Dat klopt ook, zoals je in dit interview zou kunnen zienquote:Op woensdag 27 oktober 2021 16:49 schreef Marcoss het volgende:
Rosberg hoefde ook enkel 2e te worden in die laatste races om wereldkampioen te worden, die heeft echter geen seconde rustig in de auto gezeten, denk ik
Oh ja, met ook Lewis die bewust veel langzamer ging rijden zodat de rest mogelijk dichtbij genoeg kon komen bij Rosberg voor een aanvalquote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat klopt ook, zoals je in dit interview zou kunnen zien"zijn meest intense gevoel in de auto ooit"
Hij moest er trouwens Verstappen voor inhalen grappig genoeg
Kan zijn dat er in de vertaling iets anders bedoeld wordt, maar als je tijdens een F1-race met snelheden van 300+ soms helemaal niks meer ziet, geloof ik niet dat je door mag rijden (en door wil rijden). Dan zullen het wel wat wazige vlekken zijn geweest (wat je ook niet wil uiteraard), maar dat klinkt toch andersquote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:35 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Volgens Helmut werd het soms zwart voor Max'ogen. Maar wellicht bedoelt hij de rondes dat de Mercedes voor lag
https://gp33.nl/helmut-marko-bevestigt-werd-zwart-voor-zijn-ogen/
Minimaal 21 punten, niet 26. Hamilton zou 2x de FL kunnen pakken voor 2 bonuspunten, en in het slechtste geval ook nog 3 punten als hij de sprint race wint en Verstappen 4e wordt of zo.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 16:06 schreef beantherio het volgende:
edit: als Verstappen en Hamilton de komende 2 races weer als 1 en 2 eindigen dan heeft Max minimaal een voorsprong van 26 punten.
Ik ben er pas gerust op als hij 27 punten voorsprong heeft bij de start van de laatste race.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:22 schreef Predator40 het volgende:
ik ben er pas gerust op als max 26 punten voorsprong heeft.....
prinses lewis heeft te vaak gewoon alles mee/geluk of hoe je het wilt noemen en de FIA kan je ook niet op rekenen
dat ze consistent zijn.
ik zie het in de laatste race nog wel mis gaan.
26 is genoeg. Hamilton kan al niet meer het aantal overwinningen evenaren.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik ben er pas gerust op als hij 27 punten voorsprong heeft bij de start van de laatste race.
FIA past dan nog even snel de regels aan, niet het aantal overwinningen telt maar het aantal snelste rondesquote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
26 is genoeg. Hamilton kan al niet meer het aantal overwinningen evenaren.
ik hoop het....zou leuk zijn en dikke vette karmaquote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:29 schreef Nattekat het volgende:
En als het ooit op dat laatste punt aan gaat komen, dan offert Red Bull Perez wel op
Perez die met de snelste ronde in de laatste ronde het WK voor Verstappen binnenhaaltquote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:30 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik hoop het....zou leuk zijn en dikke vette karma
Net of de wereldtitel in de laatste ronde of zelfs in de laatste bocht nog kan wijzigen!quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Perez die met de snelste ronde in de laatste ronde het WK voor Verstappen binnenhaalt
En Mercedes die met dezelfde actie de WCC in de schoot geworpen krijgt
Nou en, laat ze die maar lekker pakkenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Perez die met de snelste ronde in de laatste ronde het WK voor Verstappen binnenhaalt
onderschat de FIA nietquote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Net of de wereldtitel in de laatste ronde of zelfs in de laatste bocht nog kan wijzigen!
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Net of de wereldtitel in de laatste ronde of zelfs in de laatste bocht nog kan wijzigen!
Oh man, wat was mijn Braziliaanse (toenmalige) vriendin smerigwoest toen ik met een Hamiltonshirt aan Skypetequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh man, wat was mijn Braziliaanse (toenmalige) vriendin smerigwoest toen ik met een Hamiltonshirt aan Skypetetoen begon de Lewis luck al...........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
Dat zou wel geniaal zijnquote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is echt flauwekul. Alle (fabrieks)teams vinden dat belangrijker dan de individuele titel.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:53 schreef fathank het volgende:
WCC boeit echt niemand behalve de penningmeester.
Dan had RedBull Perez wel binnengehaald 3 rondjes voor het einde om Perez op te offeren voor het puntje extra bij Hamilton weg te kapen als het WDC zo heilig zou zijn.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:53 schreef fathank het volgende:
WCC boeit echt niemand behalve de penningmeester.
Checo verdrinkt momenteel ook niet in de podiums en ze komen volgende race aan in Mexico. Ontvangst zal niet leuk zijn als Perez zijn podium moest opofferen om 1 puntje weg te houden bij Lulu. Normaal gesproken had hij natuurlijk wel een gratis pitstop moeten hebben in zijn positie.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 22:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan had RedBull Perez wel binnengehaald 3 rondjes voor het einde om Perez op te offeren voor het puntje extra bij Hamilton weg te kapen als het WDC zo heilig zou zijn.
Had hij met normale omstandigheden ook wel gehad, denk ik, al was het close gewordenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 22:17 schreef opreis het volgende:
[..]
Checo verdrinkt momenteel ook niet in de podiums en ze komen volgende race aan in Mexico. Ontvangst zal niet leuk zijn als Perez zijn podium moest opofferen om 1 puntje weg te houden bij Lulu. Normaal gesproken had hij natuurlijk wel een gratis pitstop moeten hebben in zijn positie.
Vanwege de poen die er mee gemoeid is.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 22:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is echt flauwekul. Alle (fabrieks)teams vinden dat belangrijker dan de individuele titel.
Zelfs Horner gaf aan dat het voor het team belangrijker is, maar dat hij er nu anders over denkt omdat hij het Verstappen zo gunt na al die jaren opbouwen naar dit moment.
Waarom is niet interessant. Het gaat er om dat ze een individuele titel doorgaans graag in zouden ruilen voor de wdc.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 07:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Vanwege de poen die er mee gemoeid is.
Wcc zonder wdc is toch een beetje als de Amstel Cup.
Welke engine issues? heb jij er al 1 zien ploffen tijdens de race of quali bij de mercs?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 09:20 schreef Perox het volgende:
Ik zie Red Bull nog wel allebei binnenslepen WCC+WDC. Remember the engine issues.
Ik heb de laatste 10 rondjes van HAM effe op F1TV gekeken vanuit de onboard. Als je dat vergelijkt met de kalmte bij VER dan is het toch duidelijk wie de echte kampioen is? Vooral het 4x niets terugzeggen als de race ten einde is, vind ik een duidelijk teken dat HAM er doorheen aan het zakken is.
Max had alleen effe een opgewonden momentje bij het verschijnen van MSC maar dat is logisch: hij werd er niet over gecoacht en had al rondenlang niemand aan de horizon gezien.
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 09:20 schreef Perox het volgende:
Ik zie Red Bull nog wel allebei binnenslepen WCC+WDC. Remember the engine issues.
Ik heb de laatste 10 rondjes van HAM effe op F1TV gekeken vanuit de onboard. Als je dat vergelijkt met de kalmte bij VER dan is het toch duidelijk wie de echte kampioen is? Vooral het 4x niets terugzeggen als de race ten einde is, vind ik een duidelijk teken dat HAM er doorheen aan het zakken is.
Max had alleen effe een opgewonden momentje bij het verschijnen van MSC maar dat is logisch: hij werd er niet over gecoacht en had al rondenlang niemand aan de horizon gezien.
Kan maar zo zijn dat de Mercedes-engineers nog iets vinden om er 10km/h extra uit te halen.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 09:20 schreef Perox het volgende:
Straks zijn we in Mexico weer 2 weken verder en begint iedereen weer vanaf 0. Geloof nu maar dat HAM dan weer messcherp is. Natuurlijk ontstaat bij hem wanhoop die laatste 10 rondjes; hij dreigt de race te verliezen. Maar als hij in Mexico vanaf pole vertrekt dan is het geloof echt wel helemaal terug hoor.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 09:20 schreef Perox het volgende:
Maar hoe voelt hij zich als hij in Mexico op P7 moet starten en in de race Tsunoda niet voorbij komt?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 14:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Straks zijn we in Mexico weer 2 weken verder en begint iedereen weer vanaf 0. Geloof nu maar dat HAM dan weer messcherp is. Natuurlijk ontstaat bij hem wanhoop die laatste 10 rondjes; hij dreigt de race te verliezen. Maar als hij in Mexico vanaf pole vertrekt dan is het geloof echt wel helemaal terug hoor.
Ik had zelf niet zo'n downer na Turkije hoor. Ik hoorde die Coronel alweer zo negatief met zijn buikpijnhet allemaal nogal meeviel in mijn ogen.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Kan maar zo zijn dat de Mercedes-engineers nog iets vinden om er 10km/h extra uit te halen.
Laatste FP1 had iedereen de hoop al bijna opgegeven voor RB. Dat kan weer gebeuren
Nu denkt iedereen dat de RB een tik sneller is dan de Merc de rest van het seizoen is maar elke race is het maar weer afwachten.
Ja, dat denk ik ook wel.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik ben genegen om er daardoor wel vanuit te gaan dat dat in Mexico en Braziliė ook zal gelden.
Ik vond Rusland wel meevallen. Max had weinig moeite om Bottas in te halen. Hij had het met Alonso een stuk moeilijker.quote:Het is niet zo dat Mercedes ergens al veel beter voor de dag is gekomen dan eerst. Maar op banen waar ze al extreem dominant waren (Rusland, Italiė) waren ze dat nu nog steeds.
NENT zal toch de 30 miljoen, die ze hebben betaald voor de rechten, willen terugverdienen. Ziggo zal daar toch iets voor moeten ophoesten, als ze de F1 willen blijven uitzenden.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 09:38 schreef _UserName_ het volgende:
Dat zou mooi zijn maar geloof het pas wanneer ziggo daadwerkelijk de race en toebehoren uitzend.
Mja, wat je roept of hoe je overkomt op de radio, zegt ook weer niet alles over je capaciteiten. Dat is de emotie van het moment waardoor je iets roept waarbij de vraag is of dat ervoor zorgt dat je minder hard gaat dan als je iets heel rustig kan vertellen. Datzelfde geldt dan voor het stil zijn na afloop.. het gaat er dan vooral om dat je ervoor zorgt dat die emoties er niet voor zorgen dat je langzamer gaat rijden of niet 100% gefocust bent en fouten gaat maken. Bij Max is dat sowieso wel duidelijk, maar heb ook niet het idee dat dat bij Lewis ook maar enigszins speelt.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 09:20 schreef Perox het volgende:
Je hebt Lewis nog geen foutjes zien maken onder druk?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, wat je roept of hoe je overkomt op de radio, zegt ook weer niet alles over je capaciteiten. Dat is de emotie van het moment waardoor je iets roept waarbij de vraag is of dat ervoor zorgt dat je minder hard gaat dan als je iets heel rustig kan vertellen. Datzelfde geldt dan voor het stil zijn na afloop.. het gaat er dan vooral om dat je ervoor zorgt dat die emoties er niet voor zorgen dat je langzamer gaat rijden of niet 100% gefocust bent en fouten gaat maken. Bij Max is dat sowieso wel duidelijk, maar heb ook niet het idee dat dat bij Lewis ook maar enigszins speelt.
Ook maar in het IndyCar topic gezet.quote:
Leuk voor hem....maar dit bericht hoort hier niet.quote:
IND is een paar deuren verder.quote:
Gelukkig hebben we FOK!quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:29 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Leuk voor hem....maar dit bericht hoort hier niet.
Belachelijk, trouwens, dat Nederlanders hem viekee noemen. Hij heet gewoon Van Kalmthout. Dat Amerikanen te simpel zijn om dat te kunnen uitspreken, betekent niet dat wij ons tot dat niveau moeten verlagen.
Aangezien je mod bent, kun je jouw post verplaatsen naar waar hij wel hoort. Of gaan we hier nu ook praten over marathonpunikken en estafettebreien?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we FOK!
Palou nieuwe IndyCar-kampioen, Van Kalmthout eindigt met uitvalbeurt
Ik mis slingerschijten in jouw suggesties maar ben het wel met je eens.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:41 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Aangezien je mod bent, kun je jouw post verplaatsen naar waar hij wel hoort. Of gaan we hier nu ook praten over marathonpunikken en estafettebreien?
Dan zal hij vast gefrustreerd zijn. Maar voor die tijd speelt het in zijn benadering van de GP geen enkele rol.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 14:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar hoe voelt hij zich als hij in Mexico op P7 moet starten en in de race Tsunoda niet voorbij komt?
En Verstappen zou in diezelfde situatie ongetwijfeld ook gefrustreerd raken. 'Sneller' zijn, maar er niet langs kunnen is gewoon frustrerendquote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:35 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dan zal hij vast gefrustreerd zijn. Maar voor die tijd speelt het in zijn benadering van de GP geen enkele rol.
Zeker wel, maar dat staat wat mij betreft los van het emoties tonen of frustraties uiten via de radioquote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je hebt Lewis nog geen foutjes zien maken onder druk?
Lol pseudomodquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:41 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Aangezien je mod bent, kun je jouw post verplaatsen naar waar hij wel hoort. Of gaan we hier nu ook praten over marathonpunikken en estafettebreien?
Je hebt wel een punt dat de manier waarop een coureur met boordradio's omgaat zich niet 1 op 1 vertaalt naar prestaties op de baan.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, wat je roept of hoe je overkomt op de radio, zegt ook weer niet alles over je capaciteiten. Dat is de emotie van het moment waardoor je iets roept waarbij de vraag is of dat ervoor zorgt dat je minder hard gaat dan als je iets heel rustig kan vertellen. Datzelfde geldt dan voor het stil zijn na afloop.. het gaat er dan vooral om dat je ervoor zorgt dat die emoties er niet voor zorgen dat je langzamer gaat rijden of niet 100% gefocust bent en fouten gaat maken. Bij Max is dat sowieso wel duidelijk, maar heb ook niet het idee dat dat bij Lewis ook maar enigszins speelt.
Ja, ook na een race met tegenslag start hij de race daarop weer gewoon goed en na een matige kwalificatie is hij doorgaans bij de start ook gewoon sterk.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:11 schreef Perox het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt dat de manier waarop een coureur met boordradio's omgaat zich niet 1 op 1 vertaalt naar prestaties op de baan.
Feit is natuurlijk wel dat HAM nu voor het eerst in jaren wordt getest op zijn mentale weerbaarheid. De wens is natuurlijk een beetje de vader van de gedachte dat hij er doorheen zakt. Hij zal zich vast weer prima weten op te laden voor de volgende race en zijn hoofd weten leeg te maken.
Eens, al vond ik dat in Turkije nog wel meevallen. Hij verloor veel tijd achter Tsunoda, maar ik heb hem daar niet echt over horen klagen. Als hij niet zo eigenwijs was geweest rondom zijn pitstop dan was hij daar waarschijnlijk gewoon 3e of 4e geworden. Hij ging daar pas klagen toen hij zelf de verkeerde strategie had gekozen en niet meer vooruit kwam.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, ook na een race met tegenslag start hij de race daarop weer gewoon goed en na een matige kwalificatie is hij doorgaans bij de start ook gewoon sterk.
Waar het bij Hamilton mentaal steeds fout gaat, is als hij tijdens de race onder druk staat of wanneer hij in het middenveld twee rondjes opgehouden wordt.
Nou ja, die verkeerde beslissing kun je natuurlijk ook zien in het licht van stress die veroorzaakt is door het raceverloop. Maar dat is een beetje te veel psychologie van de koude grond.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Eens, al vond ik dat in Turkije nog wel meevallen. Hij verloor veel tijd achter Tsunoda, maar ik heb hem daar niet echt over horen klagen. Als hij niet zo eigenwijs was geweest rondom zijn pitstop dan was hij daar waarschijnlijk gewoon 3e of 4e geworden. Hij ging daar pas klagen toen hij zelf de verkeerde strategie had gekozen en niet meer vooruit kwam.
Wie is die baardmans?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:20 schreef Dven het volgende:
"Om de wereldtitel racen met Verstappen is niet zo zwaar als dat iedereen denkt."
- Lewis Hamilton (36)
[ afbeelding ]
Lewisquote:
quote:
Hij is natuurlijk geen pannekoek. Maar waar er aan het begin van het seizoen werd gesproken over 'zeldzame fouten', kunnen we nu wel stellen dat ze dit seizoen niet zo heel erg zeldzaam zijn.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:11 schreef Perox het volgende:
Feit is natuurlijk wel dat HAM nu voor het eerst in jaren wordt getest op zijn mentale weerbaarheid. De wens is natuurlijk een beetje de vader van de gedachte dat hij er doorheen zakt. Hij zal zich vast weer prima weten op te laden voor de volgende race en zijn hoofd weten leeg te maken.
Hij zal het vast allemaal heel erg menen, maar ik ging een beetje over mijn nek. En ik beschouw mezelf als redelijk linkse boomknuffelaarquote:
Mooi manquote:
Voor de kinderen is het fantistisch dus dat is mooi. Ik heb bij dit soort dingen vaak het gevoel dat het waarschijnlijk meer gedaan wordt voor de media exposure dan omdat ze het belangrijk en leuk vinden te doen. Aan de andere kant maakt dat niet zo veel uit als die kinderen een mooie dag hebben.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:07 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hij zal het vast allemaal heel erg menen, maar ik ging een beetje over mijn nek. En ik beschouw mezelf als redelijk linkse boomknuffelaar
Hij leert die kinderen wel gelijk even een loeiharde realiteit: "Niemand gaat in jullie geloven." Die kunnen ze mooi in de achterzak steken.quote:
Maar waarom heb je dat idee? Klinkt voor mij bijna als afgunst. "Een rijke klootzak. Die zal er vast geen lol aan beleven om kleine kinderen, die ook nog eens fan zijn, op bijzondere wijze te verrassen."quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:25 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Voor de kinderen is het fantistisch dus dat is mooi. Ik heb bij dit soort dingen vaak het gevoel dat het waarschijnlijk meer gedaan wordt voor de media exposure dan omdat ze het belangrijk en leuk vinden te doen. Aan de andere kant maakt dat niet zo veel uit als die kinderen een mooie dag hebben.
Nee hoor, ik vind Hamilton helemaal geen klootzak. Hoewel zijn media performance vaak over the top is. Het gaat mij ook meer om Merc dan Hamilton in deze. Er bekruipt mij vaak het gevoel dat veel dingen vooral voor de exposure gedaan worden want als het alleen was voor de kinderen is het ook niet nodig het breed uit te meten op social media.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar waarom heb je dat idee? Klinkt voor mij bijna als afgunst. "Een rijke klootzak. Die zal er vast geen lol aan beleven om kleine kinderen, die ook nog eens fan zijn, op bijzondere wijze te verrassen."
Of het lijkt je zelf gewoon niet leuk om te doen en dat reflecteer je op een ander. Dat kan natuurlijk ook.
Dat is het altijd geweest, alleen is het in de auto soms een vreselijke zeur als er meer verwacht wordt dan hij kan leveren. In zijn Ferrari tijd was hij gewoon vaak zuur en vervelend.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vettel heeft de laatste jaren bij mij echt een totale omslag gemaakt.
Wat een geweldige gozer is het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |