abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202276346
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 23:41 schreef kanovinnie het volgende:
Superleuke date gehad vandaag. Rondje gelopen door een natuurgebied en daarna warme chocomel gedronken. Ze is wel Engelstalig, dus dan is soms wat lastig in de communicatie, maar we vonden het allebei leuk genoeg om as dinsdag weer af te spreken :s)
Heeft ze een fiets? Woont ze in Noord-Holland?
pi_202276377
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 05:38 schreef Faxie het volgende:

[..]
Klopt :9
Je leeft nog!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202276605
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 12:59 schreef ludovico het volgende:

[..]
Je leeft nog!
Uiteraard
pi_202276620
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 13:14 schreef Faxie het volgende:

[..]
Uiteraard
Laatste tijd ist wat gepolariseerd hier.

Brengt dat extra spanning in het daten?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202276628
Hoe versier je een vrouw zonder haar aan te raken? Ik heb werkelijk geen idee.
  zondag 21 november 2021 @ 13:20:00 #281
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202276678
quote:
4s.gif Op zondag 21 november 2021 12:57 schreef Leonos het volgende:

[..]
Heeft ze een fiets? Woont ze in Noord-Holland?
Ja, en ja :P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_202276684
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 13:20 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Ja, en ja :P
Trouwen dan maar!
pi_202277993
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 13:15 schreef ludovico het volgende:

[..]
Laatste tijd ist wat gepolariseerd hier.

Brengt dat extra spanning in het daten?
Bij de laatste match niet, maar dat liep weer op andere dingen fout. Ben er nu wel klaar mee.
pi_202281546
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 23:17 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
M'n anthem is een nummer van m'n favoriete artiest: de Britse elektronica Burial.

Maar inderdaad, ik vind het heel erg belangrijk. Als er tussen die Spotify liedjes alleen maar popmuziek staat of top 40 spul is dat voor mij echt een red flag. Samen van muziek genieten en begrijpen vind ik best wel belangrijk.
Goede smaak, maar of bij veel dames een lichtje gaat branden van de naam Burial, dat betwijfel ik. _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2021 17:46:40 ]
  zondag 21 november 2021 @ 19:15:09 #285
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_202282603
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2021 19:53 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Maar jij maakt wel wipjes met wijven. Heb je ooit seks gehad met normale vrouwen?
Genoeg, en wat je ook denkt of vind dat doet niks af aan het feit dat veel lekkere wijven heb gedaan
Beati pauperes spiritu
  Moderator / Redactie FP zondag 21 november 2021 @ 19:29:39 #286
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_202282769
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 23:41 schreef kanovinnie het volgende:
Superleuke date gehad vandaag. Rondje gelopen door een natuurgebied en daarna warme chocomel gedronken. Ze is wel Engelstalig, dus dan is soms wat lastig in de communicatie, maar we vonden het allebei leuk genoeg om as dinsdag weer af te spreken :s)
Tof man, leuk!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 21 november 2021 @ 20:16:35 #287
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202283492
quote:
4s.gif Op zondag 21 november 2021 13:20 schreef Leonos het volgende:

[..]
Trouwen dan maar!
Ik stuur je een uitnodiging voor het feest!
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 19:29 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Tof man, leuk!
Zeker, ben benieuwd naar dinsdag :)
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_202284329
quote:
18s.gif Op zondag 21 november 2021 17:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:

[..]
Goede smaak, maar of bij veel dames een lichtje gaat branden van de naam Burial, dat betwijfel ik. _O-
Als muziek een passie is zou je het toch wel moeten weten.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_202286328
quote:
18s.gif Op zondag 21 november 2021 17:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:

[..]
Gewoon vragen of ze wilt dansen en dan Burial opzetten :s)
afspraak tandarts verzetten
pi_202288509
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 november 2021 21:43 schreef Hineni het volgende:

[..]
Van de week gevideobeld.

Nog steeds hele dag appen. Zo leuk om wakker te worden en dan al een berichtje te zien.

Dit weekend eerste date. Zin in. *O*
En hoe was de date?
Happiness, I'm sorry you've been on hold, the doors will be open, bring it all home 🎶
pi_202289163
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 20:56 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Als muziek een passie is zou je het toch wel moeten weten.
Uhm, nee hoor. Mensen hebben ook andere smaak ;)
pi_202294149
quote:
4s.gif Op maandag 22 november 2021 10:11 schreef Leonos het volgende:

[..]
Uhm, nee hoor. Mensen hebben ook andere smaak ;)
Weten =/= houden van.
pi_202300021
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 09:05 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
En hoe was de date?
Erg leuk! Komt vervolg. En ondertussen appen we nog steeds de hele dag door.

Soms letterlijk de hele dag.
Vorige week werd ik wakker s nachts. Zat naar m'n mobiel te kijken, zag dat ze online was. Ze was blijkbaar ook net zomaar wakker geworden en zag dat ik online kwam. Stuurden we elkaar tegelijk dezelfde tekst. Om half 4 s nachts. 😳
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_202302443
Vorig weekend via Tinder voor het eerst in 2.5 jaar een date. Gewoon een normaal gezellig gesprek waarbij de gebruikelijke onderwerpen ter sprake kwamen. Eenmaal thuis kon ik moeilijk bepalen of er nou geen échte klik was of dat het ligt aan het ongemak wat ik voel bij een eerste date en in je hoofd bezig zijn met het gesprek op gang willen houden, wat bij een vervolgdate een stuk minder is.

Van het eerste uitgegaan en dezelfde avond haar ge-appt omdat ik duidelijkheid wilde geven. Waarop zij aangaf het gezellig te hebben gevonden, maar geen hoogte van mij kon krijgen tijdens de date. Toen wist ik direct kut... dat heb ik vaker gehoord en ik heb verkeerd gehandeld. In het verleden was ik mij erg bewust van deze eigenschap en vond ik (als we het beiden gezellig genoeg vonden) het altijd de moeite waard om nog een keer af te spreken omdat dan de spanning een stuk minder is en ik meer mezelf ben.

Dat station was nu al direct gepasseerd en niet bij de eerste de beste dame. Achteraf heel erg dom, na zo'n lange tijd daten had ik hier te weinig rekening mee gehouden en had er beter een dag overheen laten gaan. Volgens mij kon zij het niet waarderen, wat ik zou begrijpen omdat haar gevoel direct buitenspel werd gezet. Leermoment......
pi_202302536
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 10:47 schreef bokhoven95 het volgende:

Dat station was nu al direct gepasseerd en niet bij de eerste de beste dame. Achteraf heel erg dom, na zo'n lange tijd daten had ik hier te weinig rekening mee gehouden en had er beter een dag overheen laten gaan. Volgens mij kon zij het niet waarderen, wat ik zou begrijpen omdat haar gevoel direct buitenspel werd gezet. Leermoment......
Djees, omdat je de regeltjes niet gevolgd hebt wilt ze niet meer.
Laat die bitch dan ook maar lekker zitten.
pi_202302630
quote:
4s.gif Op dinsdag 23 november 2021 10:54 schreef Leonos het volgende:

[..]
Djees, omdat je de regeltjes niet gevolgd hebt wilt ze niet meer.
Laat die bitch dan ook maar lekker zitten.
Wat zijn de regels?

Let wel, dit was dus nadat ik had aangegeven geen behoefte te hebben aan een vervolg. Ik heb niet tegen haar gezegd dat ik achteraf te voorbarig was geweest. Omdat ze meteen afstandelijk reageerde en later niks meer stuurde (en match opgeheven).
pi_202302856
quote:
14s.gif Op maandag 22 november 2021 23:32 schreef Hineni het volgende:

[..]
Erg leuk! Komt vervolg. En ondertussen appen we nog steeds de hele dag door.

Soms letterlijk de hele dag.
Vorige week werd ik wakker s nachts. Zat naar m'n mobiel te kijken, zag dat ze online was. Ze was blijkbaar ook net zomaar wakker geworden en zag dat ik online kwam. Stuurden we elkaar tegelijk dezelfde tekst. Om half 4 s nachts. 😳
En straks de friendzone. Ik zie zo'n parallel met wat ik een keer had hehehe.

Vergeet je mij niet over een één of twee maand te vertellen hoe het gegaan is?
pi_202305339
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 11:21 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
En straks de friendzone. Ik zie zo'n parallel met wat ik een keer had hehehe.

Vergeet je mij niet over een één of twee maand te vertellen hoe het gegaan is?
Nee joh, om half 4 's nachts stuur je je vrienden toch geen appjes?
En @Hineni maakt straks natuurlijk een move om uit de friendzone te blijven :) Volgens mij kan het nog alle kanten op, het klinkt iig best positief!
Happiness, I'm sorry you've been on hold, the doors will be open, bring it all home 🎶
pi_202305440
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 15:04 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Nee joh, om half 4 's nachts stuur je je vrienden toch geen appjes?
En @:Hineni maakt straks natuurlijk een move om uit de friendzone te blijven :) Volgens mij kan het nog alle kanten op, het klinkt iig best positief!
Zo begint het, straks is je aandacht niks meer waard en hoeft ze geen moeite meer te doen. Zo is het bij mij wel een keer gegaan, precies dezelfde dingen als wat @Hineni doet, daarom ben ik ook zo benieuwd over één of twee maand. Bedoel het niet hard ofzo, ik kan natuurlijk ongelijk hebben, maar heb dit best wel vaak gezien ook bij vrienden van mij.
pi_202305449
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 11:03 schreef bokhoven95 het volgende:

[..]
Wat zijn de regels?

Let wel, dit was dus nadat ik had aangegeven geen behoefte te hebben aan een vervolg. Ik heb niet tegen haar gezegd dat ik achteraf te voorbarig was geweest. Omdat ze meteen afstandelijk reageerde en later niks meer stuurde (en match opgeheven).
Hmm, een volgende keer dan gewoon uitgaan van je eigen behoefte? Het lijkt nu meer of je haar hebt afgewezen om te voorkomen dat zij jou zou afwijzen. Wel begrijpelijk, maar niet zo handig. Bij First Dates zie ik ook wel eens dat mensen nadat de date al heeft afgewezen toch aangeven dat het jammer is, omdat zij het wel een kans hadden willen geven. Vind ik altijd wel mooi om te zien, dat is toch een vorm van kwetsbaar opstellen en gewoon eerlijk vanuit je eigen beleving spreken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')