Precies de reactie waar ik voor ging.quote:
Alleen als het Fromrussja isquote:
Bij grote bedrijfsfeesten ben ik het liefst alsnog in de buurt van mijn eigen afdelingquote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind afdelingsuitjes prima hoor, gezellig. Maar van die massale bedrijfsfeesten is gewoon niet mijn ding![]()
Ik functioneer niet zo goed in heel grote gezelschappen.
Eerste keer dat ik het hoorde dacht ik ook even dat het Adele was! Vind het echt een schitterend nummer, kreeg meteen een brok in de keel. Tevens vind ik dit nummer ook tientallen keren beter dan de nieuwe van Adele.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:17 schreef usagi414 het volgende:
Dan maar weer serieus.
Ik heb elke keer als dit nummer begint het idee dat ze een nummer van Adele in starten
Ja bij @Em31 wel want zij weet altijd precies waar mijn pijn zit en steekt dan een dolk in die wonden. Dat vindt ze prachtigquote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, bij alles wat jij schrijft denk ik dat daar een bitter jeugdtrauma van jouw achter zit.![]()
Eerlijk gezegd, bij alles wat anderen schrijven denk ik ook dat daar een bitter jeugdtrauma van jouw achter zit.
Nou vind ik het persoonlijk niet zo'n enorme ramp dat mensen die zulke parties organiseren in de zeik worden genomen...quote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:43 schreef Em31 het volgende:
Wat ik ook een stomme trend vind (weet niet zeker of het in NL ook al gebeurt), zijn gender reveal parties waarbij de ouders een paar keer in de zeik worden genomen. Is de eerste kleur geel of komt er niets uit zo’n ballon. Als het dan ineens wel echt is zijn ze al niet meer blij en kijken ze vragend of het nu wel klopt.
Gewoon lullig
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja bij @:Em31 wel want zij weet altijd precies waar mijn pijn zit en steekt dan een dolk in die wonden. Dat vindt ze prachtig
WAT?!?quote:
Zo’n Abraham-pop in de tuin als jij binnenkort 50 wordt, stel je wel op prijs toch?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:46 schreef Strani het volgende:
Babyshowers vind ik ook onnozel trouwens.
Hij was geslotenquote:
Wat stom.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee dat is dus ook al een trend, je krijgt een dichte envelop met het geslacht en die geeft je aan een ander zodat zij het feest kunnen regelen
Als ik tegen die tijd een tuin heb, en daar heb ik dan nog een kleine tien jaar voor, dan zou ik dat wel op prijs stellen ja.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo’n Abraham-pop in de tuin als jij binnenkort 50 wordt, stel je wel op prijs toch?
Zondequote:
Dat heb ik ookquote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:17 schreef usagi414 het volgende:
Dan maar weer serieus.
Ik heb elke keer als dit nummer begint het idee dat ze een nummer van Adele in starten
Crackers met kaasquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:29 schreef H_T het volgende:
[..]
ZondeHeb je wel wat anders lekkers gegeten?
quote:
quote:
Dan gaan we daar vast over nadenken.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik tegen die tijd een tuin heb, en daar heb ik dan nog een kleine tien jaar voor, dan zou ik dat wel op prijs stellen ja.
Ik neem aan dat je remigratieplannen direct weer uit de kast zijn gehaald? Dit kan niet, Nederlandquote:
Nee maar al die aandachtstrekkerij tegenwoordig. Waar is de tijd dat je gewoon een beetje normaal deed over de dingenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan gaan we daar vast over nadenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |