abonnement Unibet Coolblue
pi_202131717
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 19:58 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Succesvolle tech ondernemer worden is ook goed :P
Ik ben totaal niet van de ondernemende types. Nee, die swipe ik gelijk naar links.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_202131730
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 20:06 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Bitch pls. I make my own money. 🙂
Gelukkig O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_202131731
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 20:12 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Klopt, maar is toch mooi? Iemand met een beetje feeling van muziek ziet direct dat ik een goede smaak heb. Je kan Spotify koppelen via Tinder of Bumble.
O zeker, mooi dat het op zo'n manier kan klikken! :)
afspraak tandarts verzetten
pi_202132005
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 16:12 schreef Barreltje het volgende:

[..]
En alle mannen die ik tegen kom willen allemaal een relatie.. en ik niet..
_O-

Misschien toch eens gegeven doorsturen , kunnen we ze uitwisselen.. :+
Stuur maar je stats en woonplaats door, wie weet ..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_202132030
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 20:28 schreef Godshand het volgende:

[..]
Stuur maar je stats en woonplaats door, wie weet ..
:Y)
  donderdag 11 november 2021 @ 20:52:15 #166
497658 Revac
Fka womanly
pi_202132486
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 18:14 schreef Avianflu het volgende:

[..]
En de mannen dan :@
Tot nu toe voornamelijk vrouwen tegengekomen eigenlijk. Van de mannen kan ik nog weinig zeggen :P
  donderdag 11 november 2021 @ 22:10:36 #167
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_202133634
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 20:12 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Klopt, maar is toch mooi? Iemand met een beetje feeling van muziek ziet direct dat ik een goede smaak heb. Je kan Spotify koppelen via Tinder of Bumble.
Heb je ook een anthem ingesteld?
Ik vind het ook wel leuk om te zien of mensen een beetje dezelfde soort muziek luisteren. Maakt het wel makkelijker bij lange autoritten als je dezelfde muzieksmaak hebt :)
Look deep into yourself before you blame all others for betrayal 🎶
pi_202134751
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:10 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Heb je ook een anthem ingesteld?
Ik vind het ook wel leuk om te zien of mensen een beetje dezelfde soort muziek luisteren. Maakt het wel makkelijker bij lange autoritten als je dezelfde muzieksmaak hebt :)
M'n anthem is een nummer van m'n favoriete artiest: de Britse elektronica Burial.

Maar inderdaad, ik vind het heel erg belangrijk. Als er tussen die Spotify liedjes alleen maar popmuziek staat of top 40 spul is dat voor mij echt een red flag. Samen van muziek genieten en begrijpen vind ik best wel belangrijk.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 11 november 2021 @ 23:18:34 #169
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202134774
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 22:10 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Heb je ook een anthem ingesteld?
Ik vind het ook wel leuk om te zien of mensen een beetje dezelfde soort muziek luisteren. Maakt het wel makkelijker bij lange autoritten als je dezelfde muzieksmaak hebt :)
Naja zolang de ene niet uitsluitend van klassiek houd en de andere van metal lijkt me dat wel overkomelijk toch?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_202136961


[ Bericht 100% gewijzigd door Faxie op 12-11-2021 08:10:39 ]
  vrijdag 12 november 2021 @ 19:39:54 #171
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_202147502
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 23:18 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Naja zolang de ene niet uitsluitend van klassiek houd en de andere van metal lijkt me dat wel overkomelijk toch?
Och, je kan natuurlijk altijd de radio gewoon uit zetten, of oordopjes in ;) dus ja, natuurlijk wel overkomelijk, maar ik vind het wel leuker als iemand beetje dezelfde bands leuk vind.
Look deep into yourself before you blame all others for betrayal 🎶
  vrijdag 12 november 2021 @ 23:51:20 #172
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202152498
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Och, je kan natuurlijk altijd de radio gewoon uit zetten, of oordopjes in ;) dus ja, natuurlijk wel overkomelijk, maar ik vind het wel leuker als iemand beetje dezelfde bands leuk vind.
Zo bedoel ik het niet, maar het is toch ook leuk om naar elkaars muziek te luisteren, als dat in elkaars verlengde ligt?

al ben ik altijd wel makkelijk, ik vind het meeste wel prima. En als ik het op een gegeven moment zat ben vraag ik om wat anders :P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 12 november 2021 @ 23:55:31 #173
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202152533
Ik ben zowaar door een meisje gevraagd om elkaar in het echt te zien _O_ Dit weekend kan zij alleen niet en volgende week begin ik bij een nieuwe baan. Maar daar reageerde zij ook tof op, "Lets play it by ear, i dont want to get in the way of your first week at a new job".

Nadeel is dus dat ze Engelstalig. En qua uiterlijk ook niet meteen een wauwfactor heeft. Maar door zelf initiatief te tonen kan ik daar wel overheen kijken :P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zaterdag 13 november 2021 @ 00:02:27 #174
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_202152622
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 23:55 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ben zowaar door een meisje gevraagd om elkaar in het echt te zien _O_ Dit weekend kan zij alleen niet en volgende week begin ik bij een nieuwe baan. Maar daar reageerde zij ook tof op, "Lets play it by ear, i dont want to get in the way of your first week at a new job".

Nadeel is dus dat ze Engelstalig. En qua uiterlijk ook niet meteen een wauwfactor heeft. Maar door zelf initiatief te tonen kan ik daar wel overheen kijken :P
Misschien is ze wel keileuk. Lekker belangrijk dat ze geen wauw-factor heeft
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zaterdag 13 november 2021 @ 00:17:14 #175
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202152754
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 00:02 schreef LXIV het volgende:

[..]
Misschien is ze wel keileuk. Lekker belangrijk dat ze geen wauw-factor heeft
Het blijven vleeskeuringapps, maar verder heb je gelijk hoor!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_202153826
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 19:26 schreef El_Thijs het volgende:
Bij mij haakten ze altijd af als ik over mijn werk in de ict begon. Ik blijf het sneu vinden.
Pfft, dozen. Voor mij zou het juist een aanbeveling zijn.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_202181017
Wat een weekend. Was echt best wel klaar met happn en badoo. Moest gewoon wat anders doen. Gistermiddag bumble gedownload omdat jullie er hier over schreven. Dacht, ik ga heel kieskeurig zijn. Bij het 1e profiel wat me aan stond, na een minuut of 5 wegswipen, superlike gekocht. Nog voordat ik goed en wel het betaalscherm had weggeklikt had deze dame al een berichtje gestuurd. We chatten nu al 1 1/2 dag non-stop (behalve slaap dan). Bizar hoeveel we gemeen hebben. En ze heeft nog goede muziek smaak ook. _O_ *O*
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_202181321
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 07:54 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Pfft, dozen. Voor mij zou het juist een aanbeveling zijn.
Oh hoi :@

Kreeg ook eens het verwijt te horen dat ik koeltjes reageerde op wat zij deed (iets met mode of zo), terwijl het dus gewoon normaal iets was van: "Klinkt leuk, wat doe je dan?" :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_202181426
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2021 22:12 schreef Hineni het volgende:
Wat een weekend. Was echt best wel klaar met happn en badoo. Moest gewoon wat anders doen. Gistermiddag bumble gedownload omdat jullie er hier over schreven. Dacht, ik ga heel kieskeurig zijn. Bij het 1e profiel wat me aan stond, na een minuut of 5 wegswipen, superlike gekocht. Nog voordat ik goed en wel het betaalscherm had weggeklikt had deze dame al een berichtje gestuurd. We chatten nu al 1 1/2 dag non-stop (behalve slaap dan). Bizar hoeveel we gemeen hebben. En ze heeft nog goede muziek smaak ook. _O_ *O*
Zijn er nog mensen met badoo? Bumble is dan echt een upgrade!
pi_202182284
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 23:17 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
M'n anthem is een nummer van m'n favoriete artiest: de Britse elektronica Burial.

Maar inderdaad, ik vind het heel erg belangrijk. Als er tussen die Spotify liedjes alleen maar popmuziek staat of top 40 spul is dat voor mij echt een red flag. Samen van muziek genieten en begrijpen vind ik best wel belangrijk.
Burial is best wel obscuur inderdaad, als je dan matcht weet je gelijk dat je een goeie te pakken hebt ~:)
afspraak tandarts verzetten
pi_202182302
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 23:55 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ben zowaar door een meisje gevraagd om elkaar in het echt te zien _O_ Dit weekend kan zij alleen niet en volgende week begin ik bij een nieuwe baan. Maar daar reageerde zij ook tof op, "Lets play it by ear, i dont want to get in the way of your first week at a new job".

Nadeel is dus dat ze Engelstalig. En qua uiterlijk ook niet meteen een wauwfactor heeft. Maar door zelf initiatief te tonen kan ik daar wel overheen kijken :P
Wauwfactor kan altijd nog groeien :P
afspraak tandarts verzetten
pi_202182309
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 23:17 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
M'n anthem is een nummer van m'n favoriete artiest: de Britse elektronica Burial.

Maar inderdaad, ik vind het heel erg belangrijk. Als er tussen die Spotify liedjes alleen maar popmuziek staat of top 40 spul is dat voor mij echt een red flag. Samen van muziek genieten en begrijpen vind ik best wel belangrijk.
Burial _O_
pi_202182582
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 23:44 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Burial is best wel obscuur inderdaad, als je dan matcht weet je gelijk dat je een goeie te pakken hebt ~:)
Burial is mainstream man
pi_202185377
quote:
10s.gif Op maandag 15 november 2021 00:55 schreef Faxie het volgende:

[..]
Burial is mainstream man
Niet voor de gemiddelde Nederlander die luistert naar handjes-in-de-lucht-en-als-we-echt-gek-doen-een-shuffle techno, vunzige deuntjes, silent disco en misschien nog ergens een verdwaald happy hardcore plaatje uit de jaren '90 :+

Maar laten we het weer over daten hebben :P
afspraak tandarts verzetten
pi_202186054
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2021 22:12 schreef Hineni het volgende:
Wat een weekend. Was echt best wel klaar met happn en badoo. Moest gewoon wat anders doen. Gistermiddag bumble gedownload omdat jullie er hier over schreven. Dacht, ik ga heel kieskeurig zijn. Bij het 1e profiel wat me aan stond, na een minuut of 5 wegswipen, superlike gekocht. Nog voordat ik goed en wel het betaalscherm had weggeklikt had deze dame al een berichtje gestuurd. We chatten nu al 1 1/2 dag non-stop (behalve slaap dan). Bizar hoeveel we gemeen hebben. En ze heeft nog goede muziek smaak ook. _O_ *O*
Nice! *O*
pi_202186092
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2021 22:12 schreef Hineni het volgende:
Wat een weekend. Was echt best wel klaar met happn en badoo. Moest gewoon wat anders doen. Gistermiddag bumble gedownload omdat jullie er hier over schreven. Dacht, ik ga heel kieskeurig zijn. Bij het 1e profiel wat me aan stond, na een minuut of 5 wegswipen, superlike gekocht. Nog voordat ik goed en wel het betaalscherm had weggeklikt had deze dame al een berichtje gestuurd. We chatten nu al 1 1/2 dag non-stop (behalve slaap dan). Bizar hoeveel we gemeen hebben. En ze heeft nog goede muziek smaak ook. _O_ *O*
Leuk hoor :)

Wel snel afspreken hč? Voorkomt teleurstellingen doordat in de realiteit mensen soms anders zijn dan via een scherm naar elkaar typen.

Tussenstap: video bellen (Whatsapp, Skype, Zoom, mogelijkheden zijn legio tegenwoordig).
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_202186284
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 11:32 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Niet voor de gemiddelde Nederlander die luistert naar handjes-in-de-lucht-en-als-we-echt-gek-doen-een-shuffle techno, vunzige deuntjes, silent disco en misschien nog ergens een verdwaald happy hardcore plaatje uit de jaren '90 :+

Maar laten we het weer over daten hebben :P
Dat soort Nederlanders zijn dood voor mij :N
  maandag 15 november 2021 @ 12:58:47 #188
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_202186500
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 22:36 schreef magrec het volgende:

[..]
Zijn er nog mensen met badoo? Bumble is dan echt een upgrade!
Badoo wordt toch echt alleen maar gebruikt door tokkies en Polen? Tenminste, dat is wat ik elke keer zie als ik Badoo open en er daarom ook echt altijd heel snel klaar mee ben. Ook de enige app waar ik zelf vrijwel geen likes mee krijg :D
Don't let my username fool you...
pi_202186562
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 12:58 schreef Metalfreak het volgende:

[..]
Badoo wordt toch echt alleen maar gebruikt door tokkies en Polen? Tenminste, dat is wat ik elke keer zie als ik Badoo open en er daarom ook echt altijd heel snel klaar mee ben. Ook de enige app waar ik zelf vrijwel geen likes mee krijg :D
Ja, inclusief een lading travestieten, tenminste zo was het 1,5 jaar geleden toen ik die app 1 dag op mijn telefoon had staan. Heb die app nooit echt begrepen.
  maandag 15 november 2021 @ 13:10:14 #190
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_202186660
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 13:03 schreef magrec het volgende:

[..]
Ja, inclusief een lading travestieten, tenminste zo was het 1,5 jaar geleden toen ik die app 1 dag op mijn telefoon had staan. Heb die app nooit echt begrepen.
Ja geen idee, het is blijkbaar een andere doelgroep.

Veel teksten met "ik ben recht door zee", dat is gewoon een andere benaming voor: "ik vertoon onaangepast en asociaal gedrag"
Don't let my username fool you...
pi_202190360
Het lijkt wel of iedereen snel iets probeert te regelen om aandacht voor de Kerst te hebben ofzo. Alsof daarna een meteoriet op Aarde is ingeslagen en niemand meer kan daten :D
Op de dating apps die ik heb, Lexa en Turn Up is het veel drukker en heb ik nu ook meer gesprekken lopen (voor Turn up pas voor het eerst gesprekken die blijven lopen sinds ik het heb geļnstalleerd).

De lockdown helpt nu ook wel, merken jullie ook nu meer activiteit op de dating aps?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_202190608
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 13:10 schreef Metalfreak het volgende:

[..]
Ja geen idee, het is blijkbaar een andere doelgroep.

Veel teksten met "ik ben recht door zee", dat is gewoon een andere benaming voor: "ik vertoon onaangepast en asociaal gedrag"
"If you can't handle me at my worst, you don't deserve me at my best" is dan gewoon "Moodswings, betreden op eigen risico".
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_202190755
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 13:10 schreef Metalfreak het volgende:

[..]
Ja geen idee, het is blijkbaar een andere doelgroep.

Veel teksten met "ik ben recht door zee", dat is gewoon een andere benaming voor: "ik vertoon onaangepast en asociaal gedrag"
Lol.

Voor mij is "i am a simple woman" altijd een redflag. Dan krijg ik echt vlucht neigingen :')
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_202190761
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2021 12:24 schreef Godshand het volgende:

[..]
Leuk hoor :)

Wel snel afspreken hč? Voorkomt teleurstellingen doordat in de realiteit mensen soms anders zijn dan via een scherm naar elkaar typen.

Tussenstap: video bellen (Whatsapp, Skype, Zoom, mogelijkheden zijn legio tegenwoordig).
Fingers crossed 🤞
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_202190783
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 22:36 schreef magrec het volgende:

[..]
Zijn er nog mensen met badoo? Bumble is dan echt een upgrade!
Grappig dat er bij bumble betaling dan toch weer badoo staat. :')

Maar gebaseerd op mijn ene ervaring heb je helemaal gelijk :Y
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_202191112
Bumble gooit heel af en toe toch met gratis Premium? Ik meende dat wel eens gelezen te hebben dat iemand hier eens gratis een abbo kreeg van Bumble voor een tijdje.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_202191688
quote:
5s.gif Op maandag 15 november 2021 17:41 schreef Godshand het volgende:
Het lijkt wel of iedereen snel iets probeert te regelen om aandacht voor de Kerst te hebben ofzo. Alsof daarna een meteoriet op Aarde is ingeslagen en niemand meer kan daten :D
Op de dating apps die ik heb, Lexa en Turn Up is het veel drukker en heb ik nu ook meer gesprekken lopen (voor Turn up pas voor het eerst gesprekken die blijven lopen sinds ik het heb geļnstalleerd).

De lockdown helpt nu ook wel, merken jullie ook nu meer activiteit op de dating aps?
Nu ik terug denk is dit altijd zo geweest (opa vertelt)...

Bijna al (ik geloof op 1 of 2 na) mijn dates, relaties en scharrels via sites/apps zijn in de herfst begonnen/winter vlak voor Kerst, op een of andere manier ben ik minder interessant in de lente/zomer of zo :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_202192176
Ik heb dat probleem niet gelukkig. Ben gewoon nooit interessant :)
pi_202192248
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2021 19:24 schreef Godshand het volgende:

[..]
Nu ik terug denk is dit altijd zo geweest (opa vertelt)...

Bijna al (ik geloof op 1 of 2 na) mijn dates, relaties en scharrels via sites/apps zijn in de herfst begonnen/winter vlak voor Kerst, op een of andere manier ben ik minder interessant in de lente/zomer of zo :')
Zoek het op zou ik zeggen. Volgens mij begon mijn vorige relatie ook zo rond dit tijdstip in de herfst. Maar of het algemeen ook zo is, ben benieuwd.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 15 november 2021 @ 20:49:36 #200
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_202193433
Misschien hebben de meeste mensen er in de donkere dagen meer last van dat ze alleen zijn. Of inderdaad nog snel voor kerst iemand regelen, want volgens Robert ten Brink wil niemand met kerst alleen zijn. Al vind ik het juist wel makkelijk om maar 1 familie te hoeven bezoeken, met schoonfamilie en broers en zussen met schoonfamilie was het soms best een puzzel.
Look deep into yourself before you blame all others for betrayal 🎶
  maandag 15 november 2021 @ 21:00:38 #201
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_202193634
Kon het ook niet laten om even te swipen, nu een match met iemand die blijkbaar alleen een weekendje hier in de buurt was en nu weer aan de andere kant van het land zit. 2 uur reistijd, eigenlijk vind ik dat wel wat ver, is het lomp om iemand daarop af te wijzen?
Look deep into yourself before you blame all others for betrayal 🎶
  maandag 15 november 2021 @ 21:06:51 #202
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202193731
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 21:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Kon het ook niet laten om even te swipen, nu een match met iemand die blijkbaar alleen een weekendje hier in de buurt was en nu weer aan de andere kant van het land zit. 2 uur reistijd, eigenlijk vind ik dat wel wat ver, is het lomp om iemand daarop af te wijzen?
Nee hoor. Op Breeze kom ik vaak vrouwen tegen die in Leiden of Utrecht wonen. Daar heb ik geen zin in, zelf woon ik vlak boven Amsterdam dus dat is mij te ver reizen. En ik wil niet naar die regio's verhuizen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_202194605
quote:
10s.gif Op maandag 15 november 2021 19:46 schreef Faxie het volgende:
Ik heb dat probleem niet gelukkig. Ben gewoon nooit interessant :)
:')

Jij kletst uit je nek, dat weet je ook wel :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_202194880
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 21:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Kon het ook niet laten om even te swipen, nu een match met iemand die blijkbaar alleen een weekendje hier in de buurt was en nu weer aan de andere kant van het land zit. 2 uur reistijd, eigenlijk vind ik dat wel wat ver, is het lomp om iemand daarop af te wijzen?
Dat moet je zelf weten. Ik ken iemand die ging gewoon heel Nederland door om te daten, had wel studenten OV maar toch. Sommige mensen vinden van niet, jij blijkbaar wel dus nee is niet echt lomp.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_202195139
quote:
10s.gif Op maandag 15 november 2021 19:46 schreef Faxie het volgende:
Ik heb dat probleem niet gelukkig. Ben gewoon nooit interessant :)
Als je jezelf al oninteressant vindt houdt het al snel op he :+
afspraak tandarts verzetten
pi_202195200
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 20:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Misschien hebben de meeste mensen er in de donkere dagen meer last van dat ze alleen zijn. Of inderdaad nog snel voor kerst iemand regelen, want volgens Robert ten Brink wil niemand met kerst alleen zijn. Al vind ik het juist wel makkelijk om maar 1 familie te hoeven bezoeken, met schoonfamilie en broers en zussen met schoonfamilie was het soms best een puzzel.
Fuck Robbert den Brink }:|
afspraak tandarts verzetten
pi_202195271
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2021 21:53 schreef Godshand het volgende:

[..]
:')

Jij kletst uit je nek, dat weet je ook wel :P
:P
pi_202195324
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 21:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Kon het ook niet laten om even te swipen, nu een match met iemand die blijkbaar alleen een weekendje hier in de buurt was en nu weer aan de andere kant van het land zit. 2 uur reistijd, eigenlijk vind ik dat wel wat ver, is het lomp om iemand daarop af te wijzen?
Nee. Eerder eerlijk dat je gelijk je twijfels uit.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  dinsdag 16 november 2021 @ 00:12:31 #209
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_202196547
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 22:25 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Fuck Robbert den Brink }:|
Maar misschien heeft dr Love wel een beetje gelijk, ik denk dat er ook wel wat mensen zijn voor wie de feestdagen alleen best confronterend zijn.
Look deep into yourself before you blame all others for betrayal 🎶
pi_202201660
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 21:06 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Nee hoor. Op Breeze kom ik vaak vrouwen tegen die in Leiden of Utrecht wonen. Daar heb ik geen zin in, zelf woon ik vlak boven Amsterdam dus dat is mij te ver reizen. En ik wil niet naar die regio's verhuizen.
Maar wie weet willen die Leidse dames wel naar jouw regio verhuizen..

Gemiste kans.. :{
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 16 november 2021 @ 16:11:41 #211
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202203807
quote:
4s.gif Op dinsdag 16 november 2021 14:01 schreef Godshand het volgende:

[..]
Maar wie weet willen die Leidse dames wel naar jouw regio verhuizen..

Gemiste kans.. :{
Helaas…
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 16 november 2021 @ 16:45:08 #212
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_202204317
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 21:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Kon het ook niet laten om even te swipen, nu een match met iemand die blijkbaar alleen een weekendje hier in de buurt was en nu weer aan de andere kant van het land zit. 2 uur reistijd, eigenlijk vind ik dat wel wat ver, is het lomp om iemand daarop af te wijzen?
Nee hoor, snap dat wel.
Zou daar zelf ook geen zin in hebben. En dan wordt het ook niks.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_202217409
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 00:12 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Maar misschien heeft dr Love wel een beetje gelijk, ik denk dat er ook wel wat mensen zijn voor wie de feestdagen alleen best confronterend zijn.
Als je met jouw familie bent met Kerst ben je toch niet alleen?
pi_202218053
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 13:18 schreef verbijstering het volgende:

[..]
Als je met jouw familie bent met Kerst ben je toch niet alleen?
Ze bedoelt dus de mensen die niet op familie terug kunnen vallen, vanwege welke reden dan ook.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_202218388
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 00:12 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Maar misschien heeft dr Love wel een beetje gelijk, ik denk dat er ook wel wat mensen zijn voor wie de feestdagen alleen best confronterend zijn.
Misschien haat ik hem daarom ook wel :P Beetje jolijk doen met ander mans verdriet :(
afspraak tandarts verzetten
pi_202218571
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 20:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Misschien hebben de meeste mensen er in de donkere dagen meer last van dat ze alleen zijn. Of inderdaad nog snel voor kerst iemand regelen, want volgens Robert ten Brink wil niemand met kerst alleen zijn. Al vind ik het juist wel makkelijk om maar 1 familie te hoeven bezoeken, met schoonfamilie en broers en zussen met schoonfamilie was het soms best een puzzel.
Ik vind het juist wel een rare ontwikkeling. Je wilt toch juist bij speciale dagen zoals Kerst, Oud&Nieuw enz met iemand zijn die echt wat voor je betekent. Lijkt me persoonlijk vreemd dat dat dan iemand is die je nog maar pakweg 1,5 maand kent.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2021 14:53:13 ]
  Tettenkoning woensdag 17 november 2021 @ 15:19:06 #217
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_202218911
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 14:48 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ik vind het juist wel een rare ontwikkeling. Je wilt toch juist bij speciale dagen zoals Kerst, Oud&Nieuw enz met iemand zijn die echt wat voor je betekent. Lijkt me persoonlijk vreemd dat dat dan iemand is die je nog maar pakweg 1,5 maand kent.
Waarom? Lang niet iedereen hecht evenveel (emotionele) waarde aan de feestdagen.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_202218922
quote:
7s.gif Op woensdag 17 november 2021 15:19 schreef Nine. het volgende:

[..]
Waarom? Lang niet iedereen hecht evenveel (emotionele) waarde aan de feestdagen.
Maar dan dus wel net genoeg waarde om op die dagen perse samen te moeten zijn/aandacht te moeten krijgen van een of ander mormel van een datingapp? Lekker geforceerd ook
pi_202218932
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 21:06 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Nee hoor. Op Breeze kom ik vaak vrouwen tegen die in Leiden of Utrecht wonen. Daar heb ik geen zin in, zelf woon ik vlak boven Amsterdam dus dat is mij te ver reizen. En ik wil niet naar die regio's verhuizen.
Wat is er nou weer mis met Leiden _O_
  Tettenkoning woensdag 17 november 2021 @ 15:22:22 #220
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_202218957
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 15:19 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Maar dan dus wel net genoeg waarde om op die dagen perse samen te moeten zijn/aandacht te moeten krijgen van een of ander mormel van een datingapp? Lekker geforceerd ook
Zoek je er niet teveel achter nu? Veel mensen hebben die dagen vrij, dus dat is makkelijk afspreken :P
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  woensdag 17 november 2021 @ 15:32:01 #221
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_202219074
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2021 14:09 schreef Godshand het volgende:

[..]
Ze bedoelt dus de mensen die niet op familie terug kunnen vallen, vanwege welke reden dan ook.
Of van wie de familie niet beide kerstdagen beschikbaar zijn (omdat zij wel een schoonfamilie hebben om heen te gaan). Of waar de rest van de familie/vrienden uit stelletjes bestaat, waardoor je extra met je neus op de feiten gedrukt wordt. (Ook leuk met oud&nieuw, als de stelletjes elkaar eerst gelukkig nieuwjaar moeten wensen.)
Of de gezellige families waar je steeds gevraagd wordt of je nog geen partner hebt.

quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 14:48 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Ik vind het juist wel een rare ontwikkeling. Je wilt toch juist bij speciale dagen zoals Kerst, Oud&Nieuw enz met iemand zijn die echt wat voor je betekent. Lijkt me persoonlijk vreemd dat dat dan iemand is die je nog maar pakweg 1,5 maand kent.
Ja, maar als de keus is tussen alleen zijn, of samen met iemand die je 1,5 maand kent?

Al ben ik zelf ook net zo lief alleen of met andere vrijgezelle vrienden, toch merk ik rond de feestdagen ook wel dat ik me wat meer bewust ben van mijn single status (maar weer niet zo erg dat ik iedereen maar naar rechts swipe ;))
Look deep into yourself before you blame all others for betrayal 🎶
pi_202219148
quote:
10s.gif Op woensdag 17 november 2021 15:22 schreef Nine. het volgende:

[..]
Zoek je er niet teveel achter nu? Veel mensen hebben die dagen vrij, dus dat is makkelijk afspreken :P
Ja oké, dat zal best. Keer lekker hard geneukt op 2e kerstdag met zo´n fijn jong, daarna heeft hij 1,5 jaar mijn leven verziekt dus nooit geen Tinder meer voor mij :)
pi_202219235
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 15:32 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Ja, maar als de keus is tussen alleen zijn, of samen met iemand die je 1,5 maand kent?

Al ben ik zelf ook net zo lief alleen of met andere vrijgezelle vrienden, toch merk ik rond de feestdagen ook wel dat ik me wat meer bewust ben van mijn single status (maar weer niet zo erg dat ik iedereen maar naar rechts swipe ;))
Ja, dan ben ik liever alleen. Ik zou me alleen maar ongemakkelijk voelen bij iemand die ik niet goed ken, juist op die feestdagen :P
Snelle wip in de avond kan dan natuurlijk weer wel (voor mij persoonlijk).
  woensdag 17 november 2021 @ 15:47:18 #224
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_202219315
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 15:36 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Ja oké, dat zal best. Keer lekker hard geneukt op 2e kerstdag met zo´n fijn jong, daarna heeft hij 1,5 jaar mijn leven verziekt dus nooit geen Tinder meer voor mij :)
Dus omdat 1 gast je kerst en 1,5 jaar van je leven heeft verneukt is Tinder niets en mogen andere geen waarde hechten aan kerst?
Logisch ja.
Misschien in het vervolg beter selecteren, heb je dan wel een fijne kerst.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  woensdag 17 november 2021 @ 15:48:26 #225
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_202219336
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 15:42 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Ja, dan ben ik liever alleen. Ik zou me alleen maar ongemakkelijk voelen bij iemand die ik niet goed ken, juist op die feestdagen :P
Snelle wip in de avond kan dan natuurlijk weer wel (voor mij persoonlijk).
Voor of na de Nachtmis?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_202219342
Ik vind kerst verschrikkelijk. Mijn dag is oud en nieuw, lekker feesten met vrienden. Heb altijd een hekel aan kerst met familie.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_202219427
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 15:47 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Dus omdat 1 gast je kerst en 1,5 jaar van je leven heeft verneukt is Tinder niets en mogen andere geen waarde hechten aan kerst?
Logisch ja.
Misschien in het vervolg beter selecteren, heb je dan wel een fijne kerst.
En uiteindelijk it takes 2 to tango. Die 1,5 jaar ben je zelf bij.

Maar haar stelling slaat nergens op natuurlijk. Als je beter red flags leert herkennen, kan je je heel veel tijd en moeite besparen.
pi_202219700
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 15:48 schreef LXIV het volgende:

[..]
Voor of na de Nachtmis?
Liefst voor, die nachtmis is bij ons rond 5:00 ofzo. Vind dat een acceptabel tijdstip om op te donderen
pi_202219715
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 15:55 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
En uiteindelijk it takes 2 to tango. Die 1,5 jaar ben je zelf bij.

Maar haar stelling slaat nergens op natuurlijk. Als je beter red flags leert herkennen, kan je je heel veel tijd en moeite besparen.
Maar op het moment was het wel lekker, wist ik veel dat het daarna tango'en werd ;(
pi_202220002
:')
  woensdag 17 november 2021 @ 17:10:12 #231
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_202220471
Ik had via Tinder een wijf dat wilde dat ik stopte met roken en vegetariėr zou worden en dat binnen enkele weken. Dat ging dus niet lang goed, wel de nodige wipjes gemaakt maar heel spannend waren die eigenlijk ook niet

Nu veel op Bumble en de wijven daar lijken iets serieuzer, veel lekkere ook
Beati pauperes spiritu
pi_202221267
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 17:10 schreef Academicus het volgende:
Ik had via Tinder een wijf dat wilde dat ik stopte met roken en vegetariėr zou worden en dat binnen enkele weken. Dat ging dus niet lang goed, wel de nodige wipjes gemaakt maar heel spannend waren die eigenlijk ook niet

Nu veel op Bumble en de wijven daar lijken iets serieuzer, veel lekkere ook
En zoek jij ook iets te neuken op Kerst of is het big party alleen?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 17 november 2021 @ 18:28:31 #233
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202221282
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 17:10 schreef Academicus het volgende:
Ik had via Tinder een wijf dat wilde dat ik stopte met roken en vegetariėr zou worden en dat binnen enkele weken. Dat ging dus niet lang goed, wel de nodige wipjes gemaakt maar heel spannend waren die eigenlijk ook niet

Nu veel op Bumble en de wijven daar lijken iets serieuzer, veel lekkere ook
Wijven?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_202221309
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 18:28 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Wijven?
Dat is zijn dialect... Studentikoos
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 17 november 2021 @ 18:32:43 #235
497858 A6
Randstad _O_
pi_202221318
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 21:06 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Nee hoor. Op Breeze kom ik vaak vrouwen tegen die in Leiden of Utrecht wonen. Daar heb ik geen zin in, zelf woon ik vlak boven Amsterdam dus dat is mij te ver reizen. En ik wil niet naar die regio's verhuizen.
:')

Van Damsko naar Utrecht of Leiden ver vinden :')
Fatty gespot
  woensdag 17 november 2021 @ 19:13:42 #236
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_202221943
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 18:28 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Wijven?
Ja, het tegenovergestelde van het mannelijk geslacht, niet zo moeilijk toch?
Beati pauperes spiritu
  woensdag 17 november 2021 @ 19:14:30 #237
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_202221958
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2021 18:26 schreef Godshand het volgende:

[..]
En zoek jij ook iets te neuken op Kerst of is het big party alleen?
Maakt niet uit, wipje is altijd welkom en zo niet ook prima en fijne dagen voor iedereen
Beati pauperes spiritu
  woensdag 17 november 2021 @ 19:16:27 #238
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202221993
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 19:13 schreef Academicus het volgende:

[..]
Ja, het tegenovergestelde van het mannelijk geslacht, niet zo moeilijk toch?
Ik weet wat het zijn. Klinkt alleen zo denigrerend.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 17 november 2021 @ 19:22:03 #239
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_202222078
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 19:16 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Ik weet wat het zijn. Klinkt alleen zo denigrerend.
?
Beati pauperes spiritu
  woensdag 17 november 2021 @ 19:23:46 #240
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202222107
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 19:22 schreef Academicus het volgende:

[..]
?
Wat snap je er niet aan?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')