Hmm, ik denk dat het over tien jaar nog best wel eens een paar honderd Aussie dollars waard kan zijn ..quote:Op zondag 31 oktober 2021 05:43 schreef Drebbelman het volgende:
Ik heb eindelijk met veel pijn en moeite mijn tickets voor de Aus GP 2020 weggemikt. Dat zou mijn eerste live GP bezoek zijn geweest in 20 jaar 😭
Ironische slogan wel, achteraf gezien..
[ afbeelding ]
Nog heel wat raceweken te gaanquote:
Nee hoor, dat is nu.quote:
Double header dus.quote:Op maandag 1 november 2021 08:36 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is nu.
Mexico 7-11 -> Braziliė 14-11-> Qatar 21-11
Ik tel twee races en het meest achterlijke sportwashing evenement op de kalender. En dat zegt een hoop met SA op diezelfde kalender.quote:
quote:Op maandag 1 november 2021 08:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik tel twee races en het meest achterlijke sportwashing evenement op de kalender. En dat zegt een hoop met SA op diezelfde kalender.
SA vind ik persoonlijk nóg kwalijker dan Kwatar.quote:Op maandag 1 november 2021 08:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik tel twee races en het meest achterlijke sportwashing evenement op de kalender. En dat zegt een hoop met SA op diezelfde kalender.
Ik wist dat deze bestond, gezien je de achterlijkheid van een race aan de andere kant van de wereld als derde van een triple niet vergeet.quote:Op maandag 1 november 2021 08:48 schreef BroesWillems het volgende:
[..]![]()
Het is niet moeilijk om te zeggen dat je er gewoon naast zat.
Je had je gewoon vergist. Anders slaat deze opmerking ook nergens opquote:Op maandag 1 november 2021 08:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wist dat deze bestond, gezien je de achterlijkheid van een race aan de andere kant van de wereld als derde van een triple niet vergeet.
quote:
Zwijg jijquote:Op maandag 1 november 2021 08:56 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Je had je gewoon vergist. Anders slaat deze opmerking ook nergens op
[..]
Sportwashing?quote:Op maandag 1 november 2021 08:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerder van een heel druk weekend verhuizen.quote:Op maandag 1 november 2021 09:20 schreef franklop het volgende:
Nattekrant is duidelijk nog van slag van de wintertijd
Gelukkig had je een uurtje extraquote:Op maandag 1 november 2021 09:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerder van een heel druk weekend verhuizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |