Dat is racen?quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:05 schreef PS. het volgende:
Max ook echt onsportief naar buiten duwen, heeft ie alleen zichzelf mee
Had ie wel kunnen zijn. Maar hield inquote:Op zondag 24 oktober 2021 21:05 schreef SiGNe het volgende:
Ohm ver P2.. ik dacht dat Perrez 'm voor was
Was ie ook maar hield inquote:Op zondag 24 oktober 2021 21:05 schreef SiGNe het volgende:
Ohm ver P2.. ik dacht dat Perrez 'm voor was
Haha maar als max zoiets doet is het helemaal oké!quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:05 schreef PS. het volgende:
Toto had een mailtje gestuurdquote:Op zondag 24 oktober 2021 21:06 schreef Nober het volgende:
Waarom staat de pole position aan de buitenkant?
5s penalty zou zomaar kunnen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:05 schreef PS. het volgende:
Max deed ditquote:Op zondag 24 oktober 2021 21:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Haha maar als max zoiets doet is het helemaal oké!
Goede vraagquote:Op zondag 24 oktober 2021 21:06 schreef Nober het volgende:
F1TV staat hier ook te klapperen als een gek, elke minuut gebuffer. Die faalhazen hebben het nog steeds niet op ordequote:Op zondag 24 oktober 2021 21:07 schreef Sfancta het volgende:
Mijn stream loopt minuut ofzo achterman man man
We kunnen toch wel zonder jou hoor.quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:07 schreef Sfancta het volgende:
Mijn stream loopt minuut ofzo achterman man man
Gewoon de strategie splitten en Hamilton daarop inhalenquote:Op zondag 24 oktober 2021 21:07 schreef Breekfast het volgende:
Perez moet wel een beetje aansluiten.
Was van te voren bekend. HAM geeft echt niet zomaar pole opquote:Op zondag 24 oktober 2021 21:06 schreef Nober het volgende:
Ajax verdient helemaal niks.quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:07 schreef Coco het volgende:
Hamilton verdient het kampioenschap, net als Ajax.
Coco heult graag met de vijand.quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ajax verdient helemaal niks.
Dat belooft wat voor volgend jaar..quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:07 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
F1TV staat hier ook te klapperen als een gek, elke minuut gebuffer. Die faalhazen hebben het nog steeds niet op orde
quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ajax verdient helemaal niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Max belanden naast de baan .quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:08 schreef MoreDakka het volgende:
Blijft belachelijk dat je gewoon iemand van de baan mag duwen, maar ja. Dat mag al jaren in F1.
Er samen afquote:Op zondag 24 oktober 2021 21:11 schreef PS. het volgende:
Max die Hamilton zo gaat proberen in te halen is wel billen knijpen...
Hopelijk rookt ie z'n banden op.quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:12 schreef Breekfast het volgende:
Als Hamilton niet weg weet te rijden dan is het nog niet zo'n hele slechte situatie voor Max. Hamilton rijdt nu toch met behoorlijke druk.
Max rookt zijn banden wel sneller op...quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:12 schreef Breekfast het volgende:
Als Hamilton niet weg weet te rijden dan is het nog niet zo'n hele slechte situatie voor Max. Hamilton rijdt nu toch met behoorlijke druk.
Ja dat is waar.quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:13 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Max rookt zijn banden wel sneller op...
Dat is nog minimaal 20 laps, tegen die tijd gaan mensen al pitten.quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:13 schreef SiGNe het volgende:
Verstappen moet Ham inhalen voor Ham bij Ocon is..
Volgens Max Hamilton omdat die meer aan het glijden is.quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:13 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Nounou dat ene rondje.quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:13 schreef SiGNe het volgende:
Verstappen moet Ham inhalen voor Ham bij Ocon is..
Anders heeft HAm ook DRS
6 rondes in de 1 sec.quote:
Om in te halen moet je eerst dichterbij komen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:14 schreef PS. het volgende:
[..]
Blijft 0.6 - 0.9 seconden, dichterbij komen heeft weinig zin, dan moet je inhalen ook.
Nee want HAM valt uit.quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:14 schreef HiDiHo het volgende:
HAM
VER
PER
Dit zal het podium ook wel worden
Wat zei hij dan?quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:14 schreef LTVDK het volgende:
Oh Lewis begint al met miepen, die gaat dus winnen
AWS zegt Max 10% en Lewis 100%.quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:13 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
'He's quicker than me'quote:
he is faster then mequote:
De kans dat Max uitvalt is groterquote:
Tiepies Muricans, daar hebben ze doorgaans midfields van zo'n 80 auto's.quote:
Jeff Bezos is een zware drinker.quote:
Ja.quote:
quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:17 schreef Nober het volgende:
Verstappen binnen 1 seconden we kijken naar Vettel. Lol.
Kan hij er wat aan doen dat Hamilmans niet het grootste licht is.quote:
Ik kijk de onboard van Max welquote:Op zondag 24 oktober 2021 21:17 schreef Nober het volgende:
Lewis gooit zijn auto inderdaad enorm hard de bochten door.quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:14 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Volgens Max Hamilton omdat die meer aan het glijden is.
Zit ie al een kwartier, moeten we dan naar dezelfde 2 blijven kijken?quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:17 schreef Nober het volgende:
Alle coureurs buiten de top 10 kunnen nu al stoppen. Nu al 30+ seconden achterquote:Op zondag 24 oktober 2021 21:17 schreef Nober het volgende:
Alsof ie aan een sleepkabel ligt.quote:
Parodie op een sport.quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Alle coureurs buiten de top 10 kunnen nu al stoppen. Nu al 30+ seconden achterWaarom doen ze mee uberhaupt? Stukje veldopvulling genot.
Sainz heeft een veel te grote bek voor zijn leeftijd.quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:18 schreef Nober het volgende:
I just want to tell you.
Yeah, thank you.
Dat racen is ook niet meer wat het geweest is hè?
Dat weet die Hamilmans toch niet.quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
Even een lesje Engelse taal;
If... then .... else
als je zegt dat iets sneller is dan iets, dan is het 'than'.
He is quicker than me.
Mickey Mouse klassequote:Op zondag 24 oktober 2021 21:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Alle coureurs buiten de top 10 kunnen nu al stoppen. Nu al 30+ seconden achterWaarom doen ze mee uberhaupt? Stukje veldopvulling genot.
Ik weet het. Ik probeerde een grap te maken met then door het blikkerige boordradiogeluid. Helaas werd deze niet erkend.quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
Even een lesje Engelse taal;
If... then .... else
als je zegt dat iets sneller is dan iets, dan is het 'than'.
He is quicker than me.
quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik probeerde een grap te maken met then door het blikkerige boordradiogeluid. Helaas werd deze niet erkend.
Volgende keer stapt hij uit en slaat hij HAM op zijn muil genot. Jos erbij om het af te maken genot.quote:
Mag Jos afreageren op Sjekquote:Op zondag 24 oktober 2021 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Max gaat ten onder aan druk
Jos gooit boos met spullen
Jos is nu onderweg naar de markt in Roermondquote:Op zondag 24 oktober 2021 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik geef het ff door aan Horner en zijn team van data analisten.quote:
Gewoon een wanhoopspoging.quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:23 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik geef het ff door aan Horner en zijn team van data analisten.
Sloan paquote:Op zondag 24 oktober 2021 21:23 schreef Breekfast het volgende:
Is Jos al in de paddock bij RB gezien?
Box.quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Leclerc vlot inhalen wordt de sleutel
3.7quote:
Stukje aardappelneusquote:Op zondag 24 oktober 2021 21:25 schreef Nober het volgende:
Ricciardo rijdt zijn eigen race, denkt niet eens aan verdedigen.
Hobbelig asfalt dat werkt als schuurpapier?quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:24 schreef Zwansen het volgende:
Kan een expert uitleggen waarom iedereen zo snel de pit in moet?
Vooruitziende blikquote:
Zijn juichcape nog om.quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:22 schreef StephanL het volgende:
Ricciardo verdedigt toch niet tegen Verstappen
Scheelde niet veelquote:
Mind blownquote:Op zondag 24 oktober 2021 21:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
Heilige sh*t, wat is dit geniaal.
Even banden wisselen en hopla, vooraan rijden.
Dus door te stoppen raak je aan de leiding.
Wie?quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:27 schreef Drekkoning het volgende:
Dit was een grote onderkut dan die van Meghan Thee Stallion
Was dat 14 jaar geleden alquote:
Jij moet een hoop leren over wanneer je Nederlander bent.quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:27 schreef Poepz0r het volgende:
Max Verstappen werd geboren op 30 september 1997 in Hasselt, België
WIJ FELICITEREN BELGIE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |