Ik heb deze besteld voor de kerstboom dit jaar.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 07:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga de kerstballen meteen oppoetsen.
9:15 is laat wou je zeggen?quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:25 schreef Barbusse het volgende:
Q is helemaal internationaal met z'n twietjes joh
Een betere vraag, waarom zou je gaan FOK!en in de ochtend?quote:
Ik had je ge dmt hoor. Toevallig.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:10 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Nou van de vleeskeuring hoor ik ook niks meer terug, de volgende keer ga ik wel naar een andere slager. Slagerin, is dat een woord? Slachtster? Slachterlieke? Lief vleesch? wablief.
Waar nou weer?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:25 schreef Barbusse het volgende:
Q is helemaal internationaal met z'n twietjes joh
Je was okay.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:38 schreef Tegan het volgende:
Er is niets op tv, hele zaterdagavond kapot.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:20 schreef Senn88 het volgende:
Maandag word de andere hond van mijn ouders ingeslapenhij is op.
En dan ook nog een uurtje langer.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:38 schreef Tegan het volgende:
Scherpquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan ook nog een uurtje langer.
Ik zit celebrity match maker te kijken op videoland bij gebrek aan tv. En ondertussen ben ik maar gaan stofzuigen en dweilen in huis :’)quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:38 schreef Tegan het volgende:
Ik kijk wat afleveringen van de beste comedy ooit.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik zit celebrity match maker te kijken op videoland bij gebrek aan tv. En ondertussen ben ik maar gaan stofzuigen en dweilen in huis :’)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kijk wat afleveringen van de beste comedy ooit.Ken ik niet staat dit op netflix?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog steedsquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vorige week was ik nog een droomvrouw.
Jij.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vorige week was ik nog een droomvrouw.
Gelukkig!quote:Op zondag 31 oktober 2021 07:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Pff, veel chaos nog, twee chagrijnige/gestreste/grommende katten om me heen, maar we zijn over
Hoi Missquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:44 schreef MissMSX het volgende:
Fok me! 20 jaar FOK-account vandaag geloof ik
Missquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:44 schreef MissMSX het volgende:
Fegeliciteerd!quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:44 schreef MissMSX het volgende:
Wie fietst er dan ook 40km in de regenquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:40 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Moe. 40 km in de regen gefietst net. Bluh
Mannen hè, die doen doen domme dingen. Nou ja in dit geval vooral Tyranoesauroesquote:Op zondag 31 oktober 2021 20:58 schreef Revac het volgende:
[..]
Wie fietst er dan ook 40km in de regen
Dat is ook echt veeel te actiefquote:Op zondag 31 oktober 2021 21:23 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Mannen hè, die doen doen domme dingen. Nou ja in dit geval vooral Tyranoesauroes![]()
Was nog even lekker weer en dus ondanks dat ik wist dat het zou gaan regenen toch nog (te) flink doorgefietst. Heen 35km droog.....maar toen moest ik nog terugNou ja in dat wordt straks in ieder geval goed slapen straks.
quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:42 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Nee 40km was nat terugTotaal 75km rondje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |