The perfect stormquote:Op zondag 31 oktober 2021 15:37 schreef Simmertje het volgende:
Tja Zuid-Holland
Christengekkies, immigranten en FVD stemmers.
Snel leg die man een spreekverbodop!quote:
Drie hele dagen eerder!!!!11quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:44 schreef Oliver23 het volgende:
Het demissionaire kabinet maakt zich grote zorgen over het snel stijgende aantal coronagevallen en beraadt zich op nieuwe maatregelen om het aantal besmettingen terug te dingen. Komende dinsdag worden de maatregelen bekendgemaakt op een persconferentie, drie dagen eerder dan gepland.
Rutte keek toch niet meer naar de besmettingcijfers?? Ziekenhuiscijfers waren toch belangrijk.....
https://nos.nl/artikel/24(...)ntal-sinds-half-juli
Dat is ook iets dat ik waarneem. Men lijkt in de zorg structureel 10-15% meer tijd kwijt te raken aan omgevingszaken zoals PBM. Tijd en aandacht, die dus niet te goede komt van iets anders.quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:49 schreef chratnox het volgende:
....
Terug naar mijn nichtje. Ze gaf aan minimaal anderhalf uur per dag kwijt te zijn aan constant het voorbereidende werk. Pakken aan, pakken uit. Handschoenen, maskers, etc.
Wat en snelheid, ongekend, zitten er bovenop. Virus altijd een stapje voorquote:
Ze maken zich al een paar weken zorgen. Als het echt allemaal zo acuut is dan hadden ze allang een persco kunnen inlassen.quote:
Jij had eerder strengte maatregelen gewild?quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze maken zich al een paar weken zorgen. Als het echt allemaal zo acuut is dan hadden ze allang een persco kunnen inlassen.
Nu krijg je weer een praatje en dan gaat het vanaf volgende week zaterdag pas in, of zo. Mooi alweer 3 weken weggegooid.
Hier ter stede was een aantal weken terug nog #ophef omdat bewoners nog steeds op hun kamer moesten eten en niet gezamenlijk…quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:34 schreef chratnox het volgende:
[..]
De verzorgingstehuizen waar ik van hoor (via mn broertje) zijn mondkapjes e.d. nooit weggeweest.
Ja, en dan zitten we in december weer in een lockdown.quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze maken zich al een paar weken zorgen. Als het echt allemaal zo acuut is dan hadden ze allang een persco kunnen inlassen.
Nu krijg je weer een praatje en dan gaat het vanaf volgende week zaterdag pas in, of zo. Mooi alweer 3 weken weggegooid.
Waarom ophef? Dat zal namelijk voor onbepaalde tijd gelden. Alles om corona uit de verzorgingstehuizen houden!quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hier ter stede was een aantal weken terug nog #ophef omdat bewoners nog steeds op hun kamer moesten eten en niet gezamenlijk…
Nee hoor, maar wat ik bedoel te zeggen is: als ze zich echt zorgen maken, moeten ze ook gewoon direct ingrijpen. En niet alles maar weer wekenlang laten voortkabbelen en dan op zo'n persco weer krokodillentranen janken van 'het is echt heel zorgelijk allemaal, iedereen moet alert blijven yada yada yada'quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij had eerder strengte maatregelen gewild?
Een lockdown is geen natuurwet? We kunnen in december ook gewoon weer terugkeren naar het hedonisme en tijdelijk oversterfte accepteren als iets dat er bij hoort.quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:48 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, en dan zitten we in december weer in een lockdown.![]()
![]()
Eerst straks een foei. En dan inderdaad met sinterklaas en kerst met echte maatregelingen zittenquote:Op zondag 31 oktober 2021 15:48 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, en dan zitten we in december weer in een lockdown.![]()
![]()
Denk dat ze hopen dat het vanzelf afvlakt. Zit geen rechte lijn in ofzo.quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wat ik bedoel te zeggen is: als ze zich echt zorgen maken, moeten ze ook gewoon direct ingrijpen. En niet alles maar weer wekenlang laten voortkabbelen en dan op zo'n persco weer krokodillentranen janken van 'het is echt heel zorgelijk allemaal, iedereen moet alert blijven yada yada yada'
Tot we een vaccin krijgen van het voorjaar?quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Eerst straks een foei. En dan inderdaad met sinterklaas en kerst met echte maatregelingen zitten
Een hele kerstelijke gedachtequote:Op zondag 31 oktober 2021 15:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een lockdown is geen natuurwet? We kunnen in december ook gewoon weer terugkeren naar het hedonisme en tijdelijk oversterfte accepteren als iets dat er bij hoort.
Vorig jaar op 31 oktober hadden we 1300 minder besmettingen dan de dag ervoor.quote:
Laat ik het anders formuleren, als je Mark en Hugo hun logica volgt, zitten we in december weer in een lockdown.quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een lockdown is geen natuurwet? We kunnen in december ook gewoon weer terugkeren naar het hedonisme en tijdelijk oversterfte accepteren als iets dat er bij hoort.
Tjah, logica is iets dat in het corona dossier nog nooit is voorgekomen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:51 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Laat ik het anders formuleren, als je Mark en Hugo hun logica volgt, zitten we in december weer in een lockdown.
....en dat moeten we nu eenmaal
Weer zo'n lange lange winter thuis.quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Eerst straks een foei. En dan inderdaad met sinterklaas en kerst met echte maatregelingen zitten
Iedereen weer opgesloten in zijn eigen huis is wel een kerstelijke gedachte?quote:
En waar wachten we dan op?quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Weer zo'n lange lange winter thuis.
Men vond dat inhumaan. Ik heb daar verder geen oordeel over, maar om even aan te geven dat het in verzorgingshuizen nog bepaald geen vrijheid blijheid is.quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom ophef? Dat zal namelijk voor onbepaalde tijd gelden. Alles om corona uit de verzorgingstehuizen houden!
Nee inderdaad, dat hoor ik ook. Werd me tegelijkertijd wel verteld dat veel bewoners het liever zo hadden. Weet niet hoe het zit met op de kamer eten, dat is bij die verzorgingstehuizen niet voor zover ik weet.quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Men vond dat inhumaan. Ik heb daar verder geen oordeel over, maar om even aan te geven dat het in verzorgingshuizen nog bepaald geen vrijheid blijheid is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |