Ik heb deze besteld voor de kerstboom dit jaar.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 07:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga de kerstballen meteen oppoetsen.
9:15 is laat wou je zeggen?quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:25 schreef Barbusse het volgende:
Q is helemaal internationaal met z'n twietjes joh
Een betere vraag, waarom zou je gaan FOK!en in de ochtend?quote:
Ik had je ge dmt hoor. Toevallig.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:10 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Nou van de vleeskeuring hoor ik ook niks meer terug, de volgende keer ga ik wel naar een andere slager. Slagerin, is dat een woord? Slachtster? Slachterlieke? Lief vleesch? wablief.
Waar nou weer?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:25 schreef Barbusse het volgende:
Q is helemaal internationaal met z'n twietjes joh
Je was okay.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:38 schreef Tegan het volgende:
Er is niets op tv, hele zaterdagavond kapot.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:20 schreef Senn88 het volgende:
Maandag word de andere hond van mijn ouders ingeslapenhij is op.
En dan ook nog een uurtje langer.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:38 schreef Tegan het volgende:
Scherpquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan ook nog een uurtje langer.
Ik zit celebrity match maker te kijken op videoland bij gebrek aan tv. En ondertussen ben ik maar gaan stofzuigen en dweilen in huis :’)quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:38 schreef Tegan het volgende:
Ik kijk wat afleveringen van de beste comedy ooit.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik zit celebrity match maker te kijken op videoland bij gebrek aan tv. En ondertussen ben ik maar gaan stofzuigen en dweilen in huis :’)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kijk wat afleveringen van de beste comedy ooit.Ken ik niet staat dit op netflix?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog steedsquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vorige week was ik nog een droomvrouw.
Jij.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vorige week was ik nog een droomvrouw.
Gelukkig!quote:Op zondag 31 oktober 2021 07:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Pff, veel chaos nog, twee chagrijnige/gestreste/grommende katten om me heen, maar we zijn over
Hoi Missquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:44 schreef MissMSX het volgende:
Fok me! 20 jaar FOK-account vandaag geloof ik
Missquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:44 schreef MissMSX het volgende:
Fegeliciteerd!quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:44 schreef MissMSX het volgende:
Wie fietst er dan ook 40km in de regenquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:40 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Moe. 40 km in de regen gefietst net. Bluh
Mannen hè, die doen doen domme dingen. Nou ja in dit geval vooral Tyranoesauroesquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:58 schreef Revac het volgende:
[..]
Wie fietst er dan ook 40km in de regen
Dat is ook echt veeel te actiefquote:Op zondag 31 oktober 2021 21:23 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Mannen hè, die doen doen domme dingen. Nou ja in dit geval vooral Tyranoesauroes![]()
Was nog even lekker weer en dus ondanks dat ik wist dat het zou gaan regenen toch nog (te) flink doorgefietst. Heen 35km droog.....maar toen moest ik nog terugNou ja in dat wordt straks in ieder geval goed slapen straks.
quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:42 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Nee 40km was nat terugTotaal 75km rondje.
quote:
Oh nicequote:Op zondag 31 oktober 2021 23:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja z'n gangetje. Heerlijk saai, lol.
Ben nu ook met die gitaar bezig trouwens
Ja daar ben ik net mee begonnenquote:Op zondag 31 oktober 2021 23:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oh niceik vond 't echt leuk om te maken, ook die versterker
Uhu erg leuk spulquote:Op zondag 31 oktober 2021 23:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja daar ben ik net mee begonnenDe gitaar is klaar
![]()
Heb ook de Spaceshuttle gehaald. Volgende keer die laatste modular halen, en dan ben ik weer even bij
(leuk spul he?)
Ik heb 5 testen gedaan, en die zeggen allemaal dat t geen COVID is, maar een dikke vette stomme verkoudheid na 2 jaar bubbel en 1.5m in combi met terug naar kantoor en herfst, kou en regen en vroeg op voor t werk elke keer dus weinig slaapquote:Op maandag 1 november 2021 08:20 schreef gianni61 het volgende:
Mogguh.
Mijn stem is gelukkig niet aangetast door mijn covid
Heb je corona?quote:Op maandag 1 november 2021 08:20 schreef gianni61 het volgende:
Mogguh.
Mijn stem is gelukkig niet aangetast door mijn covid
hier voelt het als een verkoudheid, maar de ggd zegt toch dat het covid is.quote:Op maandag 1 november 2021 08:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 5 testen gedaan, en die zeggen allemaal dat t geen COVID is, maar een dikke vette stomme verkoudheid na 2 jaar bubbel en 1.5m in combi met terug naar kantoor en herfst, kou en regen en vroeg op voor t werk elke keer dus weinig slaap
Die bestaan ook nog.
Blijkbaar. Een extra souvenirtje uit Boedapest.quote:
quote:Op maandag 1 november 2021 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Blijkbaar. Een extra souvenirtje uit Boedapest.
Ah, Travelorona.quote:Op maandag 1 november 2021 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jezus wat kut zeg. Heb je veel klachten?quote:Op maandag 1 november 2021 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En Oostblok heeft amper gevaccineerd.quote:Op maandag 1 november 2021 08:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah, Travelorona.
Nou, gelukkig alleen maar verkoudheids symptomen. Heb je weer extra stofjes!
Oostblok gaat volgens mij ook vrij hard qua besmettingen.
T Zuiden van Europa dan weer amper.
Je zou denken dat t mer temperatuur en herfst te maken heeft
vooral zaterdag en zondagochtend was ik wel goed verkouden met een beetje koorts.quote:Op maandag 1 november 2021 08:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jezus wat kut zeg. Heb je veel klachten?
Heb je iemand die af en toe wat eten naar binnen kan gooien?quote:Op maandag 1 november 2021 08:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vooral zaterdag en zondagochtend was ik wel goed verkouden met een beetje koorts.
Loopneus is al een stuk minder. beetje verhoging zal ik wel nog hebben (zometeen de thermometer eens er bij pakken). en een beetje wollig gevoel in mn hoofd, maar op zich best prima.
Misschien dat die 2 spuiten toch iets helpen.
besmettingen zullen ook wel hard gaan als je daar gewoon zonder mondkapje in een overvolle tram kan stappen en zonder 1,5m overal kan staan/zittenquote:Op maandag 1 november 2021 08:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En Oostblok heeft amper gevaccineerd.
Haha, alsof t een soort wolf isquote:Op maandag 1 november 2021 08:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je iemand die af en toe wat eten naar binnen kan gooien?
nou ja, omdat mn zelftest vrijdag nog negatief was, ben ik vrijdag nog boodschappen gaan doen dus ik heb nog wel wat op voorraad.quote:Op maandag 1 november 2021 08:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je iemand die af en toe wat eten naar binnen kan gooien?
Ik heb koorts opgemeten: Niksquote:Op maandag 1 november 2021 08:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vooral zaterdag en zondagochtend was ik wel goed verkouden met een beetje koorts.
Loopneus is al een stuk minder. beetje verhoging zal ik wel nog hebben (zometeen de thermometer eens er bij pakken). en een beetje wollig gevoel in mn hoofd, maar op zich best prima.
En zo'n eckte GGD-test?quote:Op maandag 1 november 2021 08:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb koorts opgemeten: Niks
Ik heb van dinsdag t/m zaterdag elke dag een thuis test gedaan: Niks
Dan ga ik er vanuit dat t niks is.
Maar voor de zekerheid werk ik wel weer volledig thuis. Wil ook m'n collega's niet aansteken met m'n "niks".
Grappig. Daar waar ik eerst met full force koorts en griep pas thuisbleef en dan nog bijna "aansteller/mietje" genoemd werd, is t nu met een snotneus "BLIJF THUIS!". How things have changed.
Ik ben wel voorstander van die ontwikkeling eigenlijk.quote:Op maandag 1 november 2021 08:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar voor de zekerheid werk ik wel weer volledig thuis. Wil ook m'n collega's niet aansteken met m'n "niks".
Grappig. Daar waar ik eerst met full force koorts en griep pas thuisbleef en dan nog bijna "aansteller/mietje" genoemd werd, is t nu met een snotneus "BLIJF THUIS!". How things have changed.
Ja, pre-covid tijdperk was ik met deze klachten waarschijnlijk gewoon naar het werk gegaan.quote:Op maandag 1 november 2021 08:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Na morgen weer thuiswerken!quote:
RIP aan je nabestaanden.quote:Op maandag 1 november 2021 08:38 schreef Senn88 het volgende:
Ik ga vanmiddag de griepprik halen omdat ik de corona dans tot nu toe ben misgelopen anders zal je zien dat ik door griep de pijp uit ga
Mwa. Niet overal hoor. Nog genoeg bedrijven die vinden dat je je aanstelt als je nu preventief thuis blijft.quote:Op maandag 1 november 2021 08:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beterschapquote:Op maandag 1 november 2021 08:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wacht even de persco af of ik moetquote:Op maandag 1 november 2021 09:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Na morgen weer thuiswerken!Heb morgen een kantoordag maar ik ga niet want veel te veel besmettingen.
Ik ook wel eigenlijk.quote:Op maandag 1 november 2021 08:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben wel voorstander van die ontwikkeling eigenlijk.
En beterschap!
Dankjequote:Op maandag 1 november 2021 09:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Beterschap.
Toch nog blij dat ik niet mee ben gegaan.
Voet. Maar gaat redelijk. Korte stukjes kan ik wel lopen.quote:
Samen met Tegan is alles leuker.quote:Op maandag 1 november 2021 09:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Samen in thuisquarantaine was waarschijnlijk wel leuker geweest
Te lang.quote:
Lekker superspreaden.quote:Op maandag 1 november 2021 09:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag opening van nieuw kantoor bijwonen. Lekker met allemaal collega's van alle vestigingen op elkaar. Elkaar lekker besmetten.
Iewl.quote:Op maandag 1 november 2021 09:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker superspreaden.Vergeet niet iedereen even extra te knuffelen.
Er gaat morgenavond ws weer een thuiswerkadvies komen. Maar ja. Advies. Dat mag je gewoon negeren.quote:Op maandag 1 november 2021 09:48 schreef TaMieke het volgende:
Hier is het thuiswerken weer afgeschaft, ook al gaan de besmettingen weer omhoog.
Bah werkenquote:Op maandag 1 november 2021 09:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, goeie.quote:Op maandag 1 november 2021 09:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Mensen knuffelenquote:Op maandag 1 november 2021 09:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Q!quote:
Dat deden we toch al. Wij krijgen regels van moederbedrijf in Denemarken (volgens mij) die houden er een andere mening op na.quote:Op maandag 1 november 2021 10:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Er gaat morgenavond ws weer een thuiswerkadvies komen. Maar ja. Advies. Dat mag je gewoon negeren.
Iewl2quote:
Ik wil ook een NAS. Maar ben toch te dom om het te installeren.quote:Op maandag 1 november 2021 10:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Q!
Nieuwe NAS inrichten is wel net werk.
Zit ik hier nu ff met Docker te prutsen. Moet niet gekker worden.
Dat is echt zo 2019.quote:Op maandag 1 november 2021 10:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Soms wel fijn hoor.....soms, heeel soms.
Ik heb alles gewoon in de cloud staan. Veel makkelijker.quote:Op maandag 1 november 2021 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ook een NAS. Maar ben toch te dom om het te installeren.
Wil ik best mee helpen hoor.quote:Op maandag 1 november 2021 10:05 schreef CherryLips het volgende:
Ligt er aan voor wat je het wil gebruiken. Als je bestands opslag wil dan is Synology echt super easy.quote:Op maandag 1 november 2021 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mits ze grote jetsers hebben. Dat je die zo lekker als kussens in je voelt prikken.quote:Op maandag 1 november 2021 10:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Soms wel fijn hoor.....soms, heeel soms.
Ja eigenlijk gewoon automatische veilige back-up en dat ik er ook vanaf andere apparaten bij kanquote:Op maandag 1 november 2021 10:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ligt er aan voor wat je het wil gebruiken. Als je bestands opslag wil dan is Synology echt super easy.
Ga je packages installeren in docker is het nog steeds easy maar de config van die docker wel even uitzoekwerk.
Eerder een stickiequote:Op maandag 1 november 2021 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je steekt die hard discs er even voor me in?
Mijn pens steekt meer uit dan mn tieten. Telt dat ook?quote:Op maandag 1 november 2021 10:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mits ze grote jetsers hebben. Dat je die zo lekker als kussens in je voelt prikken.
Dus ik knuffel altijd tante Gerda van 74 met grote hangers
quote:Op maandag 1 november 2021 10:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mijn pens steekt meer uit dan mn tieten. Telt dat ook?
Een NAS is wel opslag en maar beperkt back-up. Als dat ding of je hui afbrand is cloud natuurlijk wel veiliger mits goed ingericht.quote:Op maandag 1 november 2021 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja eigenlijk gewoon automatische veilige back-up en dat ik er ook vanaf andere apparaten bij kan
Als ze echt hangen dan valt er toch weinig te knuffelen of ben jij 1.60 m lang?quote:Op maandag 1 november 2021 10:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mits ze grote jetsers hebben. Dat je die zo lekker als kussens in je voelt prikken.
Dus ik knuffel altijd tante Gerda van 74 met grote hangers
Schouders er onder en liften maarquote:Op maandag 1 november 2021 10:14 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Als ze echt hangen dan valt er toch weinig te knuffelen of ben jij 1.60 m lang?
Ja je gaat nu wel vaker zien dat je thuis werkt ipv je ziek meldt.quote:Op maandag 1 november 2021 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, pre-covid tijdperk was ik met deze klachten waarschijnlijk gewoon naar het werk gegaan.
Nu konden ze kiezen: of ik werk thuis, of ik meld me ziek.
NIet miepen, gewoon doorwerken. Is goed voor je!quote:Op maandag 1 november 2021 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja je gaat nu wel vaker zien dat je thuis werkt ipv je ziek meldt.
Thuis werken is ook gewoon doorwerkenquote:Op maandag 1 november 2021 10:19 schreef Q. het volgende:
[..]
NIet miepen, gewoon doorwerken. Is goed voor je!
Niet! Dan ga je alleen maar slapen en gamen en was doen enzo.quote:Op maandag 1 november 2021 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thuis werken is ook gewoon doorwerken
Slapenquote:Op maandag 1 november 2021 10:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet! Dan ga je alleen maar slapen en gamen en was doen enzo.
Ik had je laatste tijd wel gemist in de SC.quote:Op maandag 1 november 2021 09:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dankje
Samen in thuisquarantaine was waarschijnlijk wel leuker geweest
Ik snap het nu al niet meer.quote:Op maandag 1 november 2021 10:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een NAS is wel opslag en maar beperkt back-up. Als dat ding of je hui afbrand is cloud natuurlijk wel veiliger mits goed ingericht.
Als het om snelheid en grote bestanden toeganjkelijk maken gaat is het goeie optie.
Graag of niet hoor.quote:Op maandag 1 november 2021 10:10 schreef CherryLips het volgende:
Je steekt die hard discs er even voor me in?
Ik ben ook voornamelijk op fok tijdens werktijdquote:Op maandag 1 november 2021 10:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik had je laatste tijd wel gemist in de SC.
Huuu, een leven.quote:Op maandag 1 november 2021 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben ook voornamelijk op fok tijdens werktijd
tijdens de vakantie had ik toch vaak leuke offline activiteiten
ja, 2 weken was ook wel meer dan genoeg. Nu weer lekker fok autist spelen.quote:Op maandag 1 november 2021 10:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Huuu, een leven.
Maar groot gelijk hoor.
Zoals de waard is....quote:Op maandag 1 november 2021 10:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet! Dan ga je alleen maar slapen en gamen en was doen enzo.
Nou ga maar liggen dan.....quote:Op maandag 1 november 2021 10:29 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Spierpijn. Oef. Zou nu wel een stevige massage willen
Na 2 jaar thuiswerken? Neuh.quote:
Gaat best goed hoor. Meeste dagen. Sommige dagen wil het gewoon niet. Zeker het slaapgebrek door bovenbuurterrorisme helpt niet mee.quote:Op maandag 1 november 2021 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Na 2 jaar thuiswerken? Neuh.
Mag aannemen dat je inmiddels een soort van discipline hebt
Stelletje lapzwansen!!!
O wacht, ff de was aanzetten....
Ik ben al tijden niet meer hier geweest.quote:Op maandag 1 november 2021 10:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Gaat best goed hoor. Meeste dagen. Sommige dagen wil het gewoon niet. Zeker het slaapgebrek door bovenbuurterrorisme helpt niet mee.
quote:Op maandag 1 november 2021 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Na 2 jaar thuiswerken? Neuh.
Mag aannemen dat je inmiddels een soort van discipline hebt
Stelletje lapzwansen!!!
O wacht, ff de was aanzetten....
Daar zat ik ook hele dagen te poepen. Weinig anders hier.quote:Op maandag 1 november 2021 11:09 schreef CherryLips het volgende:
Alsof iedereen op kantoor wel elke dag lekker gemotiveerd was.
Jawel, nieuw huis gekocht. Over 21 dagen verhuizen. Had je dat gemist?quote:Op maandag 1 november 2021 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben al tijden niet meer hier geweest.
Ik dacht dat je aan t zoeken was voor iets nieuws vanwege dat geluid?
No luck?
Hooguit dat je hier de deur open hebt staanquote:Op maandag 1 november 2021 11:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar zat ik ook hele dagen te poepen. Weinig anders hier.
Ja, want ik ben al weken niet hier geweest,quote:Op maandag 1 november 2021 11:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Jawel, nieuw huis gekocht. Over 21 dagen verhuizen. Had je dat gemist?
Dan horen je collega's je wel beter via Teams.quote:Op maandag 1 november 2021 11:17 schreef Ang3l het volgende:
Hooguit dat je hier de deur open hebt staan
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 1 november 2021 11:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Jawel, nieuw huis gekocht. Over 21 dagen verhuizen. Had je dat gemist?
Oh. Okay. Nou ja. Ben er bijna vanaf dus.quote:Op maandag 1 november 2021 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, want ik ben al weken niet hier geweest,
HAD JE DAT GEMIST?!
Beetje roepen tijdens poepen!quote:Op maandag 1 november 2021 11:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan horen je collega's je wel beter via Teams.
Ja ik was helemaal van de routine af toen ik ineens weer ochtenden thuis en middagen op kantoor ging doenquote:Op maandag 1 november 2021 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb wel een soort van routine inmiddels
En waar moet je je dutjes doen? Houden ze helemaal geen rekening mee hè?quote:Op maandag 1 november 2021 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik was helemaal van de routine af toen ik ineens weer ochtenden thuis en middagen op kantoor ging doenLunch, boodschappen, alles was van slag! Moest ineens tanken en zo ook
Onder je bureau toch?quote:Op maandag 1 november 2021 11:19 schreef Q. het volgende:
[..]
En waar moet je je dutjes doen? Houden ze helemaal geen rekening mee hè?
Nee, dat is al de plek waar je gaat liggen om uit het zicht te huilen. Bij het thuiswerken doe je dan gewoon even je camera uit.quote:
Oh ja, tanken, hoe moet dat ook al weer?quote:Op maandag 1 november 2021 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik was helemaal van de routine af toen ik ineens weer ochtenden thuis en middagen op kantoor ging doenLunch, boodschappen, alles was van slag! Moest ineens tanken en zo ook
Stekker in het stopcontact toch?quote:Op maandag 1 november 2021 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, tanken, hoe moet dat ook al weer?
Nog niet een filmpje hebben waarom je instemmend humt en knikt en die op repeat laten draaien ipv je camera aan te hebben.quote:Op maandag 1 november 2021 11:19 schreef Q. het volgende:
En waar moet je je dutjes doen? Houden ze helemaal geen rekening mee hè?
Ik heb hele andere ideeen bij onder een bureau kruipen.quote:Op maandag 1 november 2021 11:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, dat is al de plek waar je gaat liggen om uit het zicht te huilen. Bij het thuiswerken doe je dan gewoon even je camera uit.
Ik zoek nog een scriptje die de muis iedere paar seconden beweegt zodat Teams niet op afwezig springtquote:Op maandag 1 november 2021 11:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog niet een filmpje hebben waarom je instemmend humt en knikt en die op repeat laten draaien ipv je camera aan te hebben.
Daarom vinden we jou leuk en Q een jankzak.quote:Op maandag 1 november 2021 11:25 schreef Tegan het volgende:
Ik heb hele andere ideeen bij onder een bureau kruipen.
En af en toe in je neus pulken zodat je collega's niet te nauwkeurig naar je feed kijken.quote:Op maandag 1 november 2021 11:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog niet een filmpje hebben waarom je instemmend humt en knikt en die op repeat laten draaien ipv je camera aan te hebben.
Team jankzak!quote:Op maandag 1 november 2021 11:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom vinden we jou leuk en Q een jankzak.
Met mij kon het wel beter. Druk met werk en met vervelende collega's. Gelukkig ben jij er weer voor afleidingquote:Op maandag 1 november 2021 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, 2 weken was ook wel meer dan genoeg. Nu weer lekker fok autist spelen.
Hoe is het met Tegan?
quote:
quote:Op maandag 1 november 2021 11:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom vinden we jou leuk en Q een jankzak.
Eentje die met onzichtbare schade is teruggestuurdquote:Op maandag 1 november 2021 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Coolblue had er ineens eentje op voorraad. Vraag me af wat daarmee gebeurd isZijn al een tijdje uitverkocht zonder zicht op een nieuwe lading.
Nog drie keer gecontroleerd of het niet die van 2020 was.
auto mouse mover. Heb je progjes voor.quote:Op maandag 1 november 2021 11:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zoek nog een scriptje die de muis iedere paar seconden beweegt zodat Teams niet op afwezig springt.
Boodschappen op de verkeerde locatie etcquote:Op maandag 1 november 2021 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 november 2021 11:31 schreef CherryLips het volgende:
Vond de iPad Air ook wel wat vanwege de naam natuurlijk, maar om nou 300 euro meer uit te geven omdat hij roze is, vond ik wat te ver gaan.
Daarom zijn ze dus opquote:Op maandag 1 november 2021 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
iPad gekregen van t werk omdat ze 75 jaar bestaan
Wel fijn. Die oude van OXXIO was onderhand wel afgeschreven
En ik heb geen TV op de slaapkamer, dus daar is de iPad voor.
Ik hoop dat ik een Air-Win!quote:Op maandag 1 november 2021 11:31 schreef CherryLips het volgende:
Vond de iPad Air ook wel wat vanwege de naam natuurlijk, maar om nou 300 euro meer uit te geven omdat hij roze is, vond ik wat te ver gaan.
Zou goed kunnenquote:
Ja dat was bij mij ook., Disney+ en Videoland hielden al op.quote:Ik had nog een iPad 3 maar dat werkte niet zo heel vlot meer, begon ook steeds minder apps te ondersteunen.
Ja daar ben ik ook bang voorquote:Op maandag 1 november 2021 11:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eentje die met onzichtbare schade is teruggestuurd.
Wie weet.Ooit.quote:Op maandag 1 november 2021 11:32 schreef Ang3l het volgende:
Ik hoop dat ik een Air-Win!
Badum Tsjjjj.
Ik heb een iPad 2020, kan nog wel even mee. Mn oude iPad 2017 aan mn ouders cadeau gedaan, was ook nog steeds meer dan snel genoeg. Die hadden nog een iPad 2.quote:Op maandag 1 november 2021 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom zijn ze dus op
Ik had nog een iPad 3 maar dat werkte niet zo heel vlot meer, begon ook steeds minder apps te ondersteunen.
Ja precies, en Amazon Prime. Netflix deed het nog wel, maar dat Ziggo Replay kreeg ook kuren.quote:Op maandag 1 november 2021 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou goed kunnenHele bedrijf heeft er eentje gehad, wereldwijd
[..]
Ja dat was bij mij ook., Disney+ en Videoland hielden al op.
Gewoon in de Picnic app hoor.quote:Op maandag 1 november 2021 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
Boodschappen op de verkeerde locatie etc
quote:
Ik ben ook team jankzak vandaag.quote:
waarom doen collega's vervelend tegen jou?quote:Op maandag 1 november 2021 11:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Met mij kon het wel beter. Druk met werk en met vervelende collega's. Gelukkig ben jij er weer voor afleiding.
Ze zijn jaloers omdat ze zo awesome is. Snap ik wel.quote:Op maandag 1 november 2021 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom doen collega's vervelend tegen jou?
Om je gay porn te streamen zeker.quote:Op maandag 1 november 2021 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
iPad gekregen van t werk omdat ze 75 jaar bestaan
Wel fijn. Die oude van OXXIO was onderhand wel afgeschreven
En ik heb geen TV op de slaapkamer, dus daar is de iPad voor.
Dat zie ik nooit gebeuren maar ik ben vast niet de eerste die dat tegen je zegt.quote:Op maandag 1 november 2021 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]Once you go gay, you can't stay away!
Ik heb live porn in de slaapkamerquote:Op maandag 1 november 2021 11:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Om je gay porn te streamen zeker.
Straight? So is spaghetti, until I heat it up!quote:Op maandag 1 november 2021 11:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zie ik nooit gebeuren maar ik ben vast niet de eerste die dat tegen je zegt.
Tijd voor een Onlyfans account voor je dus.quote:
quote:Op maandag 1 november 2021 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Straight? So is spaghetti, until I heat it up!
Vanaf een uurtje of 19:00 ben je welkomquote:Op maandag 1 november 2021 11:32 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Deal! Hoe laat kom ik langs?
Nou, ik ben over the hill. Zeker in gay-culturequote:Op maandag 1 november 2021 11:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tijd voor een Onlyfans account voor je dus.
quote:Op maandag 1 november 2021 12:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ik ben over the hill. Zeker in gay-culture
30+!quote:
Een daddy vind ik stiekem wel hotquote:Op maandag 1 november 2021 12:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
30+!
En zeker 40+!
En ik zie er niet uit als een daddy.
Ik werd zaterdag wel weer 28 of zo geschat
Als ze maar niet daadwerkelijk kinderen hebben.quote:
Mensen die niet tegen verandering kunnenquote:Op maandag 1 november 2021 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom doen collega's vervelend tegen jou?
Ik ben inmiddels zo oud dat een man met kinderen geen dealbreaker meer isquote:Op maandag 1 november 2021 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ze maar niet daadwerkelijk kinderen hebben.
Ja, maar dat ben ik dus alleen qua leeftijd. Niet qua lijf, looks, ledematen en zoquote:
quote:Op maandag 1 november 2021 11:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze zijn jaloers omdat ze zo awesome is. Snap ik wel.
Ach, zielig.quote:Op maandag 1 november 2021 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar dat ben ik dus alleen qua leeftijd. Niet qua lijf, looks, ledematen en zo
Dat blijft bij mij een dealbreaker.quote:Op maandag 1 november 2021 12:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels zo oud dat een man met kinderen geen dealbreaker meer is.
Mensenquote:Op maandag 1 november 2021 12:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mensen die niet tegen verandering kunnen.
Gewoon in brand steken.quote:
Ff wachten nog en dan is het ook geen dealbreaker meer dat ik een relatie heb.quote:Op maandag 1 november 2021 12:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben vrijgezel sinds Januari 2012. Zeker zielig jaquote:
Misschien ligt het aan....quote:Op maandag 1 november 2021 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben vrijgezel sinds Januari 2012. Zeker zielig ja
Ik ben nog niet op dat punt.quote:Op maandag 1 november 2021 12:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die drempel is nog wel tientallen jaren ver hoorquote:Op maandag 1 november 2021 12:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ff wachten nog en dan is het ook geen dealbreaker meer dat ik een relatie heb.Eindelijk.
Wanhoop neemt exponentieel toe als de jaren voorbij gaan, dus ik heb goede moed.quote:Op maandag 1 november 2021 13:29 schreef Tegan het volgende:
Die drempel is nog wel tientallen jaren ver hoor. Denk ik
.
Gewoon je vrouw verlaten voor Tegan. Zo moeilijk is het niet.quote:Op maandag 1 november 2021 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanhoop neemt exponentieel toe als de jaren voorbij gaan, dus ik heb goede moed.
Ik zeg nietsquote:Op maandag 1 november 2021 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gewoon je vrouw verlaten voor Tegan. Zo moeilijk is het niet.
Mijn vrouw vindt het juist prima als Tegan erbij komt. Alleen daarom al is ze een blijvertje.quote:Op maandag 1 november 2021 13:31 schreef gianni61 het volgende:
Gewoon je vrouw verlaten voor Tegan. Zo moeilijk is het niet.
Scheidingspercentage ookquote:Op maandag 1 november 2021 13:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanhoop neemt exponentieel toe als de jaren voorbij gaan, dus ik heb goede moed.
Hij wacht helemaal niet. Hij gaat gewoon van bil met zijn relatie.quote:Op maandag 1 november 2021 13:32 schreef Tegan het volgende:
Wat dat betreft wacht Air al zo lang dat ik alleen maar kan tegenvallen.
maar wat denk je?quote:
quote:
quote:Op maandag 1 november 2021 13:33 schreef AirwiN het volgende:
Mijn vrouw vindt het juist prima als Tegan erbij komt. Alleen daarom al is ze een blijvertje.No way dat ik die ga verlaten.
Tegan verdient beter dan een rol als bijvrouw.quote:
quote:Op maandag 1 november 2021 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
Dit klinkt interessant.(Maar dit is oud nieuws hoor
)
quote:Op maandag 1 november 2021 13:35 schreef gianni61 het volgende:
Tegan verdient beter dan een rol als bijvrouw.
quote:Op maandag 1 november 2021 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tegan verdient beter dan een rol als bijvrouw.
Bedankt voor deze wake-up call.quote:Op maandag 1 november 2021 13:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij wacht helemaal niet. Hij gaat gewoon van bil met zijn relatie.
Nou ja, de eerste maanden in elk geval. Zal nu wel ingekakte prut zijn. Zo gaat daat
Leuke vrouw heb je inderdaad.quote:Op maandag 1 november 2021 13:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn vrouw vindt het juist prima als Tegan erbij komt. Alleen daarom al is ze een blijvertje.No way dat ik die ga verlaten.
Zekerquote:
Yv!quote:Op maandag 1 november 2021 13:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Rival en Gianni? Ik heb echt veel gemist schijnbaar.
Ik weet in elk geval dat ik jou heb gemist. Hai.quote:Op maandag 1 november 2021 13:59 schreef Yvie_lu het volgende:
quote:
quote:
Ook goed. Deze maand paar dagen vrij dus tijd voor Fok!quote:Op maandag 1 november 2021 14:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja hoor. Hoe gaat het bij jou?
Maar wat doe je dan op je werk als je daar niet op FOK! zit?quote:Op maandag 1 november 2021 14:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ook goed. Deze maand paar dagen vrij dus tijd voor Fok!
YV je bent erquote:Op maandag 1 november 2021 13:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Relatief.quote:
Ik ben dan ook een bikkel hequote:
tumbleweed.gifquote:
Doet Sting niet elke dag een update?quote:Op maandag 1 november 2021 13:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, hij is op z'n werk dus mag ik doen wat ik wilquote:Op maandag 1 november 2021 14:11 schreef Senn88 het volgende:
[..]
YV je bent er![]()
je mocht even uit de kelder wat lief van STING
Soms werken, vooral theedrinkenquote:Op maandag 1 november 2021 14:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar wat doe je dan op je werk als je daar niet op FOK! zit?
quote:Op maandag 1 november 2021 14:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Doet Sting niet elke dag een update?
Je bent er weer![]()
*schuift thee en chocola door
crickets.wavquote:
Nope, alleen het shockende meegekregen toen de melding kwam dan Q Utrecht ging verlaten. Geloofde er niets van dus toen even gespiekt. Verder alle roddels gemist dus als je nog updates hebt dan graag.quote:Op maandag 1 november 2021 14:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Doet Sting niet elke dag een update?
Je bent er weer![]()
*schuift thee en chocola door
Oh ja bier. Na m'n dutje.quote:Op maandag 1 november 2021 14:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen bier? Volledig thuiswerken of ook nog wel eens naar kantoor?
Jullie kaartje was de eerste post in het nieuwe huis!quote:Op maandag 1 november 2021 14:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nope, alleen het shockende meegekregen toen de melding kwam dan Q Utrecht ging verlaten. Geloofde er niets van dus toen even gespiekt. Verder alle roddels gemist dus als je nog updates hebt dan graag.
Nee, al genoeg coronakilo's.quote:Op maandag 1 november 2021 14:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen bier? Volledig thuiswerken of ook nog wel eens naar kantoor?
Ik was in Utrecht 30 sept en moest aan jou denkenquote:Op maandag 1 november 2021 14:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nope, alleen het shockende meegekregen toen de melding kwam dan Q Utrecht ging verlaten. Geloofde er niets van dus toen even gespiekt. Verder alle roddels gemist dus als je nog updates hebt dan graag.
Gewoon tot de zomer weer volledig thuiswerken.quote:Op maandag 1 november 2021 14:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, al genoeg coronakilo's.
Veel thuiswerken. Vrijdag weer naar kantoor, mja dus eerst nog even afwachten wat ze morgenavond zeggen.
En niet aan mij?quote:Op maandag 1 november 2021 14:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik was in Utrecht 30 sept en moest aan jou denken
Gewoon altijd thuiswerken.quote:Op maandag 1 november 2021 14:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon tot de zomer weer volledig thuiswerken.
Ik was in 2011 in Utrecht en moest aan jou denken.quote:
Mijn beeld. wat doe je?!quote:Op maandag 1 november 2021 14:15 schreef Senn88 het volgende:
[..]Die komen de slaapkamer toch niet uit joh, zijn bezig met hele andere updates
Ik snap dit.quote:Op maandag 1 november 2021 14:17 schreef Senn88 het volgende:
Ik was in Utrecht 30 sept en moest aan jou denken
Lief.quote:Op maandag 1 november 2021 14:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik was in 2011 in Utrecht en moest aan jou denken.
Ik heb verder weinig roddels/updates volgens mij.quote:Op maandag 1 november 2021 14:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet zo gehaast zeg.quote:Op maandag 1 november 2021 13:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vraag Tegan nou gewoon eens op date man!
Wel aan mij denken als je in Porto bent he?!quote:
Je weet wat 'sting' betekent?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |