SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn bejaarde buurman staat ook altijd al op wanneer de vogels nog in coma liggen om te gaan zwemmen.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:46 schreef bitterbal het volgende:
die oudjes hier in dat zwembad komen geloof ik elke dag
Denk dat ze meer opkijken bij die VBL SC-TT's.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:47 schreef bitterbal het volgende:
zouden mensen die hier noi nooit lezen afvragen wat voor gekke tt's die sc elke keer heeft?
Ja ik denk als je er eenmaal mee begint dat je makkelijk doorzet. Het is ook vrij comfortabel in tegenstelling tot de sportschool ofzo.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn bejaarde buurman staat ook altijd al op wanneer de vogels nog in coma liggen om te gaan zwemmen.
Tegen de tijd dat ik de fut heb om iets te gaan doen is het al bijna bedtijd.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn bejaarde buurman staat ook altijd al op wanneer de vogels nog in coma liggen om te gaan zwemmen.
Daar kijk ik nooitquote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk dat ze meer opkijken bij die VBL SC-TT's.
Daarom wacht ik gewoon niet tot ik fut heb.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik de fut heb om iets te gaan doen is het al bijna bedtijd.
Ze hebben best lekkere etenswaren daar. Ga nog een keer zon stamppot proberen denk ik en die ewtensoep van ze ook is zeer smakelijkquote:
Ja, hun erwtensoepquote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze hebben best lekkere etenswaren daar. Ga nog een keer zon stamppot proberen denk ik en die ewtensoep van ze ook is zeer smakelijk
Vandaar dat hij zo oud is geworden, mensen die dit niet doen tikken de 60 niet aanquote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ai dat had mijn moeder anders moeten doen.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vandaar dat hij zo oud is geworden, mensen die dit niet doen tikken de 60 niet aan
Hun dekbedovertrekkenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:54 schreef bitterbal het volgende:
eigenlijk is de hema gewoon goede winkel
doe bv ook al 5 jaar met een waterkoker van de hema die maar 8 euro koste dacht ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |