abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:28:20 #1
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201954409
Just a reminder...

Omdat er hier blijkbaar niemand in feedback komt, even in de herhaling, mét gratis toevoeging:

[modbreak]Wat hier zo fucking irritant is en wat absoluut geen enkel nut dient en niets meer met discussie te maken heeft is: iemand zegt iets, dan vliegt er een ander op af met opgeheven vinger, of met die vinger prikkend in je borst net zo lang tot je in een hoek zit en nergens meer heen kunt.
Als iemand iets post hoeft hij/zij/unicorn niet binnen 2 seconden een wetenschappelijk boek, hoofdstuk en paragraaf te overleggen.
Niemand hoeft hier vingerprikkend de ander in een hoek te drijven.
Niemand hoeft die lui van BNW weleens even de les te lezen of op te voeden.
Schei er mee uit, het is vermoeiend, en enorm kinderachtig.

https://www.rivm.nl/covid(...)-vaccinatieprogramma *O*

De meest verwijderde docu van het moment! Corona op zoek naar de Waarheid

Dit ook:

[ twitter ]

[ twitter ]

The show must go on folks!

En hier weer doooorrrrr!! *O*

Op verzoek van @ludovico onderstaande in de OP

https://www.blckbx.tv/videos/tegenwind-mattias
Huilen dan.
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:29:04 #2
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201954415
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 12:27 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nummer 7. Na vaccinatie.

En dat staat niet in het onderzoek dat erbij vermeld staat.

Het onderzoek gaat over incidentie na infectie.
Ja, en mijn punt ook. Goed he?
Huilen dan.
pi_201954416
TR gezet op topic titel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:29:21 #4
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201954419
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 12:29 schreef ludovico het volgende:
TR gezet op topic titel.
TR gelezen.
Huilen dan.
pi_201954423
Laten we schoon beginnen in dit topic.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201954433
quote:
Nigeria 200 miljoen inwoners 1324 doden vind jij veel?
Plaats hier uw advertentie
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:32:18 #7
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201954447
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 12:29 schreef ludovico het volgende:
Laten we schoon beginnen in dit topic.
Laten we goed lezen wat iemand zegt.

quote:
7s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 11:59 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Terug naar de essentie Ludo:
1: Er werd gesteld dat onder jongeren vaccinaties meer kwaad dan goed doen.
2: Om die stelling van bewijs te voorzien werd een onderzoek aangedragen (waar op zich ook e.e.a. op aan te merken is, misschien moet je daar ook maar eens naar kijken: https://covidcalltohumani(...)18154242-1190907.pdf) waarin men laat zien dat er onder gevaccineerde jongeren (significant) vaker gevallen van myocarditis zijn dan er normaalgesproken zijn.
3: Ik laat zien dat er onder jongeren die een corona-infectie hebben doorgemaakt NOG VEEL MEER gevallen van myocarditis zijn, en dat vaccinatie eerder beschermt tegen het krijgen van een ontstoken hartspier dan dat het daarvoor zorgt.
4: Jij reageert weer als een stier op een rode lap en begint over scientism en weet ik het wat.
Mocht het nog niet duidelijk zijn: die 77 per miljoen komt uit die VAERS-data waar greysbones het over had voor die leeftijdsgroep.
Huilen dan.
pi_201954456
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 11:23 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
https://www.medrxiv.org/c(...)21260998v1.full-text

450 per miljoen bij een infectie.
77 per miljoen bij vaccinatie (2 doses).

Met andere woorden: de kans dat je myocarditis krijgt is 6 keer groter bij infectie dan bij vaccinatie.
Interessante studie. Ik zie nog wel de nodige hiaten en ben ook benieuwd hoe die door de peer-review komt, maar het is wel goed om een tegengeluid te zien tegen het narratief omtrent vaccinatie/myocarditis. En die discussie onder de studie ook, hihi, zelfs zo'n microbioloog die geregeld aanschuift op de Belgische TV omtrent Covid heeft gereageerd. Ik blijf dit in elk geval een fascinerend onderwerp vinden, waarbij er nog geen hele duidelijke consensus schijnt te zijn binnen de wetenschap.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:33:56 #9
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201954465
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 12:27 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nummer 7. Na vaccinatie.

En dat staat niet in het onderzoek dat erbij vermeld staat.

Het onderzoek gaat over incidentie na infectie.
Nummer 2. Misschien moet je toch echt even de berichten voor dat bericht lezen om te snappen waar het over gaat. Context is belangrijk en zo.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:34:41 #10
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201954473
twitter

ja joh.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201954519
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 12:34 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

ja joh.
Bewijs dat trudeau dat zei?
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:39:17 #12
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201954527
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 12:33 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Interessante studie. Ik zie nog wel de nodige hiaten en ben ook benieuwd hoe die door de peer-review komt, maar het is wel goed om een tegengeluid te zien tegen het narratief omtrent vaccinatie/myocarditis. En die discussie onder de studie ook, hihi, zelfs zo'n microbioloog die geregeld aanschuift op de Belgische TV omtrent Covid heeft gereageerd. Ik blijf dit in elk geval een fascinerend onderwerp vinden, waarbij er nog geen hele duidelijke consensus schijnt te zijn binnen de wetenschap.
Dit is niet het enige onderzoek dat kijkt naar (de incidentie van) een ontstoken hartspier als gevolg van een corona-infectie. En ja, het is een pre-print maar deze heeft een degelijke statistiek en de beperkingen worden ook besproken.
Huilen dan.
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:43:23 #13
189978 controlaltdelete
pi_201954589
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 12:38 schreef ludovico het volgende:

[..]
Geen idee of Justine dit beweerd heeft, gaat erom wat uit de mond van Rutte komt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201954730
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 12:33 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Een echt helder beeld van een aantal bijwerkingen gaan we denk ik ook niet krijgen. Neem tinnitus bijvoorbeeld, zowel infectie als vaccinatie lijken het te veroorzaken dan wel harder te maken...

Alleen krijgt 1 op de 10 Nederlanders het hoe dan ook, en het lijkt zelf rap naar 1 op de 5 te gaan... het is dus bijna niet te achterhalen wat de oorzaak was...
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
pi_201954831
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 11:22 schreef ludovico het volgende:

[..]
Man! Man up!.

Je nuancering verwijderd je post van de inhoud.

Dit virus heeft echt letterlijk hetzelfde seizoensverloop als de griep. En dan mag je vinden dat er 2 of 4 weken verschil bestaat. I DONT care. Totaal niet interessant die info.
Nee, het verloop is niet letterlijk hetzelfde.
Griep is rond de 9 weken, niet jaarrond.
We hebben wel daken gezien in de cijfers, maar die lopen aardig in pas met de maatregelen, wat aantoont dat seizoenseffect vooral op gedrag is gebaseerd.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_201954912
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 12:54 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Een echt helder beeld van een aantal bijwerkingen gaan we denk ik ook niet krijgen. Neem tinnitus bijvoorbeeld, zowel infectie als vaccinatie lijken het te veroorzaken dan wel harder te maken...

Alleen krijgt 1 op de 10 Nederlanders het hoe dan ook, en het lijkt zelf rap naar 1 op de 5 te gaan... het is dus bijna niet te achterhalen wat de oorzaak was...
Klopt. En naar mijn mening is dit ook niet al te relevant. Je moet namelijk niet iedereen maar vaccineren en dan onderzoek doen naar de bijwerkingen, je moet kijken voor welke groepen het relevant is om te vaccineren. En wetende dat de vaccins dus geen 100% bescherming geven en de bescherming die er wel op na loop van tijd minder wordt, zou de focus volledig moeten liggen op de risicogroepen. Hier is het qua beleid echt misgegaan.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201954923
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 12:54 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Ben gevacccineerd en heb Covid gehad, maar had geen invloed op mijn tinnitus...

Geen idee overigens of Covid dergelijke zenuwschade kan veroorzaken.
Wel dat verlies van reuk zenuwschade is door Covid. En dat heb ik wel gehad. Na 3 weken herstelde dat weer.
pi_201954951
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 12:38 schreef ludovico het volgende:

[..]
95% kans
pi_201954963
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 13:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ben gevacccineerd en heb Covid gehad, maar had geen invloed op mijn tinnitus...

Geen idee overigens of Covid dergelijke zenuwschade kan veroorzaken.
Wel dat verlies van reuk zenuwschade is door Covid. En dat heb ik wel gehad. Na 3 weken herstelde dat weer.
Hmm één van de redenen waarom ik ook ging testen gisteren (negatief gelukkig) was omdat de piep harder was, maar dat doet verkoudheid ook altijd.

Dat is het enige waar ik gevoelig voor ben, de normale verkoudheid dus geen griep.. Al is dat ook wel aan het afnemen de afgelopen 5 jaar..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
pi_201955117
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 13:30:06 #21
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201955146
Dat hele cijfertjes/statistiekjes -geleuter hier :') :Z

Denk dat velen het er over eens zijn dat wat ze aan het uitrollen gewoon duister is, niet klopt, de maatregelen totaal niet in verhouding staan tot de zogenaamde ernst van de situatie. Als ze al wegkomen met datgene wat ze geflikt hebben/aan het flikken zijn in vele landen, en dan heb ik het over A tot Z, echt de gehele Corona inhoud, waarom zou het dan niet ondenkbaar kunnen zijn dat de naar voren geschoven cijfertjes en statistiekjes waar men continue over valt gewoon onderdeel zijn van de shit-show.

Kijk naar wat gaande is, dat kan geen cijfertje/statistiekje rechtvaardigen (niet zolang er zichtbaar geen mensen dood op straat neerpletteren...)
Mai pben rai~!
pi_201955161
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 13:30 schreef KNAK het volgende:

Denk dat velen het er over eens zijn dat wat ze aan het uitrollen gewoon duister is, niet klopt, de maatregelen totaal niet in verhouding staan tot de zogenaamde ernst van de situatie. Als ze al wegkomen met datgene wat ze geflikt hebben/aan het flikken zijn in vele landen, en dan heb ik het over A tot Z, echt de gehele Corona inhoud, waarom zou het dan niet ondenkbaar kunnen zijn dat de naar voren geschoven cijfertjes en statistiekjes waar men continue over valt gewoon onderdeel zijn van de shit-show.

Kijk naar wat gaande is, dat kan geen cijfertje/statistiekje rechtvaardigen (niet zolang er zichtbaar geen mensen dood op straat neerpletteren...)
idd die cijfers zijn al lang niet meer relevant.
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 13:50:22 #23
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201955340
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 13:31 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
idd die cijfers zijn al lang niet meer relevant.
Toch worden ze gebruikt, al 19 maanden lang om wereldwijd volkeren in de wurggreep te krijgen en houden. je hoeft er niet eens geconcentreerd naar te kijken om de indruk te krijgen dat er iets niet klopt. En toch komen ze er mee weg

quote:
Wie zijn 'ze' dan!?/?!
_O-

Het moge wel duidelijk zijn dat een figuur als Rutte en Hugo het niet is, dat zijn simpele marionetten/boodschappenjongens. Wie dan wel? Als dat bekend zou zijn waren we wellicht een stapje verder richting de oplossing(?)
Mai pben rai~!
pi_201955483
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 13:02 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, het verloop is niet letterlijk hetzelfde.
Griep is rond de 9 weken, niet jaarrond.
We hebben wel daken gezien in de cijfers, maar die lopen aardig in pas met de maatregelen, wat aantoont dat seizoenseffect vooral op gedrag is gebaseerd.
... Dit was ook niet jaarrond. Groetjes.

Maatregelen volgen de besmettingen. Dus die correlatie zegt niks.
pi_201955579
quote:

Nouja. Ik twijfel niet aan het ethische kompas van individuen. Zegmaar, in de zin dat mensen niet massaal corrupt zijn.
pi_201955625
quote:
_O- _O- _O-
pi_201955964
bril kopen? feit blijft er is een verbinding tussen oog en neus. dus mondkapje verplicht waarom geen oog bescherming. 8-)
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 15:02:19 #28
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201956262
https://www.telegraaf.nl/nieuws/448071132/haarlemse-cda-bestuurder-alsnog-weg-na-kritiek-op-coronapas

quote:
HAARLEM - De Haarlemse wethouder en oud-Tweede Kamerlid Michel Rog van het CDA legt zijn functie als stadsbestuurder neer. Rog vindt dat de coronatoegangspas voor een tweedeling in de maatschappij zorgt.
Kritiek hebben is wegwezen. Dat wat in de openbaring verschijnt via de media zal ongetwijfeld maar een fractie zijn van wat er daadwerkelijk gaande is. Het fijne zullen we er nooit over gaan horen maar je kan je voorstellen dat een ieder politiek mensje een zwaard boven het hoofd heeft hangen. Bij Rog kwam er in ieder geval zoals het nieuwsbericht laat zien nog een piepje uit alvorens ie afgehakt werd :')
Mai pben rai~!
pi_201956284
QR druist tegen de grondwet in.
pi_201956324

Does it sometimes feel like you’re surrounded by people who’ve been hypnotised in some way? Well, maybe you are.

My guest tonight is Mattias Desmet, Professor of Clinical Psychology at Ghent University in Belgium, and his observations over the past 18 months have led him to conclude that the overwhelming majority have indeed fallen under a kind of spell.

Except it’s not actually a spell, of course: the term for it is ‘mass formation’ and right now it’s manifesting as a psychological response — not unlike hypnosis — to the unrelenting, single-focus campaign of fear to which we have all been subjected.
pi_201956821
quote:
13s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 23:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Op een bepaalde manier wel. Die mensen zijn zó overtuigd van vaccineren, ook al helpt het niet goed of het is in het geval van kinderen eigenlijk compleet onnodig, toch doen! Want je laat zien dat jij het snapt, dat je moreel verlicht bent, het is een soort van offer voor het collectief.
The more things change, the more they remain the same

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201956851
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 12:34 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

ja joh.
Van wanneer is deze quote van Rutte? BVD.
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 16:05:47 #33
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201957083
quote:

Zitten de mensen die in het ziekenhuis werken ook in het complot?
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 16:08:32 #34
189978 controlaltdelete
pi_201957118
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 15:47 schreef Za het volgende:

[..]
Van wanneer is deze quote van Rutte? BVD.
Geen idee, ik heb geen zin om dit uit te gaan zoeken, het doet er ook niet toe naar mijn mening.

Wat er wel toe doet

quote:
Wij, 4 Spoedeisende Hulp Artsen (SEH-artsen), spreken ons, op persoonlijke titel, uit tegen het huidige Coronabeleid. Volgende week worden er naar alle waarschijnlijkheid nieuwe ondoelmatige maatregelen opgelegd door dit demissionaire kabinet, terwijl het grootste probleem niet wordt aangepakt, het zorgcapaciteitsprobleem.

Al lang voor de coronacrisis zagen wij, als SEH-artsen, dit zorgprobleem toenemen. Dit kabinet heeft de afgelopen 20 maanden de ondercapaciteit niet willen oplossen, terwijl dit probleem er al jaren aan zat te komen. Er is niet adequaat ingegrepen toen, juist tijdens de coronacrisis, de ‘handen aan het bed’ verder afnamen. Sterker nog, de huidige coalitie wil de spoedzorg verder uitkleden. Juist wij, als SEH-artsen, hebben inzicht in werkdruk op de Spoedeisende Hulp en in de ziekenhuisbezetting, omdat wij patiënten opnemen voor bijna alle medisch specialismen.

Waarom is er niet meer waardering gekomen voor het mooie beroep van verpleegkundige, door bijvoorbeeld hogere salariëring en betere secundaire arbeidsvoorwaarden? Waarom is er in de afgelopen 20 maanden niet voor gezorgd dat er veel meer verpleegkundigen werden opgeleid of als herintreder de weg terug zijn gaan vinden naar ‘het bed’? Waar was de wervingscampagne, waar was het budget? Het is logisch dat wanneer er meer handen aan het bed staan, de gemiddelde werkdruk daalt en verpleegkundigen duurzaam met plezier inzetbaar blijven.

Wij horen op de werkvloer verhalen van verpleegkundigen die het door de hoge werkdruk niet meer zien zitten en willen/gaan stoppen. We zien collega’s uitvallen door ziekte en overbelasting. Iedere dienst zien wij verpleegkundigen bevlogen & keihard werken, echter door het voortdurend opvangen van personeelstekorten raakt men overbelast en kunnen er onveilige werksituaties ontstaan. Op de werkvloer blijft er weinig tijd over om voldoende aandacht te besteden aan leerling-verpleegkundigen, waardoor er tijdens de opleiding veel leerlingen stoppen, omdat ze niet goed begeleid worden of omdat ze geen toekomst voor zichzelf meer zien in dit vak.

Dit baart ons grote zorgen, want zonder verpleegkundig personeel kan geen ziekenhuis bestaan en kunnen wij als arts ons werk niet doen. We moeten nu maximaal investeren in verpleegkundig personeel en niet in zaken zoals het opleiden van BOA’s of ongelimiteerde testlocaties.

Nieuwe maatregelen, zoals lokale lockdown’s, mondkapjesplicht, avondklok of uitbreiding van het QR-code systeem, zijn volstrekt onwetenschappelijk, ondoelmatig en zorgen voor een tweedeling in de maatschappij. Daarbij zullen deze maatregelen het échte probleem, dat van de zorgcapaciteit, niet oplossen.

Iedereen die zich heeft willen laten vaccineren, heeft dat kunnen doen. Diegenen die er bewust voor kiezen dit niet te doen, moeten absoluut vrij zijn en vrij blijven in deze beslissing. Er mag en moet geen enkele vorm van dwang of drang zijn. Om nu de ongevaccineerden aan te wijzen als oorzaak voor het falen van ons zorgsysteem is onrechtvaardig en zorgt enkel voor een zeer onwenselijke polarisatie en tweedeling.

De zorg moet een veilige werkomgeving zijn en elke professional wordt geleerd zich stapsgewijs uit te spreken wanneer hij/zij zich zorgen maakt. Het ‘Probe’, ‘Alert’ en ‘Challenge’ heeft geen enkel effect gehad. Wij voelen de noodzaak, in het maatschappelijk belang, ons uit te spreken, omdat wij zien dat er sprake is van een ‘Emergency’.

Wij vragen om een gesprek met het kabinet (Rutte en de Jonge), het OMT (van Dissel en Gommers) en met het LNAZ (Kuipers), voordat nieuwe maatregelen die niet wetenschappelijk onderbouwd of controleerbaar zijn worden ingevoerd.

Wij vinden dat wij, als 4 betrokken SEH-artsen, die werken op de Spoedeisende Hulp en dus aan de poort staan van de ziekenhuizen, recht hebben van spreken en onze zorgen mogen uiten. Wij willen graag antwoorden op onze vragen en vragen om onomstotelijke wetenschappelijke onderbouwing van vergaande maatregelen.

Wij roepen de media op, om ruimte te geven voor het uiten van onze zorgen en voor tegengeluid in bredere zin. Geef de kritische (medisch) professionals ook een podium.

Steun onze oproep en deel dit bericht.

L. Bilbija, C. Sjaardema, B. de Lange, A. van Asten
Corona noodkreet van 4 SEH-artsen
pi_201957539
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 16:05 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Zitten de mensen die in het ziekenhuis werken ook in het complot?
Horen we die mensen dan?
Al wat we horen zijn cijfers en statistiekjes over de toestand in ziekenhuizen.
Niets zo makkelijk te manipuleren.

[ Bericht 0% gewijzigd door UncleScorp op 30-10-2021 16:46:59 ]
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201957572
twitter
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 16:57:57 #37
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201957886
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 16:38 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Horen we die mensen dan?
Al wat we horen zijn cijfers en statistiekjes over de toestand in ziekenhuizen.
Niets zo makkelijk te manipuleren.
Ik ken er een paar ja, die bevestigen dat het inderdaad erg druk was met corona patienten.
Onikaan ni ov dovah
pi_201958323
quote:
13s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 23:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Op een bepaalde manier wel. Die mensen zijn zó overtuigd van vaccineren, ook al helpt het niet goed of het is in het geval van kinderen eigenlijk compleet onnodig, toch doen! Want je laat zien dat jij het snapt, dat je moreel verlicht bent, het is een soort van offer voor het collectief.
Wat een bullshit, zodra het kan laat ik mijn kids vaccineren omdat er gewoon aanwijzingen zijn dat ondanks dat ze niet (erg) ziek worden ze wel langdurige klachten kunnen oplopen.

Dat hele verhaal dat mensen die gevaccineerde zijn dat doen omdat ze dan "deugen" wat een trieste aanname.. Ook zo lekker gejat van de snowflake discussie..
pi_201958539
Wij, 4 Spoedeisende Hulp Artsen (SEH-artsen), spreken ons, op persoonlijke titel, uit tegen het huidige Coronabeleid. Volgende week worden er naar alle waarschijnlijkheid nieuwe ondoelmatige maatregelen opgelegd door dit demissionaire kabinet, terwijl het grootste probleem niet wordt aangepakt, het zorgcapaciteitsprobleem.

Nieuwe maatregelen, zoals lokale lockdown’s, mondkapjesplicht, avondklok of uitbreiding van het QR-code systeem, zijn volstrekt onwetenschappelijk, ondoelmatig en zorgen voor een tweedeling in de maatschappij. Daarbij zullen deze maatregelen het échte probleem, dat van de zorgcapaciteit, niet oplossen.

https://www.linkedin.com/(...)nne-marie-van-asten/
pi_201958673
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 17:45:57 #41
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201958790
quote:
Ok, en nu?
Onikaan ni ov dovah
pi_201958805
quote:
lol
pi_201958806
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 17:45 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Ok, en nu?
RIP
pi_201958913
twitter
pi_201958920
Verlichte progressieve geesten

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 18:07:15 #46
189978 controlaltdelete
pi_201959171
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 17:31 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

https://www.linkedin.com/(...)nne-marie-van-asten/
quote:
Dit heb ik ook al gepost, geeft niet hoor maar het wordt genegeerd, over cijfertjes debatteren is belangrijker.

quote:
17s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 17:52 schreef Ali_boo het volgende:
Verlichte progressieve geesten

[ afbeelding ]
De man is zelf een gevaar maar andersom kan het ook.

quote:
De Franse professor Christian Perronne werd in een interview met UK Column gevraagd of niet-ingeënte mensen bang moeten zijn voor “coronavarianten”. “Precies het tegenovergestelde is het geval!” antwoordde de vaccinexpert. “Gevaccineerde mensen lopen risico. Het is nu in verschillende landen bewezen dat met name gevaccineerde mensen in quarantaine moeten worden geplaatst.

“Ongevaccineerde mensen zijn niet gevaarlijk, gevaccineerde mensen zijn een gevaar voor anderen”, benadrukte de Franse professor, die al geruime tijd voorzitter is van een commissie die de regering adviseert over het vaccinatiebeleid, aldus Uncut News.
Franse professor: gevaccineerden zijn een gevaar voor anderen en moeten in quarantaine

:{
pi_201959285
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 18:07 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
[..]
Dit heb ik ook al gepost, geeft niet hoor maar het wordt genegeerd, over cijfertjes debatteren is belangrijker.
[..]
De man is zelf een gevaar maar andersom kan het ook.
[..]
Franse professor: gevaccineerden zijn een gevaar voor anderen en moeten in quarantaine

:{
In the clown world waarin we leven zou het me niet verbazen idd
pi_201959381
pi_201959627
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 14:01 schreef ludovico het volgende:

[..]
... Dit was ook niet jaarrond. Groetjes.

Maatregelen volgen de besmettingen. Dus die correlatie zegt niks.
Was wel jaarrond.
De besmettingen volgden ook de maatregelen.
Seizoenseffecten zijn voor een groot deel gedragsgebonden.
pi_201961268
twitter
pi_201961348
Al die meninkjes van iedereen, daar wordt je toch impotent van?
Vakman pur sang
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 20:26:03 #52
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_201961358
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 20:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Al die meninkjes van iedereen, daar wordt je toch impotent van?
dat zou niet best wezen _O-
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_201961404
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 20:26 schreef greysbones het volgende:

[..]
dat zou niet best wezen _O-
Nee dat zou niet best wezen, gebeurt mij ook niet, maar sommigen draaien zo door in hun mening over dit onbelangrijke gebeuren dat ze echt geen natte plekken in hun/hen/haar onderbroekje meer hebben hoor.
Vakman pur sang
pi_201961906
quote:
Waar heb ik dat eerder gezien :{

Ironisch genoeg is de SPLC een joodse organisatie . Je zou denken dat ze weten hoe gevaarlijk het kan zijn om een hele bevolkingsgroep als ongedierte neer te zetten

Maar nee dus :')
pi_201962350
quote:
Smerig weer.
Een man overlijdt en dat overlijden dan gebruiken voor je antiprikcampagne :r
pi_201962361
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 17:47 schreef PSVCL het volgende:

[..]
lol
Je vindt dit grappig?
pi_201962399
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 21:27 schreef mootie het volgende:

[..]
Je vindt dit grappig?
:*
pi_201963146
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 21:26 schreef mootie het volgende:

[..]
Smerig weer.
Een man overlijdt en dat overlijden dan gebruiken voor je antiprikcampagne :r
jij kijkt zeker liever naar Op1 waar Pfizer en Ab aanschuiven :B (no conflict of interest)
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 23:57:08 #60
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_201964688
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 21:27 schreef mootie het volgende:

[..]
Je vindt dit grappig?
Wallghjjeluk..!!!
Huig
pi_201964706
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 22:11 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
jij kijkt zeker liever naar Op1 waar Pfizer en Ab aanschuiven :B (no conflict of interest)
Wat voor conflict of interest?
pi_201964844
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 23:58 schreef Wantie het volgende:

[..]
je weet dat Pfizer daar reclame zit te maken? of denk je dat ze daar voor de lol zitten?
pi_201964848
  zondag 31 oktober 2021 @ 01:21:04 #64
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_201965379
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 23:58 schreef Wantie het volgende:

[..]
Equality Day - 6 December 2021
The global LTGHB community against CO2 and Stkstof.
sponsored by Pfizer.
How Dare you
Huig
pi_201965505
quote:
Dit ja. Maarja. Kan het wel herhalen maar mensen.. Willen het niet geloven.
pi_201965662
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 20:56 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Waar heb ik dat eerder gezien :{

[ afbeelding ]

Ironisch genoeg is de SPLC een joodse organisatie . Je zou denken dat ze weten hoe gevaarlijk het kan zijn om een hele bevolkingsgroep als ongedierte neer te zetten

Maar nee dus :')
Waarom haal je de SPLC erbij en hoezo is dat een 'Joodse' organisatie :?

En wat vind je hiervan?

twitter

Tijd om de Joden weer eens de schuld te gaan geven?

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 31-10-2021 04:33:54 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201965668
twitter

Hij heeft t over n aantal fokkers 😆
pi_201965682
twitter
pi_201965685
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 02:48 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Hij heeft t over n aantal fokkers 😆
Ik vraag me af waar Bill Maher zijn informatie vandaan haalt?

twitter

quote:
Summary

What is already known about this topic?

Previous infection with SARS-CoV-2 or COVID-19 vaccination can provide immunity and protection against subsequent SARS-CoV-2 infection and illness.

What is added by this report?

Among COVID-19–like illness hospitalizations among adults aged ≥18 years whose previous infection or vaccination occurred 90–179 days earlier, the adjusted odds of laboratory-confirmed COVID-19 among unvaccinated adults with previous SARS-CoV-2 infection were 5.49-fold higher than the odds among fully vaccinated recipients of an mRNA COVID-19 vaccine who had no previous documented infection (95% confidence interval = 2.75–10.99).

What are the implications for public health practice?

All eligible persons should be vaccinated against COVID-19 as soon as possible, including unvaccinated persons previously infected with SARS-CoV-2.
twitter

Waarom denken een heleboel mensen toch dat we van nature zo'n geweldig immuunsysteem hebben? Als dat zo was zouden we van geen enkel virus last hebben :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 31-10-2021 02:40:54 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201965735
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 02:08 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Hij heeft het mis vwb alle aantallen.
pi_201965752
quote:
10s.gif Op zondag 31 oktober 2021 02:14 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ik vraag me af waar Bill Maher zijn informatie vandaan haalt?

[ twitter ]
[..]
[ twitter ]

Waarom denken een heleboel mensen toch dat we van nature zo'n geweldig immuunsysteem hebben? Als dat zo was zouden we van geen enkel virus last hebben :)
Weet je wie er dood gingen rond 1918 in wat ze de spaanse griep noemden? Gevaccineerden!

We hebben een perfect immuunsysteem, die aansluit bij wat de natuur te bieden heeft. We zijn niet gemaakt voor GoF virussen en mRNA therapieën.

Lukt het je ook om LT studies te vinden die onafhankelijk zijn? Je staat hier te vechten om het beeld van de overheid te beschermen. De overheid heeft geen bescherming nodig. De resultaten van de overheid moeten voor zichzelf spreken.
pi_201965754
Waarom wordt de data van het rivm niet vrijgegeven? Waarom laten het VK en Zweden gevaccineerden met covid klachten niet testen?

Stel zelf vragen! Ga ze niet beantwoorden van degene die ze wel stellen.
pi_201965757
Waarom verdwijnen Mona Keizer en die andere dude van het CDA na kritiek? Wat vertelt het je als mensen na kritiek gelijk verdwijnen?

Vragen!
pi_201965758
quote:
10s.gif Op zondag 31 oktober 2021 05:48 schreef _I het volgende:

[..]
Weet je wie er dood gingen rond 1918 in wat ze de spaanse griep noemden? Gevaccineerden!

We hebben een perfect immuunsysteem, die aansluit bij wat de natuur te bieden heeft. We zijn niet gemaakt voor GoF virussen en mRNA therapieën.

Lukt het je ook om LT studies te vinden die onafhankelijk zijn? Je staat hier te vechten om het beeld van de overheid te beschermen. De overheid heeft geen bescherming nodig. De resultaten van de overheid moeten voor zichzelf spreken.
Ah jij hebt zeker je 'eigen' onderzoek gedaan? Heb je daar ook wat linkjes van want dit is nieuw voor mij *O*

Ik ken wel de theorie dat vaccins de 'Spaanse' griep hebben veroorzaakt maar dat is ook lulkoek :{w

False claim: the 1918 influenza pandemic was caused by vaccines
pi_201965759
quote:
81s.gif Op zondag 31 oktober 2021 06:01 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ah jij hebt zeker je 'eigen' onderzoek gedaan? Heb je daar ook wat linkjes van want dit is nieuw voor mij *O*

Ik ken wel de theorie dat vaccins de 'Spaanse' griep hebben veroorzaakt maar dat is ook lulkoek :{w

False claim: the 1918 influenza pandemic was caused by vaccines
Doe je het weer. Met staatspropaganda de boel tegenspreken.

Je hoeft niet eens eigen onderzoek te doen. Je hoeft alleen maar kritisch te kijken naar wat je voorgeschoteld wordt.

En elke keer als je denkt dat je in BNW iets wilt tegenspreken en je zin begint met; “ja, maar kijk wat Kijkertje gezien heeft op de website van het RIVM/CDC/EUDC/WHO…”, kan je het beter bewaren voor COR.

Zolang de data achter die onderzoeken niet vrij toegankelijk is, is het niets.
pi_201965764
quote:
10s.gif Op zondag 31 oktober 2021 06:06 schreef _I het volgende:

[..]
Doe je het weer. Met staatspropaganda de boel tegenspreken.

Je hoeft niet eens eigen onderzoek te doen. Je hoeft alleen maar kritisch te kijken naar wat je voorgeschoteld wordt.

En elke keer als je denkt dat je in BNW iets wilt tegenspreken en je zin begint met; “ja, maar kijk wat Kijkertje gezien heeft op de website van het RIVM/CDC/EUDC/WHO…”, kan je het beter bewaren voor COR.

Zolang de data achter die onderzoeken niet vrij toegankelijk is, is het niets.
_O- Heb je daarnaar gezocht dan? Het artikel staat vol met linkjes :?

Daar zou ik mee beginnen als ik jou was :+
pi_201965767
https://brownstone.org/articles/16-studies-on-vaccine-efficacy/

Vooral de gevaccineerden verspreiden!

“Je doet het voor elkaar” en “bescherm de zwakkeren”..

Het hele plan om gezonde mensen te vaccineren was fout, voor het grotere goed; een leugen! En die wordt maar vastgehouden.

En die leugen moet rechtop blijven staan, anders klopt de QR leugen niet meer. Wat het doel is.

[ Bericht 19% gewijzigd door _I op 31-10-2021 06:26:33 ]
pi_201965771
quote:
10s.gif Op zondag 31 oktober 2021 06:09 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
_O- Heb je daarnaar gezocht dan? Het artikel staat vol met linkjes :?

Daar zou ik mee beginnen als ik jou was :+
Haha, zo edgy.

.. in Wonderland.
pi_201965785
quote:
2s.gif Op zondag 31 oktober 2021 06:13 schreef _I het volgende:

Het hele plan om gezonde mensen te vaccineren was fout, voor het grotere goed; een leugen! En die wordt maar vastgehouden.

En die leugen moet rechtop blijven staan, anders klopt de QR leugen niet meer. Wat het doel is.
Waar staat dat precies in die onderzoeken?

En waar blijven je bronnen voor de bewering dat bij de 'Spaanse' griep juist de gevaccineerden doodgingen?
pi_201965808
quote:
5s.gif Op zondag 31 oktober 2021 06:35 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Waar staat dat precies in die onderzoeken?

En waar blijven je bronnen voor de bewering dat bij de 'Spaanse' griep juist de gevaccineerden doodgingen?
Je bent bekend met het werk van Elenor McBean?
https://educate-yourself.org/cn/flu1918andnow07feb04.shtml
Het staat in de eerste alinea als een “conventional wisdom”. Niet zo stellig als ik het meld idd. Hier moet ik je gelijk geven.
pi_201965809
quote:
2s.gif Op zondag 31 oktober 2021 06:13 schreef _I het volgende:

Mooi stuk over het waarom
https://www.frontnieuws.c(...)orden-te-vaccineren/
pi_201965847
quote:
10s.gif Op zondag 31 oktober 2021 06:53 schreef _I het volgende:

[..]
Je bent bekend met het werk van Elenor McBean?
https://educate-yourself.org/cn/flu1918andnow07feb04.shtml
Het staat in de eerste alinea als een “conventional wisdom”. Niet zo stellig als ik het meld idd. Hier moet ik je gelijk geven.
Waarom moet ik McBean kennen? En geef die alinea dan eens?

Oh deze bedoel je? :D

quote:
All the doctors and people who were living at the time of the 1918 Spanish Influenza epidemic say it was the most terrible disease the world has ever had. Strong men, hale and hearty, one day would be dead the next. The disease had the characteristics of the black death added to typhoid, diphtheria, pneumonia, smallpox, paralysis and all the diseases the people had been vaccinated with immediately following World War 1. Practically the entire population had been injected "seeded" with a dozen or more diseases -- or toxic serums. When all those doctor-made diseases started breaking out all at once it was tragic.
Daar staat dat ze later doodgingen aan allerlei andere ziektes ? Welke ziektes en heb je daar de data van die aantonen dat dat door de vaccinaties kwam? :P

Ik vind het behoorlijk ongeloofwaardig. Jij niet :?

[ Bericht 42% gewijzigd door Kijkertje op 31-10-2021 07:18:02 ]
pi_201965871
quote:
5s.gif Op zondag 31 oktober 2021 07:10 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Waarom moet ik McBean kennen? En geef die alinea dan eens?
Die alinea kan je vinden door de link te klikken. Volgens mij staat er zelfs een grijs blok om heen.

En je hoeft haar niet te kennen. Maar je zou niet vragen om bewijs als je haar wel zou kennen.
Ik ga je niet overtuigen en doe niet mee aan het spelletje “wijs de zin eens aan”.

De strekking was; het heeft weinig zin om met niet vertrouwde informatie van de geijkte bronnen te komen, want dat narratief gaat er niet in. Het gaat je niet lukken hier iemand te overtuigen van je gelijk met de teksten die juist in twijfel worden getrokken.
pi_201965877
quote:
5s.gif Op zondag 31 oktober 2021 07:10 schreef Kijkertje het volgende:

Ik vind het behoorlijk ongeloofwaardig. Jij niet :?
Nope. Ik kan er wel wat mee.

Nogmaals. Het is niet aan mij om jou te overtuigen.
pi_201965878
quote:
10s.gif Op zondag 31 oktober 2021 07:20 schreef _I het volgende:

[..]
Die alinea kan je vinden door de link te klikken. Volgens mij staat er zelfs een grijs blok om heen.

En je hoeft haar niet te kennen. Maar je zou niet vragen om bewijs als je haar wel zou kennen.
Ik ga je niet overtuigen en doe niet mee aan het spelletje “wijs de zin eens aan”.

De strekking was; het heeft weinig zin om met niet vertrouwde informatie van de geijkte bronnen te komen, want dat narratief gaat er niet in. Het gaat je niet lukken hier iemand te overtuigen van je gelijk met de teksten die juist in twijfel worden getrokken.
Maar waarom vertrouw je andere bronnen dan wel? Alleen maar omdat ze de niet-geijkte bronnen zijn? :D
pi_201965906
quote:
10s.gif Op zondag 31 oktober 2021 07:22 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Maar waarom vertrouw je andere bronnen dan wel? Alleen maar omdat ze de niet-geijkte bronnen zijn? :D
Ow, nee, die geloof ik ook niet. Maar er is zoveel tegenstrijdigheid (in alles), dat er voldoende twijfel is om de algemene tendens niet als waarheid te nemen.

Als er in een talkshow een openlijk ongevaccineerde niet aan tafel mag zitten en de volgende dag vertelt een main stream tv-criticus dat dat een hele goede zaak was, dan zijn we bezig met stemmingsmakerij.

Al dat soort zaken zorgen er op een gegeven moment voor dat je naar een toneelstuk zit te kijken. Dingen zijn niet echt, niet authentiek.
Mensen die wel eerlijk en authentiek overkomen, zijn de SEH doktoren die zeggen dat de drukte al 20 jaar een bekend verschijnsel is. Of de ziekenhuisdirecteur die meldt dat het helemaal de spuigaten niet uitloopt, of de cijfers van st. NICE die de laagste bezetting van de IC voor 2020 sinds jaren laten zien.

Ik kan dus meestal geen bronnen geven, omdat het sceptische gevoel naar overheid en media al vanaf kinds af aan is meegegeven. Het is meer logica en common sense na jaren van toneelstukjes.

Atoomdreiging in de koude oorlog, Het gat in de ozonlaag, mini ice age, opwarming van de aarde, klimaatverandering.. In die 40+ jaar dat ik meeloop is het een aaneenschakeling geweest van angsten, geldverplaatsing, globalisatie en feitelijke achteruitgang. Dat de overheid het beste voor heeft met de mensen is een vars. Denk niet dat er nog iets is wat me ooit kan laten geloven dat biljonairs, machthebbers en ceo’s allemaal eenhoorns en regenbogen willen voor het volk.
  zondag 31 oktober 2021 @ 07:47:54 #87
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201965948
quote:
10s.gif Op zondag 31 oktober 2021 05:53 schreef _I het volgende:
Waarom verdwijnen Mona Keizer en die andere dude van het CDA na kritiek? Wat vertelt het je als mensen na kritiek gelijk verdwijnen?

Vragen!
Het is altijd al zo geweest dat bewindslieden zich niet uitspreken tegen het regeringsbeleid: als iedereen in de regering elke keer een podium zoekt wanneer ze het oneens zijn met het regeringsbeleid dan heb je continu elkaar tegensprekende regeringsleden in de media. Heb je voorbeelden van bewindslieden die doodleuk zijn blijven zitten nadat ze zich expliciet hadden uitgesproken tegen het regeringsbeleid?
Huilen dan.
pi_201965974
quote:
7s.gif Op zondag 31 oktober 2021 07:47 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Het is altijd al zo geweest dat bewindslieden zich niet uitspreken tegen het regeringsbeleid: als iedereen in de regering elke keer een podium zoekt wanneer ze het oneens zijn met het regeringsbeleid dan heb je continu elkaar tegensprekende regeringsleden in de media. Heb je voorbeelden van bewindslieden die doodleuk zijn blijven zitten nadat ze zich expliciet hadden uitgesproken tegen het regeringsbeleid?
Dat zou voor Mona Keizer gelden, maar waarom zou een lokale wethouder zaken niet in twijfel mogen trekken?

Waarom zou er geen openlijk debat mogen zijn over beleid in tijden van noodtoestand en een demissionair kabinet?

Begrijp prima dat je normaliter als kabinet eenheid moet uitstralen, maar van mij mag er in zulke extreme situaties ook best hier en daar een kanttekening geplaatst worden.
  zondag 31 oktober 2021 @ 08:11:37 #89
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201966086
quote:
10s.gif Op zondag 31 oktober 2021 07:56 schreef _I het volgende:

[..]
Dat zou voor Mona Keizer gelden, maar waarom zou een lokale wethouder zaken niet in twijfel mogen trekken?
Mag ook. Hij stapte zelf op na een door de gemeenteraad gesteunde motie van afkeuring.

twitter

quote:
Waarom zou er geen openlijk debat mogen zijn over beleid in tijden van noodtoestand en een demissionair kabinet?
Dat debat is er toch?
quote:
Begrijp prima dat je normaliter als kabinet eenheid moet uitstralen, maar van mij mag er in zulke extreme situaties ook best hier en daar een kanttekening geplaatst worden.
Waarom dan wel en 'normaal' niet?
Huilen dan.
  zondag 31 oktober 2021 @ 08:26:15 #90
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201966165
quote:
10s.gif Op zondag 31 oktober 2021 07:20 schreef _I het volgende:

[..]

Even los van wat voor bron het nou is lijkt het me wel handig als zo'n bron in ieder geval intern logisch is zeg maar. Die browstone link doet een suggestie maar levert daar niet echt een onderbouwing voor, met veel niet relevante fluf. Bijvoorbeeld die kleine studie waar gevaccineerde zorgmedewerkers meededen en de steekproef daarvan allemaal delta was. Ok leuk, maar wat heeft dat er verder mee te maken? Wel handig om dat in ieder geval goed te krijgen toch? :)
Onikaan ni ov dovah
pi_201966181
quote:
7s.gif Op zondag 31 oktober 2021 08:11 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Mag ook. Hij stapte zelf op na een door de gemeenteraad gesteunde motie van afkeuring.

[ twitter ]
[..]
Dat debat is er toch?
[..]
Waarom dan wel en 'normaal' niet?
Omdat dit nieuw en ingrijpend is. QR codes, eisen stellen aan vrijheid.. het zijn best grote onderwerpen, kan me heel goed voorstellen dat je daar principiële bezwaren tegen kan hebben als mens. Zaken die niet in je partijprogramma had staan en dus vooraf niet zag aankomen.

En nee, dat debat is er niet. Men wordt monddood gemaakt. Elk tegengeluid wordt neergezet als een extreme mening. Maar niemand remt mensen als Ab O. Die iedereen op een eiland zou willen zetten.

Het is (m.i.) een verhaal wat wordt staande gehouden en pas je niet in het narratief, dan mag je niet langer meedoen. Ik accepteer dat de meeste mensen het niet zo zien, zal nooit proberen om mensen te overtuigen. Zie gewoon de wereld niet zoals jij, of kijkertje, er tegenaan kijkt.
  zondag 31 oktober 2021 @ 08:32:36 #92
421867 greysbones
pi_201966202
quote:
10s.gif Op zondag 31 oktober 2021 08:29 schreef _I het volgende:

[..]
Omdat dit nieuw en ingrijpend is. QR codes, eisen stellen aan vrijheid.. het zijn best grote onderwerpen, kan me heel goed voorstellen dat je daar principiële bezwaren tegen kan hebben als mens. Zaken die niet in je partijprogramma had staan en dus vooraf niet zag aankomen.

En nee, dat debat is er niet. Men wordt monddood gemaakt. Elk tegengeluid wordt neergezet als een extreme mening. Maar niemand remt mensen als Ab O. Die iedereen op een eiland zou willen zetten.

Het is (m.i.) een verhaal wat wordt staande gehouden en pas je niet in het narratief, dan mag je niet langer meedoen. Ik accepteer dat de meeste mensen het niet zo zien, zal nooit proberen om mensen te overtuigen. Zie gewoon de wereld niet zoals jij, of kijkertje, er tegenaan kijkt.
Ben het volkomen met je eens
Ook het feit dat er 1 ongevaccineerde niet aan tafel mag, en 6(?) gevaccineerden wel (zonder test)
En waarom 1 iemand tegenover 6 zetten..
  zondag 31 oktober 2021 @ 08:36:24 #93
421867 greysbones
pi_201966218
twitter

Hebben we geld teveel in Nederland ofzo??
Tjeezz
pi_201966222
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 00:12 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
je weet dat Pfizer daar reclame zit te maken? of denk je dat ze daar voor de lol zitten?
Maar waarmee komt dat in conflict dan?
pi_201966227
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 01:21 schreef Orwell het volgende:

[..]
Equality Day - 6 December 2021
The global LTGHB community against CO2 and Stkstof.
sponsored by Pfizer.
How Dare you
Wat heeft dat met het programma Op1 te maken?
En wat is het conflict of interest?
  zondag 31 oktober 2021 @ 08:38:27 #96
421867 greysbones
pi_201966229
twitter
  zondag 31 oktober 2021 @ 08:38:50 #97
421867 greysbones
pi_201966231
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 08:36 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar waarmee komt dat in conflict dan?
Als je niet ziet waarom dat een conflict is
pi_201966233
quote:
99s.gif Op zondag 31 oktober 2021 08:38 schreef greysbones het volgende:

[..]
Als je niet ziet waarom dat een conflict is
Als jij niet kunt uitleggen wat het conflict is ..
  zondag 31 oktober 2021 @ 08:46:36 #99
421867 greysbones
pi_201966269
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 08:39 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als jij niet kunt uitleggen wat het conflict is ..
En anders bedenk zelf eens waarom het een conflict is dat een directeur van Pfizer reclame komt maken voor zijn eigen product in een nieuwsprogramma
  zondag 31 oktober 2021 @ 08:49:48 #100
421867 greysbones
pi_201966295
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')