quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja best wel. Ze zijn ook groot. En ontzettend lief. Eentje kan ik altijd gewoon aanhalen.
Zat ie niet in Flodder?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, dat was die man op de waterfiets bij Amsterdamned
PLANTENFILTERquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn een nieuwe aan het bouwen
wachten nu nog op het raam
6,20 bij 4 met plantenfilter![]()
![]()
Wat doet u nou?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, dat was de buurman
Ik ben in de war.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, dat was de buurman
preciesquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
PLANTENFILTER![]()
![]()
Heb ik ook! In mijn moeraszone. Dat werkt perfect!!!! Zo moet het. Laat natuur haar werk doen
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben in de war.
Er reed een auto bij zo'n stelletje die op het terras zaten thuis het zwembad in. Was dat niet die Simon?
Hmmm dat is niet degene die ik nu in gedachten heb. Geloof ik.quote:
Jawel, ook !quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hmmm dat is niet degene die ik nu in gedachten heb. Geloof ik.
Ik heb een plantenfilter en een beadfilter. Met die plantenfilter nooit meer last van groene alg gehad ook. Vissen blij. Ikke blij!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies
wel een goed kamerfilter erbij hoor
hebben nu 3 koi's in een kleine vijver en wat andere vissen
maar hier mogen er natuurlijk meer in
dan tochquote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb een plantenfilter en een beadfilter. Met die plantenfilter nooit meer last van groene alg gehad ook. Vissen blij. Ikke blij!
Exact!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb een plantenfilter en een beadfilter. Met die plantenfilter nooit meer last van groene alg gehad ook. Vissen blij. Ikke blij!
hmmm that sucksquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hoop gedoe. Het was niet goed in elk geval en ik heb er koi vissen inzitten, die waren er niet zo blij mee.
Deze zomer is geweldig geweest voor mijn mos trouwens. Hele karpetten smaragdgroen. Nu de energie eruit halenquote:
boksquote:
Ja was flink balen. Nooit probleem mee gehad en ineens. grrrr.quote:
verwarrend wel dit, Greys is een andere usertquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Prisha mept Greys in een badje van vla
de wonderlijke gedachtensprongetjes van GOAquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Greys van ESFquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
verwarrend wel dit, Greys is een andere usert
Zolang je de vortex van de fotoautotroof goed kanaliseert zie ik geen problemenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Deze zomer is geweldig geweest voor mijn mos trouwens. Hele karpetten smaragdgroen. Nu de energie eruit halen
je hebt je huiswerk gedaanquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zolang je de vortex van de fotoautotroof goed kanaliseert zie ik geen problemen
Dat weet ik. Ik ookquote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:47 schreef FreshFruit het volgende:
Dit was wel even leuk,ergens een skreeuwend iemand.Ik ga kijken en gelijk 4 leuke buren leren kennen.
Ze waren alleen wat luidruchtigquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:47 schreef FreshFruit het volgende:
Dit was wel even leuk,ergens een skreeuwend iemand.Ik ga kijken en gelijk 4 leuke buren leren kennen.
Nee,niet zo dus.quote:
Ok, hoe dan wel?quote:
Laat maar,je verpest mijn heel momentje.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ok, hoe dan wel?
Wie schreeuwde er ? En waarom stond er een hele groep?
En hoe leuk zijn ze?
Waren ze naar SBS aan het kijken?quote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laat maar,je verpest mijn heel momentje.
Die waren er juist even niet.quote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Zet het badwater op 84c
Ze hebben ook echt een eigen stijl.. beetje staccato ? Noem je dat zo.?.. maar idd, goede tijden :yquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:01 schreef Prisha het volgende:
Ik heb altijd wel een zwak voor de Pet Shop Boys gehad
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze hebben ook echt een eigen stijl.. beetje staccato ? Noem je dat zo.?.. maar idd, goede tijden :y
Simply the bestquote:
Vind het ook wel leuk ja en heb het ook nog weleens opquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Simply the best
( Vorige week een hele avond aan gewijd)
Ik was even aan het afwisselen van de prog rock en metal wat ik tegenwoordig veel op heb.quote:
Dat laatste inderdaad. Heel veel is nu nog steeds toegankelijk ook.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Vind het ook wel leuk ja en heb het ook nog weleens op
Het meeste dat daarnet gepost is heeft de tand des tijds wel doorstaan
Bijna alle nu nog bekende supersterren komen ook uit die tijd.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat laatste inderdaad. Heel veel is nu nog steeds toegankelijk ook.
Dat ligt ook aan je leeftijd.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat laatste inderdaad. Heel veel is nu nog steeds toegankelijk ook.
Jij zegt het.quote:
Nee dat denk ik niet.quote:
Wil je mij iets zeggen vriend?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kun je niet ff de NOS na doen?
Ik ga voor goedquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:09 schreef Koen66 het volgende:
Nog erg regelmatig 80's muziek in de auto opstaan, Spotify rulez
Is het gewoon goed of worden we oud?
Ik heb alweer zin in een nieuwe werkweekquote:
Ik doe dat ook, ik ben 28quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:09 schreef Koen66 het volgende:
Dat je gelijk hebt met die leeftijd.. maar je zou het anders kunnen brengenquote:
welke collega heeft je een klap met de spade gegeven?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb alweer zin in een nieuwe werkweek
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
welke collega heeft je een klap met de spade gegeven?
Ja he. Hoewel ze een voor een verdwijnen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bijna alle nu nog bekende supersterren komen ook uit die tijd.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]ik ben vorige week de hele week ziek geweest dus ik ben ineens weer heel gemotiveerd
Goedquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:09 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja he. Hoewel ze een voor een verdwijnen.
Mark Hollis van Talk Talk is behoorlijk jong overleden
dan heeft je immuunsysteem nu een goede boost gehadquote:
weet je hoeveel jaren 80 hits worden geremixedquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:09 schreef Koen66 het volgende:
Stiekem op zondagmiddag naar de disco.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Leuk!
En die naam ook, creatief die 80ties..
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:15 schreef Koen66 het volgende:
dan zijn we het gewoon eens, 80s is gewoon goed
Jaa.. die hadden wij ook zondagmiddag disco'squote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stiekem op zondagmiddag naar de disco.
Zou fijn zijnquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan heeft je immuunsysteem nu een goede boost gehad
Teveel de laatste tijd. Hoor op de sportschool hele uren vol met 80's remixen of covers of wat danquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet je hoeveel jaren 80 hits worden geremixed
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Teveel de laatste tijd. Hoor op de sportschool hele uren vol met 80's remixen of covers of wat dan
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]Ik herken ook bij veel nummers veel dingen van vroeger
Ik vond het altijd leuk,vooral het zoenen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jaa.. die hadden wij ook zondagmiddag disco's![]()
Bestaat dat nog?
die ken ik niet.quote:
Was een van mijn 80 er favorietjesquote:
Klinkt niet verkeerdquote:
So please be gentle.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
A good heart these days is hard to find
Yep..I like it! Vooral het tweede gedeelte.quote:
WWW sex job.nl niet.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:22 schreef R-woud93 het volgende:
Kun je op een marktplaats een advertentie plaatsen als je je aanbied als zwartwerker of heb ik dan binnenkort de belasting op de stoep?
Het is er wel een beetje om vragen hequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:22 schreef R-woud93 het volgende:
Kun je op een marktplaats een advertentie plaatsen als je je aanbied als zwartwerker of heb ik dan binnenkort de belasting op de stoep?
kan primaquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:22 schreef R-woud93 het volgende:
Dit eindigt in een Dumpert filmpjequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:22 schreef R-woud93 het volgende:
Zo dacht ik ook jaquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is er wel een beetje om vragen he
Taylor Dane! Die playbackte ik op laatste avond van schoolkampquote:
Dan staat mijn naam en alles er bij op FB, lijkt mij nog gevaarlijkerquote:
Misschien zelf ook maar zo aanpakken ja.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:24 schreef greysbones het volgende:
ik denk echt dat je verbaast staat te kijken hoeveel advertenties er staan
ze bieden het niet aan als zwart werk
maar dat is het 9 van de 10 keer wel
Maar even serieus,Een tuintje winterklaar maken? Veel snoeiwerk.quote:
maak je toch een tim de tuinman account aanquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan staat mijn naam en alles er bij op FB, lijkt mij nog gevaarlijker
Ja die hele LP luisterde ook echt lekker weg.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:24 schreef Prisha het volgende:
@:pullup het doet me een beetje aan the Dead can Dance denken. En dan het latere werk, zoals Opium.
Wat is veel snoeiwerk?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar even serieus,Een tuintje winterklaar maken? Veel snoeiwerk.
Ik heb dooie buxusstruikjes die uit de voortuin verwijderd moeten wordenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Misschien zelf ook maar zo aanpakken ja.
Mijn werk voor op de zaterdag raakt op, mijn collega en ik zijn weer opzoek naar nieuwe klanten
Ik vind 1 FB account al veel om te runnenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
maak je toch een tim de tuinman account aan
woudje wel een beetje creatief zijn he
Uurtje werk en dan bier.quote:
Ik ben al aan het zoeken op Spotifyquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die hele LP luisterde ook echt lekker weg.
Ik heb ze live gezien in Paradiso, ze waren echt wel nog een betere live band
Helaas te kort blijven bestaan
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind 1 FB account al veel om te runnen
Ik ben beschikbaarquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb dooie buxusstruikjes die uit de voortuin verwijderd moeten worden
awwwwwwquote:
Dan vraag ik er 2 kratten bier voorquote:
Hmmmmquote:
Niet verkeerd.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan vraag ik er 2 kratten bier voor
ik hou dat in gedachtenquote:
25 lindebomenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan vraag ik er 2 kratten bier voor
geef die mos maar hierquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
25 lindebomen
snoeien en hakselen
2 appelbomen snoeien
mos uit gras halen
Fixed !quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
25 lindebomen
snoeien en hakselen
2 appelbomen snoeien
gras uit mos halen
gewoon durven doenquote:
die is tofquote:
Aardig klusjequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
25 lindebomen
snoeien en hakselen
2 appelbomen snoeien
mos uit gras halen
Je kan even0 vooruit. baas.quote:
Zal morgen even overleggen met mijn collegaquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon durven doen
tenzij je veel vijanden hebt
Ik ben sowieso gek op varens en mos.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik las net wat
wat doe jij met mos?
Ik was wel eerst.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zal morgen even overleggen met mijn collega
Straks in een 5 weken bijna 800 euro rijker, dit kan ik wel even volhouden jaquote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben sowieso gek op varens en mos.
En mijn projectje loopt al een tijdje: energie opwekken uit mos.
quote:
Die lyrics ook...quote:
Iets snoeien kan ik zelf wel afquote:
Het werkt heel goed zelfs. Ik wil alleen meer dan alleen genoeg energie voor één lampje.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:34 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
daar heb ik ook wat over gelezen
werkt het?
ik ga eens kijkenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het werkt heel goed zelfs. Ik wil alleen meer dan alleen genoeg energie voor één lampje.
Mos is fantastisch. Planten zijn fantastisch. Natuur is gewoon fantastisch
Top.Meen ik echt .quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Iets snoeien kan ik zelf wel afals er nood aan de man is sta ik wel voor je klaar makker
lyrics (zoals deze) kunnen zo krachtig zijn en zo aanspreken tot iets wat in het diepste van je zitquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
[..]
Die lyrics ook...
"Unspoken among the more privileged or the so called
I was not good enough not good enough at all
At first out of loneliness I tried to conform
But all that bullshit just left me alone"
Pfff...![]()
Countdownquote:
Countdownquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Countdown![]()
Damn, daar was ik echt een trouwe volger van
Ik luister nog weleens naar de podcast van Adam Curry. Die word gezien wereldwijd als de Podfatherquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Countdown![]()
Ja man, "ontdekt" in mn tienerjaren, grijs gedraaid die cd, en dan vooral dat nummer en het nummer "unwritten rules"..quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
lyrics (zoals deze) kunnen zo krachtig zijn en zo aanspreken tot iets wat in het diepste van je zit
Lol...de podfather..quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik luister nog weleens naar de podcast van Adam Curry. Die word gezien wereldwijd als de Podfather
Dat is het met die 80ties hčquote:
Curry en van Inkelquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik luister nog weleens naar de podcast van Adam Curry. Die word gezien wereldwijd als de Podfather
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Countdown![]()
ga weg met die enge neppertquote:
Volgens mij de eerste keer dat Rene Froger op tv wasquote:
Shii!quote:
Curry en Van Inkelquote:
Ja ja ja...was vorige week al een heel topic over..quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is het met die 80ties hč
Onuitputtelijk veel muziek in alle soorten en maten
Ik kan me nog herrineren dat Adam Curry daarna een keer gïnterviewd werd toen hij tijdelijk terug was uit America. Hij vertelde toen dat iedereen zijn/haar eigen TV kanaal zou krijgen.. Hij werd uitgelachen.quote:
>> luistert (1 minuut 49 maar?)quote:
Dat zou best kunnen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Volgens mij de eerste keer dat Rene Froger op tv was
Punk hč? Korte liedjes horen daarbijquote:
JAAAAA Koeneloenquote:
Dat heb je goed gezien.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Shii!
Je bent de enige die nog op 'misschien' staat voor de meet
Hij was ook visionair met podcast.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik kan me nog herrineren dat Adam Curry daarna een keer gïnterviewd werd toen hij tijdelijk terug was uit America. Hij vertelde toen dat iedereen zijn/haar eigen TV kanaal zou krijgen.. Hij werd uitgelachen.
en nu: Youtube.
Micdrop.
Tenzij je weleens ging stappen in Cafe Bolle Janquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Niemand had nog van hem gehoord toen.
Was er zo niet rond de jaarwisseling het jaar megamix of zoiets?quote:
Dan wel jaquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tenzij je weleens ging stappen in Cafe Bolle Jan
Ben Liebrand.quote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij was ook visionair met podcast.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Elk jaar de megamix van het afgelopen jaarquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was er zo niet rond de jaarwisseling het jaar megamix of zoiets?
De Grandmixquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was er zo niet rond de jaarwisseling het jaar megamix of zoiets?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Elk jaar de megamix van het afgelopen jaar
Ik had alles op tape staan
quote:
Jaaaaaaa preciesquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klaar zitten met je cassetterecorder
Ik draai ze nog regelmatigquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat klaarzetten met de cassetterecorder was wel een groot deel van mn jeugdquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
je bandjes of die megamixen?quote:
Dat bedoel ik,er is een Podcast met Michiel Veenstra waar hij er leuk over praat.quote:
En dan hopen dat die dj er niet doorheen ging blaten. Of de roepieroepievogel. Of mijn moederquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat klaarzetten met de cassetterecorder was wel een groot deel van mn jeugd
Het is nog wel te vinden op YT volgens mij.quote:
ha nice!quote:
Dat hoor je vanzelf via oma-Nijn.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Uiteraard, maar, kan ik het al aanpassen?
Deze was ook legend:quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat bedoel ik,er is een Podcast met Michiel Veenstra waar hij er leuk over praat.
quote:
Ja echt! Hahaha, ik weet nog dat ik een keer rond mn 10e ergens een heel concert van Public Enemy dat uitgezonden werd op de radio had opgenomen..ik was echt ZO fucking blij met mezelfquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
En dan hopen dat die dj er niet doorheen ging blaten. Of de roepieroepievogel. Of mijn moeder
Heb hem opstaan.quote:
10 meter sessies?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:55 schreef Prisha het volgende:
Ik heb een hoop van die 10m sessies van Jan Douwe op cassette, die nam ik vaak op.
Ik ken ze allemaal van buitenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heb hem opstaan.
Dat begin weet ik nog![]()
Toch 8 meter meer dan op tvquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:55 schreef Prisha het volgende:
Ik heb een hoop van die 10m sessies van Jan Douwe op cassette, die nam ik vaak op.
10 meter de lucht in, Jan Douwe Kroeske. Super tof!quote:
Get up and get get down!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja echt! Hahaha, ik weet nog dat ik een keer rond mn 10e ergens een heel concert van Public Enemy dat uitgezonden werd op de radio had opgenomen..ik was echt ZO fucking blij met mezelfhahaha
Die ga ik morgen even checken.quote:
Die man is super langquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Toch 8 meter meer dan op tvhahaha
quote:
ohhhh jaaaaaa die was er ook jaquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:57 schreef D. het volgende:
En op dondderdag bij de Soul show de Bond van Doorstarters, doordoordoordoordoorstarters
Hahaha leuk!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die man is super lang. Die liep een keer bij ons op school rond. Hij zei hoi tegen me en ik helemaal starry eyed
ik ben er ookquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:57 schreef Koen66 het volgende:
echt he, 27 november.... Heb net op vrijdag 26 november een afspraak gemaakt om met een maat te gaan bieren.
Moet ff kijken of ik 2x stappen in 2 dagen nog trek
ja!!!quote:
2quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
10 meter de lucht in, Jan Douwe Kroeske. Super tof!
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:00 schreef Prisha het volgende:
Ohhhh noes het is 2 meter, hoe kom ik aan 10 meter
Nu snap ik jullie reacties pas![]()
Hč hč!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:00 schreef Prisha het volgende:
Voor iemand zo die zo klein is lijkt iedereen heel lang natuurlijkquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:00 schreef Prisha het volgende:
En daarna kun je gewoon verder met de volgendequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:01 schreef Prisha het volgende:
Ik heb nog @:D. z'n linkje op staan. Feest van herkenning dit!
Ik had al een vermoeden dat iemand met die reactie zou komenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:01 schreef D. het volgende:
[..]
Voor iemand zo die zo klein is lijkt iedereen heel lang natuurlijk
Niet verkeerd voor de vrijdagavondquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:01 schreef D. het volgende:
[..]
En daarna kun je gewoon verder met de volgende
Ben je zo klein ja?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had al een vermoeden dat iemand met die reactie zou komen![]()
Dat zal het vast wel zijn ja
jah...1.56 of zo. Elk jaar wordt ik kleiner en mijn hakken hogerquote:
Ben ik toch 3 cm langerquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah...1.56 of zo. Elk jaar wordt ik kleiner en mijn hakken hoger
mede kleintjequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ben ik toch 3 cm langerhahaha
👊quote:
Schandaligquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:04 schreef Koen66 het volgende:
van de meetgroep heb ik alleen @:d. wel eens gemeet
wat er is ...quote:
Klein maar fijnquote:
Toe maarquote:
Ohquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:04 schreef Koen66 het volgende:
Gooi het er maar uit...je wilt het!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil nu iets zeggen, maar dat komt zo opschepperig over dan
Is er een meet dan binnenkort?quote:
Ik ben daar gek opquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
Maandag nieuwe American Horror Story![]()
Neequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gooi het er maar uit...je wilt het!
Oh ja..ik kijk het op Fox maandag, dus niks verklappen!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben daar gek op![]()
Ik kijk via VPN op de Amerikaanse Netflix, daar komen de seizoenen eerder dan hier.
toe danquote:
Das toch 1 meer dan ik er heb gemeetquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:04 schreef Koen66 het volgende:
Ja, goedemorgenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is er een meet dan binnenkort?
Ik niet. Nog steeds op 1988.quote:
Ik had meer TDK.quote:
Tijd om dat te veranderen?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das toch 1 meer dan ik er heb gemeet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |