Een uurtje verandering in het slaappatroon gooit @Nattekat twee weken lang volledig in de war, dat moet inmiddels toch bekend zijn.quote:
Ik heb vanwege alle drukte en bijbehorende gezonde stress al 2 weken geen fatsoenlijk slaappatroon meerquote:Op maandag 1 november 2021 10:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een uurtje verandering in het slaappatroon gooit @:Nattekat twee weken lang volledig in de war, dat moet inmiddels toch bekend zijn.
Uit de context lijkt het me, het witwassen van een dictatoriaal regime door middel van sport.quote:
Zo zien de wegen er normaal uit, heb zesenhalf jaar in dat land gewoond : ) komen er tijdens de race gewoon een paar Toyota landcruisers op twee wielen over de baan.quote:Op maandag 1 november 2021 09:43 schreef DeeBee het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Gelukkig zijn ze er ook echt klaar voor in Jeddah zo te zien!
De Koreaanse GP zag er 2010 nog erger uit ~5 weken voor de start.quote:Op maandag 1 november 2021 09:43 schreef DeeBee het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Zie ik daar nu een vrouw met ontblote enkels!?quote:Op maandag 1 november 2021 09:43 schreef DeeBee het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Geen idee waarom, maar ik las 6,5 uurquote:Op maandag 1 november 2021 14:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zo zien de wegen er normaal uit, heb zesenhalf jaar in dat land gewoond : ) komen er tijdens de race gewoon een paar Toyota landcruisers op twee wielen over de baan.
Allang weer verwijderd. Denk dat iemand het wachtwoord gekraakt had.quote:Op maandag 1 november 2021 20:06 schreef Johannes788 het volgende:
Doornbos en Coronel naar Viaplay. Vandaag bevestigd door twitter viaplay
Lekker, nu Olav nog.quote:Op maandag 1 november 2021 20:06 schreef Johannes788 het volgende:
Genee en Boskamp staan er ook op. Klopt dat wel?quote:Op maandag 1 november 2021 20:06 schreef Johannes788 het volgende:
En alweer verwijderd.quote:Op maandag 1 november 2021 20:17 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Allang weer verwijderd. Denk dat iemand het wachtwoord gekraakt had.
Edit: toch niet.
[ twitter ]
Valse account?quote:
quote:Deze Tweet is van een account dat niet meer bestaat
Je moet vergelijken René van de Gijp bij VI. Gewoon voor de onzin.quote:Op maandag 1 november 2021 22:06 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Coronel. Dat moet wel een gebbetje zijn
Ik vind die Tom Coronel echt een geschikte vent, neemt zichzelf totaal niet serieus en kan 't mooi vertellen. Dus een absolute topvent. Maar niet aan tafel bij een tv programma
Die zitten allemaal op FOK! als je reacties leest hier en op de FPquote:Op dinsdag 2 november 2021 14:32 schreef opreis het volgende:
Helaas zijn er ook mensen die maar moelijk met verandering om kunnen gaan.
Het gaat eigenlijk niet eens om de verandering maar zoals altijd om geld. De promotors en circuits wilden meer bieden aan vermaak om meer klanten te lokken, maar dat botst met de kosten die aan supportklassen als F2 en F3 werden doorberekend en die dus in dat belachelijke wisselschema werden gedrongen. Dus moesten de F1 auto's maar een race extra gaan rijden. Bijna alle beslissingen die de FIA en liberty de laatste tijd nemen is om een eerdere verkeerde beslissing ongedaan te maken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:32 schreef opreis het volgende:
Ik vind het anti sprint race sentiment ook redelijk overdreven. Men heeft het bij voorbaat al afgebrand omdat het niet al jaren zo gaat. Valt in dezelfde groep als mensen die gingen klagen dat gridgirls niet meer mochten of dat we te veel races hebben/niet meer op historische circuits rijden.
Zelf ervaar ik meer plezier/spanning van het kijken van een sprint race dan een extra FP. Je moet er alleen wel tijd voor vrij maken/het voelt meer als een verplichting.
Zolderkamer autisten op FOK!?quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:51 schreef flipsen het volgende:
[..]
Die zitten allemaal op FOK! als je reacties leest hier en op de FP
Genoeg races gezien waarbij de start gelijk het hoogte punt was..quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:09 schreef Nattekat het volgende:
Sprintrace is gewoon een flop, klaar. Het is gewoon de eerste stint van een echte race, en daar gebeurt doorgaans ook weinig.
Meestal zijn de eerste twee ronden (voornamelijk de eerste bocht lol) boeiend en dan wachten op de stops en plotselinge dingen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:26 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Genoeg races gezien waarbij de start gelijk het hoogte punt was..
Het gaat imho niet eens zozeer om de sprintrace, maar vooral om te zorgen dat er ook op vrijdag meer kijkers zijn. Zodat ze weer meer geld kunnen vragen aan sponsoren omdat ze meer views krijgen. En dat lijkt te werken.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:19 schreef Sabata het volgende:
[..]
Het gaat eigenlijk niet eens om de verandering maar zoals altijd om geld. De promotors en circuits wilden meer bieden aan vermaak om meer klanten te lokken, maar dat botst met de kosten die aan supportklassen als F2 en F3 werden doorberekend en die dus in dat belachelijke wisselschema werden gedrongen. Dus moesten de F1 auto's maar een race extra gaan rijden. Bijna alle beslissingen die de FIA en liberty de laatste tijd nemen is om een eerdere verkeerde beslissing ongedaan te maken.
quote:They particularly liked the action on a Friday. They felt Friday was now worth watching which it hadn’t been before.”
Natuurlijk is een sprintrace interessanter dan een FP. Alleen vervangt het niet de FP op zaterdag, maar de kwalificatie. Die imho net zo interessant is. Dus voor de zaterdag heb je er niets aan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:32 schreef opreis het volgende:
Ik vind het anti sprint race sentiment ook redelijk overdreven. Men heeft het bij voorbaat al afgebrand omdat het niet al jaren zo gaat. Valt in dezelfde groep als mensen die gingen klagen dat gridgirls niet meer mochten of dat we te veel races hebben/niet meer op historische circuits rijden.
Zelf ervaar ik meer plezier/spanning van het kijken van een sprint race dan een extra FP. Je moet er alleen wel tijd voor vrij maken/het voelt meer als een verplichting.
Wie?quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
In de F1 nation podcast wordt Rob Smedley gevraagd of hij de rest van het jaar in een RBR wilt zitten of in een Merc. Hij zegt dat er een verschil is tussen pakket en auto. Qua auto kiest hij voor de RBR: dat is de net wat betere auto. Qua pakket voor HAM. Niks ten nadele van Max, maar HAM is toch meer ervaren volgens Rob.
Ik weet ook wel dat hij op de tijd van de Q is, maar netto heb je + 1x sprint race - 1x FPquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:49 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Natuurlijk is een sprintrace interessanter dan een FP. Alleen vervangt het niet de FP op zaterdag, maar de kwalificatie. Die imho net zo interessant is. Dus voor de zaterdag heb je er niets aan.
Voor de vrijdag daarentegen zorgt het voor meer kijkers omdat de kwalificatie naar die dag is verplaatst. En daar is het allemaal om te doen geweest.
Robs Medley, kun je die op Spotify vinden?quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
In de F1 nation podcast wordt Rob Smedley gevraagd of hij de rest van het jaar in een RBR wilt zitten of in een Merc. Hij zegt dat er een verschil is tussen pakket en auto. Qua auto kiest hij voor de RBR: dat is de net wat betere auto. Qua pakket voor HAM. Niks ten nadele van Max, maar HAM is toch meer ervaren volgens Rob.
Een Brit die zegt dat de auto van RB beter is en kiest voor Hamilton omdat hey de betere rijder zou zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Max maakt aardige kans.quote:
Met het risico dat die wordt geschrapt uit het kampioenschap?quote:Op woensdag 3 november 2021 09:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toto heeft al gezegd dat Lewis Max eraf ramt in de laatste race, wanneer ie een voorsprong heeft in de WK-stand.
https://nl.motorsport.com(...)g-abu-dhabi/6734070/quote:Op woensdag 3 november 2021 09:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met het risico dat die wordt geschrapt uit het kampioenschap?
Mwah denk het niet.
Het is ook maar wat je wil lezen he.quote:Op woensdag 3 november 2021 09:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
https://nl.motorsport.com(...)g-abu-dhabi/6734070/
Dat sowieso.quote:Op woensdag 3 november 2021 09:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is ook maar wat je wil lezen he.
Brazilië dacht ik.quote:Op woensdag 3 november 2021 09:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja, er komt nog een sprintrace aan, welke is dat, want dat is sowieso een nulscore voor Max op zondag.
Wel vreemde teksten overigens van Wolff (als hij dat echt zo gezegd heeft)quote:Op woensdag 3 november 2021 09:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
https://nl.motorsport.com(...)g-abu-dhabi/6734070/
Niks geks aan hoor.quote:Op woensdag 3 november 2021 10:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel vreemde teksten overigens van Wolff (als hij dat echt zo gezegd heeft)
Er is alleen een verschil tussen een extreem scherp duel waarbij iemand niet wilt toegeven en moedwillig in de 1e bocht rechtdoor rijden. In dat ik het schrijf denk ik wel: het komt wel op hetzelfde neer. Je kunt in het eerste geval alleen natuurlijk doen alsof het een ongeluk is.quote:Op woensdag 3 november 2021 10:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niks geks aan hoor.
In het verleden al vaker gebeurd en mocht het op de laatste race aankomen en ze komen elkaar tegen gaan ze all in. Ja en, dan zie ik ze ook in de vangrail eindigen
Toto heeft het nergens over bewust uit de race gooien. Wel over op het scherpst van de snede rijden. En dat kun je met Max al blind vanuit gaan.quote:Op woensdag 3 november 2021 10:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Er is alleen een verschil tussen een extreem scherp duel waarbij iemand niet wilt toegeven en moedwillig in de 1e bocht rechtdoor rijden. In dat ik het schrijf denk ik wel: het komt wel op hetzelfde neer. Je kunt in het eerste geval alleen natuurlijk doen alsof het een ongeluk is.
Mwah, hij zegt in mijn optiek wel iets meer. Namelijk dat als je eenmaal wiel aan wiel gaat de gedachte door je hoofd kan gaan dat je als je er misschien beter samen af kan gaan dan dat je de ander voor laat en je sowieso geen WK wordt.quote:Op woensdag 3 november 2021 10:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Toto heeft het nergens over bewust uit de race gooien. Wel over op het scherpst van de snede rijden. En dat kun je met Max al blind vanuit gaan.
Maar hij heeft het wel specifiek over de leider van het kampioenschap die dat gaat doen, dan impliceer je wel gewoon dat het bewust gaat gebeuren.quote:Op woensdag 3 november 2021 10:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Toto heeft het nergens over bewust uit de race gooien. Wel over op het scherpst van de snede rijden. En dat kun je met Max al blind vanuit gaan.
Toto denkt nog steeds, net als al die Hamilton fanboys, dat Silverstone door een agressieve verdedigende actie kwam.quote:Op woensdag 3 november 2021 10:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar hij heeft het wel specifiek over de leider van het kampioenschap die dat gaat doen, dan impliceer je wel gewoon dat het bewust gaat gebeuren.
Je gaat op een gegeven moment in je eigen leugentjes geloven natuurlijkquote:Op woensdag 3 november 2021 10:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toto denkt nog steeds, net als al die Hamilton fanboys, dat Silverstone door een agressieve verdedigende actie kwam.
Toto heeft waarschijnlijk de mail al klaar staan dat het Verstappens fout was.quote:Op woensdag 3 november 2021 10:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toto denkt nog steeds, net als al die Hamilton fanboys, dat Silverstone door een agressieve verdedigende actie kwam.
De deur dichtgooien?quote:Op woensdag 3 november 2021 10:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar hij heeft het wel specifiek over de leider van het kampioenschap die dat gaat doen, dan impliceer je wel gewoon dat het bewust gaat gebeuren.
Dat staat zelfs letterlijk in die tekst. Engnek.quote:Op woensdag 3 november 2021 10:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen de deur dicht gooien en insturen op de ander? Dat is toch wat Schumacher deed in Adelaide? Dat is ook wat ik bedoel, als je in een gewone inhaalactie gewoon niet accepteert dat de ander je inhaalt dan stuur je dus gewoon aan op een botsing en heeft het niks meer te maken met scherp racen.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De deur dichtgooien?
Ongetwijfeld. Dat gaat gebeuren, kun je blond opschrijven. Of het nu Lewis of Max is. Ik verwacht geen MSC taferelen die vol instuurt op Hill.
Al houden hier enkele nog altijd aan vast. Maar dat zal het nationalistische gevoel wel zijn
Sinds de afgelopen podcasts van F1Nation ben ik er volledig klaar mee.quote:Op dinsdag 2 november 2021 21:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Haha, eens hoor. Alleen Natalie vind ik wel aardigquote:Op woensdag 3 november 2021 11:53 schreef Schnitzels het volgende:
[..]
Sinds de afgelopen podcasts van F1Nation ben ik er volledig klaar mee.
Tom Clarkson is daar nu zo zuur omdat Max hem in de reden viel tijdens dat gezuig van hem over dat ongeluk. En die Britste moraalridder is wat ontsteld over een paar stevige woorden als fucking.
Damon Hill is zo ongelooflijk biased over Lewis dat die zegt dat Lewis gewonnen heeft van Max, maar Red Bull heeft gewonnen van Lewis. Nooit enige credit aan Max. Hij is er nog steeds van mening dat Lewis in de op op 1 na beste auto een wereldprestatie neerzet.
Ja zij maakte het altijd erg dragelijk.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:57 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Haha, eens hoor. Alleen Natalie vind ik wel aardigZij sprankelt wel een beetje tussen die zuurpruimen.
De FIA geeft zelf toe dat de hardcore fans gewoon hebben gekeken, en dat men dus open staat en niet bevooroordeeld tegen is.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:32 schreef opreis het volgende:
Fixed it.quote:Op woensdag 3 november 2021 10:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toto denkt doet nog steeds alsof, net als al die Hamilton fanboys, dat Silverstone door een agressieve verdedigende actie kwam.
Gewoon 5 sec toch? Er wordt immers niet naar gevolg gekeken.quote:Op woensdag 3 november 2021 09:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met het risico dat die wordt geschrapt uit het kampioenschap?
Mwah denk het niet.
10 sec of 3 of 5 plaatsen op de grid van de eerstvolgende GPquote:Op woensdag 3 november 2021 15:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Gewoon 5 sec toch? Er wordt immers niet naar gevolg gekeken.
Wat Schumacher deed in Adelaide was insturen op een ander, wat Hamilton deed in Monza is de deur dichtgooien.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wat is het verschil tussen de deur dicht gooien en insturen op de ander? Dat is toch wat Schumacher deed in Adelaide?
Arme RIC. Hij heeft het over F1. Ellen heeft het eigenlijk alleen maar over Drive to Survive.quote:Op donderdag 4 november 2021 10:54 schreef Rianne84 het volgende:
Alleen Ellen kan een interview met RIC saai maken.
De enige reden dat die vrouw nog op tv is, is omdat haar cancellen betekent dat je zelf gecancelled wordt. Ze is de excuus pot van de Amerikaanse tv.quote:Op donderdag 4 november 2021 10:54 schreef Rianne84 het volgende:
Alleen Ellen kan een interview met RIC saai maken.
Dat zien Lewis en Toto anders.quote:Op donderdag 4 november 2021 09:23 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wat Schumacher deed in Adelaide was insturen op een ander, wat Hamilton deed in Monza is de deur dichtgooien.
En ongeveer 100 miljoen anderenquote:Op vrijdag 5 november 2021 10:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat zien Lewis en Toto anders.
Ja, al zou ik hem liever volgend jaar op TV zien. Die keren dat hij bij Ziggo zat vond ik het een verademing dat hij zich verre van dat camping sfeertje hield en gewoon zinnige dingen zei zonder gefanboy.quote:Op vrijdag 5 november 2021 14:48 schreef opreis het volgende:
https://www.nu.nl/sport/6(...)nalist-van-nunl.html
Leuk, ben wel fan van zijn analyses.
En dat is relevant hoe?quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat zien Lewis en Toto anders.
Dat kan nog niet volgende race.quote:Op maandag 8 november 2021 15:43 schreef nils7 het volgende:
Ik hoop dat Max volgende race de titel kan pakken.
De laatste kans om dat te vieren met champagne namelijk.
quote:Op maandag 8 november 2021 15:43 schreef nils7 het volgende:
Nee altijd dadelnepbubbels, als ik het me goed herinner.quote:Op maandag 8 november 2021 19:41 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]Abu Dhabi hebben ze toch gewoon champagne op het podium...
Dan moet Hamilton tegen flink wat strafpunten en een schorsing oplopen.quote:Op maandag 8 november 2021 15:43 schreef nils7 het volgende:
of een verwonding of ziekte waardoor hij niet meer in staat is om het vervolg van het seizoen af te maken.quote:Op maandag 8 november 2021 20:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dan moet Hamilton tegen flink wat strafpunten en een schorsing oplopen.
muziekje erbij:quote:
De kalender is toch overvol en Liberty wil uitbreiden in USA?quote:Op maandag 8 november 2021 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
Assen heeft de financiering voor een Formule 1-race voor 2023 rond wordt net gemeld door Chris Woerts
Nu nog een plek op de kalender
klopt helemaal, dus ik zie het ook niet gebeuren, maar het zijn dus wel serieuze plannen in Assenquote:Op maandag 8 november 2021 21:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De kalender is toch overvol en Liberty wil uitbreiden in USA?
Liever mooie banen dan straatraces in een land omdat het een ander land is.quote:Op maandag 8 november 2021 22:04 schreef nils7 het volgende:
Nog een race in NL is wat overkill.
Snap sowieso die dubbele races in landen niet zoals Imola en Monza.
Ik snap dan weer niet de drang naar zo veel mogelijk (diverse) landen. Wat centraal zou moeten staan is de baan. Waar die dan staat is van ondergeschikt belang. (niet dat ik voor of tegen een Assen race ben)quote:Op maandag 8 november 2021 22:04 schreef nils7 het volgende:
Qua sfeer is het natuurlijk vast geweldig, maar Zandvoort is al een beetje een Mickey Mouse baan en ik heb het idee dat Assen nog minder F1 geschikt is.quote:Op maandag 8 november 2021 22:04 schreef nils7 het volgende:
Dus na 2023 overnemen van zandvoortquote:Op maandag 8 november 2021 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
Assen heeft de financiering voor een Formule 1-race voor 2023 rond wordt net gemeld door Chris Woerts
Imola is uit nood erbij gekomen ivm Covidquote:Op maandag 8 november 2021 22:04 schreef nils7 het volgende:
Die hebben toch een nieuw contract getekend las ik laatst?quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Imola is uit nood erbij gekomen ivm Covid
Gelukkig wel, fantastische baanquote:Op dinsdag 9 november 2021 09:49 schreef nils7 het volgende:
[..]
Die hebben toch een nieuw contract getekend las ik laatst?
Ter vervanging van China in '22.quote:Op dinsdag 9 november 2021 09:49 schreef nils7 het volgende:
[..]
Die hebben toch een nieuw contract getekend las ik laatst?
Assen is nog steeds zuur dat het niet gelukt is.quote:Op maandag 8 november 2021 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
Verstappen rijdt in elk geval eerder weer op Assen dan op Zandvoort.quote:Op dinsdag 9 november 2021 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Assen is nog steeds zuur dat het niet gelukt is.
Jos, jaquote:Op dinsdag 9 november 2021 11:40 schreef PS. het volgende:
[..]
Verstappen rijdt in elk geval eerder weer op Assen dan op Zandvoort.
Dat zei ik er ook niet bijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |