Gemist, iemand een gifje?quote:
Die zullen toch veel sneller naar NASCAR neigen? Formule 1 is voor liberals, elites en buitenlanders (Mexicanen in dit geval).quote:
Prima geluidje.quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:30 schreef theguyver het volgende:
Noes die auto van gasly klonk als een tractor.
Dan kijk je niet.quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:32 schreef Poepz0r het volgende:
Formule 1 wel weer mokersaai. Stukje optocht.
Bottas is ook nog steeds niet Yuki voorbijquote:Op zondag 24 oktober 2021 21:32 schreef wdn het volgende:
Mercedes...
Onder druk wordt alles vloeibaar
Gedoe? Niet zo respectloos maatquote:Op zondag 24 oktober 2021 21:33 schreef R-woud93 het volgende:
Dat BLM gedoe mag wel achterwege blijven
Precies, tijd om de was te doen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:33 schreef R-woud93 het volgende:
Dat BLM gedoe mag wel achterwege blijven
Dadbod, baard, 195+. Komtumaar.quote:
Vraag het me af.quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:30 schreef PzKpfw het volgende:
Sowieso dat Hamilton straks de ene na de andere paarse ronde knalt op die harde banden.
Räikkönen haalde wel degelijk buiten de baan in.quote:
Een prefrontale cortex met name.quote:
Ja, VER rijdt niet echt bij hem weg. Al kan het best zijn dat hij het een beetje managed km zijn banden niet op te roken.quote:
Op een gegeven moment gaat die box van Bottas dan wel echt op die Meme lijken, met al die stapels motoren.quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:36 schreef PirE het volgende:
Ik zeg volgende race weer een nieuwe motor voor Bottas die een tandje hoger staat.
Das flinke ontsluitingquote:
Ze kunnen er beter meteen 2 instoppen, wellicht gaat hij dan naar voren in plaats van naar achterenquote:Op zondag 24 oktober 2021 21:36 schreef PirE het volgende:
Ik zeg volgende race weer een nieuwe motor voor Bottas die een tandje hoger staat.
Denk dat hij door de extra stop eerst maar moet zorgen dat hij weer op podium komtquote:
Hoera daarvoorquote:Op zondag 24 oktober 2021 21:32 schreef Poepz0r het volgende:
Formule 1 wel weer mokersaai. Stukje optocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |