Opnamestop voor ongevaccineerden?quote:
Ik ben voor.quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Opnamestop voor ongevaccineerden?
2G maatregelen? QR op het werk?
Het zal mij niets verbazen. Die laatste twee dan.
Doet Lego ook aan abonnementen? Ik blijf kapitalen uitgeven aan die handel als ik alleen maar thuis zit.quote:
Dat kan/is er nu ook al. Dat remt de verspreiding blijkbaar niet voldoende.quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:54 schreef capricia het volgende:
[..]
QR op het werk is wel echt VVD-beleid. Schijt aan de werknemers en alle macht bij werkgevers.quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Als ik het zo lees (ook NRC vandaag: https://www.nrc.nl/nieuws(...)nederlander-a4063667), is er best veel draagvlak voor maatregelen die ongevaccineerden treffen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:54 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Maatregelen of niet, draagvlak is toch compleet weg.
Misschien maar eens aandelen kopen van dat bedrijf als dat een gevolg van de lockdown isquote:Op zondag 31 oktober 2021 15:55 schreef chratnox het volgende:
[..]
Doet Lego ook aan abonnementen? Ik blijf kapitalen uitgeven aan die handel als ik alleen maar thuis zit.
In de huidige arbeidsmarkt slaat dat nergens op Hansquote:Op zondag 31 oktober 2021 15:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
QR op het werk is wel echt VVD-beleid. Schijt aan de werknemers en alle macht bij werkgevers.
Neem dan ook Lego Creator 3 in 1!quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:55 schreef chratnox het volgende:
[..]
Doet Lego ook aan abonnementen? Ik blijf kapitalen uitgeven aan die handel als ik alleen maar thuis zit.
Ik vond dit echt een stuitend schijtartikelquote:Op zondag 31 oktober 2021 15:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Als ik het zo lees (ook NRC vandaag: https://www.nrc.nl/nieuws(...)nederlander-a4063667), is er best veel draagvlak voor maatregelen die ongevaccineerden treffen.
Er is veel draagvlak voor alle maatregelen die alleen anderen treffen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Als ik het zo lees (ook NRC vandaag: https://www.nrc.nl/nieuws(...)nederlander-a4063667), is er best veel draagvlak voor maatregelen die ongevaccineerden treffen.
Oh dat vind ik ook wel een goed idee. Maar om nou gevaccineerden weer op te sluiten zie ik niet zo zitten.quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen over de Titanic.. maar anderhalve meter vind ik wat te gortigquote:Op zondag 31 oktober 2021 15:57 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Neem dan ook Lego Creator 3 in 1!
We bewandelen nu de omgekeerde route. Ik zie het niet meer zakkenquote:Op zondag 31 oktober 2021 15:51 schreef Za het volgende:
[..]
Vorig jaar op 31 oktober hadden we 1300 minder besmettingen als de dag ervoor.
We daarna gingen daarna bijna dagelijks met ongeveer 800 per dag omlaag; van 11.000 op 30 oktober, naar 4600 op 9 november.
Dat dacht ik al.quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vond dit echt een stuitend schijtartikel
Geweldige maatschappij. Een deel van de bevolking die een ander deel van de bevolking iets niet guntquote:Op zondag 31 oktober 2021 15:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Als je ziet wat recruitment kost dan wil je eigenlijk niet dat mensen weglopen om iets zinloos als een qr check.quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
QR op het werk is wel echt VVD-beleid. Schijt aan de werknemers en alle macht bij werkgevers.
Mwoah. Ik zie het nog wel gebeuren dat het afvlakt. Maar dan moeten we nog wel enkele weken wachten. Bedenk wel dat héél veel mensen gevaccineerd zijn, en dat het andere deel steeds meer natuurlijk immuniteit opbouwt.quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
We bewandelen nu de omgekeerde route. Ik zie het niet meer zakken
Heel erg off-topic, maar je kan ook Lego huren.quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:55 schreef chratnox het volgende:
[..]
OMG, de moeder van een vriend van mij doet mini-steck, heb haar voorraad gezien en daar ligt echt voor duizenden euro's aan mini-steck, bi-fucking-zar veel!quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:58 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen over de Titanic.. maar anderhalve meter vind ik wat te gortig
Als het net zo gaat als bij restaurants dan gaat de ene helft wel checken en de andere helft niet.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:00 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Als je ziet wat recruitment kost dan wil je eigenlijk niet dat mensen weglopen om iets zinloos als een qr check.
quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:57 schreef chratnox het volgende:
[..]
Er is veel draagvlak voor alle maatregelen die alleen anderen treffen.
62 zijn en 4 tot 5 maanden per jaar op vakantie zijn. Ja dat is de leef Henri. Dat snap ik welquote:De gesprekken op straat beginnen vaak met zorgen over kwetsbare mensen en de overbelaste zorg. Maar de gevaccineerden stappen vaak al snel over op de impact van corona op hun eígen bestaan. Ze willen leuke dingen doen, onbekommerd naar hun werk, kortom: léven. En juist dat komt nu weer in gevaar – door de weigeraars.
„Door hen worden wij straks weer belemmerd in onze vrijheden”, zegt Henri Swinkels (62) uit het Brabantse Hilvarenbeek (vaccinatiegraad: 91), nabij Tilburg. „Mijn vrouw en ik reizen vier tot vijf maanden per jaar. Maar ik heb geen zin om met een mondkapje te gaan vliegen, dus dat doe ik niet.”
Aan mij denken tijdens NRC lezen, hahaha, wowquote:Op zondag 31 oktober 2021 15:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.Ik dacht aan jou toen ik het las.
![]()
Het is stemmingmakerij.
En de grote grap is, ook met maatregelen voor ongevaccineerden gaan we het deze winter niet redden (zonder afschalen reguliere zorg etc).quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geweldige maatschappij. Een deel van de bevolking die een ander deel van de bevolking iets niet gunt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |