SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn bejaarde buurman staat ook altijd al op wanneer de vogels nog in coma liggen om te gaan zwemmen.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:46 schreef bitterbal het volgende:
die oudjes hier in dat zwembad komen geloof ik elke dag
Denk dat ze meer opkijken bij die VBL SC-TT's.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:47 schreef bitterbal het volgende:
zouden mensen die hier noi nooit lezen afvragen wat voor gekke tt's die sc elke keer heeft?
Ja ik denk als je er eenmaal mee begint dat je makkelijk doorzet. Het is ook vrij comfortabel in tegenstelling tot de sportschool ofzo.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn bejaarde buurman staat ook altijd al op wanneer de vogels nog in coma liggen om te gaan zwemmen.
Tegen de tijd dat ik de fut heb om iets te gaan doen is het al bijna bedtijd.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn bejaarde buurman staat ook altijd al op wanneer de vogels nog in coma liggen om te gaan zwemmen.
Daar kijk ik nooitquote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk dat ze meer opkijken bij die VBL SC-TT's.
Daarom wacht ik gewoon niet tot ik fut heb.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik de fut heb om iets te gaan doen is het al bijna bedtijd.
Ze hebben best lekkere etenswaren daar. Ga nog een keer zon stamppot proberen denk ik en die ewtensoep van ze ook is zeer smakelijkquote:
Ja, hun erwtensoepquote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze hebben best lekkere etenswaren daar. Ga nog een keer zon stamppot proberen denk ik en die ewtensoep van ze ook is zeer smakelijk
Vandaar dat hij zo oud is geworden, mensen die dit niet doen tikken de 60 niet aanquote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ai dat had mijn moeder anders moeten doen.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vandaar dat hij zo oud is geworden, mensen die dit niet doen tikken de 60 niet aan
Hun dekbedovertrekkenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:54 schreef bitterbal het volgende:
eigenlijk is de hema gewoon goede winkel
doe bv ook al 5 jaar met een waterkoker van de hema die maar 8 euro koste dacht ik
ja ken een stel, zij doen dat met een groep in scheveningen. Doen dat ook elke dag ongeacht weer. Maar daar moet ik niet aan denkenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:55 schreef Karzai het volgende:
Je hebt toch ook zo.n oud mannetje die elke dag een duik in de zee neemt ongeacht het weer
Alles is bij de Action goedkoper. Maar niet altijd beter.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:57 schreef Karzai het volgende:
Laatste keer zocht ik een regenbroek maar die was bij de action goedkoper
Wat de baas je biedt,koop je in de winkel niet.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 14:01 schreef Karzai het volgende:
Ik heb er nu een van het werk gekregen
Prima idee, arme mensen "luxe" bieden en die vervuilende containerschepen maar met plastic troep heen en weer laten varenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 14:02 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ke-rookworst-tompoes
Hoe fitter, hoe beter vaak.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:55 schreef bitterbal het volgende:
Denk bv dat grmbl ook zo makkelijk door die operatie is gegaan door zijn obsessieve gewandel
Zo'n klef zout frietje met teveel mayonaise op het strandquote:Op donderdag 28 oktober 2021 14:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik word ook altijd zo lamlendig van zwemmen en dat ik zin heb om de hele snackbar leeg te vreten.
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 14:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n klef zout frietje met teveel mayonaise op het strand
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 14:32 schreef bitterbal het volgende:
nee echt goede zwem. Had eigen baan. Voel nog steeds die gloed
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 14:32 schreef bitterbal het volgende:
nee echt goede zwem. Had eigen baan. Voel nog steeds die gloed
Da's wel hatelijk van langs het snackgedeelte komen als ik het zwembad uitkom.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 14:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik word ook altijd zo lamlendig van zwemmen en dat ik zin heb om de hele snackbar leeg te vreten.
Ik heb een kaars van WoodWick met zo'n knetterlont en die ruik je iets te goed.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 14:52 schreef bitterbal het volgende:
Ik had van die geurkaarsen gekocht met dat wax denk ik? Van bolsius ofzo maar vind het tegenvallen met hoe goed je het kan ruiken
Wie las hier eerst knetterkont??quote:Op donderdag 28 oktober 2021 14:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een kaars van WoodWick met zo'n knetterlont en die ruik je iets te goed.
heb je dat online gekocht?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 14:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een kaars van WoodWick met zo'n knetterlont en die ruik je iets te goed.
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 14:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wie las hier eerst knetterkont??
gezellig. wanneer?quote:
ik denk dat ik een bladerdeegding vul met groenten en fetaquote:
kan je al die tijd niet douchenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 15:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik vraag me af wanneer ik de vloer voor m'n badkamer ga ontvangen. De geleverde vloer was niet goed en nu moet ik wachten. Het was allemaal wel op voorraad.
Wil me weer eens douchen want begin nu wel beetje te stinken.
oh dit weekend dusquote:
2 morgen en 2 maandagquote:Op donderdag 28 oktober 2021 15:48 schreef CherryLips het volgende:
En ik wilde nog naar de Hermitage en het Catharijneconvent.
En jullie maar grapjes maken over mijn eindeloze wandelingen over het glorieuze industrieterreinquote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:55 schreef bitterbal het volgende:
Denk bv dat grmbl ook zo makkelijk door die operatie is gegaan door zijn obsessieve gewandel
Geloof dat ik net op tijd ben geweest ...quote:Op donderdag 28 oktober 2021 15:32 schreef bitterbal het volgende:
Donderdag zijn 944 coronapatiënten opgenomen in een Nederlands ziekenhuis, zo blijkt uit de recentste cijfers van het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding (LCPS). Een week geleden waren dat er nog 660, ruim 280 minder.
https://www.nu.nl/coronav(...)p09ebA1L-bjcRbP8j-Lw
quote:TILBURG - Het aantal patiënten met corona stijgt zo hard in Brabant dat de ziekenhuizen komende week weer genoodzaakt zijn reguliere zorg af te schalen. ‘Cijfers stijgen harder dan verwacht’.
https://www.bd.nl/brabant(...)r-afgebeld~ad41977d/
nou iddquote:Op donderdag 28 oktober 2021 15:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloof dat ik net op tijd ben geweest ...
[..]
Wat ga je maken?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:06 schreef Emmerdeur het volgende:
Moet alweer gaan preppen voor t koken helaas
Zodat je oer-Hollands om 17.00 uur aan tafel kan?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:06 schreef Emmerdeur het volgende:
Moet alweer gaan preppen voor t koken helaas
Goedemiddag Ed.quote:
Tortillasquote:
Meestal wel, regelmaat voor de dreumes is belangrijkquote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zodat je oer-Hollands om 17.00 uur aan tafel kan?
FFquote:
Ik kom er aan!quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:10 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Tortillas
[..]
Meestal wel, regelmaat voor de dreumes is belangrijk
[..]
FF
Zou gewoon voor deze gaan als je er dan toch bent https://www.kippie.nl/kip(...)jespannen%2f%23c8170quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:11 schreef CherryLips het volgende:
Tortilla's
Oeh kan van het weekend wel van die burrito's van 't Kippie halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |