SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn bejaarde buurman staat ook altijd al op wanneer de vogels nog in coma liggen om te gaan zwemmen.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:46 schreef bitterbal het volgende:
die oudjes hier in dat zwembad komen geloof ik elke dag
Denk dat ze meer opkijken bij die VBL SC-TT's.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:47 schreef bitterbal het volgende:
zouden mensen die hier noi nooit lezen afvragen wat voor gekke tt's die sc elke keer heeft?
Ja ik denk als je er eenmaal mee begint dat je makkelijk doorzet. Het is ook vrij comfortabel in tegenstelling tot de sportschool ofzo.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn bejaarde buurman staat ook altijd al op wanneer de vogels nog in coma liggen om te gaan zwemmen.
Tegen de tijd dat ik de fut heb om iets te gaan doen is het al bijna bedtijd.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn bejaarde buurman staat ook altijd al op wanneer de vogels nog in coma liggen om te gaan zwemmen.
Daar kijk ik nooitquote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk dat ze meer opkijken bij die VBL SC-TT's.
Daarom wacht ik gewoon niet tot ik fut heb.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik de fut heb om iets te gaan doen is het al bijna bedtijd.
Ze hebben best lekkere etenswaren daar. Ga nog een keer zon stamppot proberen denk ik en die ewtensoep van ze ook is zeer smakelijkquote:
Ja, hun erwtensoepquote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze hebben best lekkere etenswaren daar. Ga nog een keer zon stamppot proberen denk ik en die ewtensoep van ze ook is zeer smakelijk
Vandaar dat hij zo oud is geworden, mensen die dit niet doen tikken de 60 niet aanquote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ai dat had mijn moeder anders moeten doen.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vandaar dat hij zo oud is geworden, mensen die dit niet doen tikken de 60 niet aan
Hun dekbedovertrekkenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:54 schreef bitterbal het volgende:
eigenlijk is de hema gewoon goede winkel
doe bv ook al 5 jaar met een waterkoker van de hema die maar 8 euro koste dacht ik
ja ken een stel, zij doen dat met een groep in scheveningen. Doen dat ook elke dag ongeacht weer. Maar daar moet ik niet aan denkenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:55 schreef Karzai het volgende:
Je hebt toch ook zo.n oud mannetje die elke dag een duik in de zee neemt ongeacht het weer
Alles is bij de Action goedkoper. Maar niet altijd beter.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:57 schreef Karzai het volgende:
Laatste keer zocht ik een regenbroek maar die was bij de action goedkoper
Wat de baas je biedt,koop je in de winkel niet.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 14:01 schreef Karzai het volgende:
Ik heb er nu een van het werk gekregen
Prima idee, arme mensen "luxe" bieden en die vervuilende containerschepen maar met plastic troep heen en weer laten varenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 14:02 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ke-rookworst-tompoes
Hoe fitter, hoe beter vaak.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:55 schreef bitterbal het volgende:
Denk bv dat grmbl ook zo makkelijk door die operatie is gegaan door zijn obsessieve gewandel
Zo'n klef zout frietje met teveel mayonaise op het strandquote:Op donderdag 28 oktober 2021 14:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik word ook altijd zo lamlendig van zwemmen en dat ik zin heb om de hele snackbar leeg te vreten.
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 14:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n klef zout frietje met teveel mayonaise op het strand
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 14:32 schreef bitterbal het volgende:
nee echt goede zwem. Had eigen baan. Voel nog steeds die gloed
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 14:32 schreef bitterbal het volgende:
nee echt goede zwem. Had eigen baan. Voel nog steeds die gloed
Da's wel hatelijk van langs het snackgedeelte komen als ik het zwembad uitkom.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 14:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik word ook altijd zo lamlendig van zwemmen en dat ik zin heb om de hele snackbar leeg te vreten.
Ik heb een kaars van WoodWick met zo'n knetterlont en die ruik je iets te goed.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 14:52 schreef bitterbal het volgende:
Ik had van die geurkaarsen gekocht met dat wax denk ik? Van bolsius ofzo maar vind het tegenvallen met hoe goed je het kan ruiken
Wie las hier eerst knetterkont??quote:Op donderdag 28 oktober 2021 14:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een kaars van WoodWick met zo'n knetterlont en die ruik je iets te goed.
heb je dat online gekocht?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 14:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een kaars van WoodWick met zo'n knetterlont en die ruik je iets te goed.
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 14:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wie las hier eerst knetterkont??
gezellig. wanneer?quote:
ik denk dat ik een bladerdeegding vul met groenten en fetaquote:
kan je al die tijd niet douchenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 15:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik vraag me af wanneer ik de vloer voor m'n badkamer ga ontvangen. De geleverde vloer was niet goed en nu moet ik wachten. Het was allemaal wel op voorraad.
Wil me weer eens douchen want begin nu wel beetje te stinken.
oh dit weekend dusquote:
2 morgen en 2 maandagquote:Op donderdag 28 oktober 2021 15:48 schreef CherryLips het volgende:
En ik wilde nog naar de Hermitage en het Catharijneconvent.
En jullie maar grapjes maken over mijn eindeloze wandelingen over het glorieuze industrieterreinquote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:55 schreef bitterbal het volgende:
Denk bv dat grmbl ook zo makkelijk door die operatie is gegaan door zijn obsessieve gewandel
Geloof dat ik net op tijd ben geweest ...quote:Op donderdag 28 oktober 2021 15:32 schreef bitterbal het volgende:
Donderdag zijn 944 coronapatiënten opgenomen in een Nederlands ziekenhuis, zo blijkt uit de recentste cijfers van het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding (LCPS). Een week geleden waren dat er nog 660, ruim 280 minder.
https://www.nu.nl/coronav(...)p09ebA1L-bjcRbP8j-Lw
quote:TILBURG - Het aantal patiënten met corona stijgt zo hard in Brabant dat de ziekenhuizen komende week weer genoodzaakt zijn reguliere zorg af te schalen. ‘Cijfers stijgen harder dan verwacht’.
https://www.bd.nl/brabant(...)r-afgebeld~ad41977d/
nou iddquote:Op donderdag 28 oktober 2021 15:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloof dat ik net op tijd ben geweest ...
[..]
Wat ga je maken?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:06 schreef Emmerdeur het volgende:
Moet alweer gaan preppen voor t koken helaas
Zodat je oer-Hollands om 17.00 uur aan tafel kan?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:06 schreef Emmerdeur het volgende:
Moet alweer gaan preppen voor t koken helaas
Goedemiddag Ed.quote:
Tortillasquote:
Meestal wel, regelmaat voor de dreumes is belangrijkquote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zodat je oer-Hollands om 17.00 uur aan tafel kan?
FFquote:
Ik kom er aan!quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:10 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Tortillas
[..]
Meestal wel, regelmaat voor de dreumes is belangrijk
[..]
FF
Zou gewoon voor deze gaan als je er dan toch bent https://www.kippie.nl/kip(...)jespannen%2f%23c8170quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:11 schreef CherryLips het volgende:
Tortilla's
Oeh kan van het weekend wel van die burrito's van 't Kippie halen.
Dat vind ik wel heftig voor in m'n eentje.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou gewoon voor deze gaan als je er dan toch bent https://www.kippie.nl/kip(...)jespannen%2f%23c8170
Ohja jij bent niet balliequote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heftig voor in m'n eentje.
Ik heb ook nog zuurkool op het lijstje staanquote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:13 schreef Karzai het volgende:
ik heb zuurkool met een worstje gehaald
Als je dit opgegeten hebt kun je je eigen ontlasting als antibiotica verkopenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou gewoon voor deze gaan als je er dan toch bent https://www.kippie.nl/kip(...)jespannen%2f%23c8170
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
kip kip kip 15-11-2016quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heftig voor in m'n eentje.
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
kip kip kip 15-11-2016
kip was goed. voelde goed aan me lichaam en was achteraf ook nog te eten. Ik raad de kippiepan aan voor iedereen die wel eens alleen een feestje wil hebben.
groetjes.
kiplover69
Leuke UI.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Kip is altijd wel lekker vind ik
Mijn kipstoofpotje welquote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Kip is altijd wel lekker vind ik
Dingen die je niet had verwacht ooit te zeggen.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit steeds te kijken of m'n witte tarrel is geplopt.
Als er een warm vanillekleurig drupje in je dollekee valt dan weet je het.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:22 schreef CherryLips het volgende:
Wat is een tarrel?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:22 schreef CherryLips het volgende:
Een tarrel is een stukje stront dat aan je aarshaar blijft hangen.quote:
Merk je vanzelf als je oog ineens vol zooi zitquote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:22 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je meteen de kleine aan de mem leggen.
Ik had net dus ineens een nat oog maar het was vals alarm.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Merk je vanzelf als je oog ineens vol zooi zit
Huehuehue?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had net dus ineens een nat oog maar het was vals alarm.
Ziet er wel lekker uit jaquote:
Gewoon doenquote:
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:34 schreef bitterbal het volgende:
begrijp niet waarom er geen kippie op zuid zit met al die chocolade mensen hier
Mwah ligt eraan op welke manierquote:
Hier ging ook even iets mis.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:28 schreef UitStraling het volgende:
Vandaag weer hard gewerkt, niks meegekregen van het mooie weer en ik wilde nog wel een lunchduik nemen.
Hoeveel heb je vandaag gelopen?quote:
Komt ze daarna klagen dat het te weinig isquote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laten we gewoon eens bij jou bezorgen.
Iets meer dan 10k stappen nuquote:
Ik ben al lang blij dat ik vandaag het landelijke nieuws weer niet heb gehaald, dadelijk toch maar even zwemmen in whisky-colaquote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ging ook even iets mis.![]()
Achteraf gezien toevallig en lag niet aan mij.
wist niet dat ze ook bezorgdequote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laten we gewoon eens bij jou bezorgen.
Ik heb de rest voor je gelopenquote:
Die lusten geen kip die niet eerst 24 uur in de azijn heeft liggen ontwormen.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:34 schreef bitterbal het volgende:
begrijp niet waarom er geen kippie op zuid zit met al die chocolade mensen hier
Heb je maar zo weinig gelopenquote:
Uhoh ...quote:
Wel goed voor de brand awareness.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat ik vandaag het landelijke nieuws weer niet heb gehaald, dadelijk toch maar even zwemmen in whisky-cola
Op een gegeven moment kan die alleen maar te bekend worden.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel goed voor de brand awareness.
Net op tijd voor kwiwibedtijdquote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:52 schreef kwiwi het volgende:
Wat een drukke dag, heb hier niet eens gepost
Vandaag hadden we ook een mooie ddos te pakken. Deed even pijn.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kan die alleen maar te bekend worden.
Denk dat er bij Frans Bauer nog wel wat van deze prulbende te vinden isquote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:52 schreef bitterbal het volgende:
de slanglamp is uitverkocht
[ afbeelding ]
hij is nog op bol te koop
Leuke volkszanger voor Ballie lijkt me ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat er bij Frans Bauer nog wel wat van deze prulbende te vinden is
Geen ddos wasstraatje actief?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vandaag hadden we ook een mooie ddos te pakken. Deed even pijn.
is gewoon een mooie lamp hoorquote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat er bij Frans Bauer nog wel wat van deze prulbende te vinden is
Kijk daar zit ze al te zwaaienquote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leuke volkszanger voor Ballie lijkt me ook niet verkeerd.
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk daar zit ze al te zwaaien [ afbeelding ]
Voel jij ook die spanning? Het lijkt wel of Sinterklaas arriveert, maar het gaat om de wintertijd.quote:
oh lekker flesquote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
tsjonge ik heb ook een drukke dag gehad. En straks komen mijn oom en tante en gaan we naar de chinees
16564 op het moment.quote:
Nee. Spanning in je kringspier misschien,quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Voel jij ook die spanning? Het lijkt wel of Sinterklaas arriveert, maar het gaat om de wintertijd.
Rip armquote:
Ja was vergeten om hem links te doen dus nu heb ik in de arm gedaan die ik altijd gebruik.quote:
Mutsquote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja was vergeten om hem links te doen dus nu heb ik in de arm gedaan die ik altijd gebruik.![]()
Ja, op Blaak als je snel bentquote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus je hoofd is nog in rotterdam?
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, op Blaak als je snel bent
Die springt gelijk op de bitterbrommertquote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gezellig.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Altijd fijn. Dan maar in Rotterdam eten en na de spits naar huisquote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Stoptrein maar laten gaan. Die was propvol.:{
Verrassend.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Chinees eten is ook gewoon kampvoer
Over 8 minuten komt er weer een IC.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Altijd fijn. Dan maar in Rotterdam eten en na de spits naar huis
Ik heb al jaren een OV kaart, geen haar op mijn buik die eraan denkt om in een trein te stappen.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Stoptrein maar laten gaan. Die was propvol.
👀quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Over 8 minuten komt er weer een IC.
Een hele intensive carequote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
IC’s zijn toch vol?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Chinees eten is ook gewoon kampvoer
Kun jij ook iets anders dan haten eigenlijk?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een OV kaart, geen haar op mijn buik die eraan denkt om in een trein te stappen.
Heerlijk. In 12 minuten sta ik in Dordtquote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een OV kaart, geen haar op mijn buik die eraan denkt om in een trein te stappen.
Hallo vriendjequote:
Lekker gewerkt op kantoor?quote:
Maar goed dat grmbl al thuis is danquote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Straks even mensen op hun buik rollen.
Geen kippieschotel?quote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:21 schreef bitterbal het volgende:
Update: Karlijn (17) is zojuist in kritieke toestand gevonden in een woning in Arnhem.
meisje van amber alert
Da fuk hee.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:21 schreef bitterbal het volgende:
Update: Karlijn (17) is zojuist in kritieke toestand gevonden in een woning in Arnhem.
meisje van amber alert
Ocharme.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:21 schreef bitterbal het volgende:
meisje van amber alert
ja moet eigenlijk ook gewoon op je telefoon komen vind ikquote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:23 schreef FreshFruit het volgende:
Ik kreeg dat Amber alert zelfs op NPO start.
Zijn ze mee bezig dacht ik.De domeinnaam is door justitie gekocht.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet eigenlijk ook gewoon op je telefoon komen vind ik
Nee, hondje wat was gestoken door gekke wijf?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn ze mee bezig dacht ik.De domein is door justitie gekocht.
Had je dit ook al gelezen?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:21 schreef bitterbal het volgende:
meisje van amber alert
Ja.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee, hondje wat was gestoken door gekke wijf?
Hoop dat ik nooit meer met de trein naar het werk hoefquote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:27 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik ook. Vertraging en volle trein.
Volgende week weer voorbijquote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:27 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Is ze vermist?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:27 schreef bitterbal het volgende:
iemand al wat gehoord van 4ebe of hoe we het ook schrijven? Mevrouw wattenschijfje?
Leeg balkon hierquote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:27 schreef -Shii- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:27 schreef bitterbal het volgende:
iemand al wat gehoord van 4ebe of hoe we het ook schrijven? Mevrouw wattenschijfje?
quote:
Al de hele week niet toch?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vandaag niet gepost. gisteren weet ik niet
Ja weet niet hoelang niet. Zou ze niet vrij zijn ook?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Al de hele week niet toch?
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]Zag heel even voor me hoe er een balkon op de achterkant van de trein is en hoe je daar lekker in je eentje op een ligstoel ligt te chillen
Soms is het heerlijk reizen, beetje lezen, Fokken enz. Maar nu is het drama.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoop dat ik nooit meer met de trein naar het werk hoef
Misschien mag ze niet meer van haar vriend.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Al de hele week niet toch?
Dat kanquote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja weet niet hoelang niet. Zou ze niet vrij zijn ook?
Waarom dan?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien mag ze niet meer van haar vriend.
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien mag ze niet meer van haar vriend.
Ja dat is wel vervelend aan een forum, je kan niet even iemand snel op whatsapp vragen of alles in orde is. Doet me altijd even denken aan Staticquote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vandaag niet gepost. gisteren weet ik niet
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Soms ga ik naar het dakterras
Kom ik thuis met een opgeladen telefoon
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat is wel vervelend aan een forum, je kan niet even iemand snel op whatsapp vragen of alles in orde is. Doet me altijd even denken aan Static
Je laat haar hier niet posten? Maar jij post hier wel?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Slechte invloed zijn we misschien.
Mijn vriendin laat ik ook niet hier posten.
Wat heb je nou weer uitgevroten USquote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:32 schreef UitStraling het volgende:
Heeft er iemand een onbetamelijk voorstel aan haar gedaan misschien hier?
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat we een slechte invloed hebben
Meer omdat US er dan meteen overheen wil plassen.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar wel in R&P?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik doe niet aan onbetamelijkhedenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer uitgevroten US
Mijn vriendin was hier gisteren even.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:32 schreef UitStraling het volgende:
Heeft er iemand een onbetamelijk voorstel aan haar gedaan misschien hier?
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Mag ik je wattenschijfje eens voelen?”
"Grab 'em by the guinea pig"quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"Lekker zacht zegquote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We moeten een belboom maken. Of soort van buddy-systeem.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:33 schreef bitterbal het volgende:
heeft niemand haar op insta of fb?
1995 belde.. het is nu een whatsapp boomquote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We moeten een belboom maken. Of soort van buddy-systeem.
Oh ja ze heeft vakantiequote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja weet niet hoelang niet. Zou ze niet vrij zijn ook?
Stuur je me je telefoonnummer even door dan?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
1995 belde.. het is nu een whatsapp boom
Ik zag het jaquote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn vriendin was hier gisteren even.
Alleen jij was er niet.quote:
Dat kan echt nietquote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en dan niet op FOK! zitten
Blijkbaarquote:
Komt goedquote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:40 schreef Ama het volgende:
@:dud0r als ik ooit na een dag nog niet terug app mag je je zorgen gaan maken.
Ja kwam iets tussendoorquote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:43 schreef Emmerdeur het volgende:
Zo … dat was verrukkelijk 🤤
Waar was je nou bitterbal?![]()
Jouw deel maar erbij opgegeten
Was ik vast wat anders aan het doen. Slapen ofzoquote:
Dat hoort erbij hierquote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:46 schreef Emmerdeur het volgende:
Ahh jammer hoor
Zit wel vol nu. Je wil gewoon dat ik sneller viesdik wordt volgens mij
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Grab 'em by the guinea pig"
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:46 schreef Emmerdeur het volgende:
Ahh jammer hoor
Zit wel vol nu. Je wil gewoon dat ik sneller viesdik wordt volgens mij
We zijn trots.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:47 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]![]()
![]()
Sinds ik hier zit is mijn bmi 0.3 gestegen
* Genoteerdquote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:48 schreef CherryLips het volgende:
Als ik verdwijn moet je TaMieke en CE hebben.
Het klinkt nu net alsof zij achter mijn verdwijning zouden zitten.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:48 schreef CherryLips het volgende:
Of we vragen de politie om een KSC-Alert te versturenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:48 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:51 schreef kwiwi het volgende:
Of we vragen de politie om een KSC-Alert te versturen
Zouden de cavia's en Pita aan je dode lichaam gaan knagen denk je?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het klinkt nu net alsof zij achter mijn verdwijning zouden zitten.
regio15 melde net dat ze in kritieke toestand was gevondenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:49 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)-na-amber-alert.html
Mooi
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zouden de cavia's en Pita aan je dode lichaam gaan knagen denk je?
Pitaatje wel, als ze zich door het kippengaas weet te knagen.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zouden de cavia's en Pita aan je dode lichaam gaan knagen denk je?
Minder mooi.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
regio15 melde net dat ze in kritieke toestand was gevonden
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
regio15 melde net dat ze in kritieke toestand was gevonden
Wat treurig.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zeiden ook dat ze in tuinen en bosjes sliep enzo
Dadelijk knaagt ze nu en hangt ze vanaaf ineens in je nekquote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pitaatje wel, als ze zich door het kippengaas weet te knagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |