Ik associeer het met 4 keer stoten en dan id vroegtijdig komen terwijl de vrouw denkt: was dit het?quote:Op woensdag 17 november 2021 20:05 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik associeer 'wipje' altijd met het maar een paar seconden volhouden. Klinkt idd beetje novice.
Die bestaan nietquote:Op woensdag 17 november 2021 19:53 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Maar jij maakt wel wipjes met wijven. Heb je ooit seks gehad met normale vrouwen?
Nietesquote:Op woensdag 17 november 2021 20:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar jij bent jaloers geboren...
Alsof jij ooit nat geweest bentquote:Op woensdag 17 november 2021 20:05 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Wipje. Nog nooit eerder was mijn vagina zo droog.
Betraptquote:Op woensdag 17 november 2021 20:26 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Is dit een valstrik? Moet ik nu zeggen dat ik het je kan bewijzen?
Waarom reageer je nou zo zuur.quote:Op woensdag 17 november 2021 20:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pff ze zouden de dijken moeten verhogen
quote:Op woensdag 17 november 2021 20:05 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik associeer 'wipje' altijd met het maar een paar seconden volhouden. Klinkt idd beetje novice.
Oh joh we've all been there. En om eerlijk te zijn sluit ik het in de toekomst niet uit. Vooral als ze mooi zijn.quote:Op woensdag 17 november 2021 16:16 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Maar op het moment was het wel lekker, wist ik veel dat het daarna tango'en werd
Dat is dan ok, want na de nachtmis eet ik altijd worstenbroodjes en dat zou toch een beetje een vettige kliederboel kunnen worden.quote:Op woensdag 17 november 2021 16:14 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Liefst voor, die nachtmis is bij ons rond 5:00 ofzo. Vind dat een acceptabel tijdstip om op te donderen
Date met de meid van Tinder Bumble gehad gister. En er is duidelijk een goede klik. Ze twijfelde of ze nog met mij mee wilde gaan naar huis, maar ze vond het te vroeg. Prima, geen probleem. Er komt ongetwijfeld een vervolg afspraakje aan. We weten beide van elkaars doelen, voorkeur FWB, maar houden verder ook alle opties open.quote:Op dinsdag 9 november 2021 21:15 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Jep, vrijdag date met Tindermeid. Goed contact. Alleen, beide collega's staan ook elke keer te hengelen, of tenminste,dat is mijn perceptie. Misschien is het helemaal niet waar.
Van de week gevideobeld.quote:Op maandag 15 november 2021 12:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Leuk hoor
Wel snel afspreken hè? Voorkomt teleurstellingen doordat in de realiteit mensen soms anders zijn dan via een scherm naar elkaar typen.
Tussenstap: video bellen (Whatsapp, Skype, Zoom, mogelijkheden zijn legio tegenwoordig).
Bij mij ging dat een keer vrij averechts. Pas maar op met zo veel aandacht geven voordat je nog niet een date hebt gehad. Zo kom je in de friendzone volgens sommigen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 21:43 schreef Hineni het volgende:
[..]
Van de week gevideobeld.
Nog steeds hele dag appen. Zo leuk om wakker te worden en dan al een berichtje te zien.
Dit weekend eerste date. Zin in.
Geen idee.quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:33 schreef PzKpfw het volgende:
Is dat de nieuwe trend of zo zo'n tatoeage op het bovenbeen bij het vrouw? Onvoorstelbaar hoeveel vrouwen je tegenkomt op o.a. datingapps met zo'n ding.
Probeer Bumblequote:Op zondag 21 november 2021 10:16 schreef Limitbreaker het volgende:
Weer mijn accountje gereset, niet slim van me. Mijn ELO score is nu zo naar de klote dat ik zelfs met een boost opeens geen matches krijg (Had er 200+ ervoor). It's rough out there. Dus dat worden geen dates voor mij in het komende half jaar
Ik reset om de zo veel tijd gewoon. De ene keer hoge ELO, de andere keer niet. Dat geshadowban is niets van waar heb ik 't idee. Ook wel eens gewoon paar dagen achter elkaar gereset. Niks aan de hand.quote:Op zondag 21 november 2021 10:16 schreef Limitbreaker het volgende:
Weer mijn accountje gereset, niet slim van me. Mijn ELO score is nu zo naar de klote dat ik zelfs met een boost opeens geen matches krijg (Had er 200+ ervoor). It's rough out there. Dus dat worden geen dates voor mij in het komende half jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |