Greys van ESFquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
verwarrend wel dit, Greys is een andere usert
Zolang je de vortex van de fotoautotroof goed kanaliseert zie ik geen problemenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Deze zomer is geweldig geweest voor mijn mos trouwens. Hele karpetten smaragdgroen. Nu de energie eruit halen
je hebt je huiswerk gedaanquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zolang je de vortex van de fotoautotroof goed kanaliseert zie ik geen problemen
Dat weet ik. Ik ookquote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:47 schreef FreshFruit het volgende:
Dit was wel even leuk,ergens een skreeuwend iemand.Ik ga kijken en gelijk 4 leuke buren leren kennen.
Ze waren alleen wat luidruchtigquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:47 schreef FreshFruit het volgende:
Dit was wel even leuk,ergens een skreeuwend iemand.Ik ga kijken en gelijk 4 leuke buren leren kennen.
Nee,niet zo dus.quote:
Ok, hoe dan wel?quote:
Laat maar,je verpest mijn heel momentje.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ok, hoe dan wel?
Wie schreeuwde er ? En waarom stond er een hele groep?
En hoe leuk zijn ze?
Waren ze naar SBS aan het kijken?quote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laat maar,je verpest mijn heel momentje.
Die waren er juist even niet.quote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Zet het badwater op 84c
Ze hebben ook echt een eigen stijl.. beetje staccato ? Noem je dat zo.?.. maar idd, goede tijden :yquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:01 schreef Prisha het volgende:
Ik heb altijd wel een zwak voor de Pet Shop Boys gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |