A good heart these days is hard to findquote:
So please be gentle.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
A good heart these days is hard to find
Yep..I like it! Vooral het tweede gedeelte.quote:
with this heart of minequote:
WWW sex job.nl niet.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:22 schreef R-woud93 het volgende:
Kun je op een marktplaats een advertentie plaatsen als je je aanbied als zwartwerker of heb ik dan binnenkort de belasting op de stoep?
Het is er wel een beetje om vragen hequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:22 schreef R-woud93 het volgende:
Kun je op een marktplaats een advertentie plaatsen als je je aanbied als zwartwerker of heb ik dan binnenkort de belasting op de stoep?
kan primaquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:22 schreef R-woud93 het volgende:
Dit eindigt in een Dumpert filmpjequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:22 schreef R-woud93 het volgende:
Zo dacht ik ook jaquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is er wel een beetje om vragen he
Taylor Dane! Die playbackte ik op laatste avond van schoolkampquote:
Dan staat mijn naam en alles er bij op FB, lijkt mij nog gevaarlijkerquote:
Misschien zelf ook maar zo aanpakken ja.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:24 schreef greysbones het volgende:
ik denk echt dat je verbaast staat te kijken hoeveel advertenties er staan
ze bieden het niet aan als zwart werk
maar dat is het 9 van de 10 keer wel
Maar even serieus,Een tuintje winterklaar maken? Veel snoeiwerk.quote:
maak je toch een tim de tuinman account aanquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan staat mijn naam en alles er bij op FB, lijkt mij nog gevaarlijker
Ja die hele LP luisterde ook echt lekker weg.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:24 schreef Prisha het volgende:
@:pullup het doet me een beetje aan the Dead can Dance denken. En dan het latere werk, zoals Opium.
Wat is veel snoeiwerk?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar even serieus,Een tuintje winterklaar maken? Veel snoeiwerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |