abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 27 oktober 2021 @ 17:08:35 #2
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_201921916
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 16:49 schreef Marcoss het volgende:
Rosberg hoefde ook enkel 2e te worden in die laatste races om wereldkampioen te worden, die heeft echter geen seconde rustig in de auto gezeten, denk ik :D
Dat klopt ook, zoals je in dit interview zou kunnen zien :') "zijn meest intense gevoel in de auto ooit"

Hij moest er trouwens Verstappen voor inhalen grappig genoeg :)

Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_201922181
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 17:08 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Dat klopt ook, zoals je in dit interview zou kunnen zien :') "zijn meest intense gevoel in de auto ooit"

Hij moest er trouwens Verstappen voor inhalen grappig genoeg :)

Oh ja, met ook Lewis die bewust veel langzamer ging rijden zodat de rest mogelijk dichtbij genoeg kon komen bij Rosberg voor een aanval :D
pi_201922232
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 15:35 schreef Rianne84 het volgende:

[..]
Volgens Helmut werd het soms zwart voor Max'ogen. Maar wellicht bedoelt hij de rondes dat de Mercedes voor lag :+

https://gp33.nl/helmut-marko-bevestigt-werd-zwart-voor-zijn-ogen/
Kan zijn dat er in de vertaling iets anders bedoeld wordt, maar als je tijdens een F1-race met snelheden van 300+ soms helemaal niks meer ziet, geloof ik niet dat je door mag rijden (en door wil rijden). Dan zullen het wel wat wazige vlekken zijn geweest (wat je ook niet wil uiteraard), maar dat klinkt toch anders
pi_201923065
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 16:06 schreef beantherio het volgende:

edit: als Verstappen en Hamilton de komende 2 races weer als 1 en 2 eindigen dan heeft Max minimaal een voorsprong van 26 punten.
Minimaal 21 punten, niet 26. Hamilton zou 2x de FL kunnen pakken voor 2 bonuspunten, en in het slechtste geval ook nog 3 punten als hij de sprint race wint en Verstappen 4e wordt of zo.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_201923519
ik ben er pas gerust op als max 26 punten voorsprong heeft.....
prinses lewis heeft te vaak gewoon alles mee/geluk of hoe je het wilt noemen en de FIA kan je ook niet op rekenen
dat ze consistent zijn.

ik zie het in de laatste race nog wel mis gaan.
lewis moet gewoon eens ergens punten verliezen ( perez ? ), crashen, motor stuk etc
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_201923532
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 19:22 schreef Predator40 het volgende:
ik ben er pas gerust op als max 26 punten voorsprong heeft.....
prinses lewis heeft te vaak gewoon alles mee/geluk of hoe je het wilt noemen en de FIA kan je ook niet op rekenen
dat ze consistent zijn.

ik zie het in de laatste race nog wel mis gaan.
Ik ben er pas gerust op als hij 27 punten voorsprong heeft bij de start van de laatste race.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 oktober 2021 @ 19:26:19 #8
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201923555
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 19:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik ben er pas gerust op als hij 27 punten voorsprong heeft bij de start van de laatste race.
26 is genoeg. Hamilton kan al niet meer het aantal overwinningen evenaren.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_201923589
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 19:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]
26 is genoeg. Hamilton kan al niet meer het aantal overwinningen evenaren.
FIA past dan nog even snel de regels aan, niet het aantal overwinningen telt maar het aantal snelste rondes _O-
HAM kampioen
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 oktober 2021 @ 19:29:26 #10
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201923592
En als het ooit op dat laatste punt aan gaat komen, dan offert Red Bull Perez wel op :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_201923604
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 19:29 schreef Nattekat het volgende:
En als het ooit op dat laatste punt aan gaat komen, dan offert Red Bull Perez wel op :P
ik hoop het....zou leuk zijn en dikke vette karma :D
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 oktober 2021 @ 19:31:40 #12
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201923628
quote:
10s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 19:30 schreef Predator40 het volgende:

[..]
ik hoop het....zou leuk zijn en dikke vette karma :D
Perez die met de snelste ronde in de laatste ronde het WK voor Verstappen binnenhaalt _O_

En Mercedes die met dezelfde actie de WCC in de schoot geworpen krijgt ;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_201923755
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 19:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Perez die met de snelste ronde in de laatste ronde het WK voor Verstappen binnenhaalt _O_

Net of de wereldtitel in de laatste ronde of zelfs in de laatste bocht nog kan wijzigen!
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 27 oktober 2021 @ 19:52:07 #14
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_201923968
quote:

[..]

Nou en, laat ze die maar lekker pakken :D

Leuk voor de constructeur en diehard fans van een specifiek team enzo, maar onder het reguliere volk kan dat toch niemand wat schelen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_201924082
quote:
9s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 19:39 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Net of de wereldtitel in de laatste ronde of zelfs in de laatste bocht nog kan wijzigen!
onderschat de FIA niet :D
  woensdag 27 oktober 2021 @ 20:03:02 #16
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_201924161
quote:
9s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 19:39 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Feyenoord!!! * Barēa
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 27 oktober 2021 @ 20:15:20 #17
284411 crew  heywoodu
pi_201924336
quote:
Oh man, wat was mijn Braziliaanse (toenmalige) vriendin smerigwoest toen ik met een Hamiltonshirt aan Skypete :9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_201924432
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 20:15 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Oh man, wat was mijn Braziliaanse (toenmalige) vriendin smerigwoest toen ik met een Hamiltonshirt aan Skypete :9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toen begon de Lewis luck al...........
pi_201924848
quote:
;)

Blijft wel zonde..
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 oktober 2021 @ 21:23:44 #20
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_201925354
quote:

[..]

Dat zou wel geniaal zijn :D
  woensdag 27 oktober 2021 @ 21:53:38 #21
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201925661
WCC boeit echt niemand behalve de penningmeester.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_201925814
quote:
14s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 21:53 schreef fathank het volgende:
Dat is echt flauwekul. Alle (fabrieks)teams vinden dat belangrijker dan de individuele titel.

Zelfs Horner gaf aan dat het voor het team belangrijker is, maar dat hij er nu anders over denkt omdat hij het Verstappen zo gunt na al die jaren opbouwen naar dit moment.
  woensdag 27 oktober 2021 @ 22:09:17 #23
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_201925855
quote:
14s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 21:53 schreef fathank het volgende:
Dan had RedBull Perez wel binnengehaald 3 rondjes voor het einde om Perez op te offeren voor het puntje extra bij Hamilton weg te kapen als het WDC zo heilig zou zijn.
pi_201925952
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 22:09 schreef tja77 het volgende:

[..]
Dan had RedBull Perez wel binnengehaald 3 rondjes voor het einde om Perez op te offeren voor het puntje extra bij Hamilton weg te kapen als het WDC zo heilig zou zijn.
Checo verdrinkt momenteel ook niet in de podiums en ze komen volgende race aan in Mexico. Ontvangst zal niet leuk zijn als Perez zijn podium moest opofferen om 1 puntje weg te houden bij Lulu. Normaal gesproken had hij natuurlijk wel een gratis pitstop moeten hebben in zijn positie.
pi_201926297
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 22:17 schreef opreis het volgende:

[..]
Checo verdrinkt momenteel ook niet in de podiums en ze komen volgende race aan in Mexico. Ontvangst zal niet leuk zijn als Perez zijn podium moest opofferen om 1 puntje weg te houden bij Lulu. Normaal gesproken had hij natuurlijk wel een gratis pitstop moeten hebben in zijn positie.
Had hij met normale omstandigheden ook wel gehad, denk ik, al was het close geworden
  donderdag 28 oktober 2021 @ 07:37:32 #26
157922 fathank
pi_201927641
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 22:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dat is echt flauwekul. Alle (fabrieks)teams vinden dat belangrijker dan de individuele titel.

Zelfs Horner gaf aan dat het voor het team belangrijker is, maar dat hij er nu anders over denkt omdat hij het Verstappen zo gunt na al die jaren opbouwen naar dit moment.
Vanwege de poen die er mee gemoeid is.

Wcc zonder wdc is toch een beetje als de Amstel Cup.
pi_201927679
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 07:37 schreef fathank het volgende:

[..]
Vanwege de poen die er mee gemoeid is.

Wcc zonder wdc is toch een beetje als de Amstel Cup.
Waarom is niet interessant. Het gaat er om dat ze een individuele titel doorgaans graag in zouden ruilen voor de wdc.

Behalve bij RB dit jaar dan. En ik denk dat het bij Mercedes ook wel geldt omdat ze zo graag Hamiltons GOAT status willen.

Qua supporters heb je natuurlijk gelijk. Die kijken meestal naar de wdc. Al zijn er bij met name Ferrari toch ook wel echte teamsupporters.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 09:20:07 #28
307622 Perox
(niet de echte)
pi_201928258
Ik zie Red Bull nog wel allebei binnenslepen WCC+WDC. Remember the engine issues.

Ik heb de laatste 10 rondjes van HAM effe op F1TV gekeken vanuit de onboard. Als je dat vergelijkt met de kalmte bij VER dan is het toch duidelijk wie de echte kampioen is? Vooral het 4x niets terugzeggen als de race ten einde is, vind ik een duidelijk teken dat HAM er doorheen aan het zakken is.

Max had alleen effe een opgewonden momentje bij het verschijnen van MSC maar dat is logisch: hij werd er niet over gecoacht en had al rondenlang niemand aan de horizon gezien.
pi_201928334
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 09:20 schreef Perox het volgende:
Ik zie Red Bull nog wel allebei binnenslepen WCC+WDC. Remember the engine issues.

Ik heb de laatste 10 rondjes van HAM effe op F1TV gekeken vanuit de onboard. Als je dat vergelijkt met de kalmte bij VER dan is het toch duidelijk wie de echte kampioen is? Vooral het 4x niets terugzeggen als de race ten einde is, vind ik een duidelijk teken dat HAM er doorheen aan het zakken is.

Max had alleen effe een opgewonden momentje bij het verschijnen van MSC maar dat is logisch: hij werd er niet over gecoacht en had al rondenlang niemand aan de horizon gezien.
Welke engine issues? heb jij er al 1 zien ploffen tijdens de race of quali bij de mercs?
  donderdag 28 oktober 2021 @ 09:30:04 #30
131800 Tarado
capō de fusca
pi_201928357
quote:

:D de echte kampioen is diegene die het is tot er een nieuwe kampioen is
pi_201930368
quote:

Kan maar zo zijn dat de Mercedes-engineers nog iets vinden om er 10km/h extra uit te halen.
Laatste FP1 had iedereen de hoop al bijna opgegeven voor RB. Dat kan weer gebeuren
Nu denkt iedereen dat de RB een tik sneller is dan de Merc de rest van het seizoen is maar elke race is het maar weer afwachten.
Wie dit leest is gek
  donderdag 28 oktober 2021 @ 14:23:50 #32
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_201931276
quote:

Straks zijn we in Mexico weer 2 weken verder en begint iedereen weer vanaf 0. Geloof nu maar dat HAM dan weer messcherp is. Natuurlijk ontstaat bij hem wanhoop die laatste 10 rondjes; hij dreigt de race te verliezen. Maar als hij in Mexico vanaf pole vertrekt dan is het geloof echt wel helemaal terug hoor.
Rini dankjewel.
pi_201931512
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 14:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Straks zijn we in Mexico weer 2 weken verder en begint iedereen weer vanaf 0. Geloof nu maar dat HAM dan weer messcherp is. Natuurlijk ontstaat bij hem wanhoop die laatste 10 rondjes; hij dreigt de race te verliezen. Maar als hij in Mexico vanaf pole vertrekt dan is het geloof echt wel helemaal terug hoor.
Maar hoe voelt hij zich als hij in Mexico op P7 moet starten en in de race Tsunoda niet voorbij komt?
  donderdag 28 oktober 2021 @ 15:08:16 #34
307622 Perox
(niet de echte)
pi_201931649
quote:
99s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 12:56 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
Kan maar zo zijn dat de Mercedes-engineers nog iets vinden om er 10km/h extra uit te halen.
Laatste FP1 had iedereen de hoop al bijna opgegeven voor RB. Dat kan weer gebeuren
Nu denkt iedereen dat de RB een tik sneller is dan de Merc de rest van het seizoen is maar elke race is het maar weer afwachten.
Ik had zelf niet zo'n downer na Turkije hoor. Ik hoorde die Coronel alweer zo negatief met zijn buikpijnhet allemaal nogal meeviel in mijn ogen.

Toegegeven na FP1 stond het nog niet geweldig ervoor terwijl dat vaak wel de sleutel is - meteen goed starten.
Hoe beter je aan een weekend begint hoe beter je uiteindelijk in de race bent en hoe meer de coureur ook nog extra invloed kan uitoefenen.

Ik hoop dat de setup voor Mexico en Braziliė wat eenvoudiger gaat zijn en dan zal er ook wat eerder nog worden gefinetuned. Nu was het volgens mij voor Red Bull gewoon een beetje mazzel dat de overnight aanpassingen zo goed uitpakten.

Ik denk verder echt dat Mercedes nog een wissel moet gaan doen of een plof riskeren maar daar gaan ze het niet op aan laten komen.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 15:22:26 #35
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_201931801
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 12:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik ben genegen om er daardoor wel vanuit te gaan dat dat in Mexico en Braziliė ook zal gelden.
Ja, dat denk ik ook wel.

quote:
Het is niet zo dat Mercedes ergens al veel beter voor de dag is gekomen dan eerst. Maar op banen waar ze al extreem dominant waren (Rusland, Italiė) waren ze dat nu nog steeds.
Ik vond Rusland wel meevallen. Max had weinig moeite om Bottas in te halen. Hij had het met Alonso een stuk moeilijker. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  donderdag 28 oktober 2021 @ 15:24:20 #36
Why is all the rum gone?
pi_201931817
quote:
0s.gif Op woensdag 27 oktober 2021 09:38 schreef _UserName_ het volgende:

Dat zou mooi zijn maar geloof het pas wanneer ziggo daadwerkelijk de race en toebehoren uitzend.
NENT zal toch de 30 miljoen, die ze hebben betaald voor de rechten, willen terugverdienen. Ziggo zal daar toch iets voor moeten ophoesten, als ze de F1 willen blijven uitzenden.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_201932695
quote:

Mja, wat je roept of hoe je overkomt op de radio, zegt ook weer niet alles over je capaciteiten. Dat is de emotie van het moment waardoor je iets roept waarbij de vraag is of dat ervoor zorgt dat je minder hard gaat dan als je iets heel rustig kan vertellen. Datzelfde geldt dan voor het stil zijn na afloop.. het gaat er dan vooral om dat je ervoor zorgt dat die emoties er niet voor zorgen dat je langzamer gaat rijden of niet 100% gefocust bent en fouten gaat maken. Bij Max is dat sowieso wel duidelijk, maar heb ook niet het idee dat dat bij Lewis ook maar enigszins speelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Marcoss op 28-10-2021 17:07:45 ]
  donderdag 28 oktober 2021 @ 18:27:37 #38
Why is all the rum gone?
pi_201933626
...

[ Bericht 99% gewijzigd door Captain_Jack_Sparrow op 30-10-2021 00:28:41 ]
pi_201933641
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 17:01 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Mja, wat je roept of hoe je overkomt op de radio, zegt ook weer niet alles over je capaciteiten. Dat is de emotie van het moment waardoor je iets roept waarbij de vraag is of dat ervoor zorgt dat je minder hard gaat dan als je iets heel rustig kan vertellen. Datzelfde geldt dan voor het stil zijn na afloop.. het gaat er dan vooral om dat je ervoor zorgt dat die emoties er niet voor zorgen dat je langzamer gaat rijden of niet 100% gefocust bent en fouten gaat maken. Bij Max is dat sowieso wel duidelijk, maar heb ook niet het idee dat dat bij Lewis ook maar enigszins speelt.
Je hebt Lewis nog geen foutjes zien maken onder druk?
pi_201933947
twitter

ArieGod.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 19:06:22 #41
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_201934034
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 18:58 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]

ArieGod.
Ook maar in het IndyCar topic gezet.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  donderdag 28 oktober 2021 @ 19:29:34 #42
Why is all the rum gone?
pi_201934335
quote:
[ twitter ]

ArieGod.
Leuk voor hem....maar dit bericht hoort hier niet.

Belachelijk, trouwens, dat Nederlanders hem viekee noemen. Hij heet gewoon Van Kalmthout. Dat Amerikanen te simpel zijn om dat te kunnen uitspreken, betekent niet dat wij ons tot dat niveau moeten verlagen.
  Moderator donderdag 28 oktober 2021 @ 19:32:39 #43
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_201934366
quote:
[ twitter ]

ArieGod.
IND is een paar deuren verder.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 28 oktober 2021 @ 19:36:50 #44
284411 crew  heywoodu
pi_201934445
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 19:29 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Leuk voor hem....maar dit bericht hoort hier niet.

Belachelijk, trouwens, dat Nederlanders hem viekee noemen. Hij heet gewoon Van Kalmthout. Dat Amerikanen te simpel zijn om dat te kunnen uitspreken, betekent niet dat wij ons tot dat niveau moeten verlagen.
Gelukkig hebben we FOK! :7
Palou nieuwe IndyCar-kampioen, Van Kalmthout eindigt met uitvalbeurt
  donderdag 28 oktober 2021 @ 19:41:58 #45
Why is all the rum gone?
pi_201934529
quote:
Aangezien je mod bent, kun je jouw post verplaatsen naar waar hij wel hoort. Of gaan we hier nu ook praten over marathonpunikken en estafettebreien?
pi_201935229
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 19:41 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Aangezien je mod bent, kun je jouw post verplaatsen naar waar hij wel hoort. Of gaan we hier nu ook praten over marathonpunikken en estafettebreien?
Ik mis slingerschijten in jouw suggesties maar ben het wel met je eens.
F1 en Indycar zijn toch echt 2 verschillende dingen.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 21:35:00 #47
466281 WismutVeilchen83
pi_201936230
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 14:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Maar hoe voelt hij zich als hij in Mexico op P7 moet starten en in de race Tsunoda niet voorbij komt?
Dan zal hij vast gefrustreerd zijn. Maar voor die tijd speelt het in zijn benadering van de GP geen enkele rol.
Rini dankjewel.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 28 oktober 2021 @ 21:55:51 #48
284411 crew  heywoodu
pi_201936458
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 21:35 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Dan zal hij vast gefrustreerd zijn. Maar voor die tijd speelt het in zijn benadering van de GP geen enkele rol.
En Verstappen zou in diezelfde situatie ongetwijfeld ook gefrustreerd raken. 'Sneller' zijn, maar er niet langs kunnen is gewoon frustrerend :+
pi_201937569
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 18:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Je hebt Lewis nog geen foutjes zien maken onder druk?
Zeker wel, maar dat staat wat mij betreft los van het emoties tonen of frustraties uiten via de radio
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 07:49:37 #50
157922 fathank
pi_201938357
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 19:41 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Lol pseudomod :')

VeeKay _O_
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 09:11:17 #51
307622 Perox
(niet de echte)
pi_201938888
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 17:01 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Je hebt wel een punt dat de manier waarop een coureur met boordradio's omgaat zich niet 1 op 1 vertaalt naar prestaties op de baan.
Feit is natuurlijk wel dat HAM nu voor het eerst in jaren wordt getest op zijn mentale weerbaarheid. De wens is natuurlijk een beetje de vader van de gedachte dat hij er doorheen zakt. Hij zal zich vast weer prima weten op te laden voor de volgende race en zijn hoofd weten leeg te maken.
pi_201939042
Zowel Max als Pérez waren dus wat ziekjes afgelopen weekend. Maagklachten.. Probeert Mercedes ze nou ook al uit te schakelen naast de baan?
pi_201939168
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 09:11 schreef Perox het volgende:

[..]
Je hebt wel een punt dat de manier waarop een coureur met boordradio's omgaat zich niet 1 op 1 vertaalt naar prestaties op de baan.
Feit is natuurlijk wel dat HAM nu voor het eerst in jaren wordt getest op zijn mentale weerbaarheid. De wens is natuurlijk een beetje de vader van de gedachte dat hij er doorheen zakt. Hij zal zich vast weer prima weten op te laden voor de volgende race en zijn hoofd weten leeg te maken.
Ja, ook na een race met tegenslag start hij de race daarop weer gewoon goed en na een matige kwalificatie is hij doorgaans bij de start ook gewoon sterk.

Waar het bij Hamilton mentaal steeds fout gaat, is als hij tijdens de race onder druk staat of wanneer hij in het middenveld twee rondjes opgehouden wordt.
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 10:32:13 #54
466281 WismutVeilchen83
pi_201939571
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 09:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ja, ook na een race met tegenslag start hij de race daarop weer gewoon goed en na een matige kwalificatie is hij doorgaans bij de start ook gewoon sterk.

Waar het bij Hamilton mentaal steeds fout gaat, is als hij tijdens de race onder druk staat of wanneer hij in het middenveld twee rondjes opgehouden wordt.
Eens, al vond ik dat in Turkije nog wel meevallen. Hij verloor veel tijd achter Tsunoda, maar ik heb hem daar niet echt over horen klagen. Als hij niet zo eigenwijs was geweest rondom zijn pitstop dan was hij daar waarschijnlijk gewoon 3e of 4e geworden. Hij ging daar pas klagen toen hij zelf de verkeerde strategie had gekozen en niet meer vooruit kwam.
Rini dankjewel.
pi_201939596
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 10:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Eens, al vond ik dat in Turkije nog wel meevallen. Hij verloor veel tijd achter Tsunoda, maar ik heb hem daar niet echt over horen klagen. Als hij niet zo eigenwijs was geweest rondom zijn pitstop dan was hij daar waarschijnlijk gewoon 3e of 4e geworden. Hij ging daar pas klagen toen hij zelf de verkeerde strategie had gekozen en niet meer vooruit kwam.
Nou ja, die verkeerde beslissing kun je natuurlijk ook zien in het licht van stress die veroorzaakt is door het raceverloop. Maar dat is een beetje te veel psychologie van de koude grond.
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 13:20:27 #56
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_201941446
"Om de wereldtitel racen met Verstappen is niet zo zwaar als dat iedereen denkt."

- Lewis Hamilton (36)

"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 16:29:36 #57
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_201943689
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 16:33:45 #58
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_201943748
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 13:20 schreef Dven het volgende:
"Om de wereldtitel racen met Verstappen is niet zo zwaar als dat iedereen denkt."

- Lewis Hamilton (36)

[ afbeelding ]
Wie is die baardmans?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 16:46:01 #59
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_201943952
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 16:33 schreef daNpy het volgende:

[..]
Wie is die baardmans?
Lewis :D

twitter
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 23:04:12 #60
Why is all the rum gone?
pi_201949923
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 07:49 schreef fathank het volgende:

[..]
Lol pseudomod :')

Van Kalmthout. _O_
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 23:06:09 #61
Why is all the rum gone?
pi_201949951
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 09:11 schreef Perox het volgende:

Hij is natuurlijk geen pannekoek. Maar waar er aan het begin van het seizoen werd gesproken over 'zeldzame fouten', kunnen we nu wel stellen dat ze dit seizoen niet zo heel erg zeldzaam zijn.
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 23:07:43 #62
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_201949978
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 16:46 schreef Dven het volgende:

[..]

[ twitter ]
Hij zal het vast allemaal heel erg menen, maar ik ging een beetje over mijn nek. En ik beschouw mezelf als redelijk linkse boomknuffelaar :@
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 00:16:16 #63
Why is all the rum gone?
pi_201950678
...

[ Bericht 52% gewijzigd door Captain_Jack_Sparrow op 30-10-2021 00:25:56 ]
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 09:20:11 #64
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_201952085
Mooi reclame filmpje van Merc en Lewis, maar voor die kinderen natuurlijk fantastisch
Drop you like an ill, bad habit
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 09:21:38 #65
157922 fathank
pi_201952108
quote:

[..]

[ twitter ]
Mooi man _O_

Je zou een van die kids zijn _O_
pi_201952151
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 23:07 schreef flipsen het volgende:

[..]
Hij zal het vast allemaal heel erg menen, maar ik ging een beetje over mijn nek. En ik beschouw mezelf als redelijk linkse boomknuffelaar :@
Voor de kinderen is het fantistisch dus dat is mooi. Ik heb bij dit soort dingen vaak het gevoel dat het waarschijnlijk meer gedaan wordt voor de media exposure dan omdat ze het belangrijk en leuk vinden te doen. Aan de andere kant maakt dat niet zo veel uit als die kinderen een mooie dag hebben.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 30 oktober 2021 @ 09:41:52 #67
284411 crew  heywoodu
pi_201952359
quote:

[..]

[ twitter ]
Hij leert die kinderen wel gelijk even een loeiharde realiteit: "Niemand gaat in jullie geloven." Die kunnen ze mooi in de achterzak steken.
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 09:46:44 #68
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_201952434
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 09:25 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Voor de kinderen is het fantistisch dus dat is mooi. Ik heb bij dit soort dingen vaak het gevoel dat het waarschijnlijk meer gedaan wordt voor de media exposure dan omdat ze het belangrijk en leuk vinden te doen. Aan de andere kant maakt dat niet zo veel uit als die kinderen een mooie dag hebben.
Maar waarom heb je dat idee? Klinkt voor mij bijna als afgunst. "Een rijke klootzak. Die zal er vast geen lol aan beleven om kleine kinderen, die ook nog eens fan zijn, op bijzondere wijze te verrassen."

Of het lijkt je zelf gewoon niet leuk om te doen en dat reflecteer je op een ander. Dat kan natuurlijk ook.
pi_201953252
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 09:46 schreef Dven het volgende:

[..]
Maar waarom heb je dat idee? Klinkt voor mij bijna als afgunst. "Een rijke klootzak. Die zal er vast geen lol aan beleven om kleine kinderen, die ook nog eens fan zijn, op bijzondere wijze te verrassen."

Of het lijkt je zelf gewoon niet leuk om te doen en dat reflecteer je op een ander. Dat kan natuurlijk ook.
Nee hoor, ik vind Hamilton helemaal geen klootzak. Hoewel zijn media performance vaak over the top is. Het gaat mij ook meer om Merc dan Hamilton in deze. Er bekruipt mij vaak het gevoel dat veel dingen vooral voor de exposure gedaan worden want als het alleen was voor de kinderen is het ook niet nodig het breed uit te meten op social media.

En ik zei bovendien dat het ook niet echt uit maakt als de kinderen er een mooie dag aan over gehouden hebben.
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:03:32 #70
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_201954142
Mijn reactie was wellicht wat zuur (see what I did there?), maar ik vond het dan ook een slechte uitvoering. Hamilton is gewoon herkenbaar, het is veel te politiek correct en ik heb het gevoel dat het niet "echt" is, alsof er meerdere takes zijn geweest. Als je het vergelijkt met andere filmpjes uit dit genre (fie met Cristiano Ronaldo bijvoorbeeld), dan is het veel beter gedaan en ook echt voor de kids, niet om de hoofdrolspeler weer een goede beurt te laten maken.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_201957715
quote:

[..]

[ twitter ]
I really admire Max Verstappen because he's white.
pi_201960698
Vettel heeft de laatste jaren bij mij echt een totale omslag gemaakt.

Wat een geweldige gozer is het.
pi_201960746
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 19:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vettel heeft de laatste jaren bij mij echt een totale omslag gemaakt.

Wat een geweldige gozer is het.
Dat is het altijd geweest, alleen is het in de auto soms een vreselijke zeur als er meer verwacht wordt dan hij kan leveren. In zijn Ferrari tijd was hij gewoon vaak zuur en vervelend.
pi_201965748
Ik heb eindelijk met veel pijn en moeite mijn tickets voor de Aus GP 2020 weggemikt. Dat zou mijn eerste live GP bezoek zijn geweest in 20 jaar 😭

Ironische slogan wel, achteraf gezien..

In the coolest little capital of the world
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')