Ik ben wel blij dat we nu een reactie klaar hebben staan als de ‘bult stevige kerels’-copypaste gebruikt wordtquote:Op zondag 31 oktober 2021 11:32 schreef fetX het volgende:
@:shreyas zet zichzelf (alweer) gigantisch voor lul in het Ajax topic.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is dat ik dit topic in m'n MyAT heb staan, anders had ik dit niet gezien. Ik heb mention alerts uitstaan vanwege die sneue VBL kliek.
Doe je ogen dan weer openquote:Op zondag 31 oktober 2021 15:39 schreef Zipportal het volgende:
Het wordt hier OPEENS heel donker. @:GGMM
Op naar de feestdagenquote:Op zondag 31 oktober 2021 15:39 schreef Zipportal het volgende:
Het wordt hier OPEENS heel donker. @:GGMM
Gelachenquote:Op zondag 31 oktober 2021 11:32 schreef fetX het volgende:
@:shreyas zet zichzelf (alweer) gigantisch voor lul in het Ajax topic.
Dit is toevallig ik eet ook spaghettiquote:Op zondag 31 oktober 2021 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Jawel hoor, die van ons gaan altijd snachts en nadat de kamers schoon zijn, gaat hij automatisch terug. Is je dock niet geblokkeerd?quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:42 schreef Tjacka het volgende:
@:gutanoth
best een godending hij kan alleen nog niet automatisch terug naar zijn dok
nee denk nietquote:Op zondag 31 oktober 2021 18:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Jawel hoor, die van ons gaan altijd snachts en nadat de kamers schoon zijn, gaat hij automatisch terug. Is je dock niet geblokkeerd?
welke app gebruik je?quote:Op zondag 31 oktober 2021 18:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee denk niet
snap niet
hij maakt wel goed schoon
he bah ik hou niet van donkerquote:Op zondag 31 oktober 2021 18:24 schreef Oriente het volgende:
Het wordt hier ineens HEEL donker @:Lenny_Leonard
Ik ben wel voor #Trump2024quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
je kan er moeilijk voor zijn toch
Wat doet de stofzuiger als hij klaar is met de kamer dan? Zie je op het overzicht in de app niet een geel rondje met een bliksemschicht er in? Dat zou de locatie van je dock moeten zijnquote:
Ja nu wel. Komt misschien door dat hij in andere kamer wasquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:09 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wat doet de stofzuiger als hij klaar is met de kamer dan? Zie je op het overzicht in de app niet een geel rondje met een bliksemschicht er in? Dat zou de locatie van je dock moeten zijn
Stukje method actingquote:Man verkleed als The Joker steekt 17 mensen neer in trein Tokio en sticht brand
UPDATE/VIDEOEen 24-jarige man die vandaag met een mes rondzwaaide in een trein in Tokio heeft minstens zeventien passagiers verwond. Daarna stichtte hij brand in de trein waarna grote paniek uitbrak.
Erg mooi. Vuurwerk is voor tokkies.quote:Verboden: knalvuurwerk en vuurpijlen (categorie F3)
- Vuurpijlen, rotjes, knalstrengen (zoals Chinese matten), single shots en dergelijke
Doe mij maar erasmusbrug vuurwerkshowquote:Op maandag 1 november 2021 09:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Erg mooi. Vuurwerk is voor tokkies.
https://www.telegraaf.nl/(...)-niet-en-wat-nog-wel
Fantastisch nieuwsquote:Op maandag 1 november 2021 09:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
heb niks met vuurwerk maar dat verbieden vind ik weer overdreven, 1 nacht per jaar moet dat toch gewoon kunnenquote:Op maandag 1 november 2021 09:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit.quote:Op maandag 1 november 2021 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
heb niks met vuurwerk maar dat verbieden vind ik weer overdreven, 1 nacht per jaar moet dat toch gewoon kunnen
Ben er wel blij mee, ik vind vuurwerk zelf juist wel leuk maar in de verkeerde handen is het natuurlijk gewoon gevaarlijk. Levert ontiegelijk veel onnodige schade op ook.quote:Op maandag 1 november 2021 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
heb niks met vuurwerk maar dat verbieden vind ik weer overdreven, 1 nacht per jaar moet dat toch gewoon kunnen
Komt doordat Nederland een mierenhoop is, om het dan leefbaar te houden komen er allerlei verboden.quote:Op maandag 1 november 2021 11:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit.
Alles maar willen verbieden word ik ook een beetje moe van.
Het doet me pijn als ik besef hoe hard jij Ed heb laten vallen in de loop der tijd.quote:Op maandag 1 november 2021 11:39 schreef GGMM het volgende:
Al is er wel een prima alternatief voorhanden.
[ afbeelding ]
Hij heeft zijn ruiten toch zelf ingegooid met die walgelijke sidekick.quote:Op maandag 1 november 2021 11:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het doet me pijn als ik besef hoe hard jij Ed heb laten vallen in de loop der tijd.
Niks gehoordquote:
Nee hoor, dan zou je niks horen namelijk.quote:Op maandag 1 november 2021 12:02 schreef GGMM het volgende:
Oh, hij gaat nu af.
Er zit een type @:onlogisch achter de knoppen blijkbaar.
quote:Op maandag 1 november 2021 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor, dan zou je niks horen namelijk.
Shitcoinquote:Op maandag 1 november 2021 12:06 schreef onlogisch het volgende:
Ondertussen gaan mijn likes op Twitter door het dak.
Mietjequote:Op maandag 1 november 2021 12:16 schreef RamboDirk het volgende:
Walgelijke jetlag door de wintertijd. Dramaandag @:caland @:coco
Je hebt toch juist een uur extra? Walgelijke aansteller.quote:Op maandag 1 november 2021 12:16 schreef RamboDirk het volgende:
Stel je aan zegquote:Op maandag 1 november 2021 12:16 schreef RamboDirk het volgende:
quote:Op maandag 1 november 2021 12:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb juist heerlijk een uurtje extra geslapen
quote:
quote:Op maandag 1 november 2021 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt toch juist een uur extra? Walgelijke aansteller.
Geen warm bad.quote:
Wat lekker zeg. Geniet er lekker vanquote:Op maandag 1 november 2021 13:10 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet een broodje avocado voor lunch met sinassappelsap
Heer, wij vragen uw zegen over KingRoland en over deze maaltijd, wij danken U voor het eten van elke dag.quote:Op maandag 1 november 2021 13:10 schreef KingRoland het volgende:
Smakelijk, @onlogisch houdt ook wel van een sapje.quote:Op maandag 1 november 2021 13:10 schreef KingRoland het volgende:
Avocado is wel erg slecht voor het milieu. Desalniettemin hoop ik dat je er van geniet!quote:Op maandag 1 november 2021 13:10 schreef KingRoland het volgende:
Leuke review. 7/10quote:Op maandag 1 november 2021 14:13 schreef GGMM het volgende:
Dit weekend trouwens Cash Truck gezien
7/10
@:maxi-mus @:lenny_leonard @:scrummie @:yvonne check deze review
Oh leuk, ik vind de films met Jason wel tof.quote:
Nouuuuuuuuuuuuuu, srieus? Die stond op m'n lijst.quote:Op maandag 1 november 2021 14:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Eerste aflevering The Chestnut Man
4/10
@:ggmm @:maxi-mus @:caland @:oriente
Waar is je review over Overloon?quote:Op maandag 1 november 2021 14:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Eerste aflevering The Chestnut Man
4/10
@:ggmm @:maxi-mus @:caland @:oriente
Mijn vriendin kwam er mee aan. 4 verhaallijnen en allemaal doffe ellende. Echt totaal niet mijn genre. Ik wil vermaakt worden en niet naar een stel zielige verhalen luisteren.quote:Op maandag 1 november 2021 14:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nouuuuuuuuuuuuuu, srieus? Die stond op m'n lijst.
FOK! is mondkapjesvrijquote:Op maandag 1 november 2021 14:58 schreef GGMM het volgende:
De mondkapjesplicht komt terug.
Ik ben woedend.
Nou, dáár heb ik wat aanquote:
He ouwe snoepert.quote:Op maandag 1 november 2021 14:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh leuk, ik vind de films met Jason wel tof.
Flopmaatregelquote:Op maandag 1 november 2021 14:58 schreef GGMM het volgende:
De mondkapjesplicht komt terug.
Ik ben woedend.
Crankquote:Op maandag 1 november 2021 15:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
He ouwe snoepert.
btw
Amy Smart is een vrouw
[ afbeelding ]
#HUGODEJONGEKANNIKSquote:
quote:Op maandag 1 november 2021 12:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb juist heerlijk een uurtje extra geslapen
Met welke kerel heb jij in bed gelegen?quote:Op maandag 1 november 2021 15:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mijn #NoNutNovember was om 00:36 vannacht al afgelopen. Is toch heeeurlijk @:Jojoortje
Vast een clubje mensen die nooit seks hebben.quote:
Ik zou zoiets nooit schrijvenquote:Op maandag 1 november 2021 15:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Vast een clubje mensen die nooit seks hebben.
Ik noem geen namen.
@RamboDirk ?quote:Op maandag 1 november 2021 15:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Vast een clubje mensen die nooit seks hebben.
Ik noem geen namen.
quote:
Samen masturberen lijkt mij het leukste van die geboden alternatieven.quote:Intimiteit met een partner buiten je eigen huishouden
Het algemene advies is om 1,5 meter afstand te houden. Op minstens 1,5 meter afstand kun je dus veilig intiem zijn. Er zijn veel alternatieven voor seks en intimiteit op afstand. Denk aan elkaar erotische verhalen vertellen, fantasieën uitwisselen, brieven schrijven, samen masturberen of webcamseks bijvoorbeeld (lees hier hoe je dat veilig doet). Doe dit alleen met beider instemming als je iets persoonlijks wilt delen.
@Charlotte3 die een erotisch verhaal voorleestquote:Op maandag 1 november 2021 16:01 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Samen masturberen lijkt mij het leukste van die geboden alternatieven.
voorproefje @Charlotte3quote:Op maandag 1 november 2021 16:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:charlotte3 die een erotisch verhaal voorleest
Sparerib express.quote:Op maandag 1 november 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Wraps met kipdoner. Genot.quote:Op maandag 1 november 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het wordt dan ook een uur eerder donker.quote:Op maandag 1 november 2021 17:10 schreef Caland het volgende:
Het begint hier trouwens opeens donker te worden @:lenny_leonard
Ja, bedankt Hans.quote:Op maandag 1 november 2021 17:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Het wordt dan ook een uur eerder donker.
Lekker maatje, op de juiste manier bulken. Shirt aan of uit op het strand je hebt het zelf in de hand.quote:Op maandag 1 november 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stamppot boerenkool met slagersrookworstquote:Op maandag 1 november 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wanneer vertrekken jullie naar Berlijn?quote:Op maandag 1 november 2021 17:21 schreef Caland het volgende:
Vandaag is de enige dag deze week dat ik geen alcohol ga nuttigen bedenk ik me nu.
#pray4caland #levenalsherman
Ik rij woensdagochtend weg denk ik. Uurtje of 6.quote:Op maandag 1 november 2021 17:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wanneer vertrekken jullie naar Berlijn?
Niks mee te maken, gewoon die dad bod showen.quote:Op maandag 1 november 2021 17:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Lekker maatje, op de juiste manier bulken. Shirt aan of uit op het strand je hebt het zelf in de hand.
Geen haltertop? @onlogischquote:Op maandag 1 november 2021 17:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Niks mee te maken, gewoon die dad bod showen.
Fanatiek, brunch met een german doner experience in Berlijnquote:Op maandag 1 november 2021 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik rij woensdagochtend weg denk ik. Uurtje of 6.
Precies, lekker die vetbalg open en bloot laten zienquote:Op maandag 1 november 2021 17:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Niks mee te maken, gewoon die dad bod showen.
Slapen of doortrekken donderdag?quote:Op maandag 1 november 2021 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik rij woensdagochtend weg denk ik. Uurtje of 6.
Dank, dat zal vast goedkomen.quote:Op maandag 1 november 2021 17:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Fanatiek, brunch met een german doner experience in Berlijn. Veel plezier en pas een beetje op jezelf
Dat ligt er een beetje aan, meestal ben je wel echt helemaal gesloopt na zo'n wedstrijddag + de hele dag en nacht daarvoor aan de zuip zijn.quote:Op maandag 1 november 2021 17:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Slapen of doortrekken donderdag?
Op de A2 tussen Hannover en Braunschweig heb je rustplaats Zweidorfer Holz, daar kun je lekkere vette worst als bodem halen en breekt ook de reis precies in het midden.quote:Op maandag 1 november 2021 17:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan, meestal ben je wel echt helemaal gesloopt na zo'n wedstrijddag + de hele dag en nacht daarvoor aan de zuip zijn.
En ik ben o.a. met mijn ouwe dus ongegeneerd je neus vol proppen is er dan ook niet bij. Of tenminste dat kan misschien wel maar dat doe ik dan niet als de nette jongen die ik ben
Het is maar goed dat die ouwe van je mee gaat. Anders word je de volgende ochtend in een Berlijnse cel wakker.quote:Op maandag 1 november 2021 17:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan, meestal ben je wel echt helemaal gesloopt na zo'n wedstrijddag + de hele dag en nacht daarvoor aan de zuip zijn.
En ik ben o.a. met mijn ouwe dus ongegeneerd je neus vol proppen is er dan ook niet bij. Of tenminste dat kan misschien wel maar dat doe ik dan niet als de nette jongen die ik ben
Nou, het is ondertussen zo dat ik eerder op die ouwe moet letten. Die kan steeds minder goed tegen drank.quote:Op maandag 1 november 2021 17:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is maar goed dat die ouwe van je mee gaat. Anders word je de volgende ochtend in een Berlijnse cel wakker.
Huh?quote:Op maandag 1 november 2021 17:51 schreef Coco het volgende:
@:Jr-Style-93 @:Drizzt_DoUrden en ik, kijken uit naar 19 november.
Het is vast te woke voor Drizzt.quote:Op maandag 1 november 2021 17:51 schreef Coco het volgende:
Komt dan die fantasieserie uit?quote:Op maandag 1 november 2021 17:51 schreef Coco het volgende:
Dan haak ik ook af.quote:Op maandag 1 november 2021 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is vast te woke voor Drizzt.
WELKE?quote:
Wheel of Time ofzoquote:
Jaquote:Op maandag 1 november 2021 18:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doen ze dan elke week een aflevering of droppen ze de hele serie in één keer?
Het begin van boek 1 voelt als een kopie van LotRquote:Op maandag 1 november 2021 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wheel of Time ofzo
Een fantasiewereld waarin er een groot duister kwaad is, wat de goede mensen dan moeten bestrijden.
Klinkt origineel
Had je niks te doen?quote:Op maandag 1 november 2021 18:27 schreef onlogisch het volgende:
VBL / [VBL Slowchat] #3291 Negersex
Eerste negersex TT. Laat voor mijn gevoel.
Waarom was GGMM in die tijd een gevallen held?quote:Op maandag 1 november 2021 18:27 schreef onlogisch het volgende:
Eerste dag droppen ze de eerste drie afleveringen, daarna elke week een nieuwe.quote:Op maandag 1 november 2021 18:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doen ze dan elke week een aflevering of droppen ze de hele serie in één keer?
Dat is expres zo gedaan ja.quote:Op maandag 1 november 2021 18:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Het begin van boek 1 voelt als een kopie van LotR
Ik had toen een ban (onterecht)quote:Op maandag 1 november 2021 18:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Waarom was GGMM in die tijd een gevallen held?
Ik sluit me hierbij aan.quote:Op maandag 1 november 2021 17:51 schreef Coco het volgende:
Wat een topic.quote:Op maandag 1 november 2021 18:27 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op maandag 21 april 2014 23:33 schreef Elan het volgende:
[..]
GGMM worst mod ever dat was op een gegeven moment gewoon zielig aan het worden
Ik ook. En stiekem ook wel een beetje naar 7 november.quote:Op maandag 1 november 2021 17:51 schreef Coco het volgende:
Wat is er 7 november?quote:Op maandag 1 november 2021 19:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook. En stiekem ook wel een beetje naar 7 november.
Dat seizoen was echt genotquote:
Wat is dat in hemelsnaam??quote:Op maandag 1 november 2021 15:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mijn #NoNutNovember was om 00:36 vannacht al afgelopen. Is toch heeeurlijk @:Jojoortje
Je mag wel fappen, maar niet nutten.quote:Op maandag 1 november 2021 20:11 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Da's zo'n challenge waarbij je in november niet mag fappen.
quote:Op maandag 1 november 2021 15:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Goden topic wel. Louter topusers.quote:Op maandag 1 november 2021 18:27 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op maandag 1 november 2021 21:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maat waar is dat filmpje van die PSV supporters en die schoenen
Hij lacht omdat hij wél een QR code heeftquote:
Vuile klootzakquote:Op dinsdag 2 november 2021 08:45 schreef onlogisch het volgende:
@:Caland gefeliciteerd met je verjaardag
[ afbeelding ]
Bedanktquote:
Wie is die ventquote:Op dinsdag 2 november 2021 08:45 schreef onlogisch het volgende:
@:Caland gefeliciteerd met je verjaardag
[ afbeelding ]
Ik krijg een berichtje van @scrummie dat hij dit weet omdat hij een kalender bijhoudt met verjaardagen van Feyenoord-usersquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:44 schreef Caland het volgende:
Bedankt vrienden!!!
Ook @:scrummie feliciteert mij op twitter. Benieuwd hoe hij weet dat ik jarig ben zeg, maar bedankt Scrummie!
Ik krijg een berichtje van @scrummie dat dit niet waar is.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik krijg een berichtje van @:scrummie dat hij dit weet omdat hij een kalender bijhoudt met verjaardagen van Feyenoord-users
Gefeliciteerd makker!
Dat sowieso ja, die onzin heeft nu wel lang genoeg geduurd.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan kan die ook wel terugkomen op FOK!
Nu de coronapas uitgebreid wordt is ie denk ik alleen maar meer ziedend.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan kan die ook wel terugkomen op FOK!
Dan heb je een kutcomputer want dit overkomt mij nooit. Tenzij je een shitload data of malware hebt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:01 schreef GGMM het volgende:
Mijn Excel sluit regelmatig uit zichzelf af
Ik ben woedend
Excelquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:01 schreef GGMM het volgende:
Mijn Excel sluit regelmatig uit zichzelf af
Ik ben woedend
Het gebeurt alleen op het kantoor, thuis niet.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan heb je een kutcomputer want dit overkomt mij nooit. Tenzij je een shitload data of malware hebt.
Flikker op met je onzinquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Excel
Python@:kingroland @:monkyyy @:lenny_leonard
PythonGodquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Excel
1 post gezet. Die is inmiddels verwijderd.quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:34 schreef onlogisch het volgende:
Moderator @:Lenny_Leonard duikt op in COR.
Dit wordt genieten
Maar één note in een heel kalenderjaar hier.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
1 post gezet. Die is inmiddels verwijderd.
Geen kaart gepakt.
En die was ook nog eens onterecht.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar één note in een heel kalenderjaar hier.
Wat vind je van twee notes voor dezelfde post? Ik heb daar een pittige mening over!quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En die was ook nog eens onterecht.
Een post die niet is verwijderd en 9 likes heeft.
VBL / 'Topclubs zijn akkoord over Super League' #2quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En die was ook nog eens onterecht.
Een post die niet is verwijderd en 9 likes heeft.
Imca Marina.quote:
Niks mis mee, zo kom je sneller aan de 1000. @Calandquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat vind je van twee notes voor dezelfde post? Ik heb daar een pittige mening over!
Je verschuilt je graag achter dingen hé. Laffe hond dat je bent.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
VBL / 'Topclubs zijn akkoord over Super League' #2
Ik sta nog steeds achter deze post.
Wel leuk dat bij de likes #ANONIEM met een usericon van @Scrummie staatquote:Op dinsdag 2 november 2021 10:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik lig een beetje achter op schema de laatste tijd.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niks mis mee, zo kom je sneller aan de 1000. @:caland
Ik had er ook één te pakken zag ik.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:51 schreef KingRoland het volgende:
Gisternacht hoop likes uitgedeeld
Leek wel sinterklaas haha
Geen ontvangen. Vuile klootzak.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:51 schreef KingRoland het volgende:
Gisternacht hoop likes uitgedeeld
Leek wel sinterklaas haha
In het kader van 'beter laat dan nooit' heb ik je nog even een like gegeven.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
dik makendquote:Op dinsdag 2 november 2021 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
Piet patat wordt gedemoniseerd.
[ twitter ]
Ze zijn toch ook leverancies van ongezond en dik makend voedselquote:Op dinsdag 2 november 2021 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Nee, het zijn leveranciersquote:Op dinsdag 2 november 2021 12:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ze zijn toch ook leverancies van ongezond en dik makend voedsel
‘Patat is een groente die waardevolle voedingsstoffen kan opleveren’ zegt snackbareigenaar Piet Patat.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Leuke achtbaan, maar wat heeft dat met GGMM zijn probleem te maken?quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Excel
Geen probleem vriendquote:Op dinsdag 2 november 2021 11:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had er ook één te pakken zag ik.
Bedankt nog daarvoor
Hahaquote:Op dinsdag 2 november 2021 11:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen ontvangen. Vuile klootzak.
Jij als ex-pwc stelt wel vaker goede vragenquote:Op dinsdag 2 november 2021 12:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Leuke achtbaan, maar wat heeft dat met GGMM zijn probleem te maken?
Asiansquote:Op dinsdag 2 november 2021 12:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Haha
Moet je maar meer asians posten
quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 12:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik date niet met Aziaten. Smerig volk.
quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heb ik met die altijd saaie Aziaten, wat een kleurloos volk.
quote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
Azië mogen ze wel afdrijven voor het volgende WK, wat een kansloze kut landen zijn dat allemaal. Hup Mexico.
quote:Op woensdag 2 september 2020 11:50 schreef #ANONIEM het volgende:
Mag je Chinezen geen gele apen noemen @:ggmm?
Bedankt maatquote:Op dinsdag 2 november 2021 14:21 schreef AFCNiels het volgende:
Gefeliciteerd @:Caland !
Talitha Muuse weet ook weer haar plek zag ik net.
[ twitter ]
Net gekeken. Leuk. 27 jaar geleden. Vandenburg is inmiddels ook al weer 70 dus.quote:
Ik mis geloof ik echt wat er zo erg is aan kinderen onder de 18 vaccineren.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:21 schreef AFCNiels het volgende:
Gefeliciteerd @:Caland !
Talitha Muuse weet ook weer haar plek zag ik net.
[ twitter ]
Er is ook niks mis mee. Kinderen worden toch al vanaf hun geboorte gevaccineerd tegen allerlei dingen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik mis geloof ik echt wat er zo erg is aan kinderen onder de 18 vaccineren.
Allemaal onderdeel van the great reset makker, lees je eens in ofzo.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik mis geloof ik echt wat er zo erg is aan kinderen onder de 18 vaccineren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |