Betraptquote:Op woensdag 17 november 2021 20:26 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Is dit een valstrik? Moet ik nu zeggen dat ik het je kan bewijzen?
Waarom reageer je nou zo zuur.quote:Op woensdag 17 november 2021 20:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pff ze zouden de dijken moeten verhogen
quote:Op woensdag 17 november 2021 20:05 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik associeer 'wipje' altijd met het maar een paar seconden volhouden. Klinkt idd beetje novice.
Oh joh we've all been there. En om eerlijk te zijn sluit ik het in de toekomst niet uit. Vooral als ze mooi zijn.quote:Op woensdag 17 november 2021 16:16 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Maar op het moment was het wel lekker, wist ik veel dat het daarna tango'en werd
Dat is dan ok, want na de nachtmis eet ik altijd worstenbroodjes en dat zou toch een beetje een vettige kliederboel kunnen worden.quote:Op woensdag 17 november 2021 16:14 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Liefst voor, die nachtmis is bij ons rond 5:00 ofzo. Vind dat een acceptabel tijdstip om op te donderen
Date met de meid van Tinder Bumble gehad gister. En er is duidelijk een goede klik. Ze twijfelde of ze nog met mij mee wilde gaan naar huis, maar ze vond het te vroeg. Prima, geen probleem. Er komt ongetwijfeld een vervolg afspraakje aan. We weten beide van elkaars doelen, voorkeur FWB, maar houden verder ook alle opties open.quote:Op dinsdag 9 november 2021 21:15 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Jep, vrijdag date met Tindermeid. Goed contact. Alleen, beide collega's staan ook elke keer te hengelen, of tenminste,dat is mijn perceptie. Misschien is het helemaal niet waar.
Van de week gevideobeld.quote:Op maandag 15 november 2021 12:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Leuk hoor
Wel snel afspreken hè? Voorkomt teleurstellingen doordat in de realiteit mensen soms anders zijn dan via een scherm naar elkaar typen.
Tussenstap: video bellen (Whatsapp, Skype, Zoom, mogelijkheden zijn legio tegenwoordig).
Bij mij ging dat een keer vrij averechts. Pas maar op met zo veel aandacht geven voordat je nog niet een date hebt gehad. Zo kom je in de friendzone volgens sommigen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:43 schreef Hineni het volgende:
[..]
Van de week gevideobeld.
Nog steeds hele dag appen. Zo leuk om wakker te worden en dan al een berichtje te zien.
Dit weekend eerste date. Zin in.
Geen idee.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:33 schreef PzKpfw het volgende:
Is dat de nieuwe trend of zo zo'n tatoeage op het bovenbeen bij het vrouw? Onvoorstelbaar hoeveel vrouwen je tegenkomt op o.a. datingapps met zo'n ding.
Probeer Bumblequote:Op zondag 21 november 2021 10:16 schreef Limitbreaker het volgende:
Weer mijn accountje gereset, niet slim van me. Mijn ELO score is nu zo naar de klote dat ik zelfs met een boost opeens geen matches krijg (Had er 200+ ervoor). It's rough out there. Dus dat worden geen dates voor mij in het komende half jaar
Ik reset om de zo veel tijd gewoon. De ene keer hoge ELO, de andere keer niet. Dat geshadowban is niets van waar heb ik 't idee. Ook wel eens gewoon paar dagen achter elkaar gereset. Niks aan de hand.quote:Op zondag 21 november 2021 10:16 schreef Limitbreaker het volgende:
Weer mijn accountje gereset, niet slim van me. Mijn ELO score is nu zo naar de klote dat ik zelfs met een boost opeens geen matches krijg (Had er 200+ ervoor). It's rough out there. Dus dat worden geen dates voor mij in het komende half jaar
Heeft ze een fiets? Woont ze in Noord-Holland?quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:41 schreef kanovinnie het volgende:
Superleuke date gehad vandaag. Rondje gelopen door een natuurgebied en daarna warme chocomel gedronken. Ze is wel Engelstalig, dus dan is soms wat lastig in de communicatie, maar we vonden het allebei leuk genoeg om as dinsdag weer af te spreken
Je leeft nog!quote:
Laatste tijd ist wat gepolariseerd hier.quote:
Ja, en jaquote:Op zondag 21 november 2021 12:57 schreef Leonos het volgende:
[..]
Heeft ze een fiets? Woont ze in Noord-Holland?
Bij de laatste match niet, maar dat liep weer op andere dingen fout. Ben er nu wel klaar mee.quote:Op zondag 21 november 2021 13:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Laatste tijd ist wat gepolariseerd hier.
Brengt dat extra spanning in het daten?
Goede smaak, maar of bij veel dames een lichtje gaat branden van de naam Burial, dat betwijfel ik.quote:Op donderdag 11 november 2021 23:17 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
M'n anthem is een nummer van m'n favoriete artiest: de Britse elektronica Burial.
Maar inderdaad, ik vind het heel erg belangrijk. Als er tussen die Spotify liedjes alleen maar popmuziek staat of top 40 spul is dat voor mij echt een red flag. Samen van muziek genieten en begrijpen vind ik best wel belangrijk.
Genoeg, en wat je ook denkt of vind dat doet niks af aan het feit dat veel lekkere wijven heb gedaanquote:Op woensdag 17 november 2021 19:53 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Maar jij maakt wel wipjes met wijven. Heb je ooit seks gehad met normale vrouwen?
Tof man, leuk!quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:41 schreef kanovinnie het volgende:
Superleuke date gehad vandaag. Rondje gelopen door een natuurgebied en daarna warme chocomel gedronken. Ze is wel Engelstalig, dus dan is soms wat lastig in de communicatie, maar we vonden het allebei leuk genoeg om as dinsdag weer af te spreken
Ik stuur je een uitnodiging voor het feest!quote:
Zeker, ben benieuwd naar dinsdagquote:
Als muziek een passie is zou je het toch wel moeten weten.quote:Op zondag 21 november 2021 17:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Goede smaak, maar of bij veel dames een lichtje gaat branden van de naam Burial, dat betwijfel ik.
Gewoon vragen of ze wilt dansen en dan Burial opzettenquote:Op zondag 21 november 2021 17:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Goede smaak, maar of bij veel dames een lichtje gaat branden van de naam Burial, dat betwijfel ik.
En hoe was de date?quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:43 schreef Hineni het volgende:
[..]
Van de week gevideobeld.
Nog steeds hele dag appen. Zo leuk om wakker te worden en dan al een berichtje te zien.
Dit weekend eerste date. Zin in.
Uhm, nee hoor. Mensen hebben ook andere smaakquote:Op zondag 21 november 2021 20:56 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als muziek een passie is zou je het toch wel moeten weten.
Weten =/= houden van.quote:Op maandag 22 november 2021 10:11 schreef Leonos het volgende:
[..]
Uhm, nee hoor. Mensen hebben ook andere smaak
Erg leuk! Komt vervolg. En ondertussen appen we nog steeds de hele dag door.quote:
Djees, omdat je de regeltjes niet gevolgd hebt wilt ze niet meer.quote:Op dinsdag 23 november 2021 10:47 schreef bokhoven95 het volgende:
Dat station was nu al direct gepasseerd en niet bij de eerste de beste dame. Achteraf heel erg dom, na zo'n lange tijd daten had ik hier te weinig rekening mee gehouden en had er beter een dag overheen laten gaan. Volgens mij kon zij het niet waarderen, wat ik zou begrijpen omdat haar gevoel direct buitenspel werd gezet. Leermoment......
Wat zijn de regels?quote:Op dinsdag 23 november 2021 10:54 schreef Leonos het volgende:
[..]
Djees, omdat je de regeltjes niet gevolgd hebt wilt ze niet meer.
Laat die bitch dan ook maar lekker zitten.
En straks de friendzone. Ik zie zo'n parallel met wat ik een keer had hehehe.quote:Op maandag 22 november 2021 23:32 schreef Hineni het volgende:
[..]
Erg leuk! Komt vervolg. En ondertussen appen we nog steeds de hele dag door.
Soms letterlijk de hele dag.
Vorige week werd ik wakker s nachts. Zat naar m'n mobiel te kijken, zag dat ze online was. Ze was blijkbaar ook net zomaar wakker geworden en zag dat ik online kwam. Stuurden we elkaar tegelijk dezelfde tekst. Om half 4 s nachts. 😳
Nee joh, om half 4 's nachts stuur je je vrienden toch geen appjes?quote:Op dinsdag 23 november 2021 11:21 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
En straks de friendzone. Ik zie zo'n parallel met wat ik een keer had hehehe.
Vergeet je mij niet over een één of twee maand te vertellen hoe het gegaan is?
Zo begint het, straks is je aandacht niks meer waard en hoeft ze geen moeite meer te doen. Zo is het bij mij wel een keer gegaan, precies dezelfde dingen als wat @Hineni doet, daarom ben ik ook zo benieuwd over één of twee maand. Bedoel het niet hard ofzo, ik kan natuurlijk ongelijk hebben, maar heb dit best wel vaak gezien ook bij vrienden van mij.quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee joh, om half 4 's nachts stuur je je vrienden toch geen appjes?
En @:Hineni maakt straks natuurlijk een move om uit de friendzone te blijvenVolgens mij kan het nog alle kanten op, het klinkt iig best positief!
Hmm, een volgende keer dan gewoon uitgaan van je eigen behoefte? Het lijkt nu meer of je haar hebt afgewezen om te voorkomen dat zij jou zou afwijzen. Wel begrijpelijk, maar niet zo handig. Bij First Dates zie ik ook wel eens dat mensen nadat de date al heeft afgewezen toch aangeven dat het jammer is, omdat zij het wel een kans hadden willen geven. Vind ik altijd wel mooi om te zien, dat is toch een vorm van kwetsbaar opstellen en gewoon eerlijk vanuit je eigen beleving spreken.quote:Op dinsdag 23 november 2021 11:03 schreef bokhoven95 het volgende:
[..]
Wat zijn de regels?
Let wel, dit was dus nadat ik had aangegeven geen behoefte te hebben aan een vervolg. Ik heb niet tegen haar gezegd dat ik achteraf te voorbarig was geweest. Omdat ze meteen afstandelijk reageerde en later niks meer stuurde (en match opgeheven).
Dat is in ieder geval niet mijn intentie geweest. Wat betreft uitgaan van eigen behoefte: idd, en daar ga ik voortaan een nachtje over slapen i.p.v. deze manier. Ook had ik beter iets kunnen zeggen in de trend van 'ik voelde niet direct een sterke klik (wat ik ook niet zo snel verwacht) maar ik vond het wel gezellig, jij?'. Ik vind het jammer dat ik haar heb afgewezen en zij wellicht jammer dat ze ís afgewezen. Dan heb je het als een zak hooi aangepakt en de kans op een 2e date met een potentieel leuke meid vakkundig om zeep geholpen.quote:Op dinsdag 23 november 2021 15:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm, een volgende keer dan gewoon uitgaan van je eigen behoefte? Het lijkt nu meer of je haar hebt afgewezen om te voorkomen dat zij jou zou afwijzen. Wel begrijpelijk, maar niet zo handig. Bij First Dates zie ik ook wel eens dat mensen nadat de date al heeft afgewezen toch aangeven dat het jammer is, omdat zij het wel een kans hadden willen geven. Vind ik altijd wel mooi om te zien, dat is toch een vorm van kwetsbaar opstellen en gewoon eerlijk vanuit je eigen beleving spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |