Er is een groep mensen die wel zo denkt.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een werkgever zorgt niet voor een 'veilige werkplek' door een QR-code te controleren. Dat is de hele illusie.
Als je bang bent voor je medemens dan werk je maar lekker thuis.
Echt hčquote:Op zondag 31 oktober 2021 16:11 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
"De rolstoel van Riet Heeffer (85) uit Hilvarenbeek wordt voortgeduwd door haar vriend. Zij heeft zich laten vaccineren, zegt ze, mensen die dat niet hebben gedaan „moeten dat zelf weten”. Nieuwe maatregelen mogen van haar helemaal achterwege blijven. En als het ziekenhuis straks vol ligt met coronapatiënten en er dan geen plek meer voor haar is? „Dan heb ik pech”, zegt ze
"
#team Riet
Ook verfrissend, een artikel waarin 'wit, welvarend, frequent flyers' niet alleen als positief gezien wordt, maar zelfs bevoegd om te oordelen over de mensheid.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:01 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
62 zijn en 4 tot 5 maanden per jaar op vakantie zijn. Ja dat is de leef Henri. Dat snap ik wel
Andere mensen hebben andere levens
Mensen, de slimste en tevens domste kutste diersoort op aarde.
De tegenstellingen in en de kop van dit artikel, bah
Weinig reisjes te boeken hier, maar ik ga denk wel maar met 't gezin bivakkeren in allerlei Center Parcs huisjes komende maanden.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Klopt
En de mogelijkheden die er zijn, worden níet ingezet
Ik ben er wel klaar mee
Ben alweer volgende reisjes aan het boeken iig
Dat mag.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:14 schreef opreis het volgende:
[..]
Er is een groep mensen die wel zo denkt.
quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:18 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ook verfrissend, een artikel waarin 'wit, welvarend, frequent flyers' niet alleen als positief gezien wordt, maar zelfs bevoegd om te oordelen over de mensheid.
Deze mensen zijn gebrainwashed.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:01 schreef Molo het volgende:
"Gevaccineerden stappen vaak al snel over op de impact van corona op hun eígen bestaan. Ze willen leuke dingen doen, onbekommerd naar hun werk, kortom: léven. En juist dat komt nu weer in gevaar – door de weigeraars.
„Door hen worden wij straks weer belemmerd in onze vrijheden”, zegt Henri Swinkels (62).
Ja nog maar een paar jaar. Dan interviewen ze jou en zeg je: "Al die kutjeugd de hele tijd. Ik snap echt niet wat ze de hele dag doen, met die smartphones en Koegle Glasses. In mijn tijd droegen alleen mensen die een bril nodig hadden er één!"quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:19 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Oh god, ik ben te oud voor die ontwikkeling en niet klaar hiervoor hoor
Zou zeker eens rondkijken naar wat er is. Alleen wel een zooi dingen die fijner zijn dan CenterParcs vind ik zelfquote:Op zondag 31 oktober 2021 16:18 schreef chratnox het volgende:
[..]
Weinig reisjes te boeken hier, maar ik ga denk wel maar met 't gezin bivakkeren in allerlei Center Parcs huisjes komende maanden.
quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:20 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja nog maar een paar jaar. Dan interviewen ze jou en zeg je: "Al die kutjeugd de hele tijd. Ik snap echt niet wat ze de hele dag doen, met die smartphones en Koegle Glasses. In mijn tijd droegen alleen mensen die een bril nodig hadden er één!"
Ja, ik denk dat ik dat ook maar doe mocht het nodig zijn.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou zeker eens rondkijken naar wat er is. Alleen wel een zooi dingen die fijner zijn dan CenterParcs vind ik zelf![]()
Ik heb hier al duidelijk gemaakt dat mocht het zover komen. Ik vol gebruik ga maken van noodopvang. Daggg
38 is het nieuwe 60. Hou er rekening mee dat je ieder jaar je boosters krijgt straksquote:Op zondag 31 oktober 2021 16:21 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik ben 38, ik ben fucked for life, inmiddels ben ík de grijze dakduivengeneratie man
Ik vraag me echt af waarom er ineen keer zoveel mensen met deze onzin op de proppen komenquote:Op zondag 31 oktober 2021 16:21 schreef Schuifpui het volgende:
Zag in het vorige topic dit grafiekje. Opnames van 70-79 en 80+ liggen rond de 30/dag. Dan zijn we toch vrij hard opweg naar de 40 in februari. Je weet wel, toen er nog amper gevaccineerd was en er zeker geen mensen volledig gevaccineerd waren.
Die immuniteit neemt rap af, vaccins werken uberhaupt matig of het vaccin effect wordt volledig gecompenseerd door de meer besmettelijke varianten.
[ afbeelding ]
Deze winter gaat niet beter worden dan vorig jaar.
Stond op Feesboek.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:24 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af waarom er ineen keer zoveel mensen met deze onzin op de proppen komen.
Heb jij een verklaring waarom de opnames zo hard in de lift zitten in groepen waar een vaccinatiegraad van boven de 90% is? Ik snap echt waarom er zorgen zijn. Sterker nog, het zou slecht zijn het niet te onderzoeken.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:24 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af waarom er ineen keer zoveel mensen met deze onzin op de proppen komen.
Kan je me dan uitleggen hoe het wel zit?quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:24 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Klopt. Alleen kennen jij en ik die grap, maar het overgrote deel van de maatschappij niet. Benieuwd wie daarna de boeman wordt.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:02 schreef capricia het volgende:
[..]
En de grote grap is, ook met maatregelen voor ongevaccineerden gaan we het deze winter niet redden (zonder afschalen reguliere zorg etc).
Dat is een compleet eiland. En christelijk. Werkendam en zo. Het Urk van Brabant.quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:29 schreef Gunner het volgende:
77 Altena
Wat is daar gebeurd. Dat is een klein Drents dorpje
De griepprik werkt in sommige jaren toch ook niet al te best?quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:25 schreef chratnox het volgende:
[..]
Heb jij een verklaring waarom de opnames zo hard in de lift zitten in groepen waar een vaccinatiegraad van boven de 90% is? Ik snap echt waarom er zorgen zijn. Sterker nog, het zou slecht zijn het niet te onderzoeken.
Na ongevaccineerden wordt het kutjongeren, weigerboomers, quinoa-moeders, etc. Beginnen we gewoon weer opnieuw.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt. Alleen kennen jij en ik die grap, maar het overgrote deel van de maatschappij niet. Benieuwd wie daarna de boeman wordt.
De griepprik heeft geen effectiviteit van meer dan 90% tegen ziekenhuisopname. Daar wordt 'gegokt' welke varianten de kop opsteken en daar wordt tegen gevaccineerd. Soms pakt dat verkeerd uit en is er bijna geen immuniteit en soms gaat het goed.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De griepprik werkt in sommige jaren toch ook niet al te best?
Booster op je boosterrrrrrrrrrrquote:Op zondag 31 oktober 2021 16:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
38 is het nieuwe 60. Hou er rekening mee dat je ieder jaar je boosters krijgt straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |