Wel goed voor de brand awareness.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat ik vandaag het landelijke nieuws weer niet heb gehaald, dadelijk toch maar even zwemmen in whisky-cola
Op een gegeven moment kan die alleen maar te bekend worden.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel goed voor de brand awareness.
Net op tijd voor kwiwibedtijdquote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:52 schreef kwiwi het volgende:
Wat een drukke dag, heb hier niet eens gepost
Vandaag hadden we ook een mooie ddos te pakken. Deed even pijn.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kan die alleen maar te bekend worden.
Denk dat er bij Frans Bauer nog wel wat van deze prulbende te vinden isquote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:52 schreef bitterbal het volgende:
de slanglamp is uitverkocht
[ afbeelding ]
hij is nog op bol te koop
Leuke volkszanger voor Ballie lijkt me ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat er bij Frans Bauer nog wel wat van deze prulbende te vinden is
Geen ddos wasstraatje actief?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vandaag hadden we ook een mooie ddos te pakken. Deed even pijn.
is gewoon een mooie lamp hoorquote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat er bij Frans Bauer nog wel wat van deze prulbende te vinden is
Kijk daar zit ze al te zwaaienquote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leuke volkszanger voor Ballie lijkt me ook niet verkeerd.
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk daar zit ze al te zwaaien [ afbeelding ]
Voel jij ook die spanning? Het lijkt wel of Sinterklaas arriveert, maar het gaat om de wintertijd.quote:
oh lekker flesquote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
tsjonge ik heb ook een drukke dag gehad. En straks komen mijn oom en tante en gaan we naar de chinees
16564 op het moment.quote:
Nee. Spanning in je kringspier misschien,quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Voel jij ook die spanning? Het lijkt wel of Sinterklaas arriveert, maar het gaat om de wintertijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |