijn is goed, maar deze man moet je gewoon geen aandacht meer geven.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:36 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Veel doden in Roemenië. Thierry: goedzo!![]()
![]()
Waarom gebruik jij geen dark mode?quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:36 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Veel doden in Roemenië. Thierry: goedzo!![]()
![]()
De vaccinatiegraad bij 70-79 is 93%. Op een totaal van ~1,5 miljoen mensen houdt dat in dat er totaal ongeveer 100.000 mensen in die leeftijdsgroep niet gevaccineerd zijn.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:32 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Maar dat gold toch voor elke leeftijdsgroep? Ik vind het niet zo vreemd dat als het aantal opnames omhoog gaat dat vooral komt door opnames van ouderen (vooral ongevaccineerd). Jongeren hebben wat dat betreft sowieso weinig last van corona, zeker niet nu heel veel ook nog gevaccineerd zijn.
Vegeta incoming….quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:40 schreef Newsworld het volgende:
Dinsdag tikken we de 10.000 aan met gemak.
Wel op z’n Nederlands uitspreken (dus niet op z’n Frans of Engels).quote:
Zeker, vroeger roeide goeie virussen een ½Wereldbevolking uit..goed voor Darwin okok, maar die tijden zijn helaas voorbij. het is kwakkelen geblazen nuquote:Op zondag 31 oktober 2021 16:35 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat is wat cru geformuleerd maar op zich is een virus inderdaad best nuttig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |