Topquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, ik heb dit echt gisteren even uit zitten zoeken want ik was het ook even kwijt hahaha
Winnaarseiland: Jan, Yuki
Bandana-eiland: Britte, Défano, René, Jasmine, Anouk, Loek, Loiza, Wietze
Niet bandana-eiland: Dyantha, Robbert, Sandra, Sylvana, Annemiek, Sterrin, Do, Jayjay, Rob
Dat jij dingen niet snapt betekent niet dat het niet zo is.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:55 schreef roos94 het volgende:
[..]
Na paar maanden afbouwen ja, niet na paar dageneerst wordt het dan juist supervet maar dat zie ik bij niemand. Not buying it.
Ben je achterlijk?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:03 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat jij dingen niet snapt betekent niet dat het niet zo is.
Belachelijk dat "niet-bandana" een man/vrouw meer heeft. Snap niet dat de nummer laatst in de proef van gisteren niet afgevallen is om dit te voorkomen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, ik heb dit echt gisteren even uit zitten zoeken want ik was het ook even kwijt hahaha
Niet bandana-eiland: Dyantha, Robbert, Sandra, Sylvana, Annemiek, Sterrin, Do, Jayjay, Rob
Ik heb het aangepast.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Rustaaaaaag mensen. Tis bijna weekend.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:04 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Nee, want dan had ik @:roos94 geheten.
Hallo zegquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:04 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Nee, want dan had ik @:roos94 geheten.
Yup, en Dyantha, Robbert, Sandra en Sylvana weten niets af van Do, Jayjay en Rob en krijgen Annemiek en Sterrin opeens weer terug.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb het aangepast.
Rene,Britte en Defano zien dus ineens Anouk, Loek, Loiza, Wietse aankomen waarvan ze niet weten dat die in het spel zitten en Jasmine die ze wel van eerder kennen maar al een tijdje geleden is afgevallen
Volgens mij ben ik niet de debiel in deze.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Rustaaaaaag mensen. Tis bijna weekend.
Het zou ook nog kunnen dat de wel en niet bandana mixen, dan krijg je mogelijk wat evenwichtigere teams.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is even aangenomen dat de bandanas bij elkaar komen en de niet-bandanas bij elkaar.
Ik verwacht ook dat ze alleen de bandanas gaan laten zien zondag + winnaarseiland steeds op zondag, en dan niet-bandana eiland op donderdag ofzo.
Zoiets den ik ook. Maar het wordt dan wel lang gerekt allemaal.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gaat dit een promotie degradatie dingetje worden ofzo? Dat je alleen naar huis gestemd kan worden vanaf niet bandana eiland?
Zolang er maar elke aflevering iemand eruit gekegeld wordt is het nog wel te behappen denk ik.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zoiets den ik ook. Maar het wordt dan wel lang gerekt allemaal.
Ik weet niet of ik dat vol houquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:36 schreef Benny het volgende:
Even de programmering van RTL 4 bekeken:
Vanaf 4 november wordt op de donderdag 21.30 uur Eilandpraat uitgezonden
Vanaf 23 december wordt op de donderdag wat anders uitgezonden (De enige echte / Secret Duets)
Vanaf 26 december wordt op de zondag wat anders uitgezonden (Beat the Champions)
Dat zou betekenen dat 19 december de laatste aflevering is.
Dat zou tevens betekenen: 8 zondag uitzendingen, 7 donderdag uitzendingen en 7 eilandpraten
Oftewel... Nog 8*1,5 + 7*1 + 7*0,5 = 24 uur Expeditie Robinson
Wat een bende als je het zo uitschrijftquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:36 schreef Benny het volgende:
Vanaf 23 december wordt op de donderdag wat anders uitgezonden (De enige echte / Secret Duets)
Vanaf 26 december wordt op de zondag wat anders uitgezonden (Beat the Champions)
Dat zou tevens betekenen: 8 zondag uitzendingen, 7 donderdag uitzendingen en 7 eilandpraten
Die gast moet maar 1 ding van eiland praat.. en dat is zijn mondje dicht houdenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:57 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die naar dat eilandpraat kijken dan? Dat zou ik ook niet volhouden
Dit zat ik dus ook te denken en dat het voordeel van een bandana dan zou kunnen zijn dat je de eerste eilandraad er niet uit gestemd kan worden.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:52 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het zou ook nog kunnen dat de wel en niet bandana mixen, dan krijg je mogelijk wat evenwichtigere teams.
Utopia op een eiland.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit seizoen houdt nooit meer op.
Sluit mooi aan op WIDMquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:36 schreef Benny het volgende:
Ik geloof niet dat ze weer met twee teams werken inderdaad ook om wat jij zegt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:56 schreef Moira het volgende:
Wel leuk dat JayJay en Sterrin weer bij elkaar zittenVrees dat ik dat verder wel een beetje het kuteiland ga vinden omdat Dyanthe en Do daar zitten
Ik had trouwens verwacht dat ze het andersom zouden doen, dus dat deze eilanden zouden strijden om de donkere bandana van het andere kamp. Nu bestaat team turquoise uit de besten van alle teams na die lange samensmeltingsproef, de sterkste mensen dus. En het andere team bestaat uit de 'verliezers'. Lijkt me een ietwat oneerlijke strijd als die tegen elkaar moeten voortaan.
Ik denk eigenlijk dat op winnaarseiland altijd wel 2 zullen zitten, 1 van het ene en 1 van het andere kamp. En dat daar dan de volgende aflevering de 2 nieuwe winnaars bij komen (1 van het ene en 1 van het andere kamp) en dat die dan tegen hun voorgaande winnende kampgenoot moeten strijden zodat er maar weer 1 turquoise en 1 groene winnaar zit.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 01:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze weer met twee teams werken inderdaad ook om wat jij zegt.
Maar ook omdat Jan en Yuki gaan strijden om een plek op winnaars eiland lijkt me sterk als ze straks in teams gaan strijden dat een heel team naar winnaars eiland gaat.
Ik denk eerder dat de mensen zonder bandana nog een proef krijgen.
In de preview voor de uitzending van zondag zag jequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 01:10 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat op winnaarseiland altijd wel 2 zullen zitten, 1 van het ene en 1 van het andere kamp. En dat daar dan de volgende aflevering de 2 nieuwe winnaars bij komen (1 van het ene en 1 van het andere kamp) en dat die dan tegen hun voorgaande winnende kampgenoot moeten strijden zodat er maar weer 1 turquoise en 1 groene winnaar zit.
Tot de 'echte' samensmelting dan, dan zal de winnaar in eerste instantie wel zelf steeds een vriendje mogen kiezen dat meegaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dyanthe is nu wel kanshebber om er als 1 van de eerste uit te liggen. Ben bang dat we voorlopig nog niet van Doquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:56 schreef Moira het volgende:
Wel leuk dat JayJay en Sterrin weer bij elkaar zittenVrees dat ik dat verder wel een beetje het kuteiland ga vinden omdat Dyanthe en Do daar zitten
Ik zit ook aan zoiets te denken. Ik denk niet dat de teee kampen gaan strijden want dan zou het onlogisch zijn een sterk team en een zwak team te maken.quote:Op zondag 31 oktober 2021 01:46 schreef Meke het volgende:
Zou het niet zo zijn dat ze iedere week met z'n allen de proef spelen en dat je elke week een winnaar hebt, een X aantal mensen met bandana en 8 mensen zonder bandana? En dat alleen de mensen zonder bandana naar de eilandraad gaan?
En dan steeds de twee op winnaarseiland bottelen voor hun plek. Net zo lang totdat er geen bandanas meer "nodig" zijn.
Zoiets vind ik logischer dan in deze periode weer naar twee kampen eigenlijk
Winnaarseiland is één winnaar van het aankomende duel. Die mag dan elke keer battlen tegen een van de winnaars van de twee nieuwe kampen. Zo is het vaker gegaan.quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:03 schreef Mriekie het volgende:
Of het ene kamp wordt op donderdag gevolgd met proef en eilandraad en het andere kamp op zondag. Tot er 3 over zijn per kamp en dan weer tegen elkaar battelen. Weet dat alleen niet waar winnaarseiland blijft in deze.
Hier ook 7%quote:Op zondag 31 oktober 2021 18:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:Prisha 7%zo eens een oplader zoeken.
50% hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |