Niet. Alleen als je er op sturen wil zoals je net aangeeft.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:21 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Dat snap ik niet. Hoezo leidt een feitelijke constatering tot een tweedeling?
Hoe dan? Ik ben oprecht benieuwd hoe je ineens naar zo'n conclusie springt.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:22 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Niet. Alleen als je er op sturen wil zoals je net aangeeft.
Ja, die vraag had ik ook toen het ging over sturen naar dat gegeven.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:23 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik ben oprecht benieuwd hoe je ineens naar zo'n conclusie springt.
Met die data (en nog stuk specifieker want dit is niet voldoende) kun je prima sturen op welke groepen meeste risico's lopen en vormen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:20 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nou, die conclusie lijkt me niet zover gegrepen als jij wil sturen op het feit dat er bij 50- een kwart van de opnames zijn EN jij tot de conclusie komt dat dáár dus niet het probleem ligt?
Ik ben de draad kwijtquote:Op zondag 31 oktober 2021 14:24 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja, die vraag had ik ook toen het ging over sturen naar dat gegeven.
Die vraag ligt er nog steeds.
Mee wil sturen, dat is wat anders dan op sturenquote:Op zondag 31 oktober 2021 14:22 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Niet. Alleen als je er op sturen wil zoals je net aangeeft.
Oh, dan heb ik dat verkeerd gehoord. Ik had net in de auto BNR aan staan, daar was bij het nieuws dat Bruls het wil verplichten en de anderhalve meter terug wil.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:18 schreef groenen het volgende:
[..]
Volgens mij wilde hij werkgevers alleen de mogelijkheid bieden.
En verplichten, tja, net zoals in de horeca zeker. Als 50% handhaaft is het veel.
Als het je gaat om betere voorlichting ben ik het met je eens.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:26 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Ik ben de draad kwijt. In ieder geval, nee ik ben niet voor een tweedeling. Maar ik wel graag dat feiten worden gebruikt om beleid te sturen. Je lijkt te impliceren dat dat tweede niet kan zonder het eerste, maar die conclusie deel ik niet
.
Juist ja.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Mee wil sturen, dat is wat anders dan op sturen
Haha klopt, geeft ook aan hoe lastig het is om gezond te leven.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Denk dat je dan heel heel veel professionals af kunt serveren op deze wijze
Lastig leven wel
Ik vind het wel een goede. Woon-werkverkeer valt onder werktijd in veel sectoren, dus je werkgever is dan ook verplicht ervoor te zorgen dat je een goede en veilige auto hebt.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:32 schreef descon het volgende:
[..]
Haha klopt, geeft ook aan hoe lastig het is om gezond te leven.
Maar goed, vind met alles waar je voorstaat ook een voorbeeld functie in hebt. "practice what you preach"
Volgens mij worden daar toch al volop maatregelen getroffen? Maar dat zijn ook woningen hè, daar heb je je wel toe te verhouden. Jij zou het ook niet accepteren als de staat verregaande regels oplegt achter jouw voordeur.quote:
Nee, niet alleen voorlichting. Focus en ook een beetje drang.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:31 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Als het je gaat om betere voorlichting ben ik het met je eens.
Maar die mis ik bij overige groepen ook een beetje. Hoop maar dat dit achter de coulissen wel gebeurt.
De verzorgingstehuizen waar ik van hoor (via mn broertje) zijn mondkapjes e.d. nooit weggeweest.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volgens mij worden daar toch al volop maatregelen getroffen? Maar dat zijn ook woningen hè, daar heb je je wel toe te verhouden. Jij zou het ook niet accepteren als de staat verregaande regels oplegt achter jouw voordeur.
Drang ook....quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:33 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Nee, niet alleen voorlichting. Focus en ook een beetje drang.
Ja, en drang om te vaccineren.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:37 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Drang ook....
Okay... voor wie boven de 50? Drang tot wat?
Iedereen die een Volvo rijdt en de papieren versie van de Volkskrant leest verplichten tot vaccineren, opgelost.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:37 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Drang ook....
Ow, ik had niet meegekregen dat die kwart aan opnames boven de 50 voornamelijk ongevaccineerden betreft.quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:38 schreef chratnox het volgende:
[..]
Iedereen die een Volvo rijdt en de papieren versie van de Volkskrant leest verplichten tot vaccineren, opgelost.
Dan kan een vaccinatie er ook wel bijquote:Op zondag 31 oktober 2021 14:40 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Hey.... Volvorijders gingen al voor veiligheid he?!![]()
Driekwart boven de 50quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:39 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ow, ik had niet meegekregen dat die kwart aan opnames boven de 50 voornamelijk ongevaccineerden betreft.
quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dan kan een vaccinatie er ook wel bij
Drang om eens verantwoordelijkheid te nemen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:37 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Drang ook....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |