ja ken een stel, zij doen dat met een groep in scheveningen. Doen dat ook elke dag ongeacht weer. Maar daar moet ik niet aan denkenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:55 schreef Karzai het volgende:
Je hebt toch ook zo.n oud mannetje die elke dag een duik in de zee neemt ongeacht het weer
Alles is bij de Action goedkoper. Maar niet altijd beter.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:57 schreef Karzai het volgende:
Laatste keer zocht ik een regenbroek maar die was bij de action goedkoper
Wat de baas je biedt,koop je in de winkel niet.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 14:01 schreef Karzai het volgende:
Ik heb er nu een van het werk gekregen
Prima idee, arme mensen "luxe" bieden en die vervuilende containerschepen maar met plastic troep heen en weer laten varenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 14:02 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ke-rookworst-tompoes
Hoe fitter, hoe beter vaak.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:55 schreef bitterbal het volgende:
Denk bv dat grmbl ook zo makkelijk door die operatie is gegaan door zijn obsessieve gewandel
Zo'n klef zout frietje met teveel mayonaise op het strandquote:Op donderdag 28 oktober 2021 14:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik word ook altijd zo lamlendig van zwemmen en dat ik zin heb om de hele snackbar leeg te vreten.
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 14:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n klef zout frietje met teveel mayonaise op het strand
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 14:32 schreef bitterbal het volgende:
nee echt goede zwem. Had eigen baan. Voel nog steeds die gloed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |