Countdownquote:
Countdownquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Countdown![]()
Damn, daar was ik echt een trouwe volger van
Ik luister nog weleens naar de podcast van Adam Curry. Die word gezien wereldwijd als de Podfatherquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Countdown![]()
Ja man, "ontdekt" in mn tienerjaren, grijs gedraaid die cd, en dan vooral dat nummer en het nummer "unwritten rules"..quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
lyrics (zoals deze) kunnen zo krachtig zijn en zo aanspreken tot iets wat in het diepste van je zit
quote:
Lol...de podfather..quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik luister nog weleens naar de podcast van Adam Curry. Die word gezien wereldwijd als de Podfather
Dat is het met die 80ties hèquote:
Curry en van Inkelquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik luister nog weleens naar de podcast van Adam Curry. Die word gezien wereldwijd als de Podfather
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Countdown![]()
ga weg met die enge neppertquote:
Volgens mij de eerste keer dat Rene Froger op tv wasquote:
Shii!quote:
Curry en Van Inkelquote:
Ja ja ja...was vorige week al een heel topic over..quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is het met die 80ties hè
Onuitputtelijk veel muziek in alle soorten en maten
Ik kan me nog herrineren dat Adam Curry daarna een keer gïnterviewd werd toen hij tijdelijk terug was uit America. Hij vertelde toen dat iedereen zijn/haar eigen TV kanaal zou krijgen.. Hij werd uitgelachen.quote:
>> luistert (1 minuut 49 maar?)quote:
Dat zou best kunnen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Volgens mij de eerste keer dat Rene Froger op tv was
Punk hè? Korte liedjes horen daarbijquote:
JAAAAA Koeneloenquote:
Dat heb je goed gezien.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Shii!
Je bent de enige die nog op 'misschien' staat voor de meet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |