Echt totaal anders.quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Geri kon er vroeger ook wat van
[ afbeelding ]
ze hebben een paar kinderenquote:Op zondag 24 oktober 2021 20:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denk dat spice dame wel weet wat ze doet in de slaapkamer hoor
Ik weet zeker dat Horner haar dat pakje nog weleens laat aandoen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Geri kon er vroeger ook wat van
[ afbeelding ]
Boooohquote:Op zondag 24 oktober 2021 20:28 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Horner haar dat pakje nog weleens laat aandoen.
FTFYquote:Op zondag 24 oktober 2021 20:28 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Horner haar pakje nog weleens aandoet
Horny Horner.quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:28 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Horner haar dat pakje nog weleens laat aandoen.
Nouja ik had Kerry King van Slayer. Had jij het beter getroffen met Geriquote:Op zondag 24 oktober 2021 20:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Booooh
Heb maar twee posters in mijn kamer gehad als tiener.
Geri en Schumi
quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:32 schreef potjecreme het volgende:
Mooie OP @:wereldgozer .Was zeker veel werk.
Wie is die vrouw dan?quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:33 schreef StephanL het volgende:
Ohhh wist niet dat ze met Horner samen is. Dan hebben ze samen wel een aardig vermogen schat ik zo in.
Dat is inclusief hapjes en drankjes mag ik hopenquote:Op zondag 24 oktober 2021 20:34 schreef Evenstar het volgende:
Die kaarten zijn ook gewoon ¤35 voor Ziggo Dome
Mafkezen.
Valt eigenlijk nog meequote:Op zondag 24 oktober 2021 20:34 schreef Evenstar het volgende:
Die kaarten zijn ook gewoon ¤35 voor Ziggo Dome
Mafkezen.
Echt totaal kansloos voor iets wat je beter op de bank kan kijkenquote:
Zou mooi zijn. Race incident is zo gebeurd.quote:
Vet grappigquote:
Nicki minaj toch?quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is het erg als ik dat mens niet ken?
quote:
Nope..quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is het erg als ik dat mens niet ken?
Ik hoop gewoon op een spannende strijd tussen twee kampioenskandidaten. Alle ingredienten zijn daar.quote:
Ik dacht Sylvana Simonsquote:
Die staat nu naast Horner.quote:
DIe past nog niet eens in een dubbelzitterquote:Op zondag 24 oktober 2021 20:42 schreef Marcoss het volgende:
Shaq past niet in de auto, heb ik zo het idee
Teveel downforce ook.quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:42 schreef Marcoss het volgende:
Dak eraf!quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:42 schreef Marcoss het volgende:
Zijn vrouw is 1.70 mquote:
Die helo past er iig niet op.quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:42 schreef Marcoss het volgende:
Compensatie voor de cheerleadersquote:
Ook mijn reactiequote:
Is dat een zij?quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:45 schreef StephanL het volgende:
[..]
Valt mee.
Sow dikke volkslied zangeres
Ik dacht, huh wat. Een transgender in Texas?! Que?!quote:
Ze kwamen dan ook niet voor niks met 5 helicopters.quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:48 schreef heywoodu het volgende:
Daar staat een absolute unit te zingen, goeiedag.
Perez en Hamilton 😇quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:48 schreef Breekfast het volgende:
Ik vrees toch voor een crash in de 1e bocht
Die lopen daar los over straat.quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:48 schreef SiGNe het volgende:
Een zingende zeekoe.. waar halen ze die dan vandaan?
Ga je mond spoelenquote:Op zondag 24 oktober 2021 20:48 schreef Dimachaerus het volgende:
nu hopen dat de honda van max ook plof doet
Dat is altijd een vreesquote:Op zondag 24 oktober 2021 20:48 schreef Breekfast het volgende:
Landverrader gespot.quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:48 schreef Dimachaerus het volgende:
nu hopen dat de honda van max ook plof doet
Ja shit wou graag meedoenquote:Op zondag 24 oktober 2021 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja sterk.
Een reclame voor een marathon die al geweest is.
Perez tikt Hamilton erafquote:Op zondag 24 oktober 2021 20:48 schreef Breekfast het volgende:
Omdat die zangeres nog niet van de baan is en de weg blokkeert?quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:48 schreef Breekfast het volgende:
Max duwt Hamilton na het rechte stuk over de kerbs en sloopt zijn vloer. Hamilton sitting duck de rest van de racequote:Op zondag 24 oktober 2021 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon op een spannende strijd tussen twee kampioenskandidaten. Alle ingredienten zijn daar.
Is toch waar je voor kijkt hoop ik.
Als Hamilton ook maar nul scoort dan, doet Verstappen alsnog goede zaken.quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:48 schreef Breekfast het volgende:
quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
Omdat die zangeres nog niet van de baan is en de weg blokkeert?
Jaar lang gratis McDonalds.quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Zou deze artiest wel betaald zijn?
Ja, Max moet er wel voor zorgen dat als hij eraf vliegt hij Hamilton meeneemt. En anders moet Perez dat karwei maar af makenquote:Op zondag 24 oktober 2021 20:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als Hamilton ook maar nul scoort dan, doet Verstappen alsnog goede zaken.
quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zo gaat het zo ongeveer bij iedere sportwedstrijd in de VS
Kunnen we meteen naar bedquote:Op zondag 24 oktober 2021 20:53 schreef Remco2021 het volgende:
Veel Max fans zitten er al helemaal klaar voor en ik hoop dit keer voor hen dat het niet na 10 seconden al over is.
Doe maar weer een keer. Kan ik tenminste fatsoenlijk slapen, ben geslooptquote:Op zondag 24 oktober 2021 20:51 schreef beantherio het volgende:
Tegen beter weten in hoop ik op een saaie race waarin Max makkelijk naar de overwinning rijdt. Nee, dat soort races lijken er dit seizoen niet in te zitten nee.
Voordeel zou dan wel zijn dat ze op tijd naar bed kunnen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:53 schreef Remco2021 het volgende:
Veel Max fans zitten er al helemaal klaar voor en ik hoop dit keer voor hen dat het niet na 10 seconden al over is.
Hoeven we wel niet verplicht tot 11 uur op te blijven.quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:53 schreef Remco2021 het volgende:
Verstappen gaat gewoon over de uitloopstrook vroeg op het gas. Die kent die achterlijke move inmiddels wel.quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:52 schreef Zorro het volgende:
Als Hamilmans zijn auto naar buiten laat lopen om Max te blocken/raken/whatever dan duikt Sjarrel binenndoor naar P1
Ja wat is het nou????quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:54 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Hoeven we wel niet verplicht tot 11 uur op te blijven.
Durka durkaquote:Op zondag 24 oktober 2021 20:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die film was zo vet. Die wil ik wel weer eens zien.
Zeg het maar.quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoop dat ze Perez Hamilton eraf laten tyfen als Hamilton Max eraf zou rijden
Nounounouquote:Op zondag 24 oktober 2021 20:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoop dat ze Perez Hamilton eraf laten tyfen als Hamilton Max eraf zou rijden
Ga dan slapenquote:Op zondag 24 oktober 2021 20:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe maar weer een keer. Kan ik tenminste fatsoenlijk slapen, ben gesloopt
Ik kon kiezen tussen een Sky en Ziggo stream. Ik kies altijd voor Sky, maar nu niet.quote:
Nouja, als je ziet wat er voor neergelegd wordtquote:Op zondag 24 oktober 2021 20:56 schreef Remco2021 het volgende:
Ziggo Sport doet ook net alsof het allemaal heel bijzonder is dat ze de F1 uitzenden.
Nou ja, ze zijn het kwijt nu. Dus ja.quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:56 schreef Remco2021 het volgende:
Ziggo Sport doet ook net alsof het allemaal heel bijzonder is dat ze de F1 uitzenden.
Niet gekeken.quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De uitslag van Ajax - PSV vanmiddag was ook erg dik
Het wordt chaos.quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:58 schreef LTVDK het volgende:
Dit gaat of een grote chaos worden die in mineur eindigt of gewoon een teringsaaie race waar ze allemaal in slagvolgorde eindigen
Heerlen.quote:
Die hadden hun Nederlandse vlag moeten droppen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kun je één van die choppers geen Hellfire laten afschieten?
Het is dan ook niet het deel van het land waar ze aan dat soort linkse hobbies doen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Weinig diversiteit bij de cheerleaders.
Asielzoekers?quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:59 schreef _UserName_ het volgende:
Net even de buren van stroopwafels voorzien. Ik ben een goed mens.
De enige keer vandaagquote:Op zondag 24 oktober 2021 21:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hamilton pakte alvast even de leiding
Lekkere kontjesquote:
Klopt, vroeger heette Austin zoquote:
Texas als geheel misschien niet, Austin toch echt wel.quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is dan ook niet het deel van het land waar ze aan dat soort linkse hobbies doen.
Schumacher kreeg daar ooit een zwarte vlag voor toch? Herinvoeren.quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hamilton pakte alvast even de leiding
Moeten zij wetenquote:Op zondag 24 oktober 2021 21:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
er zijn op dit circuit twee vrouwen uitgevallen door de hobbels. beide ziekenhuis in.
Thanks. Klinkt plausibeler dan Heerlen of Waterloo.quote:
quote:
Waterloo klopt technisch gezien wel, dat is de originele naam van Austinquote:Op zondag 24 oktober 2021 21:01 schreef Salina het volgende:
[..]
Thanks. Klinkt plausibeler dan Heerlen of Waterloo.
Waterloo klopt hoorquote:Op zondag 24 oktober 2021 21:01 schreef Salina het volgende:
[..]
Dont jinx itquote:
Zo leer je nog eens wat.quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waterloo klopt technisch gezien wel, dat is de originele naam van Austin
zou je denken maar Austin heette vroeger Waterloo. en nee dat is geen geintjequote:Op zondag 24 oktober 2021 21:01 schreef Salina het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |