quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze hebben ook echt een eigen stijl.. beetje staccato ? Noem je dat zo.?.. maar idd, goede tijden :y
Vind het ook wel leuk ja en heb het ook nog weleens opquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Simply the best
( Vorige week een hele avond aan gewijd)
Ik was even aan het afwisselen van de prog rock en metal wat ik tegenwoordig veel op heb.quote:
Dat laatste inderdaad. Heel veel is nu nog steeds toegankelijk ook.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Vind het ook wel leuk ja en heb het ook nog weleens op
Het meeste dat daarnet gepost is heeft de tand des tijds wel doorstaan
Bijna alle nu nog bekende supersterren komen ook uit die tijd.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat laatste inderdaad. Heel veel is nu nog steeds toegankelijk ook.
Dat ligt ook aan je leeftijd.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat laatste inderdaad. Heel veel is nu nog steeds toegankelijk ook.
Jij zegt het.quote:
Nee dat denk ik niet.quote:
Wil je mij iets zeggen vriend?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kun je niet ff de NOS na doen?
Ik ga voor goedquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:09 schreef Koen66 het volgende:
Nog erg regelmatig 80's muziek in de auto opstaan, Spotify rulez
Is het gewoon goed of worden we oud?
Ik heb alweer zin in een nieuwe werkweekquote:
Ik doe dat ook, ik ben 28quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:09 schreef Koen66 het volgende:
Nog erg regelmatig 80's muziek in de auto opstaan, Spotify rulez
Is het gewoon goed of worden we oud?
welke collega heeft je een klap met de spade gegeven?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb alweer zin in een nieuwe werkweek
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
welke collega heeft je een klap met de spade gegeven?
Ja he. Hoewel ze een voor een verdwijnen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bijna alle nu nog bekende supersterren komen ook uit die tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |